Sivu: 18 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 2013:sta
  1. #511
    kellään haisua, mitähän mahtaa maksaa pc25:n kuristaminen?

    Onko tähän olemassa joku setti tai vastaava?
  2. #512
    onkos kukaan laittanut siirrettäviä jalkatappeja ? mistähän kannattais lähetä ettimään, kun ei oikein tahdo löytää tohon matkapyörään mistään ?
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  3. #513
    Lainaa (Credator @ Touko. 09 2009,12:23) kirjoitti
    Osaako joku sanoa mihin momenttiin pitää kiristää öljypohjan pultit. Manuaalista en löytänyt tietoa, heikolla englanninkielen taidolla.
    hyvä kysymys. tsekkasin PC31 huoltomanuaalin ja sitä oil pan pulttien momenttia ei ole mainittu. minä en ainakaan löydä muuta kuin että kiristä pultit "crisscross pattern" eli ristikkäin
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
  4. #514
    Mulla on edessä galferin levyt joissa niitit on löysällä. Siis ihan helisee ja liikkuu kun sorminki kokeilee. Kuuluisko niiden olla tiukemmat vai... ?? Pyörä -02 600 CBR
  5. #515
    Lainaa (francco @ Touko. 21 2009,23:12) kirjoitti
    Mulla on edessä galferin levyt joissa niitit on löysällä. Siis ihan helisee ja liikkuu kun sorminki kokeilee. *Kuuluisko niiden olla tiukemmat vai... ?? Pyörä -02 600 CBR
    Tähänkään tuskin on olemassa absoluuttista oikeaa vastausta, vaikka joku niin suu vaahdossa väittäisikin. Tuntuisi, että ellei niissä merkittävää jokaisessa jarrutuksessa nytkäyttävää pitkittäisklappia ole, niin ajele meneen vain. Kohtuullinen poikittaisliike ja holkkien helinä ei vaikuta todennäköisesti jarrutukseen mitenkään.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  6. #516
    Olisiko kellään tietoa, mistä saisi uudet tarrat -05 vuoden Honda CBR600F5 sivukatteeseen?
  7. #517
    Mulla on ilmennyt sellaista -00 Cebarissani, että kun lähen kaasuttamaan tasasesti, noin 4000-6000 kierroksen kohalla (riippuu vähän vaihteesta) tulee sellane selkee "tuhnuvaihe", tuntuu että siinä on vähän peli kohmeessa niin sanotusti, ikäänku jokin ottas vähän vastaan eikä kaasu pääse kunnolla virtaamaan, tai jotain :P

    Mutta heti kun vähän siitä aukasee lisää kaasua niin oikein tuntee miten siitä jähmästä pääsee yli ja urku alkaa laulamaan. Onko kellään ollu vastaavaa kokemusta, tai haisua mistä moinen tahmeus vois johtua? Varmaan menen synkronoimaan kaasarit tässä piakkoin, en tiedä koska sitä on viimeksi tehty.
    <p>Ninja Kawa 12R -04</p>
  8. #518
    Käykös 97-98 mallin ketjut ja rattaat 96:seen? Kun tossa vanhemmassa on 530 ketjut ja 97-98 on 525. Oletuksena on se että käy suoraan mutta onko jollaan varmaa tietoa?

    EDIT: lähinnä eturattaan booritus kiinnostaa.
    EDIT2: näyttäis olevan samalla boorituksella.



    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  9. #519
    Lainaa (Flippo @ Touko. 21 2009,14:37) kirjoitti
    onkos kukaan laittanut siirrettäviä jalkatappeja ? mistähän kannattais lähetä ettimään, kun ei oikein tahdo löytää tohon matkapyörään mistään ?
    Tuolta löysin omaani mutta en viittinyt tilata kun ovat aika hintavat. -> <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-F4-F4i-CBR-600-Silver-Rear-Sets-Race-Rearsets_W0QQitemZ320304718748QQcmdZViewItemQQp

    tZMotorcycles_Parts_Accessories?hash=item4a93a6239 c&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A1205|65%3A1 2|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohosting" target="_blank">ebay</a>

    Laitoin omaani LSL:n jalkatapit ja jalkatappien siirtolevyt. Tuli paljon parempi tosin kyseessähän on pc-31. Tohon f4:seen ei taida saada semmosia.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  10. #520
    Lainaa kirjoitti
    Olisiko kellään tietoa, mistä saisi uudet tarrat -05 vuoden Honda CBR600F5 sivukatteeseen?
    http://www.hart-tapes.com
    Tuolta kannattaa kysyä...
  11. #521
    Cbr 600F3 -95. Aivan satunnaisesti (ja melko harvoin) ~3krpm kohdalla veto äkisti hetkeksi katkeaa, mutta jatkuu melkein samantien taas normaalina. Pääsääntöisesti toimii aivan normaalisti, tänään 300km tullut ajeltua ja kaksi kertaa on tuon ykkösellä liikkeelle lähdettäessä tehnyt. Edellinen omistaja oli vajaa kk sitten venttiilit tuon takia säädättänyt, kun oli kuulemma jollain ollut samantyylistä "ominaisuutta" joka venojen säädöllä lähti. Venojen säätö ei kuitenkaan tällä kertaa tuntunut auttavan.

