Tulipas tuossa laiteltua viikonloppuna prätkää vähän enemmän ja törmäsin undertailin asennuksessa pieneen ongelmaan. Sahattiin normaalisti vanhaa muovia pois ja ruvettiin mallailemaan niin eipäs sopinutkaan uusi undertail.
Prätkä on vm 2003 ja tilasin undertailin 2001-2003 malliin USA:sta. Noh, USA:ssa taitaa noi vuosimallit olla lähinnä sporttiperään eikä se tietenkään sopinut tähän. Tuota ei taida pystyä mitenkään modaamaan? Vaikutti niin vaikealta. Onko porukka paljon vaihdellut noita undertaileja omiinsa?
Täytyy vissiin tilata 2004-> oleva undertail. Pirun komea olisi ollut kyllä kun testailtiin. Noh jos joku haluaa ostaa 2001-2003 sopivan undertailin (ainakin siis sporttiperään sopii) niin tässä ilmoitus:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=124275
Vein ton oman mopottimen huoltoon justiinsa.Vaihdetaan nk-nkk,kaasaritsynkataan,venttiilit tarkistetaan,ynm.Pitäis olla keväällä iskussa.
Rattoisaa talvipäivää kaikille .ORG:in jäsenille! Kiitokset kaikille 600cc CBR keskusteluun osallistuneille hyvistä vinkeistä ja tiedoista. Meikäläistä on jonkin aikaa (about 6kk) himottanu tuollainen 600cc ja topiceja lueskeltuani olo tuntuu paljon varmemmalta, koska tietää mitä on tulossa jos (ja kun) seepran laittaa!![]()
![]()
hyviä vehkeitä... itsellä oli viimme kesänä cbr f 600 vm 00
nyt laitoin f sportin vm 02
Et haluaisi parannella perää, ellet ole jo sitä tehnyt?...mulla olis ylimääräsenä sporttiperään undertail, pirun komeekin vielä. Nyt lähtis edullisesti kun ei sovikkaan omaan pyörään (joka ei siis ole sport perällä)(tonin85 @ Maalis. 01 2011,16:09) kirjoitti
Tuosta ilmoitus:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=124275
Mikä on tuossa kuvassa oleva laukkuteline?
http://www.ostamyy.com/moottoripyora...11_248_147.jpg
Taitaa olla mallia tee-se-itse, tarpeina kaks lattarautaa porakone ja laukun pohjalevy..![]()
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Mulla oli viimekesän samanlaiset peilit käytössä, mutta ens kesäksi heitän roskiin ne. Eivät pysyny yhtään oikeassa asennossa (ei auta kiristäminen ku ruuvin kanta vain uppoaa muoviin eikä nivel jäykisty yhtään).(Jortsi @ Helmi. 10 2011,15:14) kirjoitti
Honda Fireblade HRC 2012
Mikä on tuossa kuvassa oleva laukkuteline?
http://www.ostamyy.com/moottoripyora...11_248_147.jpg
On noita valmiitakin, mutta kun ei löydy valmistajaa.. Tietääkö kukaan, eli tuo teline tulee tuohon kauhakahvan tilalle.(J.V. @ Maalis. 09 2011,22:17) kirjoitti
Ei saa masentaa näin lähellä kauden alkua(THuhtamäki @ Maalis. 10 2011,11:41) kirjoitti
No joojoo tänään tuli taas metri lunta.
Saiko nuo muuten hyvään asentoon, että oliko niistä ihan peileinä jotain hyötyä? Onnistuiskohan jonku prikan tai vastaavan taiteileen, ettei uppoa ruuvin kanta muoviin. Tai tilaa heti sata paria ni voi joka kevät vaihtaa![]()
Eipä tule mieleen mistä saisi tuollaisia, mutta minäkin(jandp @ Maalis. 10 2011,13:57) kirjoitti
tein itse oman laukkutelineeni. Melko lailla samanlainen kuin kuvassa. Laitan sen kahvan paikalle tarvittaessa ja siinä telineessä on minulla myöskin kahva josta kyydissä olija voi pitää kiinni. Ei tarvinnut kuin noin metri 4*40 lattaa, hitsauslaitteen, rälläkkä, uudet pultit, porakone ja vähän maalia. Kaikki muu oli valmiina paitsi latan pätkä, joka ei paljoa maksanut. Helppo laittaa tarvittaessa paikalle ja ottaa pois kun ei tarvi ja hyvin kesti ekan kesän noin 2000km mitä oli paikalla ja tavaraa sisällä.
Honda CBR 600f -03
Et viittis kuvaa laittaa siitä telineestä? Jos et tänne, niin postita jp@swaboteam.net
Tere.
Tuli ostettua dynojetin suutinsarja cbr 600 f2 -91 malliseen pyörään. Ohjeet ovat oikein selvät, että asennus kyllä onnistuu, mutta pari kysymystä olis.
