Sivu: 21 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 2013:sta
    ekaks vastaus: en tiedä
    tokaks: miks se pitää olla kirkas?
    Itellä tommonen savunvärinen, harvemmin tulee vedettyä leukatankis et näkis ees läpi, ja jos näin tekee, ni kyl siitä ihan ok läpi näkee.
    Lainaa (fragile984 @ Elo. 13 2009,13:55) kirjoitti
    Moi vaan kaikille,

Itselläni -99 äffä ja kyselisin olisiko täällä mahdollisesti joku joka tietäisi mistä kyseiseen malliin saisi puig:n kirkkaan tuplakupla (race) pleksin, kysellyt jo useammasta paikasta mutta kaikilla tarjolla vain savua..
    Onko jollain kokemuksia kyseisestä pleksistä ? Itse päätynyt vaihtamaan koska vakio pleksi ohjaa ilmavirran rintaan kun pystympi asento ja naamaan kun matalampi..
    En tiedä tosta puigista, mutta jos MRA:n vastaava plexi kelpaa niin itse löysin sellasen motoplaza

matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
    Lainaa (kiivi3 @ Elo. 14 2009,07:30) kirjoitti
    Itellä tommonen savunvärinen, harvemmin tulee vedettyä leukatankis et näkis ees läpi, ja jos näin tekee, ni kyl siitä ihan ok läpi näkee.
    Kirkas mielellään siksi että kun pyörä on se tricolor: punainen,violettisininen ja valkoistakin pukkaa kirjoituksissa niin en kyl tiedä kuis savu sopisi siihen keulaan *
    Ehkä sopisikin *
    Kiivi sulla tuo pleksi, niin +/- alkuperäiseen?
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
    Lainaa (Flippo @ Elo. 14 2009,10:31) kirjoitti
    Moi vaan kaikille,

Itselläni -99 äffä ja kyselisin olisiko täällä mahdollisesti joku joka tietäisi mistä kyseiseen malliin saisi puig:n kirkkaan tuplakupla (race) pleksin, kysellyt jo useammasta paikasta mutta kaikilla tarjolla vain savua..
    Onko jollain kokemuksia kyseisestä pleksistä ? Itse päätynyt vaihtamaan koska vakio pleksi ohjaa ilmavirran rintaan kun pystympi asento ja naamaan kun matalampi..
    En tiedä tosta puigista, mutta jos MRA:n vastaava plexi kelpaa niin itse löysin sellasen motoplaza
    Katselin kyllä myös tuota MRAn pleksiä mutta itse pidän puigin ilmeestä enemmän * kiitän kuiten vastauksesta *
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
    Lainaa (fragile984 @ Elo. 14 2009,11:47) kirjoitti
    Moi vaan kaikille,

Katselin kyllä myös tuota MRAn pleksiä mutta itse pidän puigin ilmeestä enemmän * kiitän kuiten vastauksesta *
    Pikaisella googletuksella löyty takarengas.com sivu josta näyttäis löytyvän puigin ikkunoita
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
    Lainaa (Flippo @ Elo. 14 2009,12:46) kirjoitti
    Lainaa (fragile984 @ Elo. 14 2009,11:47) kirjoitti
    Moi vaan kaikille,

Pikaisella googletuksella löyty takarengas.com sivu josta näyttäis löytyvän puigin ikkunoita
    Juu kysellyt kyllä liikkestä mutta savua vaan tarjolla *
    Ehkä täytyy sit hommata se savun värinen *
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
    viime aikoina mun pyörä tuntuu olevan "kuumessa": lämpötila mittari heiluu yli puolessa välissä ja jalkojen alueella on havaittavissa selvää kuumuutta. Mikä mahtaa olla probleemo?

kyseessä on cbr 600 f -99 mallinen kaunotar.
    Tätä ongelmaa ei ollut viime vuonna. Pyörä on hyvässä kunnossa, ei kaaduttu ja kaikin puolin ooko.

Tietämisen ja ymmärtämisen välillä on valtameren kokoinen ero
    Lainaa (tungtung @ Elo. 14 2009,16:45) kirjoitti
    viime aikoina mun pyörä tuntuu olevan "kuumessa": lämpötila mittari heiluu yli puolessa välissä ja jalkojen alueella on havaittavissa selvää kuumuutta. Mikä mahtaa olla probleemo?

kyseessä on cbr 600 f -99 mallinen kaunotar.
    Tätä ongelmaa ei ollut viime vuonna. Pyörä on hyvässä kunnossa, ei kaaduttu ja kaikin puolin ooko.
    Aika hankala kyl sanoo..
    Oletko seurannut kuinka fleksi alkaa toimimaan/toimii, itsellä ainaskin näin kesäisin pienen lenkin jälkeen kun kaupunkiin kurvaa niin jos ei ensimmäisissä valoissa niin ainaskin toisissa alkaa huutamaan mutta ajon aikana ei.
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
    mielestäni fleksi toimii normaalisti.
    siis se kuumuus on normaalia kuumempi. sama kuin 30-asteinen aurinkopaiste paljaalle iholle
    Tietämisen ja ymmärtämisen välillä on valtameren kokoinen ero
    Lainaa (tungtung @ Elo. 14 2009,17:54) kirjoitti
    mielestäni fleksi toimii normaalisti.
    siis se kuumuus on normaalia kuumempi. sama kuin 30-asteinen aurinkopaiste paljaalle iholle *
    Ehkä pyörämme saavuttavat sen ikäluokan että kyseessä on vain kuumia aaltoja *
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
    Oon kattonu tässä Varjolle seuraajaa kun keho ei kestä customilla ajamista. Aluksi kattelin nakupyöriä mutta jotenkin sitä on ajautunut vaan kyykkyjen maailmaa seuraamaan. Lähinnä ajomukavuuden vuoksi kun Customissa yli satasen vauhdissa ottaa tuuli aika kovaa vastaan niin ei se paljoa parempi voi olla nakussakaan (Korjatkaa jos olen väärässä).

CBR on ollut vaihtoehto listalla nyt aika hyvin esillä kun ovat suhteellisen edullisia kun katsoo 2000 luvun alun pyöriä.

Mutta miten itse pyörä? 180/100 kokoselle kaverille mahtaa mennä? Toinen on vakuutukset jotta kallistako mahtaa olla?

Yksin kun makselee asuntolainaa niin ei oo helvetillisiin vakuutuksiin varaa. Toinen on että muikki istuu takana aika usein että sekin optio pitää olla. Pyörä on kuitenkin ainoa kulkuneuvo joten suurinosa käytöstä on kaupunki ajoa + mihin ikinä pitääkään siirtyä. Huviajelua aina kun kerkee. Enskesänä olis tarkotus lähteä eurooppaa kiertämään.
    Buell XB12S -08

Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
    Moro

Voisko joku antaa selkeet ohjeet nokkaketjun kiristimen vaihtoon ihan suomeksi (alusta loppuun) , että ei tulis sössittyä ja tarkotuksena tilata Mekaaninen kiristin tuolta--> dragrace.fi. Toi kiristin on kait ok? Mikäli joku tietää paremman ja taikka halvemmella voi kertoa. Ja kiitokset myös aikasemmista neuvoista.

Pyörän vm 2000

Lainaa (WDW @ Elo. 16 2009,10:16) kirjoitti
    Customissa yli satasen vauhdissa ottaa tuuli aika kovaa vastaan niin ei se paljoa parempi voi olla nakussakaan (Korjatkaa jos olen väärässä).

CBR on ollut vaihtoehto listalla nyt aika hyvin esillä kun ovat suhteellisen edullisia kun katsoo 2000 luvun alun pyöriä.

Mutta miten itse pyörä? 180/100 kokoselle kaverille mahtaa mennä? Toinen on vakuutukset jotta kallistako mahtaa olla?

Toinen on että muikki istuu takana aika usein.
    Ei tuota cbr:ää voi ainakaan vakio- saati tuplakuplapleksilläkään kovin suojaavana pitää, kun mittaa on yli 180cm. Kyyryilemättä tuuli ottaa ihan tukevasti yläkroppaan, joskin ei se nyt haittaakaan, koska samalla kuorma käsiltä katoaa pois. Esim vastaantulevien rekkojen "jysäykset" eivät kuitenkaan tunnu kuten customissa.