    Ja tosiaan yleensä vetää ja kulkee ihan normaalisti läpi koko kierrosalueen, mutta sitten aivan satunnaisesti kiihdytettäessä nykäisee, ja joka kerta (kuulemma & omat 2 havaintoa) tuossa ~kolmen tuhannen kierroksen kieppeillä. Ensimmäisenä tulisi tuosta satunnaisuudesta johtuen mieleen joku roska kaasarissa tms, mutta sitten taas tuo vian esiintyminen vain tuossa tietyssä kohtaa tuntuisi enemmän joltain sähköpuolen jutulta.

    Ideoita / vastaavaa kokemusta? Eipä tuo sinäänsä hirveän paljoa haittaa kun niin harvinaisesti vielä esiintyy, mutta kyllähän se kiva olisi oma kulta saada täysin terveeksi. *



    CBR 600f3 -95
  12. #522
    Jokaisella kaasarilla on neljä pientä "suutinta" tuossa alareunassa. Mikäs niitten tarkoitus on ? cbr kaasarit
    Sitten vielä tuosta kuvasta kun katsoo, niin huomaa, että laitinmaisista on säädetty yksi suutin hieman alemmas kuin muut ?



    Jee Jee
  13. #523
    Kertokaapa kokemuksia eri takarenkaista cbr:ään...Elikkä kestävyys,pito kuivalla/märällä,hinta..

    Nykyinen Metzeler Z4 ollut pidoltaa hyvä,mut kulu sileeks jo 6000km aikana
    Tarkoitus on tilata renkaat ulkomailta,joten voi laittaa linkkejäkin jos on itse hommannu halvalla jostain hyvät gummit...
    R1 07
  14. #524
    Lainaa (cbr600pc31 @ Touko. 30 2009,16:31) kirjoitti
    Kertokaapa kokemuksia eri takarenkaista cbr:ään...Elikkä kestävyys,pito kuivalla/märällä,hinta..

    Nykyinen Metzeler Z4 ollut pidoltaa hyvä,mut kulu sileeks jo 6000km aikana
    On kyllä viimeiset "puhtaat" touringrenkaat itsellä. BT020 Bridgestonen setillä ajettu laskujeni mukaan reilut 8000km mutkaa, suoraa, varttimailia ja takarenkaassa vielä mooonta milliä urien pohjaan. Eturengas on renkaalle ominaiseen tapaan sahakuviolla nappuloista, mutta keskipatti on onneksi suora ja riittävillä paineilla etunen on ihan hyvä ajaa. En ihmettelisi, vaikka noilla ajaisi sitkeä kaveri vielä toiset 8000km... Siinä alkaa olemaan käyttöikä jo järjettömän paikkeilla minun vuotuisella 5000km ajomäärällä.

    Kestävyyttä takasesta siis löytyy, mutta märkäpito on suorastaan onneton. Mikäli pyörällä aikoo ajaa sateessa, niin en suosittele. Jos hakee pelkkää pitkää ikää niin toimii. Poistuva malli kai tuo on, mutta mainitaan nyt, kun mokomasta kokemusta on.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  15. #525
    Soveltuuko cbr vähän pidemmälle kuljettajalla? (184cm) Onko samaa kokoluokkaa muiden kusiaisten kanssa? Olin ajatellut jotain 98-> cebaria.
  16. #526
    Lainaa (cbr600pc31 @ Touko. 30 2009,16:31) kirjoitti
    Kertokaapa kokemuksia eri takarenkaista cbr:ään...Elikkä kestävyys,pito kuivalla/märällä,hinta..

    Nykyinen Metzeler Z4 ollut pidoltaa hyvä,mut kulu sileeks jo 6000km aikana
    Tarkoitus on tilata renkaat ulkomailta,joten voi laittaa linkkejäkin jos on itse hommannu halvalla jostain hyvät gummit...
    itel kans Z4 ei kestäny.
    Nyt Michelin pilot road 2 alla, niiden pitäiski kestää ja pitookin kuulemma löytyy... ite en tiedä, ku en aja "limitillä" ;)
  17. #527
    Lainaa (cbr600pc31 @ Touko. 30 2009,16:31) kirjoitti
    Kertokaapa kokemuksia eri takarenkaista cbr:ään...Elikkä kestävyys,pito kuivalla/märällä,hinta..

