Sivu: 3 / 60:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 1782:sta
  1. #61
    Lainaa (k23811 @ Touko. 07 2008,12:08) kirjoitti
    No onpa tullut hyvin kilometrejä! Tänä vuonna on itsellä ilmeisesti vanhuus iskenyt, kun aloin haikailemaan hieman pystympää ajoasentoa, onko itselläsi ihan vakio tanko/tapit/satula?

    Omassa -05:ssa 18 tkm eikä kuulu rallatusta eikä etupäästä mitään, oletko eteen öljyjä vaihtanut miten? Turhista äänistähän pääsee parhaiten eroon vaihtamalla korvatulpat paksumpiin...
    Kiitos, kiitos... onhan noita kilometrejä tullut nieltyä, mutta kun se vaan on niin hubaa. *

    Tanko, tapit ja satula ovat alkuperäiset ja olen ollut ajoasentoon ja -tuntumaan hyvin tyytyväinen. Tuntuu sopivan minun varrelleni hyvin. Hieman korkeamman tuulilasin vaihdoin pyörään, mikä lisäsi ajomukavuutta huomattavasti. Nyt voi pitkää matkaa taittaa mukavasti tankin päällä loikoillen, eikä ilmavirta heittele yhtään edes kovemmassa tuulessa.

    Etupää on huollettu normaaliin tapaan, eikä siinä ole aiemmin ilmennyt mitään ongelmia. Pitänee seuraavan huollon yhteydessä pyytää kavereita tutkimaan stefoja hieman tarkemmin.
    Huuuaaah......! CBR it is.

    "If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
  2. #62
    Lainaa (veikke @ Touko. 07 2008,18:16) kirjoitti
    mitenkäs ootte laittanu noita minivilkkuja taakse?onko siellä jotain ns. liitintä johdoille kun ottaa sen takasivuposken pois?vai onko helpompi vaan heittää siitä vanhojen vilkkujen juuresta poikki johto ja uus tilalle?
    ja oliko noi vakiojohdot samanväriset vai katoinko ihan väärin?uusissa näkyy olevan vihreä ja musta,onko väliä kumminpäin laittaa?
    Jos laitat ledivilkut, niin ole tarkkana minkälaisen vilkkureleen ostat. Useimmat Suomessa kaupan olevat mallit ovat melko kehnoja ja vaativat toimiakseen ylimääräisiä virityksiä (vaikka paketissa luvattaisiin, että toimii ilman vastuksia).

    Kaveri suositteli Louis.de löytyvää 'ihmerelettä' joka toimii hienosti ilman mitään kommerverkkejä.
    Huuuaaah......! CBR it is.

    "If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
  3. #63
    Lainaa (Barnes @ Touko. 07 2008,09:31) kirjoitti
    Onko muiden cebareissa ilmennyt piirre, jossa etupää pitää rahinaa/naksahtaa, kun tekee hieman tiukemman jarrutuksen ja stefat palaavat takaisin normaaliasentoon, niin juuri ennen kuin nokka on noussut perusasentoon kuuluu tuo kumma rahina/naksaus? Stefat eivät vuoda, joten kuivuminen ei voi olla syynä?
    Naksahdus voisi tulla löysästä etupään laakerista (ohjauslaakerista), mutta rahina on oudompi juttu. Ääntääkö mitään jos etupäätä pumppaa paikallaan?
    YZF-R1 -07

    "Aikainen kala koukun nappaa..."
    sb a #??
    www.vararikkoracing.fi
  4. #64
    Lainaa (Barnes @ Touko. 07 2008,18:38) kirjoitti
    Jos laitat ledivilkut, niin ole tarkkana minkälaisen vilkkureleen ostat. Useimmat Suomessa kaupan olevat mallit ovat melko kehnoja ja vaativat toimiakseen ylimääräisiä virityksiä (vaikka paketissa luvattaisiin, että toimii ilman vastuksia).

