Sivu: 60 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 105058596061 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1771:stä 1800:een 1818:sta
  1. #1771
    http://www.airtech-streamlining.com/...0F31997-98.htm

    Jonkin verran arvokkaampia varsinkin rahteineen ja tulleineen kuin kiinalaiset mutta eipä ämpärimuovit halkea samantien. Itellä ollu kahdessa pyörässä eikä pääse valittamaan. Käsityönä tehtyjä lasikuituosia.
    Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
  2. #1772
    Kiitoksia neuvoista, sain sen nokkaketjun kiristimen vaihdettua. Onglema ei kuitenkaan poistunut, vieläkin kuuluu särinää ja räminää kun on yli 5000 kierrosta... Oisko hyviä ehdotuksia mitä kannattais seuraavaksi tarkistaa?
    Honda CBR 600F 2005
    Honda XL 125R 1982
  3. #1773
    Pyörä on 2004 cbr 600 f.
    Onko normaalia ja voipiiko säätää... eli siis automaatti imu huuattaa konetta aika herkästi.
    Jopa hurjilla +15 asteen keleillä kun pyörä on pitkän ajon jälkeen seisonut 10 min, ja uudestaan starttaa nii kierrokset korkealla. Onko muut törmännyt tähän ja onko siis olemassa säätöä??
    Yamaha Bolt
  4. #1774
    Lainaa Janrok kirjoitti Katso viesti
    Pyörä on 2004 cbr 600 f.
    Onko normaalia ja voipiiko säätää... eli siis automaatti imu huuattaa konetta aika herkästi.
    Jopa hurjilla +15 asteen keleillä kun pyörä on pitkän ajon jälkeen seisonut 10 min, ja uudestaan starttaa nii kierrokset korkealla. Onko muut törmännyt tähän ja onko siis olemassa säätöä??
    Paljonko kiekat ja lämmöt?

    http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post6461342
    Viimeksi muokannut: Miikam; 04.07.2017 klo 16:23.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  5. #1775
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Tuoltahan löytyi hyvin tietoa. Kiitokset
    Yamaha Bolt
  6. #1776
    Onko kenelläkään tietoa mikä vikana Giproossa, kun näyttää koko ajan vain U:ta näytössä. Toimi noin viikon asennuksen jälkeen normaalisti. Kytkennät tarkistettu, eikä havaittavia vikoja niissä.
    Virtojen kytkennän jälkeinen ei tule edes 1-2-3-4-5-6
    Pyörä CBR600F 2001 ruiskumalli.
  7. #1777
    Olet saanut laitettua gipron "vaihtovalomoodiin" ja sen opetus on kesken. Saat toiminnon resetoitua ohjekirjan kohdan 8 mukaisesti.

    https://healtech-electronics.com/doc...rsGuide_en.pdf

    Edit. Jos et saa laitetta elpymään manuaalin ohjeella, laita viestiä tuonne healtechin tukeen.
  8. #1778
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Olet saanut laitettua gipron "vaihtovalomoodiin" ja sen opetus on kesken. Saat toiminnon resetoitua ohjekirjan kohdan 8 mukaisesti.

    https://healtech-electronics.com/doc...rsGuide_en.pdf

    Edit. Jos et saa laitetta elpymään manuaalin ohjeella, laita viestiä tuonne healtechin tukeen.
    Ei auta vaikka miten yrittää.
    Ja tuo U-merkki palaa koko ajan, ei tuiki.
    Täytyy laittaa spostia healtecille.
  9. #1779
    -06 600F ja kulutus noin 5L luokkaa tai hivenen päälle.

