Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Kivaa että saisi käyttötietoa ja kokemuksia moisesta pyörästä?
    Ja vaikka sen korjaus oppaan jostain..... ;)
    Vaikka luulen että vielä kaiki on ihan ok.
    Tuollaisen hankin, onko huono hankinta?
    Onko nopea ja kiva ajaa.....?
    Kiitokset etukäteen kertojille.......

T: Hornet Boy
    Honda CB900F Hornet *2005
    Onnittelut pyörä valinnastasi... Kyllähän se näppärän ketterä pyörä on! Tosin hieman kömpelömpi kuin kusiainen,mutta huomattavasti on tehoo enempi vaikka ei hevosia paljo enempi ole! Omaa hieman kutiteltu putkilla ja commanderilla... Vielä kun olis matkan teko kevyempää,mutta eihän tätä matkalle olla tehtykään!
    Mukavia ajokilometrejä!
    Honda nsr 125- 01
    Honda cb 900f hornet- 04
    Suzuki Hayabusa- 06
    "Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa"
    "Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen"
    Manuaali esim. täältä.

Kommentteja löytyy paljon haku-toiminnolla. Jos kuitenkin muutaman sanan tähän heitän. Hyvä ajaa, käytännöllinen moottori luonteeltaan, tehot riitttää normiajoon hyvin, hyvä kaupungissa, luotettava tekniikka ja ajaton muotoilu. Negatiivisina seikkoina etujousitus (ainakin itselle oli liian löysä vähänkin kovemmassa ajossa). Kuitenkin varsin hyvä peruspyörä moneen menoon.
    Lainaa (jape-85 @ Huhti. 11 2008,04:14) kirjoitti
    Onnittelut pyörä valinnastasi... Kyllähän se näppärän ketterä pyörä on! Tosin hieman kömpelömpi kuin kusiainen,mutta huomattavasti on tehoo enempi vaikka ei hevosia paljo enempi ole! Omaa hieman kutiteltu putkilla ja commanderilla... Vielä kun olis matkan teko kevyempää,mutta eihän tätä matkalle olla tehtykään!
    Mukavia ajokilometrejä!

Paljonko sait tehoja irti moisella virityksellä? ja paljonko tuo tuli
    maksamaan?

Honda CB900F Hornet *2005
    Hinnasta ja tehoista ei tietoo.Edellinen omistaja on laitellut...
    Eron huomaa selvästi kaverin vastaavaan orkkis peliin,vääntää
    heti paremmin alhaalta ja vastaa kaasuun...
    Honda nsr 125- 01
    Honda cb 900f hornet- 04
    Suzuki Hayabusa- 06
    "Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa"
    "Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen"
  6.  
    Hyvä pyörä se on. Mulla oli 2004 malli jolla ajoin about 50000km ennenkuin vaihdoin viime elokuussa isompaan. Radalle olisi varmasti kelvannut hyvin mutta sinne en ehtinyt koskaan. 3 rautapersettä vedin + 3 pohjois-Norjan reissua, joista ensimmäinen emäntä kyydissä. Kovaa ajoa ja hyvää huoltoa kaipaa iso Horna