    Nykyinen Metzeler Z4 ollut pidoltaa hyvä,mut kulu sileeks jo 6000km aikana
    Tarkoitus on tilata renkaat ulkomailta,joten voi laittaa linkkejäkin jos on itse hommannu halvalla jostain hyvät gummit...
    No se riippuu käyttötarkoituksesta. Omassa on Continentalin Sport Attackit ja todella tyytyväinen olen ollut niihin. Kohtuu pehmee rengas se on joten kulutusta se ei kauheesti kestä. Takarengas on kestänyt mulla 5-6tkm ja etunen 7-8tkm. Oma ajo on pääsääntöisesti mutkateitä ja rataa. Varsinaista matka-ajoa en harrasta.
    Pito märällä ja kuivalla on hyvä ja rengas lämpenee nopeasti. Mielestäni tässä renkaassa kohtaa hinta ja laatu. Maailmalta ostettuna ~140-150e toimituskuluineen (180/55) ja etunen vähän halvempi.

    Toinen ihan hyvä vaihtoehto on Road Attack joka on sit hieman kovempi rengas.

    Omassa pc-31:ssä on 180/55 takana ja 120/70 edessä.


    Rengas-online
    Mynetmoto

    Tossa muutama linkki.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  18. #528
    Lainaa (pma @ Kesä. 01 2009,13:55) kirjoitti
    Omassa on Continentalin Sport Attackit ja todella tyytyväinen olen ollut niihin. Kohtuu pehmee rengas se on joten kulutusta se ei kauheesti kestä. Takarengas on kestänyt mulla 5-6tkm ja etunen 7-8tkm. .
    Miten noin nopsaan saat etusen sileäksi
    Omassa 954:ssa on ny 10tkm pyöriny alla ja ainaki 3mm pintaa on vielä
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  19. #529
    Lainaa (J.V. @ Kesä. 01 2009,15:51) kirjoitti
    Lainaa (pma @ Kesä. 01 2009,13:55) kirjoitti
    Omassa on Continentalin Sport Attackit ja todella tyytyväinen olen ollut niihin. Kohtuu pehmee rengas se on joten kulutusta se ei kauheesti kestä. Takarengas on kestänyt mulla 5-6tkm ja etunen 7-8tkm. .
    Miten noin nopsaan saat etusen sileäksi *
    Omassa 954:ssa on ny 10tkm pyöriny alla ja ainaki 3mm pintaa on vielä
    Toi on alakanttiin heitetty kilometri määrä. Tarkkoja kilsoja en muista. Voi olla että se kesti pikkasen pidempään viime kaudella.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  20. #530
    Lainaa (cbr600pc31 @ Touko. 30 2009,16:31) kirjoitti
    Kertokaapa kokemuksia eri takarenkaista cbr:ään...Elikkä kestävyys,pito kuivalla/märällä,hinta..

    Nykyinen Metzeler Z4 ollut pidoltaa hyvä,mut kulu sileeks jo 6000km aikana
    Tarkoitus on tilata renkaat ulkomailta,joten voi laittaa linkkejäkin jos on itse hommannu halvalla jostain hyvät gummit...
    Pirellin perus diablo takarengas kesti reilu 10tkm. Nyt alla pirellin corsa 3 joilla menty 4tkm ja muutamat rata reissut. Luulisin että tolla ajaa vielä ainakin sen 2tkm. Molemmissa löytyy pitoa riittävästi kuivalla tai märällä kelillä *

