Pojan V-maxissa syttyy öljyvalo palaan kun rumpasee kunnolla.Onko se imuputkilähdössä irti,ei ole laitettu sitä lisätukea,vai onko tyyppivika.Kysyy tietämätön Kawasaki mies jonka pyörässä ei öljy valot vilku.![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Jammuissa on öljynpinnan varoitusvalo ja kun antaa kakkua reilusti niin öljyt pakkautuu koneen takaosaan ja valo saattaa syttyä.Kun löysää kiihdytystä niin valo sammuu,ihan normaalia.Pääasia että pitää öljynpinnan ohjekorkeudessa.(solifer @ Huhti. 22 2008,22:30) kirjoitti
Vastaaja on tietysti myöskin Kawasaki owner.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Kiitoksia tiedosta.Anteeksi myöhäinen vastaus,ollut vähän työ kiireitä.
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Juurikin näin eli anturi mittailee pinnankorkeutta. Kylläkään juuri tästä johtuen ei sitten taas voi tietää onko se o-rengas sieltä painepuolen putken alkupäästä pullahtanut ennenku ottaa öljypohjan auki ja kattoo sinne putken juureen näkyykö oranssia *(lippa @ Huhti. 22 2008,22:57) kirjoitti
![]()
Ei auta poru eikä selite, kun käyntiin lähtee Homelite
Bitit on pc:stä...