Sivu: 7 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 2013:sta
  1. #181
    Muutama kysymys koskien vm 96 600 cbr. Kovaa kiihdyttäessä tuntuu että takapää alkais "nykimään" sillain että sen tuntee just persiissä. Joskus taas tuntuu että konehuoneesta tulee tuo nykimisen aiheuttaja (bensan saanti?) en osaa paremmin selittää. Kuitenki alkanu sen verran häiritteen että jos joku osais sanoa mistähän johtuis. Kettingeissä on muutama tommonen lenkki joka jää hieman "vinoon" eikä tuu suorassa muitten mukana. Kokeilin tunkea niihin kohtiin tuota öljyä sillain että oikenisivat. Voiskohan tuosta johtua pyörän nykiminen?

    Toinen kysymys koskien tuota takapäätä jossa on nuo sivu vilkut ja rekisteri kilpi kiinni. Katoin että jos sen muovin ottaa pois niin siitä lähtee puoli perää irti vai oonko katellu ihan miten sattuu. Pitäs laittaa minivilkut sinne mutta ei oikeen jaksais alkaa rakentaan koko perää jostaki pellistä. Kertokee tai näyttäkää jotaki kuvaa jos joku on modannu sitä perää.

    Sitten vielä että valoihin pysähtyessä haisee bensa jonnin verran onkohan tuo nyt ihan normaalia?

    Tuleeko muilla kylmällä ilmalla putkesta vaaleeta pakokaasua? Kone lämpenee niin loppuu sekin.

    Tyhmiä kysymyksiä mutta pakkokai niitä jonkun on kuitenki kysyä
  2. #182
    Lainaa (Sagitta @ Kesä. 01 2008,10:54) kirjoitti
    Lainaa (jandp @ Kesä. 01 2008,09:22) kirjoitti
    Mistä löytys kirkaslasinen leditakavalo, pyörä on vm.03 600F.
    Lainaa (Mopoko @ Kesä. 01 2008,10:19) kirjoitti
    Kysessähän ei ole kysytty LED-takavalo, vain kirkas linssi.
    "It works with existing wiring and bulbs"

    Tuommoinen on itsellä.. (tosin asennusta yritin kiireessä ja ei heti osunut liittimet paremman tiedon puutteessa kohdilleen.. Parin viikon päästä ehkä löytyy aikaa kokeilla orgin ohjeilla..eli liitin kiinni lampun kantaan.)

    Edit: ylempi lainaus
    Itse tilasin tällaisen.
    Löytyy myös kirkkaita tuolta. Toimitus kesti viikon.
    Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus asentaa. Tuo Sagittan mainitsema valo on saman hintainen, mutta ilman vilkkuja.

    Vilkut tuossa takavalossa ei ole lailliset, mutta ajattelin kytkeä ne silti. Vanhoja takavilkkuja en poista.
    CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
  3. #183
    Lainaa (Sagitta @ Kesä. 01 2008,10:54) kirjoitti
    Lainaa (jandp @ Kesä. 01 2008,09:22) kirjoitti
    Mistä löytys kirkaslasinen leditakavalo, pyörä on vm.03 600F.
    Lainaa (Mopoko @ Kesä. 01 2008,10:19) kirjoitti
    Kysessähän ei ole kysytty LED-takavalo, vain kirkas linssi.
    "It works with existing wiring and bulbs"

    Tuommoinen on itsellä.. (tosin asennusta yritin kiireessä ja ei heti osunut liittimet paremman tiedon puutteessa kohdilleen.. Parin viikon päästä ehkä löytyy aikaa kokeilla orgin ohjeilla..eli liitin kiinni lampun kantaan.)

    Edit: ylempi lainaus
    no niinpä oli sorry
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  4. #184
    Lainaa (paukku125 @ Kesä. 01 2008,19:53) kirjoitti
    Muutama kysymys koskien vm 96 600 cbr. Kovaa kiihdyttäessä tuntuu että takapää alkais "nykimään" sillain että sen tuntee just persiissä. Joskus taas tuntuu että konehuoneesta tulee tuo nykimisen aiheuttaja (bensan saanti?) en osaa paremmin selittää. Kuitenki alkanu sen verran häiritteen että jos joku osais sanoa mistähän johtuis. Kettingeissä on muutama tommonen lenkki joka jää hieman "vinoon" eikä tuu suorassa muitten mukana. Kokeilin tunkea niihin kohtiin tuota öljyä sillain että oikenisivat. Voiskohan tuosta johtua pyörän nykiminen?

