Morienttes. Koitin tosa nopiaa netistä katella mutta en löytäny, tai sit vaa hölömöilin ni ajattelin kysästä. Minkähän kokone on se öljypropun tiiviste tossa -99 CBR 600 F pärrässä? En oo viel kerenny käymään pulttikaupast kyselee, mutta jos osais kertoa millä tiedoil sellane löytys helposti ja nopiasti ni oispa se kiva? Kiitoksia
Eikös tuon voi käyä hakemassa Hondan liikkeestä. En usko, että maksaa enempää kuin 2e. Jos maksaa enemmän, niin kysy koko ja käy ostamassa pulttiliikkeestä.(Tumbes @ Heinä. 04 2008,08:13) kirjoitti
CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
Thx Tepi. Pitää kattella, jos pultist kävis ostaa useamman siihe 0,20e hintaan ni sit vois vaik joka kerta sen vaihtaakin. Ny pyörä kusemalla merkkaa kaikki paikat mis käyny. Mutta eiköhän se tästä(Tape- @ Heinä. 04 2008,09:02) kirjoitti
Eipä mittää. Toinen vaihtoehto on laittaa jotai silikonia tms. pohjaruuvin kierteisiin(Tumbes @ Heinä. 04 2008,09:52) kirjoitti
Sait siis pyörän jo korjattua? Itel ois vilkkujen vaihto tänään eessä, jos vaan aikaa ja intoa löytyy tarpeeks. Pleksin vaihoin tuossa pari viikkoa sitten.
CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
joo en viittiny ruveta mitään rasvaa laittaan tohon penkkiin et sais uudemman näköiseks sen niinpä vein sen verhoomoon...mustasta penkistä tulee musta punaisin reunuksin ja etuosaan penkkiä hieman toppausta ettei ole äijä koko aikaa tankkia vasten...(Mopoko @ Heinä. 02 2008,14:46) kirjoitti
tänään vein ja maanantaina saa hakea valmiina pois...
CBR pc25 91/96
Noniin, nyt on syttypyörä asennettu ja testiajot ajettu. Mielestäni varsin kannattava ostos, keskialueelle tuli lisää vääntöä ja moottori vetää paljon tasasemmin rajottajalle asti. Moottori reagoi kaasuun huomattavasti paremmin. Suosittelen!
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Mistä ostit? Onko hankala näin tumpulanki asentaa?(pma @ Heinä. 08 2008,23:22) kirjoitti
Näin aiheen ohi vielä että pleksi lähteny tuleen suomea kohti 6.7 eli maanantaina *![]()
Mahtavaa! Ei ole tosiaankaan vaikea asentaa. Oikeelta puolen se koppa irti minkä takana on jakoketjun alapää. Kampuran päästä pultti ja prikka pois, nyppäät vanhan syttypyörän pois ja laitat uuden tilalle. Aikaa meni ehkä puoli tuntia koko operaatiossa.(paukku125 @ Heinä. 09 2008,15:54) kirjoitti
Ostin sen pyörän Baltic:lta.
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Tuossa servicemanuaalin ohjeet moiseen taikatemppuun
Täällä
Tai no tota pulse generaattoriahan ei siis kandee irrottaa.
KTM 690SM
Ketjut pitäs vaihtaa vm -03 separiin. Voiko sen tehä ite vai vaihdatanko maanantaina huollossa?
Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.
Honda CBR 600RR -03 (gone)
Honda CBR 600F -03 (gone)
Honda CBR 600F -00 (gone)
Miksi ei voisi? kunhan vaan on sopiva hylsy ja järee jatkovarsi että saa eturattaan irti. Vanhasta ketjusta rälläkällä, tai sitten vaikka viilalla niitinpää sileeks että saa ketjun poikki ja uus tilalle, jos ei ite hotsita ketjua niitata niin ostat pikalukon ja ajat nitattavan kanssa jonnekkin, vaikka liikkeeseen jossa niittaavat.
KTM 690SM
kitsnimenomaan tuo askarrutti mieltäni että millasia työkaluja siihen tarttee mut en tajunnu kirjottaa sitä.
Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.
Honda CBR 600RR -03 (gone)
Honda CBR 600F -03 (gone)
Honda CBR 600F -00 (gone)
Onkos pc-31 ja pc-31b:ssä sama takahäkki? Meinasin heittää talven aikana uudemman 31:sen katteet tohon omaan.
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Onko kellään tietoa tuosta uuden avaimen koodauksesta, kun varmaan mahdollista koodata myös itse tuo ajonestoavain... vai??
Itse avain ei kovin kallis ole mut tuo koodauksen hinta mietityttää
Ja toiseksi onko kokemuksia pienemmästä eturattaasta, miten vaikuttaa moottoritie nopeuksissa jos laittaa vaik yhtä piikkiä pienemmän??
Haku sanalla avain tuotti tulosta. Ei näyttäis olevan iso homma. Omaa kokemusta ei kylläkään tästä asiasta ole.(Tornado @ Heinä. 14 2008,19:22) kirjoitti
Linkki keskusteluun.
CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
meneekö pc25seen pc31sen kaikki katteet "heittämällä" kiinni? et onko esim sivukatteiden ruuvinpaikat samoilla kohdilla?
CBR pc25 91/96
Juttua löytyy täältä *(veikke @ Heinä. 16 2008,21:35) kirjoitti
PC31 > PC25 katteiden vaihto
Itsekkin tällaista operaatiota aikoinaan mietin ja etsin lisää tietoa cbrforumilta.
Tässä linkki listaan johon kerätty yhteensopivista osista tietoa
F2/F3 Interchangeability
Samalta foorumilta löytyi kattavat ohjeet katteiden vaihtoon ja lista mitä tarvitaan. Katteiden lisäksi tarvitset ainakin F3 mallin umpion ja sille F3 mallin kiinnikkeen.
Tähän en ole vieläkään löytänyt vastausta, ilmeisesti menee muuten heittämällä mutta penkin ja takavalon joutuu vaihtamaan.(pma @ Heinä. 13 2008,23:45) kirjoitti
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
mitä mieltä vapaavirtausilmansuodattimesta?kannattaako vaihtaa vakion tilalle?
CBR pc25 91/96
Millasia tankkilaukkuja ootta pyöriinne laittaneet, suositelkaa hyvin cebarin tankin muotoihin sopivaa laukkua..!
jos ei pyörälle oo muuta tehty niin eipä siitä ole oikeen mitään hyötyä.(veikke @ Heinä. 19 2008,10:56) kirjoitti
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
isommat suuttimet ja slipari vaihettu...(pma @ Heinä. 21 2008,11:42) kirjoitti
CBR pc25 91/96
No sit se on ehkä järkevä ostos ja sen jälkeen säätöön.(veikke @ Heinä. 21 2008,15:23) kirjoitti
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Kyllä kannattaa. Omassa pyörässä PC35:ssa oli uutena laitettu slipari, suutinsatsi ja bmc:n vapari. Jossain vaiheessa tämä bmc:n suodatin oli korvattu vakio suodattimella. Pyörä toimi hyvin vakiollakin, mutta vaihdoin äskettäin k&n suodattimen ja eron oikeastaan huomasin kovemmassa vauhdissa. Ilmeisesti moottori "hengittää" hieman paremmin RAM AIR järjestelmän avulla, kun vapari on asennettuna.(veikke @ Heinä. 19 2008,10:56) kirjoitti
PC-31:ssä on myös tämä ram-air systeemi, joten uskon myös siinä olevan hyötyä vaparista. En usko että pyörää tarvii säädättää uudestaan vaparin asentamisen jälkeen, koska nämä vanhemmat kaasari ceparit eivät ole niin "herkkiä" säätöjen osalta. Koska pyörässäsi on muutenkin suutinsarja ei ole huolta että seokset menisivät liian laihalle vaparin asentamisen jälkeen.
Itse voin suositella k&n suodatinta. Se oli valmiiksi öljytty ja sopivuus alkuperäisen tilalle oli hyvä. K&N on myös edullisemmasta päästä näistä vaparesta. Oma maksoi n 70egeä
sarjassamme tyhmiäkysymyksiä mutta kun ei oo varma nii pakko kysyäeli pitääkö keskiseisontatuki poistaa jos vaihtaa sliparin tai kokoputkiston (yoshimura) ja kyseessähän itsellä on -07 vuoden cebari mut sama homma varmaan kaikissa cebareissa..?
![]()
Siis niinku miksi pitäs poistaa ?
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Sliparihan tulee alkuperäiseen putkeen kiinni ja jos putkiston vaihdat sehän on samanlainen mutkiltaan kuin alkuperäinenkin jos kerta tehty tohon pyörään![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
no mulla ainaki osuu se keskiseisontatuki nyt ketjuun vai onko meikä tosiaan nii tötterö etten muka ois huomannu et se ois aikasemmin osunu siihen![]()
Siitä puuttuu vaan se stoppari sille tuelle näppärä tehä itteki . Katso siitä alkuperäisestä mallii !
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
tarkennan siis vielä jos nyt siinä onnistuneli siis tänään vaihoin sliparin pärrääni ja nyt kun kävin pikku mutkan ajamassa niin ihmettelin mikä ihme rahina tulee ketjuista niin tämä keskiseisontatuki siellä hankasi niihin. kun eikös vakio putken siinä onko se nyt väliputki? niin siinä ole sellainen tuki ettei keskiseisontatuki nouse liian ylös?? vai onkohan meikä päässy kuvitteleen taas omiani (en ihmettelisi sitäkään) ja vanhan putken kerkesin jo paketoida niin hyvin talteen ettei viitsisi mennä katsomaan...