    Kaveri suositteli Louis.de löytyvää 'ihmerelettä' joka toimii hienosti ilman mitään kommerverkkejä.
    Tästä selviää helpoiten,kun hommaa sellasen elektronisen vilkkureleen,joka ei tunnista kuormaa.Löytyy useimmista autotarvikeliikkeistä,hintaa n.15€...löytyy ainakin sellasia,jotka toimii samalla tavalla,oli kuormaa sitten 2w tai 120w,pitäis riittää toi alue kyl,ellei sitten halua asennella jotain katulamppuja roikkuun sinne mopohon
  5. #65
    Lainaa (Mikey1 @ Touko. 07 2008,21:26) kirjoitti
    Tästä selviää helpoiten,kun hommaa sellasen elektronisen vilkkureleen,joka ei tunnista kuormaa.Löytyy useimmista autotarvikeliikkeistä,hintaa n.15€...löytyy ainakin sellasia,jotka toimii samalla tavalla,oli kuormaa sitten 2w tai 120w,pitäis riittää toi *alue kyl,ellei sitten halua asennella jotain katulamppuja roikkuun sinne mopohon *
    Tämänkin kun olisi tienyt, niin olisi säästynyt postikulut.

    Minä etsin uutta relettä vain mopotinliikkeistä.
    Huuuaaah......! CBR it is.

    "If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
  6. #66
    Lainaa (Jycce12R @ Touko. 07 2008,19:19) kirjoitti
    Naksahdus voisi tulla löysästä etupään laakerista (ohjauslaakerista), mutta rahina on oudompi juttu. Ääntääkö mitään jos etupäätä pumppaa paikallaan?
    Jos paikallaan pumppaa stefoja, niin ei kuulu mitään. Ainoastaan silloin, kun liikkeestä pysähtyy. Täytyy tsekata tuo ohjauslaakeri - kiitos vinkistä.
    Huuuaaah......! CBR it is.

    "If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
  7. #67
    itselläkin -93 cebarin nokkaketju rallattelee taas vaihteeksi. Vois jossain välissä vaihtaa mekaanisen kiristäjän tuohon, mutta miten semmosen mekaanisen kiristäjän osaa säätää sopivan tiukalle?



    1996 Kawasaki ZZR-1100 2008-
    1993 Honda CBR 600 F 2000-2008
  8. #68
    Lainaa (Hornis @ Touko. 08 2008,13:22) kirjoitti
    itselläkin -93 cebarin nokkaketju rallattelee taas vaihteeksi. Vois jossain välissä vaihtaa mekaanisen kiristäjän tuohon, mutta miten semmosen mekaanisen kiristäjän osaa säätää sopivan tiukalle? *
    Otat sen ketjun kopan pois ja kokeilet ketjua milloin kireellä!
    Pistä pyörä sivuseisonta tuelle niin ei tuu edes öljyt ulos !
    Tommonen



    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  9. #69
    Ja asenna koppa tiivisteliimalla takaisin !
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  10. #70
    Lainaa (Mopoko @ Touko. 08 2008,17:08) kirjoitti
    Lainaa (Hornis @ Touko. 08 2008,13:22) kirjoitti
    itselläkin -93 cebarin nokkaketju rallattelee taas vaihteeksi. Vois jossain välissä vaihtaa mekaanisen kiristäjän tuohon, mutta miten semmosen mekaanisen kiristäjän osaa säätää sopivan tiukalle?
    Otat sen ketjun kopan pois ja kokeilet ketjua milloin kireellä!
    Pistä pyörä sivuseisonta tuelle niin ei tuu edes öljyt ulos !
    Tommonen
    Toi näyttää kyl tosi fiksulta... onks toi säädettävissä ikäänku ulkoapäin?

    Onnaaks ei niin öljysormelta tommonen asennus?
    paljoks tommosesta joutuu pulittamaan?
  11. #71
    Hondallani ajettu n. 17 000 km, eli 18 000 huolto lähestyy kohta. Ajattelinkin kysellä, missä olisi hyvä huoltopaikka Tampereella? Oletteko aina huollattaneet merkkiliikkeellä vai osataanko muuallakin? Missähän hintaluokassa pyöritään?

    Sitten toinen probleema. Takajarrunestesäiliö näyttää olevan aika lailla alarajalla. Voiko lisätä jarrunestettä suoraan vai tulisiko vaihtaa koko neste uuteen? Itse en kyllä viitsi/osaa tehdä, joten pitäisi varmaan viedä vaihdatettavaksi. Ja käykö mikä tahansa jarruneste vai onko moottoripyörille omat?
    Honda CBR 600 F -04, 26 000 km
  12. #72
    Lainaa (Mopoko @ Touko. 08 2008,17:08) kirjoitti
    Lainaa (Hornis @ Touko. 08 2008,13:22) kirjoitti
    itselläkin -93 cebarin nokkaketju rallattelee taas vaihteeksi. Vois jossain välissä vaihtaa mekaanisen kiristäjän tuohon, mutta miten semmosen mekaanisen kiristäjän osaa säätää sopivan tiukalle?
    Otat sen ketjun kopan pois ja kokeilet ketjua milloin kireellä!
    Pistä pyörä sivuseisonta tuelle niin ei tuu edes öljyt ulos !
    Tommonen

    Kiitoksia havainnollisesta kuvasta. Pitänee vaihtaa itellekin kyseinen
    värkki pyörään paikalleen



    1996 Kawasaki ZZR-1100 2008-
    1993 Honda CBR 600 F 2000-2008
  13. #73
    Lainaa (kiivi3 @ Touko. 09 2008,08:03) kirjoitti
    Lainaa (Mopoko @ Touko. 08 2008,17:08) kirjoitti
    Lainaa (Hornis @ Touko. 08 2008,13:22) kirjoitti
    itselläkin -93 cebarin nokkaketju rallattelee taas vaihteeksi. Vois jossain välissä vaihtaa mekaanisen kiristäjän tuohon, mutta miten semmosen mekaanisen kiristäjän osaa säätää sopivan tiukalle?
    Otat sen ketjun kopan pois ja kokeilet ketjua milloin kireellä!
    Pistä pyörä sivuseisonta tuelle niin ei tuu edes öljyt ulos !
    Tommonen
    Toi näyttää kyl tosi fiksulta... onks toi säädettävissä ikäänku ulkoapäin?

    Onnaaks ei niin öljysormelta tommonen asennus?
    paljoks tommosesta joutuu pulittamaan?
    Ulkoa päin voi kiriä !näyttää oleva 70 egeä
    Tosi helppo asentaa !Tuolta saa



    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  14. #74
    Lainaa (Hornis @ Touko. 09 2008,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Mopoko @ Touko. 08 2008,17:08) kirjoitti
    Lainaa (Hornis @ Touko. 08 2008,13:22) kirjoitti
    itselläkin -93 cebarin nokkaketju rallattelee taas vaihteeksi. Vois jossain välissä vaihtaa mekaanisen kiristäjän tuohon, mutta miten semmosen mekaanisen kiristäjän osaa säätää sopivan tiukalle?
    Otat sen ketjun kopan pois ja kokeilet ketjua milloin kireellä!
    Pistä pyörä sivuseisonta tuelle niin ei tuu edes öljyt ulos !
    Tommonen

    Kiitoksia havainnollisesta kuvasta. Pitänee vaihtaa itellekin kyseinen
    värkki pyörään paikalleen
    Ole hyvä
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  15. #75
    Lainaa (Barnes @ Touko. 07 2008,09:31) kirjoitti
    Tripin nollaaminen aina tankatessa on hyvä tapa seurata polttoaineen kulutuksen määrää etenkin, jos pelkää joutuvansa keskelle 'ei mitään' tilanteessa, jossa polttoaineen merkkivalo syttyy.

    Lisäksi CBR:ssa on melko iso varatankki, jolla ajelee melko pitkään, kunhan malttaa vaan ajella rauhassa.
    Paljos keskimäärin tankkaatte seepraan? Ajelin tuossa yksi viikonloppu tankin niin tyhjäksi, että varantankin lohkot vilkkui kaikki päälle ja pois. Ensihän ne palaa kaikki ja sitten se alkaa räpyttämään ensin vaan ylintä, sitten toistakin jne. Ymmärtäisin niin, että tankki on tällöin mukamas tyhjä, kun kaikki räppivät. Noh. Lorotus pyörä sivutuella tankin merkkiin saakka ohjeen mukaan ja tadaa 13l. Mihin se loppu 5l pitäisi pistää?
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  16. #76
    Lainaa kirjoitti
    Paljos keskimäärin tankkaatte seepraan? Ajelin tuossa yksi viikonloppu tankin niin tyhjäksi, että varantankin lohkot vilkkui kaikki päälle ja pois. Ensihän ne palaa kaikki ja sitten se alkaa räpyttämään ensin vaan ylintä, sitten toistakin jne. Ymmärtäisin niin, että tankki on tällöin mukamas tyhjä, kun kaikki räppivät. Noh. Lorotus pyörä sivutuella tankin merkkiin saakka ohjeen mukaan ja tadaa 13l. Mihin se loppu 5l pitäisi pistää?
    Ensin vastaus kysymykseen: Yleensä menee tankkiin about 15 litraa (ei uskalla päästää ihan tyhjäksi)

    Jos en ihan väärin muista, niin palkkien vilkkumisen jälkeen, ne vielä katoavat yksitellen. Eli ensin vilkkuu kaikki neljä, sitten kolme, kaksi...Tosin en tiedä häviääkö ne kaikki näkyvistä lopulta, kun en ole ikinä niin loppuun asti antanut mennä. Tosin se olisi vähän tyhmää, kun sithän tilanne olisi sama kuin tankki täynnä

    Pitäisi melkein laittaa bensaa vaikka pulloon ja pullo reppuun ja katsoa miten paljon tuon palkkien ilmestymisen jälkeen voi surruuttaa.
    Honda CBR 600 F -04, 26 000 km
  17. #77
    Lainaa (mjtee @ Touko. 09 2008,17:05) kirjoitti
    Paljos keskimäärin tankkaatte seepraan? Ajelin tuossa yksi viikonloppu tankin niin tyhjäksi, että varantankin lohkot vilkkui kaikki päälle ja pois. Ensihän ne palaa kaikki ja sitten se alkaa räpyttämään ensin vaan ylintä, sitten toistakin jne. Ymmärtäisin niin, että tankki on tällöin mukamas tyhjä, kun kaikki räppivät. Noh. Lorotus pyörä sivutuella tankin merkkiin saakka ohjeen mukaan ja tadaa 13l. Mihin se loppu 5l pitäisi pistää?
    Pyörän ihan ekat kilometrit ajoin Helsingistä Nokialle Survival-koulutukseen ja valot alkoivat vilkkua muutama kymmenen kilometriä ennen Tamperetta. Oli hiukan jännää, kunnes Esso alkoi näkyä. Menihän sinne peräti se 12 litraa, sen jälkeen en ole useimmiten niinkään paljoa laittanut. Joko on iso varatankki tai sitten ei ilmoitetut litrat pidä paikkaansa...
    Honda CBR 600 F -05
  18. #78
    Lainaa (Tommi_1984 @ Touko. 09 2008,17:28) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Paljos keskimäärin tankkaatte seepraan? Ajelin tuossa yksi viikonloppu tankin niin tyhjäksi, että varantankin lohkot vilkkui kaikki päälle ja pois. Ensihän ne palaa kaikki ja sitten se alkaa räpyttämään ensin vaan ylintä, sitten toistakin jne. Ymmärtäisin niin, että tankki on tällöin mukamas tyhjä, kun kaikki räppivät. Noh. Lorotus pyörä sivutuella tankin merkkiin saakka ohjeen mukaan ja tadaa 13l. Mihin se loppu 5l pitäisi pistää?
    Ensin vastaus kysymykseen: Yleensä menee tankkiin about 15 litraa (ei uskalla päästää ihan tyhjäksi)

    Jos en ihan väärin muista, niin palkkien vilkkumisen jälkeen, ne vielä katoavat yksitellen. Eli ensin vilkkuu kaikki neljä, sitten kolme, kaksi...Tosin en tiedä häviääkö ne kaikki näkyvistä lopulta, kun en ole ikinä niin loppuun asti antanut mennä. Tosin se olisi vähän tyhmää, kun sithän tilanne olisi sama kuin tankki täynnä