Ohjeessa on 3 erikokoiset pääsuuttimet, DJ118, DJ122, DJ126.
Pyörässä on devilin slipari, muuten vakio.
ohjeissa sanotaan: If you are running an aftermarket exhaust or slip-on with a high flowing baffle, use the DJ 126 main jets.
Pitäisikö se sitten laittaa tuo isoin 126 vai 122 ?
Ohjeissa myös käsketään tukkia yksi kaasarin luistimen alapohjassa oleva reikä, milläs se olis hyvä tukkia ja miksi se pitää tukkia ?
Jee Jee
Joo siis saa hyvään asentoon ja näkyvyys taaksepäin huomattavasti orkkispeilejä parempi (tulevat leveämmälle ku alkuperäiset), mutta mulla ei ainakaan pysyny yhtään oikeassa asennossa ne.(Jortsi @ Maalis. 11 2011,14:13) kirjoitti
Honda Fireblade HRC 2012
Meillä huollossa tällähetkellä 2 kpl kyseisiä pyöriä. Toinen 1999 ja toinen 2000.(Jotzamp @ Huhti. 14 2008,15:41) kirjoitti
Toisella ajettu 50tkm ja toinen 45 tkm molemmista kerran aikasemmin tehty isoa huoltoa ja näyttää molemmat pyörät olevan erittäinkin hyvässä iskussa.
Itselläkin ollut kokemuksia hondan omistajana ja voi huoltajanakin todeta että hyviä mopoja ;)
Mp huoltoja inhimillisin hinnoin.
www.mkmotoservice.fi
Laita ihmeedssä aluksi se 126(samba2 @ Maalis. 17 2011,16:51) kirjoitti
![]()
Mp huoltoja inhimillisin hinnoin.
www.mkmotoservice.fi
Sain vaihdettua suutinsarjan pienen kamppailun jälkeen ja kaasarit kattelin läpi, että eipä tuota paskaa ollut juuri yhtään. Yllättävän puhtaat !(Roogeri @ Maalis. 25 2011,13:05) kirjoitti
Kattelin huvikseen silmämääräisesti dynojetin 126 kokoisen ja keihin 135 kokoisen suutimen eroa. Näytti, että tuossa nuo vakio (kiehin) suuttimet olisivat jopa isommat kuin dynojetin suuttimet?
Nuo koothan eivät kuulemma mene ihan päikseen kuitenkaan ?
Että dynojetin 126 suutin ei ole samankokoinen kuin keihinin 126 suutin ?
Mutta kuiteskin nytte dynojetin suuttimet ovat paikoillaan.
Häätyy toivoa, että kun pääsee synkkaan kaasareita niin toimisit paremmin, kuin ennen !
Jee Jee
Muistaakseni takakatteen alla, pyörän vasemmalla puolella. Takakate on otettava pois että pääsee käsiksi.
Nopeet liikkeet on näyttäviä...
Nopeaan kysymykseen nopea vastaus; CBR 600 F 2001 ruiskumalli, venttiiliensäätöväli? Entäpä vm 2000 mallissa? Ne taitavat olla eri koneella?
Nuo pitäisi tietää kun lähtee huomenna tinkimään...
Now playing: K7
Omasta pyörästä säädettiin venttiilit viimeksi 42000km huollossa ja kyseessä siis 2002 mallinen pyörä.(-ahven- @ Huhti. 08 2011,18:17) kirjoitti
http://www.hondabikes.fi/jalleenmyynti-ja-huolto/600-cc(-ahven- @ Huhti. 08 2011,18:17) kirjoitti
Siitä samalla muutakin tietoa!
R1 07
(ttracingteam @ Huhti. 09 2011,15:37) kirjoitti
Tankki pois, ilmanputsarikotelo pois ja puolat pois.
Toinen vaihtoehto on laskea syyläriä vähän ja etukautta.
-tuomas-
<p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
Mitkähän ovat akun maksimimitat, mikä tuollaisen -95 CBR:n (PC31) akkukoteloon mahtuu? Mittaamallahan tuo toki selviäisi, mutta mopo on sen verta kaukana ettei viitsisi edestakasin ajella.
Edit: Ilmeisesti 151x87x107 (p x l x k) [Bilteman geeliakku] tonne mahtuu?
CBR 600f3 -95
Joo, mutta minkälaisen tulppa-avaimen saa ylettämään tulppiin saakka? Jatkovarrella tulppa-avain ottaa runkoon kiinni eikä käänny tulpan syvennykseen millään, ilman jatkoa ei taas ylety tulppaan asti. Onko siihen ostettava joku Hondan alkuperäistyökalu?(cbr600äffä @ Huhti. 09 2011,16:18) kirjoitti