onko kukaan laittanu 600 divariin slipareita tai jotenki parannellu ääntä? ku on tuo koko putki hieman kallis,,, ja jotkut on meinannu että jos siihen laittaa sliparit nii voi venttiilit palaa ku ei oo tarpeeks vastusta..?
eipä niillä slipareilla venttiileitä polta. säädättäminen on suositeltavaa vaikket vaihtaisi putkia ollenkaan. oma divarini ainakin oli kohtuullisen nuhainen laitos. liekö mennyt laihalle jo tehtaalta. suoraan sopivia slipareita voisi varmaan joltain motard ilta kysellä tai sitolta. jos haluat nelarin kirkuvan äänen niin putkeksi pitäisi vaihtaa 4-1 tyyppinen ja silloinhan se jo maksoikin.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
mistäs noita löytää netistä?
mitenkä olis onnistuvuus jos väsää ite sellasen 4-1 jatkon sieltä alta ja siihen yks slipari?![]()
viritys vähentänee tehoa alle 30% joten sitä voi pitää onnistuneena.(diversion600 @ Maalis. 10 2005,09:31) kirjoitti
eli jos tavoitteena on vain ja ainoastaan ääni niin go for it. uusi kollektori vaan ja mikä tahansa n600cc pyörään tarkoitettu vaimennin. äänet on kohdallaan mutta teho tulee laskemaan takuuvarmasti. putkien rakennus kannattaa teho-tarkoituksissa jättää suosiolla valmistajille.
netistä et varmaan löydä mutta googleta stormin/allrightin numero ja soita.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
mulla ois kans sama ongelma 93 divarissa, eli pitäisi saada jollain konstilla lisää ääntä pyörään.....
oisko kellään kokemuksia esim. putkien tyhjentämisestä...siis turhat hilut pois että pääsis kaasut suoraa putkea pitkin pihalle....villojen poistamista en siis tarkoita.
Eihän nuo sliparit maksa kun muutaman satkun ja saa merkkikohtaisen vaimentimen,tehotkin varmaan paranee kun tarkoitettu kyseiselle pyörälle,säädöistä en tiiä ja niin ristiriitaisia neuvonaja saa täältä sen suhteen että paras viedä
säädettäväksi tai itse kyllä meinaan luottaa persdynoon ja toimia sen mukaan,taitaa useimmat ajella ihan vakio säädöillä
ja hyvin kuuluu toimivan,kunhan ei menetä yöuniaan siitä ettei käppyröitä paperilla.
tjaah. mutta sentakia mä tässä kyselenkin kun ei viitteis tohon pyörään muutamaa satkua laittaa...
vaimentimet(t) olis jo valmiina mutta menee vähän virittelyksi jos tohon laittaa semmoset putket minkä sisäputken halkasija on suurinpiirtein vakioputken ulkohalkasija, siis jos näillä uusilla vaimentimilla ei mene säädöt perseelleen niin ei sitten millään.![]()
Meinaatko huudattaa sitä huippukierroksill.4-2-1 putki antaa ns. tehoa keskialueella paremmin ja 4-1 ns.teho hyöty yläkierroksilla.On kuitenkin luultavampaa että ajelet kuitenkin enimmäkseen keskikierros alueella tai sen alapuolella.![]()
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
aivan. huppista, eli siis kyllä se tartteis olla tommonen 4-2-1 siis onko kellään myynnissä tommosta palasta
Soitas Erkka Korpiaholle ( Erkka Korpiaho Racing). Jätin oman divarini sinne 4v. sitten ja siinä oli kiinni ihan uusi IXIL. Muistaakseni 4-2-1. Ei ollut saanut mopoa hyvään säätöön ja jättänyt sen hyllylle. Myi jammun alkuperäsellä putkella ja siellä se oli hyllyllä vielä viime syksynä...
Vaatii muistaakseni suuttimiin muutosta.