    Pitäisi melkein laittaa bensaa vaikka pulloon ja pullo reppuun ja katsoa miten paljon tuon palkkien ilmestymisen jälkeen voi surruuttaa.
    Ajelin tuossa huhtikuussa keväthuollon jälkeen palkit näkyviin ja vilkkuivat ensin yksitellen ylhäältä lähtien ja siitä sitten aina alaspäin. Siinä vaiheessa kun kaikki palkit vilkkuivat, niin rupesi jo vähän jännittämään (yleensä tullut viimeistään tässä vaiheessa ajeltua tankille, kun ei ole ollut tarvetta ajella ihan finaaliin). Ajattelin, että hitto, onhan tässä näitä asemia kohtapuoliin (lähin n. 20km päässä ) ja annoin vaan mennä.. kun 30km oli kaikki palkit vilkutelleet (eivät siis ainakaan tässä vaiheessa mitenkään "kadonneet" ylhäältä lähtien), kurvasin asemalle. Tankkiin meni 14 litraa pystyasennossa kaulan poikkiripaan täytettynä.
    Mitä ihmettä se ohjekirjan n. 3,5l litraa jäljellä, kun palkit ilmestyvät, tarkoittaa...(palkit ilmestyivät nimittäin 60km ennen tankkausta) omituista. Milläköhän tavalla varatankki reagoi siihen, että tankki nostetaan pystyyn huollon yhteydessä.. jotenkin tuntuu oudolta tuollainen tapaus. Kerran aiemmin tein samat (org! ajelulle lähtiessä ) , mutta kaikkien palkkien vilkuttua tankkiin meni 16,4 litraa eli ei enää hirmusti ollut jäljellä.. Mystistä tämä seeprojen elämä
    GSX-R1000 L0
    GSX1300R Hayabusa K9
    CBR600RR 2010 Leyla Special Edition
    GSX1300R Hayabusa K8
    CBR600F4i 2003

    "It sits there and stares back at you. And the longer you do that, the more it speaks to you."
  19. #79
    Lainaa (Mopoko @ Touko. 09 2008,16:42) kirjoitti
    Lainaa (Hornis @ Touko. 09 2008,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Mopoko @ Touko. 08 2008,17:08) kirjoitti
    Lainaa (Hornis @ Touko. 08 2008,13:22) kirjoitti
    itselläkin -93 cebarin nokkaketju rallattelee taas vaihteeksi. Vois jossain välissä vaihtaa mekaanisen kiristäjän tuohon, mutta miten semmosen mekaanisen kiristäjän osaa säätää sopivan tiukalle?
    Otat sen ketjun kopan pois ja kokeilet ketjua milloin kireellä!
    Pistä pyörä sivuseisonta tuelle niin ei tuu edes öljyt ulos !
    Tommonen

    Kiitoksia havainnollisesta kuvasta. Pitänee vaihtaa itellekin kyseinen
    värkki pyörään paikalleen
    Ole hyvä
    iso kiitos myös täältä suunnalta hyvistä kuvista, samanlainen värkki lähtee tilaukseen heti.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  20. #80
    Joko toistan itseäni ?
    Ole hyvä
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  21. #81
    Jep kiitos hyvästä kuvasta, en ole ennen hokassutkaan (enkä kyllä etsinytkään) mistä tuo kiristin löytyy. Eikö öljyn pinta tosiaan nouse noin korkealle että kopan voi ottaa irti öljyt sisässä?
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  22. #82
    Ei ! Öljypohja on paljon alempana !
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  23. #83
    kertokaapas, miksi cebarilla on vaikeuksia käynnistyä aamuisin?
    itse hankin äskeittäin cbr 600f pc35 vuosimallia 99. just huollettu ja kaikki ookoo. ongelmana on vain se, että aamuisin kun käynnistän niin kone pyörii hetken, sitten sammuu. ja kun käännän kaasusta niin kone sammuu. tämä tapahtuu myös N- vaihteella ja jalkatuki ylhäällä.
    siinä saa käynnistää ainakin 5-6 kertaa ennen kuin kone käy kunnolla.

    mistä johtuu? akun vaihdon paikka? itse en usko siihen, kun pyörä ei ole vielä tähän mennessä jättänyt kertaakan tielle.

    vai kuuluuko pyörän moottoria lämmittää hetken ennen kuin se käynnistyy kunnolla?

    ja sitten erikoinen kysymys, kumpaa laitan tankkiin, 95e vai 98e?
    Tietämisen ja ymmärtämisen välillä on valtameren kokoinen ero
  24. #84
    Oktaaniin vastaus: 95 käy oikein hyvin.
  25. #85
    Minäkään en ole koskaan onnistunut saamaan polttoaineen merkkivalon palkkeja katomaan silloin, kun ne ovat ruvenneet kaikki vilkkumaan polttoaineen oltua vähissä.

    Kerran tuli eksyttyä hieman suunnitellulta reitiltä, ja kun pääsin tankille, niin sisään meni melkein 17l (16, jotakin). Kilometrejäkin oli lähes 300.

    Merkkivalon anturi on varmasti asennettu niin, että valo rupeaa vilkkumaan jo paljon, ennen kuin edes varatankki on käytössä. Olen huomannut, että useimmiten, kun kaikki palkit jo vilkkuvat, niin voi huoletta ajella lisää, ja silti tankille mennessä sinne menee vain noin 15l.
    Huuuaaah......! CBR it is.

    "If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
  26. #86
    Lainaa (tungtung @ Touko. 09 2008,21:16) kirjoitti
    kertokaapas, miksi cebarilla on vaikeuksia käynnistyä aamuisin?
    itse hankin äskeittäin cbr 600f pc35 vuosimallia 99. just huollettu ja kaikki ookoo. ongelmana on vain se, että aamuisin kun käynnistän niin kone pyörii hetken, sitten sammuu. ja kun käännän kaasusta niin kone sammuu. tämä tapahtuu myös N- vaihteella ja jalkatuki ylhäällä.
    siinä saa käynnistää ainakin 5-6 kertaa ennen kuin kone käy kunnolla.

    mistä johtuu? akun vaihdon paikka? itse en usko siihen, kun pyörä ei ole vielä tähän mennessä jättänyt kertaakan tielle.

    vai kuuluuko pyörän moottoria lämmittää hetken ennen kuin se käynnistyy kunnolla?

    ja sitten erikoinen kysymys, kumpaa laitan tankkiin, 95e vai 98e?
    Onko ryyppyä varmasti kunnolla? Itsellä oli vähän samanlainen ongelma ja se johtui siitä, että ryypyn vaijeri oli yksinkertaisesti niin jäykkä, että sitä sai vetää oikeen kunnolla saadakseen täyden ryypyn päälle. Ekoilla kerroilla kun pyörää käynnistelin en tuota huomannut ja ryyppyä ei ollut tarpeeksi. Silloin käyttäytyi pyörä juuri tuolla tavoin.

    EDIT: Vai onko -99 jo automaattiryypyllä?



  27. #87
    ei oo -99 automaattiryypyllä, itel saman"korinen" -00...
    ryyppy on aika jäykkä, ja pitää ylipuyolen välin vetää, et alkaa vaikuttamaan.
    viilennä vaan ryyppy päälle ja käyntiin ilman mitään kaasuja, ni lähtee ainakin itel ihan kivasti.
  28. #88
    Lainaa (Barnes @ Touko. 07 2008,09:31) kirjoitti
    Minullakin alkoi pyörä 'rallattelemaan' matalilla kierroksilla ja pienillä vaihteilla ajettaessa tässä jokin aika sitten ja miten, tulisiko nokka-akselin kiristin vaihtaa. Osaako kukaan heittää sellaista noin mututuntuma-arviota siitä, mitä moinen työ pajalla kustantaa?
    Jos nyt syystä tai toisesta et oo vielä laittanu tota oivallista käsikäyttöstä nokkaketjun kiristintä ni vaihdatin eilen omaani (-03) seepraan hondan alkuperäsen kiristimen, hinta töineen 130€ (Frank Nyman). Kiristin 61€, tiiviste 2€, työt 67€. Pyörä oli huollossa tunnin
    Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.

    Honda CBR 600RR -03 (gone)
    Honda CBR 600F -03 (gone)
    Honda CBR 600F -00 (gone)
  29. #89
    Lainaa (KapteeniValpas @ Touko. 13 2008,04:22) kirjoitti
    Jos nyt syystä tai toisesta et oo vielä laittanu tota oivallista käsikäyttöstä nokkaketjun kiristintä ni vaihdatin eilen omaani (-03) seepraan hondan alkuperäsen kiristimen, hinta töineen 130€ (Frank Nyman). Kiristin 61€, tiiviste 2€, työt 67€. Pyörä oli huollossa tunnin *
    Erinomaista. Kiitos tiedoista.
    Huuuaaah......! CBR it is.

    "If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
  30.  
  31. #90
    Jotkut tuossa olivat sliparia hommaamassa. Minulla olisi myytävänä Devilin ovaalimallinen slipari "väliputkella". Sliparissa (väliputkessa) ei ole lamda-anturin paikkaa, keskijalan tuki löytyy.

    Jos kiinnostaa niin privaviestillä voin laittaa kuvaa tulemaan.



    CBR 600F -99
Sivu: 3 / 60:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353 ... ViimeinenViimeinen