Onhan nuo luotettavuuteen nähden naurettavan halpoja. Tuplavaloisessa on sitten ruisku. -04 viimeinen pyörä missä on myös keulassa kunnon alustasäädöt. Saatat tarvita niitä.

Pituutesi ok. Perä kireimmälle, keulasta pari pykälää vakiosta kireämmälle niin eiköhän painokin. Kannattaa kokeilla riittääkö kantavuus miten muorilla ja kapsäkeillä. Minä ajan yksin perä toiseksi kireimmällä (<80kg varusteineen). Ei ole allasi raketti, mutta käyttöpeliksi varmasti riittävä. Ärsyttääköhän väännön puute customistia...

Vakuuttaminen riippuu paljolti liikennebonuksista. Mitähän tuo on 30v Oululaisella 30/70 bonareilla täyskaskolla ~850e. Tässä tulee turpaan yläkireän koneen ja suht keveän pyörän vuoksi.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
    Lainaa (mjtee @ Elo. 18 2009,22:41) kirjoitti
    Minä ajan yksin perä toiseksi kireimmällä (<80kg varusteineen).
    Täällä painoa n. 80 kamat päällä ja -99 takajousi löysimmässä asennossa eikä siltikään sag ole kolmasosaa kok. liikematkasta... ? Painuuko sulla perä alas yhtään kun hyppäät kyytiin ??
    Lainaa (fragile984 @ Elo. 14 2009,11:38) kirjoitti
    Lainaa (kiivi3 @ Elo. 14 2009,07:30) kirjoitti
    Kirkas mielellään siksi että kun pyörä on se tricolor: punainen,violettisininen ja valkoistakin pukkaa kirjoituksissa niin en kyl tiedä kuis savu sopisi siihen keulaan *
    Ehkä sopisikin *
    Kiivi sulla tuo pleksi, niin +/- alkuperäiseen?
    Tohon tricolor väriin sopis varmaan aika hyvin se punainen Puigin tuplakupla.
    Omaan Cebariin hankin Ebaysta Mustan Touring Screenin johon oon ollu todella tyytyväinen ja ite diggailen ulkonäöstä! Pyörä muuten nyt myynnissä, kuvia screenistä ja pyörästä nettimotossa http://www.nettimoto.com/826888
    <p>Ninja Kawa 12R -04</p>
    Lainaa (jr66 @ Elo. 18 2009,23:32) kirjoitti
    Täällä painoa n. 80 kamat päällä ja -99 takajousi löysimmässä asennossa eikä siltikään sag ole kolmasosaa kok. liikematkasta... ? Painuuko sulla perä alas yhtään kun hyppäät kyytiin ??
    Kyllä se sen muutaman sentin joustaa, mitä kaipaankin. Mutkaan kantatessa sitten enemmän. Toki tässä on se puoli olemassa, että tourinkiin varmasti sopii hyvin tuollainen reilu sag ja pehmeä vaimennus. Minä pidän sporttisesta jäykkyydestä ja siitä, ettei tuntuma ole kuin lusikalla vanukkaassa, jos johonkin ramppiin pudottaa vähän kovempaa. Minulla on Avensis sitä epämääräistä fiilistä varten.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
    Lainaa (mjtee @ Elo. 20 2009,21:13) kirjoitti
    Kyllä se sen muutaman sentin joustaa, mitä kaipaankin. Mutkaan kantatessa sitten enemmän. Toki tässä on se puoli olemassa, että tourinkiin varmasti sopii hyvin tuollainen reilu sag ja pehmeä vaimennus. Minä pidän sporttisesta jäykkyydestä ja siitä, ettei tuntuma ole kuin lusikalla vanukkaassa, jos johonkin ramppiin pudottaa vähän kovempaa. Minulla on Avensis sitä epämääräistä fiilistä varten.
    No siis takapäässä on 1/3 matkasta 4 cm. eli muutaman sentin... Saman painoinen kuski ? ja sama painuma eri asetuksella ?? Jousessa/vm. eroa tai toisella mittausvirhe... ?

Katsos vaan, mulla -99 vs. sinun -03

Lainaa (jr66 @ Elo. 21 2009,15:48) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Elo. 20 2009,21:13) kirjoitti
    No siis takapäässä on 1/3 matkasta 4 cm. eli muutaman sentin... Saman painoinen kuski ? ja sama painuma eri asetuksella ?? Jousessa/vm. eroa tai toisella mittausvirhe... ?

Katsos vaan, mulla -99 vs. sinun -03 *
    Voihan se jousikin olla eri, mutta ei tuo minun lukemani mikään mittaustulos ole. Todennäköisesti ajan joka tapauksessa tiukemmalla alustalla, vaikka uudemman jousi olisikin pehmeämpi (mitä en usko).

Minua muuten riivaa myös ajoneuvojen jousituksen "keulinta" oli sitten kyse autosta tai moottoriyörästä. Keulan ulosjoustoa ei voi oikein katukäyttössä estää, joten ainut keino vähentää tuota on kiristää perää. win win
    mulla oli ainakin takajousi puol kierrosta vajaa tiukin ja nyt ruuvasin sen tiukimmalle... tuskin hirveätä eroa ajossa enää huomaa...

tuli vaihettua elfin täyssynteettiset pois koneesta samalla kun tuntu nuo moottorin "ylimääräiset" äänet kuuluvan liikaa edellisiin öljyihin verrattuna, muuten kyllä elf vaikutti hyvältä öljyltä... nyt laitoin tilalle liqui moly racing 20w-50 ja pienen testilenkin jälkeen hiljeni äänet
    CBR pc25 91/96
    Minkäs kokoiset suuttimet teillä on kaasareissa orgiksena ja sitten jos on pientä pönttöä asennettu niin minkäslaista suutin silloin löytyy. Näin vertailumielessä kyselen.
    Oma pärrä (cbr 600 f2) meinaa käydä meleko laihalla ihan siellä kaasun alussa. Kokeilin nostaa neuloja yhen pykälän, mutta ei auttanut nosta. Ajattelin, että jos tuohon laittelis vähän isompaa slow jettiä paikalle niin sais sen käymään vähän rikkaammalla ihan siellä kaasun alussa. Vai onko muita säätö mahdollisuuksia saada ihan kaasun alussa käymään rikkaammalla ?
    Jee Jee
    Paljonko uskaltaa koiranluilla laskea vm.-94 olevaa cebaria? Pitäis tutulle muijalle saada pyörä mutta kun se on semmonen persjalkanen ni ei oikeen ylety jalat maahan.
    Lainaa (samba2 @ Elo. 25 2009,10:21) kirjoitti
    Minkäs kokoiset suuttimet teillä on kaasareissa orgiksena ja sitten jos on pientä pönttöä asennettu niin minkäslaista suutin silloin löytyy. Näin vertailumielessä kyselen.
    Oma pärrä (cbr 600 f2) meinaa käydä meleko laihalla ihan siellä kaasun alussa. Kokeilin nostaa neuloja yhen pykälän, mutta ei auttanut nosta. Ajattelin, että jos tuohon laittelis vähän isompaa slow jettiä paikalle niin sais sen käymään vähän rikkaammalla ihan siellä kaasun alussa. Vai onko muita säätö mahdollisuuksia saada ihan kaasun alussa käymään rikkaammalla ?
    kantsii noissa rikastumishommissa olla konservatiivinen. ite aikoinaan oman cebarini hengitystä parantelin ja suuttimet vaihdoin. en laittanut suutinsatsin ohjeiden mukaisia suuttimia vaan pykälän pari pienemmät. käytin penkissä ja kaveri meinas että hiukan oli vieläkin liian rikkaalla mutta niin vähän ettei kannata tehdä mitään.

vakio neuloissa ei muuten taida olla säätöä. mulla ei ainakaan ollut. eli sulla lienee joku suutinsatsi jo paikoillaan. tämän varmaan jo tiesit(?). Ja väitetysti niiden virisuutinten kokojen numeroinnit eivät käy yksiin hondan omien numerointien kanssa eli kantsii otta huomioon jos vertailee. orggis suutinten koot löytyy esmes huoltomanuaaleista ja niitähän löytyy
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
    Lainaa (fiuri @ Elo. 26 2009,00:09) kirjoitti
    Lainaa (samba2 @ Elo. 25 2009,10:21) kirjoitti
    kantsii noissa rikastumishommissa olla konservatiivinen. ite aikoinaan oman cebarini hengitystä parantelin ja suuttimet vaihdoin. en laittanut suutinsatsin ohjeiden mukaisia suuttimia vaan pykälän pari pienemmät. käytin penkissä ja kaveri meinas että hiukan oli vieläkin liian rikkaalla mutta niin vähän ettei kannata tehdä mitään.

vakio neuloissa ei muuten taida olla säätöä. mulla ei ainakaan ollut. eli sulla lienee joku suutinsatsi jo paikoillaan. tämän varmaan jo tiesit(?). Ja väitetysti niiden virisuutinten kokojen numeroinnit eivät käy yksiin hondan omien numerointien kanssa eli kantsii otta huomioon jos vertailee. orggis suutinten koot löytyy esmes huoltomanuaaleista ja niitähän löytyy
    Uskon, että on ihan normi suuttimet vielä paikoillaan, koska vanhaomistaja oli semmosta 40-50v ikänen mies, joka ei tuohon kyllä ole teheny mitään paitsi öljyt kuulemma joskus vaihtanut. Ja tuo konekin on vaihtokone, koska vanha kone oli jostain syystä leikannut kiinni edellisellä omistajalla. Ja tuo devilin slipari on sitten otettu vanhasta koneesta ja laitettu tuohon vaihtokoneeseen vaan kiinni.
    Neuloja tosiaan ei voi säätää kuin ylöspäin (tämä onnistuu lisäämällä prikkoja sinne neulan väliin), joten ainut vaihtoehto sitten on isontaa slow jettiä. Tai voisikos bensapinnan korkeuskin vaikuttaa tähän ?
    Mutta niitä "viri" suutimen kokoja kellään tiedossa *?
    Jee Jee
    Onko kukaan 600 F4 omistaja laittanut pyöräänsä dynojetin sarjaa? Sarjassahan tulee ilmeisesti useampi suutinkoko mukana. Haluaisin vain suuntaa antavaa tietoa mikä koko on käynyt parhaiten, lisäksi onko pyörässä ollut esim, vapari ja slipari?

Ps: Aiemmin kyselin saman viestiketjun alta puigin plekseistä, tuli sitten hommattua se savun värinen kun kirkkaan toimitusaika olisi ollut 2-3kk ja olisi maksanut jopa enemmän kun se lasketaan erikoismalliksi. Olen erittäin tyytyväinen savuun koska se on paljon "vaaleampi" kuin luulin..
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
    Lainaa (fragile984 @ Elo. 28 2009,00:25) kirjoitti
    Onko kukaan 600 F4 omistaja laittanut pyöräänsä dynojetin sarjaa? Sarjassahan tulee ilmeisesti useampi suutinkoko mukana. Haluaisin vain suuntaa antavaa tietoa mikä koko on käynyt parhaiten, lisäksi onko pyörässä ollut esim, vapari ja slipari?

Ps: Aiemmin kyselin saman viestiketjun alta puigin plekseistä, tuli sitten hommattua se savun värinen kun kirkkaan toimitusaika olisi ollut 2-3kk ja olisi maksanut jopa enemmän kun se lasketaan erikoismalliksi. Olen erittäin tyytyväinen savuun koska se on paljon "vaaleampi" kuin luulin..
    Onko pleksi tuplakupla ?
    Kyllä on.
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
    Mistä sattuis saamaa katteita -00 600f cepariin? etukate meni vilkun kohdalta paskaks kun paikallaan kaatui
  30.  
    Lainaa (Korppari- @ Syys. 01 2009,14:25) kirjoitti
    Mistä sattuis saamaa katteita -00 600f cepariin? etukate meni vilkun kohdalta paskaks kun paikallaan kaatui *
    Nettivaraosa.
Sivu: 21 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen