Niin eli siinä vanhassa putkessa on tuki sille seisontatuelle ettei se nouse liian ylös ! Tekase samanlainen siihen uuteen tai laita muualle tai voithan sitten ottaa koko tuen pois, mutta ei se pakollista ole![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Mistähän kannattais lähteä kyselemään vm2000 cebariin mustaa plexiä ?
matka tappaa vauhdin
Ducati SF 1098S -09
Honda VTR 1000 SP1 -01
ex kawasaki ZX-6R -06
Honda CBR 600f -00
Eiköhän Tuolta löytys
En kyllä jaksanu kattoo loppuun asti![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Esim. <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CH08D-Windscreen-for-Honda-CBR-600-F4-99-00-CBR-600F_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742Q2em15(Flippo @ Heinä. 22 2008,22:11) kirjoitti
3Q2el1262QQcategoryZ35590QQihZ013QQitemZ2302702862 22" target="_blank">tuolta</a> jos kehtaa ulkomailta tilata. F3:seen makso alle 20e savun värinen tuplakulpa.
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Dodii nyt alkaa kolista siihen malliin 5-6krpm tasossa, että tarttis varmaan tehdä jotain. 36tkm tuli tauluun, mutta lienee kuitenkin kiristin lakannut vörkkimästä eikä ketju ole vielä liian väljä. Ajoitus on ainakin kohdillaan, kun eilen meni Pudasjärvellä vartti aikaan 11.384s puolella tankilla ja pyörä täysin vakiona (eikä kuskikaan osaa lähettää).(mjtee @ Kesä. 04 2008,17:55) kirjoitti
Joku tuossa aiemmin puhui, että cct:n korkin pois ottamalla ja konetta pyörittämällä kiristin jotenkin herkistyisi. Mitä olen vermeen rakennetta tutkinut, niin minusta tuo keskipultti näyttää juurikin korkilta eikä vaikuttaisi siten mitenkään jousen toimintaan. Taitaa sen nimikin olla "Cap bolt".
Taidan tuhlata yhden alkuperäisen kiristimen testin vuoksi ja vaihtaa vasta seuraavaksi manuaalikiristimen. Parempia ideoita?
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Onkos joku asentanut syttypyörää ruiskukoneelliseen malliin? Jos siinäkin huomaa persdynossa eroa, niin voisi varmaan omaankin pyörään syttypyörän hankkia.(pma @ Heinä. 08 2008,23:22) kirjoitti
Nopeet liikkeet on näyttäviä...
Eipä näytä olevan kun stormilta kattoo
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
joo näyttäis ainakin eri tilausnumerot... löysin vaan kaupan missä pc25 vaparisuodin 80e ja pc31 40e...![]()
CBR pc25 91/96
Aika iso hinta ero![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Tietääkö kukaan mitä nuo 2 ilma letkua tekee tuolla keulassa (pc31) toinen niistä ainakin menee jollekki ilma ventiilille ja toinen tais mennä suoraan kaasarille.
Onko kukaan laittanu vaparia pc31 malliin? vai onko siitä etes mitään hyötyä alkaa laittaan semmosta?
mistä saa 40e pc-31 vaparin?(veikke @ Heinä. 28 2008,22:08) kirjoitti
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
K&N vapari mopo-sportista,näkyy olevan tarjous että kipinkapin kaupoille(pma @ Heinä. 29 2008,00:48) kirjoitti
http://www.moposport.fi:8080/workspa....HA-6095
CBR pc25 91/96
Kiitoksia, käynpäs hakemassa tänään semmosen.(veikke @ Heinä. 29 2008,09:28) kirjoitti
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Onkos muuten kukaan koittanut tuohon nokkaketjun pienoiseen rallattamiseen, että olisko jäykemmistä öljyistä mitään apua? Kun itsellä kanssa ääntelee hiukan, kun laittoi uudet öljyt niin jokusen sata kilometriä oli hiljaa.. Siis nää hondan omat gn4. Jos laittais vaikka sitä tällä foorumilla niin paljon mainostettua delvaccia![]()
CBR 600rr
Mul ei rallata kylmänä (ku öljyt ei oo lämmenny = ei niin notkeeta), lämpösenä rallattaa~2700-3700 rpm välillä..
Eli vois toimii jäykemmät öljyt, mut aattelin talvella sitä manuaalikiristäjää asennella.
Se vaan on tuon mallin "ominaisuus". Jos häiritsee niin vaihtaa sen ketjun ja kiristimen, pelkällä kiristimellä ei kauan ole hiljaa. Tälläkin foorumilla on esitelty käsin säädettävää kiristintä joka toimii, mutta vaatii seurantaa. Se rallatus ei haittaa, ehkä jotain häiritsee. Jos ajelet vaan keskikesällä, niin jäykemmät öljyt auttaa, mutta kylminä aamuina/päivinä öljynkierto voi olla turhan hidasta ja paineet alhaalla. Koliseehan se Ducatikin kun on kunnossa![]()
Onnistuisko tuota -05 mallin perää siistimään kajoamatta alkuperäiseen kilventelineeseen? Tarkoitus ois siis laittaa sirompi kilpiteline ja minivilkut. Penkin lukkosysteemi on vähän ongelmallisessa paikassa tätä ajatellen, vai? Ois talvella jotain vähän tekemistä, kun ei ajakaan voi...
Aika hankalaksi menee..(Jortsi @ Elo. 28 2008,16:52) kirjoitti
Kun otat satulan pois, niin se koko muovinen osa (lokasuoja) mikä näkyy on samaa pötköä kilpitelineen (= lokasuojan takaosa) kanssa.
Suosituin tapa on leikata sopivan kokoinen pätkä pois noin takarunkoputken
viimeisten kiinnikkeiden kohdalta. Siihen tilalle vaan esim. alumiinista sirompi teline, joka peittää
leikatun aukon ja johon saa kilven ja vilkut kiinni. Kilpitelineen voi tehdä itse jos on taitoa ja aikaa tai sitten
tilaa esim. competition werkes:in valmiin telineen.
Sen lukkosysteemin voi laittaa esim. pystyyn siihen alas takavalon etupuolelle, hieman sovittelee vaijeria.
Itsellä oli mielessä tehdä talven aikana tuota kaupallista mallia vastaava setti alkuperäisen häkkyrän tilalle.
(+ leditakavalo, vilkut, huggeria, ehkä penkin päällistä jne jne.
Saa nähdä missä vaiheessa toteutuu.)
GSX-R1000 L0
GSX1300R Hayabusa K9
CBR600RR 2010 Leyla Special Edition
GSX1300R Hayabusa K8
CBR600F4i 2003
"It sits there and stares back at you. And the longer you do that, the more it speaks to you."
CW:n setissä on lukko pöljässä paikassa ja maksaa järkyttävästi. Säästin ja tein itte tuossa kesällä, kun halusin ehdottomasti lukon helposti käytettävään paikkaan. On siinä vähän sovittamista, kun suorasta plootusta siihen leikattuun aukkoon taiteilee tukevan pohjan. Jos sen pulttaa suorassa olevaan tavaratilan pohjaan kiinni kuten minä, niin ensimmäinen taitos pitää olla heti kiinnityksen takana. Toinen on suotavaa tehdä heti kilpitelineen jälkeen, jos sovittaa lukon siihen kohtaan mihin minä pistin ja haluaa rekisterikilven valon ilman reikiä. Lukko on melko pitkä kapistus, joten ilman jyrkempää kulmaa se osuu takavaloon. Toinen vaihtoehto olisi pistää se kilven etupuolelle, mutta piruko sitä sieltä käyttää.(Sagitta @ Elo. 28 2008,17:21) kirjoitti
> Kuvia takapaksin raiskaamisesta <
Myy pyörä ja osta multa valmiiksi tuunattu
ps. VINKKI! MUISTA KYTKEÄ TAKAVALOJEN LIITTIMET, KUN TELINE ON VALMIS. Saa arvata kuka unohti.
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Delvacit menee seuraavaks koneeseen. Mulla rallattaa toi kylmänä mutta lämpimänä ei juur lainkaan. Tosin se on vähän epämääräinen ääni kylmänä, tilasin manuaalikiristimen jo ja täytyy asennella se kunhan se tulee. Katotaan johtuuko se siitä vai jostaan muusta. Venat pitäs kans säädättää tossa jahka kerkeen.(xniko @ Elo. 11 2008,03:30) kirjoitti
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
meikäläinen aatteli tilata stormilta reilu satasen hintaa undertrayn ja itse väsätä siihen pellistä kilven, vilkkujen ja lukon telineen. ei tartte ruveta sahailee alkuperästä kilventelinettä nevadaa.
Helpoimmalla taitaa päästä, ku tilaa Stormilta valmiiksi maalatun undertrayn ja sovittaa siihen yleismallin kilpitelineen ja sen lukkopesän. Noita alkuperäisosia en kuitenkaan halua alkaa sahaileen.
Mistäs löytyis kuvassa näkyvän kopan tiiviste? -> Kuva
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
löytyiskö tuolta?
http://www.hdlparts.com/fiche_select.asp
tallissa nyt
yamaha rd125 -80
Pitbro 125 -07 4t crossi
hondacbr 1100xx -05
yamaha fz1 -10
ex
cbr600 -99
Kiitos kuvani lainauksesta(pma @ Elo. 29 2008,09:02) kirjoitti
Eikö löydy paikalliselta myyjältä
Tai pistä pelkällä liimalla![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Tuskin löytyy hyllystä, ainakaan missää pikkuputiikissa, tilaamalla toki saa.(Mopoko @ Elo. 29 2008,21:22) kirjoitti
Tai sitten niinku mä, moottorisilikoonilla.
KTM 690SM
Ja MÄÄ myös silikoni *(Calypso @ Elo. 29 2008,21:26) kirjoitti
Nii löytyyhän mulla tommonen hyllystä
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Jeps, löyty jo. Kiitoksia. Ens viikolla saan ne. Tosin silikoni on kans ihan jees vaihtoehto.
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Stormin mallissa "Ermax" taitaa tulla se lukkopesä ihan alkuperäiselle paikalle, eli ei tarvi modailla sitä.(Jortsi @ Elo. 28 2008,22:24) kirjoitti
Tietääkö kukaan mistä saisi (mieluiten euroopasta) tilailla 05 malliin sopivaa undertailia alkuperäiselle takavalolle ja johon tuo lukkopesä tulisi tuonne takavalon taakse?