    Toinen kysymys koskien tuota takapäätä jossa on nuo sivu vilkut ja rekisteri kilpi kiinni. Katoin että jos sen muovin ottaa pois niin siitä lähtee puoli perää irti vai oonko katellu ihan miten sattuu. Pitäs laittaa minivilkut sinne mutta ei oikeen jaksais alkaa rakentaan koko perää jostaki pellistä. Kertokee tai näyttäkää jotaki kuvaa jos joku on modannu sitä perää.

    Sitten vielä että valoihin pysähtyessä haisee bensa jonnin verran onkohan tuo nyt ihan normaalia?

    Tuleeko muilla kylmällä ilmalla putkesta vaaleeta pakokaasua? Kone lämpenee niin loppuu sekin.

    Tyhmiä kysymyksiä mutta pakkokai niitä jonkun on kuitenki kysyä
    Ite laitoin just vähän aikaa sit minivilkut taakse ja muokkasin tota orkkis kilpitelinettä puukkosahalla aika ronskisti. Tossa on kuva nykysestä lookista -> http://hesus.1g.fi/kuvat....ull
    Takasivukatteet irti ja eikun sahaamaan. En muistanu siinä kiireessä ottaa kuvia mutta ei oo mikään kovin monimutkainen homma.
    Ja kyllähän toi viileellä kelillä ja kylmällä koneella pikkasen tupruttaa mutta loppuu tosiaan sit ku kone on lämmin.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  5. #185
    Lainaa (pma @ Kesä. 01 2008,23:14) kirjoitti
    Lainaa (paukku125 @ Kesä. 01 2008,19:53) kirjoitti
    Tuleeko muilla kylmällä ilmalla putkesta vaaleeta pakokaasua? Kone lämpenee niin loppuu sekin.
    Tyhmiä kysymyksiä mutta pakkokai niitä jonkun on kuitenki kysyä
    Ja kyllähän toi viileellä kelillä ja kylmällä koneella pikkasen tupruttaa mutta loppuu tosiaan sit ku kone on lämmin.
    Joo, itelläkin sama juttu. Oon uskotellu itelleni, että se on vain vesihöyryä. Sitä on joko satanut tai tiivistynyt putken sisään. Siitä se lämmetessään sitten loppuu.
    CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
  6. #186
    Lainaa (Tape- @ Kesä. 02 2008,08:08) kirjoitti
    Lainaa (pma @ Kesä. 01 2008,23:14) kirjoitti
    Lainaa (paukku125 @ Kesä. 01 2008,19:53) kirjoitti
    Tuleeko muilla kylmällä ilmalla putkesta vaaleeta pakokaasua? Kone lämpenee niin loppuu sekin.
    Tyhmiä kysymyksiä mutta pakkokai niitä jonkun on kuitenki kysyä
    Ja kyllähän toi viileellä kelillä ja kylmällä koneella pikkasen tupruttaa mutta loppuu tosiaan sit ku kone on lämmin.
    Joo, itelläkin sama juttu. Oon uskotellu itelleni, että se on vain vesihöyryä. Sitä on joko satanut tai tiivistynyt putken sisään. Siitä se lämmetessään sitten loppuu.
    Bensiinimoottorinkin palotuotteena syntyy vettä joka useimmiten poistuu pakoputkesta näkymättömänä kaasuna. Kylmällä ilmalla (kylmässä koneessa, kylmässä putkessa) tämä vesihöyry tiivistyy näkyvään muotoon ja joskus ihan pisaroiksi. Täysin normaalia.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  7. #187
    Lainaa (mjtee @ Kesä. 02 2008,08:26) kirjoitti
    Lainaa (Tape- @ Kesä. 02 2008,08:08) kirjoitti
    Lainaa (pma @ Kesä. 01 2008,23:14) kirjoitti
    Lainaa (paukku125 @ Kesä. 01 2008,19:53) kirjoitti
    Tuleeko muilla kylmällä ilmalla putkesta vaaleeta pakokaasua? Kone lämpenee niin loppuu sekin.
    Tyhmiä kysymyksiä mutta pakkokai niitä jonkun on kuitenki kysyä *
    Ja kyllähän toi viileellä kelillä ja kylmällä koneella pikkasen tupruttaa mutta loppuu tosiaan sit ku kone on lämmin.
    Joo, itelläkin sama juttu. Oon uskotellu itelleni, että se on vain vesihöyryä. Sitä on joko satanut tai tiivistynyt putken sisään. Siitä se lämmetessään sitten loppuu.
    Bensiinimoottorinkin palotuotteena syntyy vettä joka useimmiten poistuu pakoputkesta näkymättömänä kaasuna. Kylmällä ilmalla (kylmässä koneessa, kylmässä putkessa) tämä vesihöyry tiivistyy näkyvään muotoon ja joskus ihan pisaroiksi. Täysin normaalia.
    Dodiin nyt sai mielen rauhan taas *

    pma just tommosen näkösen perän ajattelin itellekki tehä. Ei muutaku saha käteen ja sahaamaan kuha sais vaan aikaa järjestettyä jostaki.
  8. #188
    Noniin hondamiehet!
    Tässä ois taas uusi hondakuski..ku hommasin itselle -03 CBR F

    Tuossa sitten ajellessa korvaan alko ottaan tuollainen sirinä/räminä..ja hetken mietittyä purin koko pyörän katteista ja luulin löytäväni jonkun mutterin/rikan joka on löysällä ja aiheuttaa resonassia... mitää vikaa ei sitten kuitenkaan löytynyt.
    Aivan kuin ääni tulisi jakoketjusta tai jotai sellasta.
    No sitten lukemaan tänne juttuja ja kauheesti tota nokkaketjun kiristäjää ne haukuu et se siel särisee.. no pyörä käyntii ja sieltähä se ääni jostaki tulee! *

    Kaikista järkevin tapa on vaihtaa koko kiristäjä siihen manuaaliseen.



  9. #189
    Toimiiko tuo kiristin juttu todellakin noin? Tiedä sitten kauanko taas on hiljainen. Toki omalla jo rullattu 45tkm, joten taitaa olla ketjunkin vaihto aiheellinen jo pikkuhiljaa.
    CBR 600rr
  10. #190
    kappas, totahan vois testata... ei vaan mee jakoon et miks siin orkkis kiristäjäs on mitää "lukkomutterii"... oon jotenkin ymmärtäny et siin ois ollu joku jousi mikä painaa sitä oikeella voimalla kokoajan, eli kun kuluu, ni työntäis samalla sitä taas oikeelle etäisyydelle ketjusta.
    Pitää vissiin repii auki, ni näkee miten toi oikeesti toimii.
  11. #191
    Seppo kävi penkityksessä ja huipputehot (116.69hp konneelta) näytti olevan 13252kierroksella eli ihan tuossa rajottimen pinnassa.Rajotinhan on tuossa 13500kierroksella. Siitä tulikin sitte mieleen, että saakohan tässä tuota kierroksen rajotinta pois tai siirrettyä vähä ylemmäs?
    Ja jos saa, nii tietääkö kukkaa, että kestääkö kone noita korkeempia kierroksia sitte?
  12. #192
    Lainaa (paukku125 @ Kesä. 02 2008,16:57) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Kesä. 02 2008,08:26) kirjoitti
    Lainaa (Tape- @ Kesä. 02 2008,08:08) kirjoitti
    Lainaa (pma @ Kesä. 01 2008,23:14) kirjoitti
    Lainaa (paukku125 @ Kesä. 01 2008,19:53) kirjoitti
    Tuleeko muilla kylmällä ilmalla putkesta vaaleeta pakokaasua? Kone lämpenee niin loppuu sekin.
    Tyhmiä kysymyksiä mutta pakkokai niitä jonkun on kuitenki kysyä
    Ja kyllähän toi viileellä kelillä ja kylmällä koneella pikkasen tupruttaa mutta loppuu tosiaan sit ku kone on lämmin.
    Joo, itelläkin sama juttu. Oon uskotellu itelleni, että se on vain vesihöyryä. Sitä on joko satanut tai tiivistynyt putken sisään. Siitä se lämmetessään sitten loppuu.
    Bensiinimoottorinkin palotuotteena syntyy vettä joka useimmiten poistuu pakoputkesta näkymättömänä kaasuna. Kylmällä ilmalla (kylmässä koneessa, kylmässä putkessa) tämä vesihöyry tiivistyy näkyvään muotoon ja joskus ihan pisaroiksi. Täysin normaalia.
    Dodiin nyt sai mielen rauhan taas

    pma just tommosen näkösen perän ajattelin itellekki tehä. Ei muutaku saha käteen ja sahaamaan kuha sais vaan aikaa järjestettyä jostaki.
    Mut kannattaa laittaa kilven aluslevy, tossa kuvassa mulla ei vielä semmosta ole mutta täytyy tossa happosesta semmonen väännellä töissä kunhan kerkii. Saa kilpikulmaakin muutettua samalla.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  13. #193
    Lainaa (QnQQ @ Kesä. 03 2008,01:46) kirjoitti
    Ihmetyttää vain että kaikki on vaihtamassa heti uutta kiristintä ku sieltä se kuuluisa/klassikko ääni kuuluu!
    no näinhän siinä helposti käy kun ihmisillä on enemmän rahaa ku älyä. ei tosin, kaikilla vaan ei oo mahdollisuutta ropata fillaria vaikka haluja oiski iteki vaihdatin liikkeessä uuden kiristimen kymppitonnin hujakoilla. jostain kuulin et noissa alkup. kiristimissä ois öljylläki tekemistä. eli et kiristimessä ois joku pikkiriikkinen reikä jonka kautta öljy kulkee voitelemaan sitä jousta. ja kun tähän reikään sit menee joku roska, reikä menee tukkoon ja öljy ei enää pääse voitelemaan jousta jolloin se tietysti lakkaa toimimasta tarkoitetulla tavalla. roskan poistamalla tai poraamalla ISOmman reiän alkup. kiristimeen pitäs onjelman poistua. voiskohan toimia? jos joku on tutkinu alkup. kiristintä ni vois varmaan kertoo onko tässä mitään perää

    niin, ja käsittääkseni siinä alkuperäsessä kiristimessä on jousi, siinä toisessa vaihtoehdossa ei. ampukaa minut jos olen väärässä...



    Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.

    Honda CBR 600RR -03 (gone)
    Honda CBR 600F -03 (gone)
    Honda CBR 600F -00 (gone)
  14. #194
    Lainaa (Tape- @ Kesä. 01 2008,21:22) kirjoitti
    Lainaa (Sagitta @ Kesä. 01 2008,10:54) kirjoitti
    Lainaa (jandp @ Kesä. 01 2008,09:22) kirjoitti
    Mistä löytys kirkaslasinen leditakavalo, pyörä on vm.03 600F.
    Lainaa (Mopoko @ Kesä. 01 2008,10:19) kirjoitti
    Kysessähän ei ole kysytty LED-takavalo, vain kirkas linssi.
    "It works with existing wiring and bulbs"

    Tuommoinen on itsellä.. (tosin asennusta yritin kiireessä ja ei heti osunut liittimet paremman tiedon puutteessa kohdilleen.. Parin viikon päästä ehkä löytyy aikaa kokeilla orgin ohjeilla..eli liitin kiinni lampun kantaan.)

    Edit: ylempi lainaus
    Itse tilasin tällaisen.
    Löytyy myös kirkkaita tuolta. Toimitus kesti viikon.
    Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus asentaa. Tuo Sagittan mainitsema valo on saman hintainen, mutta ilman vilkkuja.

    Vilkut tuossa takavalossa ei ole lailliset, mutta ajattelin kytkeä ne silti. Vanhoja takavilkkuja en poista.
    Sopiko tuo vilkullinen takavalo hyvin paikoilleen? Itse kanssa samaa katsellut, olisi varmaan hieno. Sitten tietysti normivilkut takaa pois ja "kerjäämään verta nenästään" poliisilta
    CBR 600rr
  15. #195
    Lainaa (xniko @ Kesä. 04 2008,11:01) kirjoitti
    Sopiko tuo vilkullinen takavalo hyvin paikoilleen? Itse kanssa samaa katsellut, olisi varmaan hieno. Sitten tietysti normivilkut takaa pois ja "kerjäämään verta nenästään" poliisilta
    Enpä oo vielä laittanu kiinni. Tuo uusi takavalo ja vakiovilkut kun olisi aika naurettava näky. Just oon laittamassa tilaukseen miniledivilkkuja. Sitten samalla asennan kaikki, ja todennäköisesti laitan elektronisen vilkkureleen.

    Kellään muuten kokemusta CBR:ään sopivasta vilkkureleestä?

    Tarkoitus itellä on se, että jo poliisit valittavat laittomasta vilkusta takavalossa, olisi minulla kuitenkin lailliset minivilkut. Tällöin ehkä riittäisi vain takavalon vilkkupiuhojen irroitus...ehkä. Ja sitten jonkin ajan jälkeen laittaisin piuhat takaisin kiinni.

    PS. Motodynamicin Harry on mukava mies ulkomaantilauksien suhteen..
    CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
  16. #196
    Pitäis vissiin joskus kuulostella jonkun kiristinvammaisen seepran ääntä läheltä. Oma pitää kyllä säksätystä (venttiilikoneisto), ulinaa (laatikko lähinnä ykkösellä), vihellystä (mikä pumppu lie, se vakioulina), katteiden resonointia, ajoviiman vinkunaa, suhinaa, hampaille kuluneen eturenkaan jyrinää, toisioketjun kihinää ja siihen päälle pako- ja imuääntä. En vaan kuollaseni tuon serenadin takaa erota, että nokkaketju sanoisi mitään. En tulpilla enkä ilman.

    34tkm ajettu. Käsittääkseni ei ole ainakaan viimeisen kymppitonnin sisällä vaihdettu saati tehty mitään muutakaan kiristimelle.

    Kuvittelette vaan ;)
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  17. #197
    Morops... Itte vaihoin öljyt viime viikolla, ja on pyörän ostohetkestä 3 kertaa ne tainnu vaihtaa mutta sitä tiivistettä vai mikä siinä on propun kanssa kiinni (prikan tyyline) en oo vaihtanu kertaakaan ja ny näyttäs sieltä kusevan hieman tota öljyä. Mitähän olis tehtävissä, tai kannattavinta.

    a) josko kiristäs tota pulttia, vaan ei sitäkään varmaan liikaa parane ja nuinkoha toi mitää auttas. Se on sillai sopivasti kiristetty

    b) tunkis loput 4 dl öljyä koneeseen, ottas kaikki ulos, vaihtas ton tiivisteen ja kaatas entiset sisälle?

    c) kävis ostaa propun ja vaihtas taas öljyt, siinä menis 40-50 e taas mutta tyhmyydestähän sakotaan...

    Ideoita ja kokemuksia kuunnellaan ja otetaan vastaan
  18. #198
    Älä ainakaan rupea kiristeleen sitä liikaa, ettei mene kierteet pohjasta, vaihda mieluummin öljyt.
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  19. #199
    juu, luultavasti joutuu sen vaihdon tekee. Mutta sitä mie vaan kans mietin että ei onkoha siitä jotain haittaa että öljyil ois ajettu toi 500+ km ja laittas takasi sisään? eikä muuta tekis
  20. #200
    Tuskin jos saat varmasti puhtaana pois ! Itse kyllä vaihtaisin kokonaan uudet ja kärsisin nahoissani Sieltä öljypohjastahan voi öljyyn jotain tippua hiekkaa yms:
    Ota varman päälle ettei kausi mene pilalle
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  21. #201
    uudet litkut vaan sisään..ei kannata vääräs paikkaa säästää..se voi tulla paljon kalliimmaks.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  22. #202
    Onko kenelläkään kokemuksia 190/50-17 gummista pyörimässä alla? Pitäis kai mahtua heittämällä pyörimään.?
    Sattus olemaan ylimääräisenä Diablo Corsa 3:nen ja huvittas kokeilla kun on aika laatukumi kuitenkin.

    Pyöränä 99/00 malli
    Kiitos
  23. #203
    Oottekos korotellu seppojenne periä?
    Semmosta oon tässä vähä suunnitellu ja emc:ltä tuntus saavan koiranluita mitkä nostaa perää 3cm.
    Pari juttua tässä nyt kuitenkin vielä vaivaa. Eli huomaakohan tuota 3cm perän nousua ollenkaan? siis niinku ulkonäöllisesti. tämän (-00) sepon matkapyörämäisyyttä tässä ois tarkotus hitusen häivyttää.
    Ja sitte vielä semmonen juttu, että vähentääköhän se korotus keulivaisuutta? nykyään keula nousee kivasti hitusen maasta ykkösellä kiihyttäessä, enkä haluais tätä omainaisuutta pois.
  24. #204
    Lainaa (Jyri777 @ Kesä. 09 2008,23:56) kirjoitti
    Ja sitte vielä semmonen juttu, että vähentääköhän se korotus keulivaisuutta? nykyään keula nousee kivasti hitusen maasta ykkösellä kiihyttäessä, enkä haluais tätä omainaisuutta pois.
    Noin fysiikan puolesta sen pitäisi keulia pahemmin, jos painopistettä nostat. Käytännössä en tiedä enkä huomaa suuria eroja jousituksen säätöjen suhteen tuossa asiassa. Mäki tuntuu vaikuttavan paljon - pienikin ylämäki, niin vaikeaa on tassun pitäminen tiessä.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  25. #205
    jakoketjun rallattamiseen on yksi ihan toimiva kikka valtuutetun huollon kaverilta. En tiedä osaanko selittää tätä niinkuin pitäisi mutta yritetään kuitenkin.. kiristin säätyy öljynpaineen mukaan; kiristimeen kuuluu välilevy (jonkinlainen tiiviste) jossa on reikä mitä suurentamalla saadaan nostettua öljynpainetta kiristimelle, suurentaminen onnistuu turvallisesti esim. suutinrassilla. lisäksi asiaa voi auttaa vaihtamalla koneeseen jäykemmät öljyt niin ei sitten kalkata vaikka olisi öljy miten kuumaa (lirua) ja lisäksi paineet hetken kadoksissa esim. kun kone lämpimänä sammutat, käyt kaupassa ja tulet takaisin saattaa ketju hetken rohista ennen kuin paineet nousee takaisin normaaliin. -ja suomenoloissa jäykempää öljyä käyttäen tämä on kaikkea muuta kuin poppakonsti... Nimim. jakoketju vaihdettu 5tkm sitten jonka jälkeen kuului "tyyppiääntä" mutta kokoajan kasvavaa sellaista.. mutta ton toimenpiteen jälkeen ollut n. 3tkm hiljaa.



    C B R
  26. #206
    mitäs öljyä olet käyttänyt??
    CBR pc25 91/96
  27. #207
    Lainaa (veikke @ Kesä. 10 2008,21:30) kirjoitti
    mitäs öljyä olet käyttänyt??
    Itte laitoin sitä Hondan GN-4 10w40 tai 10w30, en muista enää kumpaa Mutta rallatus hävisi lähes kokonaan. Eli on sillä öljylläkin väliä näemmä.
  28. #208
    Lainaa (paukku125 @ Kesä. 02 2008,16:57) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Kesä. 02 2008,08:26) kirjoitti
    Lainaa (Tape- @ Kesä. 02 2008,08:08) kirjoitti
    Lainaa (pma @ Kesä. 01 2008,23:14) kirjoitti
    Lainaa (paukku125 @ Kesä. 01 2008,19:53) kirjoitti
    Tuleeko muilla kylmällä ilmalla putkesta vaaleeta pakokaasua? Kone lämpenee niin loppuu sekin.
    Tyhmiä kysymyksiä mutta pakkokai niitä jonkun on kuitenki kysyä
    Ja kyllähän toi viileellä kelillä ja kylmällä koneella pikkasen tupruttaa mutta loppuu tosiaan sit ku kone on lämmin.
    Joo, itelläkin sama juttu. Oon uskotellu itelleni, että se on vain vesihöyryä. Sitä on joko satanut tai tiivistynyt putken sisään. Siitä se lämmetessään sitten loppuu.
    Bensiinimoottorinkin palotuotteena syntyy vettä joka useimmiten poistuu pakoputkesta näkymättömänä kaasuna. Kylmällä ilmalla (kylmässä koneessa, kylmässä putkessa) tämä vesihöyry tiivistyy näkyvään muotoon ja joskus ihan pisaroiksi. Täysin normaalia.
    Dodiin nyt sai mielen rauhan taas

    pma just tommosen näkösen perän ajattelin itellekki tehä. Ei muutaku saha käteen ja sahaamaan kuha sais vaan aikaa järjestettyä jostaki.
    Tossa on kuvaa siitä kilpitelineen muokkauksesta. Tänään askartelin ton kirkkaan ledivalon taakse niin näppäsin samalla kuvan sulle tosta.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  29. #209
    Kiitos kuvasta. Pitää alkaa itelle kans väsään nuita vilkkuja
  30.  
  31. #210
    Itsellä kans kuuluu jotain meteliä kylmänä 99 hornasta.
    Ketjuhan siellä, koneella kelattu 65tkm. En kyllä ajatellu vaihtaa ketjua, taidan pistää manuaalisenkiristimen.. Mites, vanha pois, tarviiko muutakun ne kaks pulttia ja kiristin irti, uus tilalle? Tippuuko ketju liian löysälle->jako sekasi tms?

    Ihmettelen tuota pikkukilometreillä ketjunvaihtoa.. näillehän ei mitään huoltorajoja ole merkitty(?) ja toisilla mopoilla vedetään helposti toistasataatuhatta km ilman ketjunvaihtoja. No katsotaan mitä hornaan tapahtuu.



    KTM 690SM
Sivu: 7 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757 ... ViimeinenViimeinen