    Bensan merkkipalkisto ilmestyy näkyviin noin 220-240km ajettua.
    Mites muilla?
    <p>Suzuki GSX-R 750 - Honda 125 XR - Kymco 125 Agility City - Suzuki GSX650F - Yamaha FZ8-N - Honda CBR600F</p><p>&nbsp;</p><p>Ennen vanhaan moottoriurheilu oli vaarallista ja seksi turvallista.</p><p>&nbsp;</p>
  10. #1780
    Keskimääräinen polttoaineenkulutus yhdeksän tankkauksen perusteella, kesäkuun lopulta laskettuna 5,131 l/100km. Alhaisin kulutus mihin päässy on 5,01 l/100km. Vuosimalli on 2005 ja merkkipalkit syttyny yleensä ~250km kohdalla.
    Honda CBR 600F 2005
    Honda XL 125R 1982
  11. #1781
    Lainaa Länkkä kirjoitti Katso viesti
    -06 600F ja kulutus noin 5L luokkaa tai hivenen päälle.

    Bensan merkkipalkisto ilmestyy näkyviin noin 220-240km ajettua.
    Mites muilla?
    http://www.fuelly.com/motorcycle/hon.../miikam/357174

    Saihan sen menemään satasen viidellä litralla, mutta lähinnä rauhallisessa ja tylsässä matka-ajossa.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  12. #1782
    Lainaa -JiiHoo- kirjoitti Katso viesti
    Laiska kun olen niin en osaa/jaksa käyttää hakua. Anteeksi.

    Mutta anyway olen ajatellut (heh heh) hankkia -03 f4i -laitteeseen sliparin, ja noitahan on ebayssä vaikka minkälaisia.
    Mutta koska asustellaan lähiössä ihanasti, niin pitäisi löytää joku siedettävällä äänimaailmalla oleva malli. Tämä vaatimus rajannee kaikki delkevicit, boewulfit ym. halpikset pois heti alkuunsa?

    Katseet on nyt kiinnittyneet tuollaiseen yoshimuran rs3 street -pönttöön, ja siitä kaipaisin kokemuksia arvon raadilta.
    Onko kuinka äänekäs killerin kanssa vrt. vakio?

    http://www.ebay.com/itm/YOSHIMURA-RS...3D291918761349
    Mulla sama mutta tri-oval versio ja on äänekäs ilman dB-killeriä. Mutta mukavan matala pörinä.
    Honda CBR 600 F4i sport
  13. #1783
    Moro.
    Tuli hankittua kyseinen peli kun halvalla sai
    Talveksi pientä askaretta tiedossa niin kysästään valmiiksi täältä honda tietäjiltä mielipiteitä/neuvoa.
    Eli kyseseessä honda cbr 600f vuodelta 1999

    Nokkaketjuhan rallattaa aika reippaasti 5000rpm paikkeilla ja uusi kiristin olisi tarkoitus vaihtaa.
    Eli kanattaako laittaa alkuperäinen automaattinen vai manuaalisesti säädettävä?

    Sitten probleemaan numero 2.
    Elikkäs myyjä sanoi että rajummassa kiihdytyksessä 2-vaihde putoaisi pois päältä.
    Tuota kerkesin muutamaan kertaan syksyn aikana kokeilemaan että mitä se 2-vaihde tekee.
    Vaihde ei putoa vapaalle vaan pysyy päällä mutta nykäisee n.7000rpm paikkeilla, ihan kuin sytkä katkeaisi hetkeksi tai jotain vastaavaa. Hiljakseen kiihdytellessä voi kyllä kiihdyttää tuon 7000rpm yli ilman nykäisyä.
    Voisikohan tuollaista vikaa löytää jostain muualta luin vaihdelaatikosta?
    Seisontatuenkytkin? vapaavalonkatkaisija? kaatumistunnistin ja mitä näitä sytytykseenvaikuttavia vastaavia sammutus juttuja nyt onkaan?

    Ja problen number 3
    Puolavika vai kaasari tukkeessa.
    Kylmällä koneella vähän röpöttelee ja mittasin pakosarjan lämpötilat tyhjäkäynnillä.
    Ykkös pytty lämpesi n.70 asteeseen ja muut n.140.
    Onko tuohon muuta konstia selvittää puola vikaa kun ruveta vaihtamaan puolia pytystä toiseen?
    Saattaahan se olla myös tyhjäkäyntisuutin tukossa.

    Aikasemmin tehdyistä huolloista ei ole mitään tietoa ja mittarissakin on jo yli 90tkm.
    HONDA CBR 600
    Ex:SUZUKI PV50x2/KAWASAKI KMX 125/(KAWASAKI ZZR500)/SUZUKI GSX750F
  14. #1784
    Ei noihin varmaan mitään yhtä oikeeta vastausta oo, mutta ite tekisin seuraavasti koska huoltohistoriasta ei tietoa:
    Öljyt, suodattimet ja tulpat vaihtoon.
    Venttiilivälysten tarkastus, nokkaketjun venymän mittaus samalla ku venakoppa auki. Jos ketju venynyt ni vaihto, samalla vaihtaa sen kiristimen.
    Sit kaasareiden purku ja perusteellinen putsaus ja tarkastus.
    Lopuksi kaasareiden sykronointi.
    Noilla toimenpiteillä voi jo päästä eroon niistä käyntiongelmistakin ja on talveksi pientä puuhastelua.
    Suzuki GSF 1250SA -10 Exät:Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  15. #1785
    Lainaa miggo kirjoitti Katso viesti

    Ja problen number 3
    Puolavika vai kaasari tukkeessa.
    Kylmällä koneella vähän röpöttelee ja mittasin pakosarjan lämpötilat tyhjäkäynnillä.
    Ykkös pytty lämpesi n.70 asteeseen ja muut n.140.
    Onko tuohon muuta konstia selvittää puola vikaa kun ruveta vaihtamaan puolia pytystä toiseen?
    Saattaahan se olla myös tyhjäkäyntisuutin tukossa.
    Eikös tuossakin ole hukkakipinäpuolat eli yksi puola antaa kipinää kahdelle tulpalle?
  16. #1786
    Mielestäni on joka tulpalle oma puola.
    En ole vielä kerennyt tutkimaan.
    HONDA CBR 600
    Ex:SUZUKI PV50x2/KAWASAKI KMX 125/(KAWASAKI ZZR500)/SUZUKI GSX750F
  17. #1787
    Broblem #3 voi aiheuttaa problem #kahden.
    Ensimmäiseen komppaan tuota venymän tarkastusta ja kiristimen vaihtoa (jos ketju menee vaihtoon niin myös laahaimet/ohjurit vaihtoon myös) mutta jos, siis jos, öljypumppu on ketjuvetoinen niin sen ketjun venyminen voi aiheuttaa särähdyksen/resonoinnin tietyillä kierroksilla.
    Älä korjaa ehjää....
  18. #1788
    Hoi!
    Ite olen taistellu samanlaisen "pätkäisyongelman" (ominaisuuden) kanssa vuosia. Mankilla ajettu joku 76tkm.
    Paitsi että se ilmenee ihan tyhjäkäynniltä kaasua raottaessa, 1-2trpm.
    Esim. kun valuttelee liikennevaloissa auton perässä vasemmalle, raottaa kaasua ja kesken kallistuksen kone pätkäisee
    sekunnin osan. Tekee myös suoraan ajaessa joskus.
    Kettumaisinta tuossa, että kun vikaa yrittää provosoida esiin, niin ei millään. Ei ilmene ryyppy päällä kylmällä koneella.
    Seosruuveja avattu (huoltokirjasta pitäis kattoa paljonko auki). Tämä vaikuttaa koneen vetoihin++ selvästi, mutta vika ei poistunu.
    Kaikki perinteiset konstit kokeiltu. Minusta selkeästi kipinävika, koska niin äkkinäinen. Puolavikaa epäilisin.
    4 puolaa löytyy. Tip Over Sensoria tuossa ei käsittääkseni ole?!
    Tuota pakosarjan lämpömittausta en ole kokeillu, kertoisi jos eroa on, helposti.

    Ketjun kiristin. Ota nyt eka irti, pese liuottimella, voitele ja ruuvaile eestaas.
    Käytön puutetta, ja jumittanu yhteen kohtaan. Halpa ja helppo testata!

    Koska viimeksi ajettu ja paljonko?
    Tyhjennä kaasarit pohjaropusta. Testaa. -> vettä??
    6-Horo 2005=ex. Lifan 150 + GSX-R750 K8(PV) + CBR600F -00(Manki)
  19. #1789
    Kerkesinhän tuolla itsekin n.500km syksyllä ajelemaan muuten kai ollut viime kesän aika vähällä ajolla.
    Aika vähän infoa tuli pyörästä kun edelliset omistajat ollut naisia ja ei kuulemma mitään osannut kertoa.
    Täytyy joo kaikki perus jutut huoltaa, vaihtaa, mitata ja tutkia.
    Koko talvi aikaa fiksailla kunhan nyt saisi projektin aloitettua ja katteet ensin pois.
    Vapaan merkkivalo ei toiminut ostettaessa kuin kylmällä koneella.
    Tuohan tuli alustavasti korjattua 0,5 ohuemmalla kupari prikalla.
    Mutta ei kai tuolla vapaan valolla nyt ainakaan pitäisi tuollaista vaikutusta olla.
    Toivotaan että pääsisi pelkällä puolan vaihdolla nykäisystä eroon niin olisi paljon mukavampi
    HONDA CBR 600
    Ex:SUZUKI PV50x2/KAWASAKI KMX 125/(KAWASAKI ZZR500)/SUZUKI GSX750F
  20. #1790
    Onko joku irroittanut nokkaketjun kiristintä 99-00 mallista kaasarit paikallaan?
    Näyttää todella ahtaalta.. saa nähdä kuinka käy.
    HONDA CBR 600
    Ex:SUZUKI PV50x2/KAWASAKI KMX 125/(KAWASAKI ZZR500)/SUZUKI GSX750F
  21. #1791
    Lainaa Zeipii kirjoitti Katso viesti
    Mistähän saisi halvalla bensapumpun 98vm. 600f:läiseen? Tai jos jollain on ylimääräisenä niin saa tarjota jarkko.turkki (at) mbnet.fi
    Meitin -97 mallista meno kakisteli pumpun kärkien takia,purkamalla pumpun näkee ovatko huonossa jamassa.Pääsis ainakin halvemmalla tuurilla
    ...siis kun kärkiä saa erikseen.
    Varjossa viihtyjä ;)
  22. #1792
    Lainaa miggo kirjoitti Katso viesti
    Onko joku irroittanut nokkaketjun kiristintä 99-00 mallista kaasarit paikallaan?
    Näyttää todella ahtaalta.. saa nähdä kuinka käy.

    Kyllä sen irti saa ja ehkä takaisinkin mutta jos manuaalisen laitat niin ei varmaan mahdu säätää. Jos meinaat ilman kaasareiden irroitusta selvitä niin takaa pitää ottaa jarrunestesäiliö ja Paisuntasäiliö irti. Sit sitä kautta pitkillä jatkovarsilla. Itse kyllä suosiolla ruiskut otin pois edestä. Kaasari mallissakin varmaan joutuu purkaa ilmanputsarin jne pois tieltä niin sama varmaan nykästä ne kaasaritkin irti.
    Cbr f3 & f4i
  23. #1793
    https://www.storm-motor.fi/osat/moot...pun-katkaisin/

    Tuosta pensapumppuun kärjet, löytyy päädystä. Pumpussa tuskin vikaa.
    Ensihoidoksi voit rassata sitä vanhaa, jos lähtee sytkyttämään, niin pumppu toimii.
    Tuo on "kalvotyyppinen" punppu.
    6-Horo 2005=ex. Lifan 150 + GSX-R750 K8(PV) + CBR600F -00(Manki)
  24. #1794
    Kiinasta saa bensapumpun ainakin halvalla, postikuluineen 25€:llä.
    Laadusta ei ole omakohtaista kokemusta.

    Tuo oma projekti sen verran edistynyt että katteet, tankki, ja ilmanputsari letkuhässäköineen purettu pois.
    Pikaisella vilkasulla en edes huomannut millä nuo kaasarit ovat kiinni. Sen verran ahdas paikka näyttäisi olevan.Täytyy tänään jatkaa kaasarien kiinnityksen tähystystä.

    Mitenkäs nuo imanputsarista venttiilinkoppaan menevät ilmankierrätys letkut???
    Pitäsisikö purkaa pois ja tulpata vai antaa olla paikallaan.
    Täältä foorumilta lukenut vastaavasta systeemissä olisiko ollut kawassa ja siellä oli mielipiteitä niin purkamisen puolesta kuin vastaankin.
    Viimeksi muokannut: miggo; 15.11.2017 klo 14:55.
    HONDA CBR 600
    Ex:SUZUKI PV50x2/KAWASAKI KMX 125/(KAWASAKI ZZR500)/SUZUKI GSX750F
  25. #1795
    Kaasarit kiinni kumikurkuissa "klemmareilla". Muistaakseni 2 kurkkua kiristyy samalla klemmarilla.
    Toinen avataan vas puolelta toinen oik.

    https://www.bike-parts-honda.com/pie...0-CBR+600.html

    Korjaus. joka kurkussa oma klemmari.
    Viimeksi muokannut: Baltic; 15.11.2017 klo 15:34.
    6-Horo 2005=ex. Lifan 150 + GSX-R750 K8(PV) + CBR600F -00(Manki)
  26. #1796
    Tosta ohjeet pumpun kärkien vaihtoon. Helppo nakki!

    https://cbrforum.com/forum/stickies-...l-pump-102151/
    6-Horo 2005=ex. Lifan 150 + GSX-R750 K8(PV) + CBR600F -00(Manki)
  27. #1797
    kaasareiden irroituskin näyttää jo paljon helpommalta kun hiffasi että pitää tuosta rungossa olevasta reiästä ruuvata ne klemmarit irti.
    En vielä ruvennut kaasareita purkamaan pois.
    Täytyy huomenna vielä kokeilla uusilla tulpilla ja "uudella" (käytetyllä) puolalla jos tuo tyhjäkäynnin röpötys olisi poistunut.
    Sitten vielä toivotaan että nokkaketjun kiristimen saisi paikalleen ilman kaasarien irroitusta.
    Näyttää kyllä aika mahdottomalta tehtävältä mutta täytyy sitä ainakin yrittää.
    HONDA CBR 600
    Ex:SUZUKI PV50x2/KAWASAKI KMX 125/(KAWASAKI ZZR500)/SUZUKI GSX750F
  28. #1798
    Lainaa miggo kirjoitti Katso viesti
    kaasareiden irroituskin näyttää jo paljon helpommalta kun hiffasi että pitää tuosta rungossa olevasta reiästä ruuvata ne klemmarit irti.
    En vielä ruvennut kaasareita purkamaan pois.
    Täytyy huomenna vielä kokeilla uusilla tulpilla ja "uudella" (käytetyllä) puolalla jos tuo tyhjäkäynnin röpötys olisi poistunut.
    Sitten vielä toivotaan että nokkaketjun kiristimen saisi paikalleen ilman kaasarien irroitusta.
    Näyttää kyllä aika mahdottomalta tehtävältä mutta täytyy sitä ainakin yrittää.
    Eihän tuossa vaiheessa tarvii enää kuin avata ne neljä klemmaria niin kaasarit on irti. Helpommalla pääset niin sen kiristimen kanssa.
    Cbr f3 & f4i
  29. #1799
    Ni, ja samalla putsaat ne kaasarit. Tutkit zuuttimet!
    6-Horo 2005=ex. Lifan 150 + GSX-R750 K8(PV) + CBR600F -00(Manki)
  30.  
  31. #1800
    Mistä olette noita nokkaketjun kiristimiä hankkineet ja millä hinnalla?
    Sattuisko jollain olemaan tiedossa jotain halpaa paikkaa?
    Reilu 100eikkaa on aika suolanen hinta..
    HONDA CBR 600
    Ex:SUZUKI PV50x2/KAWASAKI KMX 125/(KAWASAKI ZZR500)/SUZUKI GSX750F
Sivu: 60 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 105058596061 ViimeinenViimeinen