    Lainaa (Jätti @ Touko. 31 2009,17:00) kirjoitti
    Soveltuuko cbr vähän pidemmälle kuljettajalla? (184cm) Onko samaa kokoluokkaa muiden kusiaisten kanssa? Olin ajatellut jotain 98-> cebaria.
    itse aika saman mittanen ja eipä tuo ainakaan mulla ole alkanut ahistamaan tilan puolesta. Hyvin pystyy ajamaan tankillisen ilman stoppeja *
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  21. #531
    Onko cebarin ajoasento minkälainen? Väsyykö kädet helposti? Itse olen 181cm pitkä ja ekaa pyörää laittamassa. Oon tuossa katellu -99 ja 2000 cebaria. Kauhea prätkäkuume! Ja mitä nyt oon tätä palstaa lukenu, niin kuume senku nousee ja nousee...
    Kawasaki z750 -09
    Honda cbr 600f -07
    Honda cb 600 hornet -00
    Honda cbr 600f -96
    Honda cbr 600f -03
    Honda cbr 1000f -01
  22. #532
    Itse oon 184cm ja cebbe on vm.2000. Ei mitään ongelmia, polvet saattaa vähän jumahtaa pitkän ajon päälle, varsinki mulla vasen(?) mut niitähän voi aina tuuletella ja suoristella välillä En uskois kyl et alle 190 senttisil on hirveitä ongelmia, makuasia taas ehkä toisin.
    <p>Ninja Kawa 12R -04</p>
  23. #533
    Lainaa (Colabi @ Kesä. 03 2009,17:29) kirjoitti
    Onko cebarin ajoasento minkälainen? Väsyykö kädet helposti? Itse olen 181cm pitkä ja ekaa pyörää laittamassa. Oon tuossa katellu -99 ja 2000 cebaria. Kauhea prätkäkuume! * Ja mitä nyt oon tätä palstaa lukenu, niin kuume senku nousee ja nousee...
    180cm eikä mtn ongelmia.
    CBR 600f3 -95
  24. #534
    Mistähän noita käsinkiristettäviä nokkaketjun kiristimiä saa vuojen 2000 honda cbr 600f:ään?
  25. #535
    Lainaa (Jyrinä @ Kesä. 07 2009,00:00) kirjoitti
    Mistähän noita käsinkiristettäviä nokkaketjun kiristimiä saa vuojen 2000 honda cbr 600f:ään?
    Tuolta ainakin.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  26. #536
    Lainaa (mjtee @ Kesä. 07 2009,00:24) kirjoitti
    Lainaa (Jyrinä @ Kesä. 07 2009,00:00) kirjoitti
    Mistähän noita käsinkiristettäviä nokkaketjun kiristimiä saa vuojen 2000 honda cbr 600f:ään?
    Tuolta ainakin.
    Onko kellään kokemuksia noista? Sanovat että noilla saattaa hajotta paikkoja.
  27. #537
    Lainaa (Jyrinä @ Kesä. 07 2009,19:42) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Kesä. 07 2009,00:24) kirjoitti
    Lainaa (Jyrinä @ Kesä. 07 2009,00:00) kirjoitti
    Mistähän noita käsinkiristettäviä nokkaketjun kiristimiä saa vuojen 2000 honda cbr 600f:ään?
    Tuolta ainakin.
    Onko kellään kokemuksia noista? Sanovat että noilla saattaa hajotta paikkoja.
    Tuosta kohtaa muutama viesti käsittelee asiaa.

    Oma kanta tuohon ketjun kohdan lukitsemiseen on se, että ei tarvitse. Minä olen vaihtanut pyörääni alkuperäisen kiristimen, mutta eipä tullut kohtaa katsottua. Laatikon pidin vapaalla, ettei sieltäkään päästä voi pyöritysvoimaa tulla.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  28. #538
    Lainaa (Jyrinä @ Kesä. 07 2009,19:42) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Kesä. 07 2009,00:24) kirjoitti
    Lainaa (Jyrinä @ Kesä. 07 2009,00:00) kirjoitti
    Mistähän noita käsinkiristettäviä nokkaketjun kiristimiä saa vuojen 2000 honda cbr 600f:ään?
    Tuolta ainakin.
    Onko kellään kokemuksia noista? Sanovat että noilla saattaa hajotta paikkoja.
    Itellä ei oo ollu minkäänlaisia ongelmia ton Apen kiristäjän kanssa. Varmasti hajottaa jos ruuvaa liian kireelle ton.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  29. #539
    Eikös tuo nokkaketjun rallatus kuulu yleensä jollain 2-3000rpm:llä. Tuo minun ääni kuuluu vaa tyhjäkäynnillä ja siitä vähä ylöspäin, mutta 2000 taitaa jo hävitä. Aattelin vaa että ei se välttämättä nokkaketjusta kuulukkaa.



  30.  
  31. #540
    Lainaa (Jyrinä @ Kesä. 08 2009,19:16) kirjoitti
    Eikös tuo nokkaketjun rallatus kuulu yleensä jollain 2-3000rpm:llä. Tuo minun ääni kuuluu vaa tyhjäkäynnillä ja siitä vähä ylöspäin, mutta 2000 taitaa jo hävitä. Aattelin vaa että ei se välttämättä nokkaketjusta kuulukkaa.
    Mulla se rallatteli vähän millon lystäs. Korkeemmilla kierroksilla ei sitä kuullu enää, pitää toi mökärööri sen verran hyvää metelii.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Sivu: 18 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen