Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 89:een 89:sta
  1. #61
    Lainaa (wanna-be @ Joulu. 09 2007,14:44) kirjoitti
    Aika kova suoritus kärsiä 81 000 km ajopelillä,josta ei hyvää sanottavaa löydä.
    Aitoa honda-meinikiä...
  2. #62
    Tuonlainen pyörä ei tue minun persoonani eikä paranna katuuskottavuuttani ,ajoominaisuudet ai mitä ne on



    Alte et late
  3. #63
    Lainaa (wanna-be @ Joulu. 09 2007,14:44) kirjoitti
    Aika kova suoritus kärsiä 81 000 km ajopelillä,josta ei hyvää sanottavaa löydä.
    Oli tietysti hyviäkin hetkiä. Muutama eka vuosi kun oli sellainen "erikoisen" välineen huuma niin oli SW:llä oikein mukavaa aikaa. Kaupungissa ihan loistava peli ja kaikki mutkaisimmat pätkät tuli etsittyä. Hyviä muistoja monelta reissulta. Sitten kun alkoi kaikki pikkuviat tulla, kilometrejä tulla enemmän ja enemmän mittariin ja kun väline oli muutenkin erikoinen niin siitä oli aikajanalla aina vain vaikeampi päästä eroon ilman taloudellista tappiota. Käytön jälkiä oli katteissa niin teki vaikeaksi myynnin myös. Tuli lopussa sellaista negaatiopakkoajoa, että "piti taasen tännekin lähteä tällä vehkeellä, perkl".

    Oli ihan pakko kirjoittaa negaatiohuumoripaatos kun välineen kanssa kolme viimeistä vuotta oli sellaiset etten niitä kenellekkään tahtoisi.

    Lopulta sain pyöräliikkeessä siitä 4k egee vaihdossa ja en olisi voinut olla onnellisempi. Olis pitäny alunperinkin joko harkita uudemman kerran ihan moottoripyörää tai ajaa huomattavasti vähemmän. Olis päässy omat hermot helpommalla.

    Kun Jenkeissä joku on päästellyt tuolla 250000km niin, että mitenkä. Oliskohan toinen SW jo ollut varaosina

    Oli se muuten ensimmäinen SW suomessa, eli oli oikein pioneeri olo sillon. Nyt ei ole enää. Eli ei oikein haluta tuo DN-01 ei sitten yhtään. Kun on yhden kerran saanut turpiinsa niin pitäis välttää sitä toista kertaa, että pää kestäis loppuun saakka.



  4. #64
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (pinna @ Joulu. 11 2007,15:49) kirjoitti
    Tuonlainen pyörä ei tue minun persoonani eikä paranna katuuskottavuuttani ,ajoominaisuudet ai mitä ne on
    Eli ei tunnu siltä että olisi isompi kikkeli etkä näytä yhtään sen paremmalta sen puikoissa?

    Mutta näköjään olet jo päässyt koe-ajamaan kyseisen pelin etkä pitänyt ajo-ominaisuuksista? Mites ne vaihteet, miltäs ne tuntui?
    Dirty Nasty Furriner
  5. #65
    Lainaa (TunturiTT @ Joulu. 04 2007,15:05) kirjoitti
    Toimii samalla tavalla kuin variaattori, mutta noiden ohjelmoitujen "pykälien" kohdalla lautaspyörien asema lukitaan. Periaatteessa tuohon voi ohjelmoida rajattoman määrän "vaihteita" pienimmän ja isoimman välityksen välillä.
    Linkin perusteella on kysymys hydraulipumpusta, jonka tuottoa säädetään sähkömoottorin avulla sekä hydraulimoottorista joka pyörittää takapyörää. Ei siis mitään säätyviä lautaspyöriä kuten variaattorimopoissa. Lisäksi lukitustoiminto, jolla hyötysuhdetta parannetaan cruisaillessa.

    t. S

    "A transmission system with a wide range of functions in a single unit, the HFT is a compact and highly efficient infinitely variable transmission system encompassing functions for starting, power transmission and shifting, all on a single shaft. The basic configuration of the system consists of an oil pump for converting engine power into hydraulic pressure, and an oil motor for converting the hydraulic pressure back into power for output. Both are made up of multiple pistons, a distributor valve and a swash plate for piston operation, while the cylinders are integrated into the output shaft, forming the characteristic structure of the HFT.

    The HFT also features the world’s first* lockup mechanism for an infinitely variable hydraulic mechanical transmission. When cruising, this lockup mechanism works to minimize transmission efficiency losses, contributing to improved fuel economy"
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  6. #66
    Lainaa (HiTec @ Marras. 29 2007,16:02) kirjoitti
    Jee! Se tulee vihdoinkin Suomeen


    http://www.honda.brandt.fi/mp....&kuva=1

    Deauvillen / Transalpin 700cc V2-padalla varustettu automaattivaihteinen Power Cruiser

    Muutenkin pieniä muutoksen tuulia on aistittavissa kun Hondan Silver Wing 600cc skode (11.990;-) on tullut takaisin myyntiin, Gileralta uutuutena GP800 skode (13.450;-) ja Aprilialta puolestaan uutena mallina Mana 850, myöskin automaattivaihteisena
    Ei ole vielä tullut yhtään noita vastaan. Myynti alkanut ilmeisesti hieman nihkeästi?
    MIT
  7. #67
    Lainaa (suzufani @ Joulu. 11 2007,12:20) kirjoitti
    Juma kun on hieno peli, kyllä mulle kelpais
    Katotaan uskaltaako joku julkisesti myöntää ostaneensa tollasen !
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  8. #68
    Kuulemani mukaan ensimmäiset DN-01:set rantautuvat Suomeen vasta kesän kynnyksellä, ei Brandt ole vielä edes hinnoitellut mallia.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  9. #69
    Lainaa (Sami@Vespa @ Huhti. 07 2008,23:47) kirjoitti
    Kuulemani mukaan ensimmäiset DN-01:set rantautuvat Suomeen vasta kesän kynnyksellä, ei Brandt ole vielä edes hinnoitellut mallia.
    Aloitusviestihän on melkein vuoden vanha.
    Tuohan mielestäni julkaistiin Eurooppaan koko härveli vasta kuukausi tms...sitten. Aasiasta en tiedä, mutta ei sielläkään ilmeisesti kauaa ole ollut markkinoilla.

    Saksassa näyttää maksavan 11000 ja rapiat. Hieno on ulkonäöltään, toivottavasti vielä hyväkin.
    MIT
  10. #70
    Lainaa (Gileros @ Huhti. 07 2008,23:52) kirjoitti
    Hieno on ulkonäöltään, toivottavasti vielä hyväkin.
    Njaa...onhan tuo kilpiteline suhteellisen siro
    Kawasaki Er-6f
  11. #71
    Lainaa (M-ksa @ Huhti. 08 2008,00:08) kirjoitti
    Lainaa (Gileros @ Huhti. 07 2008,23:52) kirjoitti
    Hieno on ulkonäöltään, toivottavasti vielä hyväkin.
    Njaa...onhan tuo kilpiteline suhteellisen siro
    Tuo taitaa olla niitä häristimiä joka jakaa mielipiteet.
    Joko tykkää tai ei, mutta neutraaliksi ei jätä oikeen ketään

    Tuo moottorin koon tai tehon parjaaminen ihmetyttää, ei kai pyöräilyssä pelkästään siitä ole kyse. Ja tuo on ilmeisesti kiihdyttäessä kuitenkin tehoihin nähden melko nopea.
    MIT
  12. #72
    Hauskaa että tulee uudenlaisia mopoja, tuo näyttää ihan perus mopolle (ajoasentonsa puolesta ) kuin vanhat 750 cc K hondat.. siihen on vain laitettu "hieman" suureellinen kate..

    Kyl tuo varmaan livenä on ihan hieno.
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  13. #73
    Lainaa (intikka @ Joulu. 10 2007,04:19) kirjoitti
    Liikaa muovia customiksi ja liian pieni kone ns. powercruiseriksi... Mikä lie???
    Ööh... ruma?

    Ei, kyllä se customi on, siinähän on astinlaudat.
    CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
  14. #74
    Lainaa (Urkki @ Huhti. 08 2008,08:10) kirjoitti
    Ei, kyllä se customi on, siinähän on astinlaudat.
    Tosiaankin laudat - polkimiahan niissä kun ei ole vaan vehjestä ajellaan kuin skootteria konsanaan

    Henk.koht. pelkään että tuo hintalappu tulee olemaan aika kova ja kun siihen vielä lisätään varsin erikoinen, uusi tekniikka... No tiedä millaiset myyntitavoitteet maahantuoja tuolle on kaavaillut tai yleensäkään montako kpl niitä edes tänne pohjolaan saadaan kaupan hyllylle myyntiin Mutta suuntaus rupeaa olemaan jo aika selvä. Iäkkäälle, rahakkaalle porukalle halutaan tuoda lisää vaihtoehtoja. Tähän asti jos olet halunnut lupsakan cruiserin, on joku custom-tyyppinen fillari ollut se ainoa vaihtoehto vaihteineen ja kytkimineen. Joillekin nuo vaihteet meinaan voi oikeastikin olla se kynnys olla astumatta moottoripyörien maailmaan. Nyt heille tarjotaan ainakin yksi potentiaalinen vaihtoehto jonka ohjastaminen on tosiaan yhtä "vaikeaa" kuin skootterilla cruisailu, silti edes jonkinlaisen moottoripyörä-lookin säilyttäen. Sillä tunnetustihan "moottoripyörä on moottoripyörä ja skootteri..."
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  15. #75
  16. #76
    Lainaa (HiTec @ Huhti. 08 2008,09:47) kirjoitti
    Lainaa (Urkki @ Huhti. 08 2008,08:10) kirjoitti
    Ei, kyllä se customi on, siinähän on astinlaudat.
    Tosiaankin laudat - polkimiahan niissä kun ei ole vaan vehjestä ajellaan kuin skootteria konsanaan

    Henk.koht. pelkään että tuo hintalappu tulee olemaan aika kova ja kun siihen vielä lisätään varsin erikoinen, uusi tekniikka... No tiedä millaiset myyntitavoitteet maahantuoja tuolle on kaavaillut tai yleensäkään montako kpl niitä edes tänne pohjolaan saadaan kaupan hyllylle myyntiin Mutta suuntaus rupeaa olemaan jo aika selvä. Iäkkäälle, rahakkaalle porukalle halutaan tuoda lisää vaihtoehtoja. Tähän asti jos olet halunnut lupsakan cruiserin, on joku custom-tyyppinen fillari ollut se ainoa vaihtoehto vaihteineen ja kytkimineen. Joillekin nuo vaihteet meinaan voi oikeastikin olla se kynnys olla astumatta moottoripyörien maailmaan. Nyt heille tarjotaan ainakin yksi potentiaalinen vaihtoehto jonka ohjastaminen on tosiaan yhtä "vaikeaa" kuin skootterilla cruisailu, silti edes jonkinlaisen moottoripyörä-lookin säilyttäen. Sillä tunnetustihan "moottoripyörä on moottoripyörä ja skootteri..."
    Kyllähän tuossa yksi poljin on. (jalkajarru)

    Enkä ole vielä nähnyt yhtään skootteria "tiptronic"/kardaani/17" renkaat yhdistelmällä ;)

    Täytyy varmaan tilata yksi tuollainen.

    Veikkaan että suomihinta on 13-14000 paikkeilla. Yleensä mopot on Suomessa ja Hollannissa aika samoissa hinnoissa, ja Hollannin hinta 13500.
    MIT
  17. #77
    Lainaa (Gileros @ Huhti. 08 2008,12:09) kirjoitti
    Kyllähän tuossa yksi poljin on. (jalkajarru)

    Enkä ole vielä nähnyt yhtään skootteria "tiptronic"/kardaani/17" renkaat yhdistelmällä ;)
    No kahvoja kyllä on kaksin kappalein, mutta ei kytkintä lainkaan. Mihinkähän sitten sitä toista kahvaa käytetään? Eikä tuosta etukuvasta astinlautojen kohdalla juuri mikään jalalla poljettava ulos törrötä


    Ja mitä tulee tuohon "yhtään skootteria", niin Gilera GP800 pääsee kyllä lähelle - 850cc V2, ketjuveto ja etukiekko 16", takana vain (?) 15"

    Ja tämä pelihän on jo suomessa myynnissä 13.450e hintalapulla varustettuna
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  18. #78
    Lainaa (HiTec @ Huhti. 08 2008,13:33) kirjoitti
    No kahvoja kyllä on kaksin kappalein, mutta ei kytkintä lainkaan. Mihinkähän sitten sitä toista kahvaa käytetään? Eikä tuosta etukuvasta astinlautojen kohdalla juuri mikään jalalla poljettava ulos törrötä
    Brandtin sivuilla olevia kuvia kun katsoo, niin kyllä siinä jalkajarru näyttäisi olevan. Tuon toisen kahvan funktiosta ei sitten ole mitään ideaa.

    Ja hemmetin ruma se on edelleenkin.
    CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
  19. #79
    Ruma se tosiaan on. Kaverikin totesi, et siinä on pistetty yhteen skootteri, GoldWing, customi ja vesiskootteri.
    - Moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä -
  20. #80
    Honda on käyttänyt kyseistä vaihteistoa jo pitkään Honda rubicon 500 työmönkijässään, tässä pärrässä se on vaan jatkojalostettu vielä hienommaksi. Itsellä on kokemusta rubiconin vaihteistosta ja on lupa odottaa villin tuntuista mopetia, nostan hattua hondalle, ei ole helpoin/halvin mahdollinen vaihteistototeutus, uutta ja erillaista.
  21. #81
    Ihan mielenkiintoisen oloinen laite. Tosin ulkonäkö on kuin kyykkypyörän ja kustomin äpärälapsi.
    Taivas saa odottaa
  22. #82
    Katsonko muuten ihan kieroon, vai onko tuossa peilien sijoittelu aika... edistyksellinen? Näyttää lähinnä siltä, että niistä voisi ihastella säädöstä riippuen joko kyynärpäitään tai persettään eri kuvakulmista.



    CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
  23. #83
    "No kahvoja kyllä on kaksin kappalein, mutta ei kytkintä lainkaan. Mihinkähän sitten sitä toista kahvaa käytetään? Eikä tuosta etukuvasta astinlautojen kohdalla juuri mikään jalalla poljettava ulos törrötä "

    Tuo kuva taitaa olla jotain markkinointi/consepti kuvia. Niissä on näkynyt paljon muutakin, joka ei ole oikein lopullisessa versiossa.


    "Ja mitä tulee tuohon "yhtään skootteria", niin Gilera GP800 pääsee kyllä lähelle - 850cc V2, ketjuveto ja etukiekko 16", takana vain (?) 15" "

    Ei taida olla manuaalivaihtamista tuossa? 16" ja 15" vastaan 17" on yllättävän suuri ero.

    Tuo Gilera on Skootteri muuten, mutta tehojen puolesta moto. Ihan hirvittää kun ajattelee, että joku kokematon hyppää tuon selkään ja alkaa luukuttamaan.

    Hondan varustelu on aivan eri luokkaa myös kuin Gileralla. Kyllä minusta Hondassa saa enemmän vastinetta rahoilleen.
    Parempaa Gilerassa on mielestäni ainoastaan tuo skootterin matkatavaratila.
    MIT
  24. #84
    Lainaa (Urkki @ Huhti. 08 2008,17:40) kirjoitti
    Katsonko muuten ihan kieroon, vai onko tuossa peilien sijoittelu aika... edistyksellinen? Näyttää lähinnä siltä, että niistä voisi ihastella säädöstä riippuen joko kyynärpäitään tai persettään eri kuvakulmista.
    Nuo kyynärpäät vielä ymmärrän, mutta miten tuossa pitää istua että persauksensa näkee ;) ?
    MIT
  25. #85
    Ei onneksi tarvitse "arvailla" asioita pitkään. Näyttää olevan kyseinen härveli seuraavassa Bike lehdessä koeajossa.
    MIT
  26. #86
    Susiruma
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  27. #87
    Mulla tulee greyhound mieleen vaikka se ei yhtään muistuta sitä... Enpä ala tuomitsemaan rumaksi ennenkuin sen näkee livenä. Tuo saattaisi olla veikeän näköinen jos olisi kyykkypyörä.
  28. #88
    Milloinhan noita DeeäNniä ihan oikeasti alkaa saamaan?

    Mitenkäs Hondan uutuuksien aikataulut yleensä pitää? Honda mielessäin, mutta en vielä yhtään omistanut.
    MIT
  29.  
  30. #89
    Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, multa ei sanaa puolesta eikä vastaan tuollainen pitää nähdä ja koe ajaa, ennekuin voi sanoa onko laitteesta mihinkään.

    Hinta ois kiva saada tietoon? Onko jollain esittely päivää tiedossa. (jos oli aikaisemmin ketjussa, meni multa ohi)
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123