Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
    Onko kenelläkään mitään tietoa mikä Pazzon kytkinkahvamalli mahtaisi sopia vanhempaan ('06) Z750 Kawaan?
    Mistään myyntilistoista en ole löytänyt kuin '07 Z750:n kahvoja, vanhemman Z1000:n kahvoja kyllä olis...

Käsittääkseni Z1000:n ja Z750:n jarrukahvat ovat samoja!? Korjatkaa jos olen väärässä.
    Vielä siis kun tietäisi minkä kytkinkahvan tilaisi...

Onko noilla Suomessa jälleenmyyjää, vai tarviiko tilata ulkomailta?
    Esim. TÄÄLTÄ tai TÄÄLTÄ

'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
    En tiedä pazzosta, mutta itsellä on titaxin kahvat mopossa. Moto Kokkolasta 99e/kpl. Huomattavasti sirommat ja paremman näköiset kuin alkuperäiset. Käytöstä en voi vielä sanoa mitään kun nyt "talvella" vasta asensin.

http://www.titax.com/
    Itselläni Pazzon kaffat K7 GSXR:ssä, tilasin juurikin tuolta speedycomista, tulivat nopeesti.
    Paremmat kun alkuperäiset kahvat, tuo pikasäätömahdollisuus on hyvä.
    XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
    Mä tilasin jenkkien ebaystä, tuli nopsaan, alle kaksi viikkoa muistaakseni. Tullien kanssa hintaa jäi 151 €, ei paha mun mielestä. Sieltä ne kannattaa tilata.
    Lainaa (Jukka @ Tammi. 19 2008,13:19) kirjoitti
    tilasin juurikin tuolta speedycomista, tulivat nopeesti
    Samasta pajasta tuli tännekin kahvat. Pari arkipäivää tilauksesta niin olivat perillä. (speedycom webisivut tosin tökkii melko törkeästi)
    Lainaa (Pahus @ Tammi. 19 2008,13:41) kirjoitti
    Mä tilasin jenkkien ebaystä, tuli nopsaan, alle kaksi viikkoa muistaakseni. Tullien kanssa hintaa jäi 151 €, ei paha mun mielestä. Sieltä ne kannattaa tilata.
    Tällaisen tekstin bongasin tuolta eBayn linkistä:
    *Note: We are not allowed to ship any PAZZO RACING products to the U.K., Europe, Australia, South Africa, or Brazil due to our dealership agreement. All payments from these regions will be refunded.

Pistin myös sähköpostia tuohon paikkaan ja sain vastaukseksi seuraavan:
    "Sorry, but no US distributor can ship Pazzo levers to Finland. No exceptions."

...Eli ei tarvi sieltä ainakaan tilailla.

Euroopan virallinen jakelija on TÄMÄ, joten sieltä voisi myös kysellä, kunhan saavat nettikauppansa toimimaan. Muutenkin taitaa sivut olla hieman vaiheessa.

Mutta siis onko kenelläkään tietoa noista kahvojen yhteensopivuudesta? Myös Titaxin kahvat kiinnostavat, mutta sieltä ei listoista löytynyt edes '03-'06 tonnista zetaa, saatikka Z750...

Ite tilasin tuolta: bestellung@pazzoracing.eu
    Sieltä Andreas vastailee nopealla tahdilla.
    Kahvat tuli -04 z1000
    Rahat maksoin etukäteen ja paketti tuli vajaassa viikossa.
    Ai jaa?
    Tässä tuli vuosi mietittyä, nyt muutaman oluen ottaneena tuli tilattua. Halpaa tämä oluen juonti
    Fun is not a straight line
    Lainaa (Sämby @ Tammi. 19 2008,18:59) kirjoitti
    Kahvat tuli -04 z1000
    Jooh, pistin sähköpostia menemään. Saa nähä saakos tuohon kahvoja ja mihin hintaan...

mmm joo speedycomista tilasin ja nopsaan tuli... halvemmallakin ois varmaan saanu...
    K750 -61
    Säädetäänkö tuolla Pazzon 6 asentoisella nupilla kahvan etäisyyttä tankoon vai mikä on sen tarkoitus?
    Juurikin kahvan etäisyyttä tankoon
    XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
    Lainaa (Tumppu @ Tammi. 19 2008,22:06) kirjoitti
    Kahvat tuli -04 z1000
    Jooh, pistin sähköpostia menemään. Saa nähä saakos tuohon kahvoja ja mihin hintaan...
    Vastasivat viestiin, itseasiassa heti seuraavana päivänä.
    225€ sisältäen toimituksen Suomeen.
    Eihän se halpaa ole, mutta...
    noooh, täytyy miettiä.
    Lainaa (Tumppu @ Tammi. 22 2008,17:57) kirjoitti
    noooh, täytyy miettiä.
    Turhaan mietit, ostat ne kummiskin. Ja jos et osta, niin sit sua vit**taa koko ajan... *
    Lainaa (Tumppu @ Tammi. 22 2008,17:57) kirjoitti
    Lainaa (Tumppu @ Tammi. 19 2008,22:06) kirjoitti
    Kahvat tuli -04 z1000
    noooh, täytyy miettiä.
    Halvemmaksi ne tuolta tuli => speedycom.co.uk/shop
    Lainaa (Tumppu @ Tammi. 19 2008,16:04) kirjoitti
    *Note: We are not allowed to ship any PAZZO RACING products to the U.K., Europe, Australia, South Africa, or Brazil due to our dealership agreement. All payments from these regions will be refunded.

Euroopan virallinen jakelija on TÄMÄ, joten sieltä voisi myös kysellä, kunhan saavat nettikauppansa toimimaan. Muutenkin taitaa sivut olla hieman vaiheessa.

Mutta siis onko kenelläkään tietoa noista kahvojen yhteensopivuudesta? Myös Titaxin kahvat kiinnostavat, mutta sieltä ei listoista löytynyt edes '03-'06 tonnista zetaa, saatikka Z750...
    Ei varmaan kaikki toimittelekaan. Itse tilasin täältä tuossa joulukuun alussa, tulivat kahdessa viikossa ilman turhia kyselyjä. Hinta oli 159,99 $ plus 20 $ postikuluihin. Tullin jälkeen tosiaan jäi se 151 € kokonaishintaa. Kyselepä siltä jos sattuis toimittamaan sullekin.
    Lainaa (Pahus @ Tammi. 22 2008,20:03) kirjoitti

Ei varmaan kaikki toimittelekaan. Itse tilasin täältä tuossa joulukuun alussa, tulivat kahdessa viikossa ilman turhia kyselyjä. Hinta oli 159,99 $ plus 20 $ postikuluihin. Tullin jälkeen tosiaan jäi se 151 € kokonaishintaa. Kyselepä siltä jos sattuis toimittamaan sullekin.
    Tollanen teksti löytyy tuoltakin:
    ALL INTERNATIONAL CUSTOMERS LOCATED IN THE UK, EUROPE, AUSTRALIA, BRAZIL, AND SOUTH AFRICA PLEASE CONTACT YOUR LOCAL DISTRIUBOTOR FOR ALL PAZZO RACING LEVER SALES

Ilmeisesti jenkkien mielestä UK ei ole Euroopassa, ku joka paikassa se mainitaan erikseen...LOL

Jooh, täytyy kuitenkin tiedustella.

SEBU:
    Speedycomissa hinta 187€ + postit eli reilu parisataa sieltäkin varmaan!?
    205e taisin itse maksaa speedycomille
    K750 -61
    Lainaa (Pahus @ Tammi. 22 2008,20:03) kirjoitti

Kysyin tuoltakin ja vastaukseksi sain seuraavaa:

The total cost for the levers including shipping via USPS first class mail is the following for all sales outside of the U.S. Your price must be the US dollar equivalent to the prices listed below per Pazzo?s M.A.P. (Minimum Advertised Pricing) policy for all sales regions around the globe.

UK: 129.00 POUNDS STERLING / SET
    EUROPE: 218,00 EUROS / SET
    AUSTRALIA: 350.00 AUD / SET
    BRAZIL: 350.00 USD / SET
    SOUTH AFRICA: 2,350 ZAR / SET

Eli ei saa enää "halvalla" noita mistään...

Noh, asia hautomaan...
    Elikkäs kerrankin meikäläisellä ollu tuuria noissa hankinnoissa. Ovat varmaan muuttaneet toimintaansa just vuodenvaihteessa, olit siis kuukauden myöhässä.
    Speedycomista =>

Subtotal:
    £129.00 (€ 187.05)
    Shipping:
    £4.80 (€ 6.96)

TOTAL:
    £133.80 (€ 194.01)
    including:
    VAT:
    £19.21 (€ 27.85)
    Jos on kavereita ömeriikassa, niin tilaa sinne. Näin minä toimin ja hintaa tuli viime talvena 118 EUR.

oiskai pitänny tilata useampi setti..
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Mulle on tulossa Pazzot täältä hintaan 132€ toimituskuluineen.
    Lainaa (FZR 1000 @ Tammi. 23 2008,22:49) kirjoitti
    Mulle on tulossa Pazzot täältä hintaan 132€ toimituskuluineen.
    Samanhintaiset näky olevan kahvat. Tulliinhan nuo todennäköisesti jää, joten sieltä tulee pari kymppiä lisäkustannuksia. Onneksi on aina joku periameriikkalainen kapitalismin kannattaja, joka suostuu lähettämään halpaa kamaa tännekin.
    Stormilta saa LSL:n valmistamaa vastaavaa kahvaa noin parin sadan euron hintaan per pari. Esiteltäneen pian uutuutena. Siitä kun tinkii sopivasti niin jää likimain samaan hintaan kuin jenkkilästä tilatut Pa(ja)zzot. Ei kai missään apteekin hintoja joudu maksamaan, paitsi apteekissa. *

Noissa värillisissä koristelukahvoissahan ei juurikaan ole valmistajakohtaisia eroja - kaikissa on samanlainen sääröperiaate. Hienoja kaffoja ovat ja käteviä etenkin rata-ajossa tai koristuksena.

Lainaa (Jyri @ Tammi. 24 2008,15:06) kirjoitti
    Stormilta saa LSL:n valmistamaa vastaavaa kahvaa noin parin sadan euron hintaan per pari. Esiteltäneen pian uutuutena. Siitä kun tinkii sopivasti niin jää likimain samaan hintaan kuin jenkkilästä tilatut Pa(ja)zzot. Ei kai missään apteekin hintoja joudu maksamaan, paitsi apteekissa. *

Noissa värillisissä koristelukahvoissahan ei juurikaan ole valmistajakohtaisia eroja - kaikissa on samanlainen sääröperiaate. Hienoja kaffoja ovat ja käteviä etenkin rata-ajossa tai koristuksena.
    Ei taida vaan olla lyhkäsiä malleja saatavilla lsl:tä..?
    superjopo
    Tilasin 15.3 MotoMummystä Pazzon lyhkäset kahvat, ja olivat noudettavissa tullissa 31.3. Tulli ja vero oli 26€ eli kahvat tuli maksamaan noin 145€ (ja gripit kaupanpäälle * )
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea

ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
    Pazzot

Tuolta kannattaa myos kokeilla hankkia kahvoja.
    Lainaa (Teme @ Huhti. 03 2008,20:16) kirjoitti
    Pazzot

129£ eli 165,50€ +postitus

Motomummy 145€ kaikkineen kuten tuossa ylempää sanottiin.

Itsekkin kävin keskiviikkona tullista omat hakemassa, ja on muuten pirun hyvät
  30.  
    Lainaa (Ville K @ Huhti. 03 2008,21:07) kirjoitti
    Lainaa (Teme @ Huhti. 03 2008,20:16) kirjoitti
    Pazzot

129£ eli 165,50€ +postitus

Motomummy 145€ kaikkineen kuten tuossa ylempää sanottiin.

Itsekkin kävin keskiviikkona tullista omat hakemassa, ja on muuten pirun hyvät
    Itse kävin tänään hakemassa kamani tullista. Motomummystä tilasin ja tulihan siinä kahvojen lisäksi muutakin kilkettä samoilla postikuluilla.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen