Tuonlainen pyörä ei tue minun persoonani eikä paranna katuuskottavuuttani ,ajoominaisuudet ai mitä ne on
Alte et late
Oli tietysti hyviäkin hetkiä. Muutama eka vuosi kun oli sellainen "erikoisen" välineen huuma niin oli SW:llä oikein mukavaa aikaa. Kaupungissa ihan loistava peli ja kaikki mutkaisimmat pätkät tuli etsittyä. Hyviä muistoja monelta reissulta. Sitten kun alkoi kaikki pikkuviat tulla, kilometrejä tulla enemmän ja enemmän mittariin ja kun väline oli muutenkin erikoinen niin siitä oli aikajanalla aina vain vaikeampi päästä eroon ilman taloudellista tappiota. Käytön jälkiä oli katteissa niin teki vaikeaksi myynnin myös. Tuli lopussa sellaista negaatiopakkoajoa, että "piti taasen tännekin lähteä tällä vehkeellä, perkl".(wanna-be @ Joulu. 09 2007,14:44) kirjoitti
Oli ihan pakko kirjoittaa negaatiohuumoripaatos kun välineen kanssa kolme viimeistä vuotta oli sellaiset etten niitä kenellekkään tahtoisi.
Lopulta sain pyöräliikkeessä siitä 4k egee vaihdossa ja en olisi voinut olla onnellisempi. Olis pitäny alunperinkin joko harkita uudemman kerran ihan moottoripyörää tai ajaa huomattavasti vähemmän. Olis päässy omat hermot helpommalla.
Kun Jenkeissä joku on päästellyt tuolla 250000km niin, että mitenkä. Oliskohan toinen SW jo ollut varaosina
Oli se muuten ensimmäinen SW suomessa, eli oli oikein pioneeri olo sillon. Nyt ei ole enää. Eli ei oikein haluta tuo DN-01 ei sitten yhtään. Kun on yhden kerran saanut turpiinsa niin pitäis välttää sitä toista kertaa, että pää kestäis loppuun saakka.
Eli ei tunnu siltä että olisi isompi kikkeli etkä näytä yhtään sen paremmalta sen puikoissa?(pinna @ Joulu. 11 2007,15:49) kirjoitti
Mutta näköjään olet jo päässyt koe-ajamaan kyseisen pelin etkä pitänyt ajo-ominaisuuksista? Mites ne vaihteet, miltäs ne tuntui?
Dirty Nasty Furriner
Linkin perusteella on kysymys hydraulipumpusta, jonka tuottoa säädetään sähkömoottorin avulla sekä hydraulimoottorista joka pyörittää takapyörää. Ei siis mitään säätyviä lautaspyöriä kuten variaattorimopoissa. Lisäksi lukitustoiminto, jolla hyötysuhdetta parannetaan cruisaillessa.(TunturiTT @ Joulu. 04 2007,15:05) kirjoitti
t. S
"A transmission system with a wide range of functions in a single unit, the HFT is a compact and highly efficient infinitely variable transmission system encompassing functions for starting, power transmission and shifting, all on a single shaft. The basic configuration of the system consists of an oil pump for converting engine power into hydraulic pressure, and an oil motor for converting the hydraulic pressure back into power for output. Both are made up of multiple pistons, a distributor valve and a swash plate for piston operation, while the cylinders are integrated into the output shaft, forming the characteristic structure of the HFT.
The HFT also features the world’s first* lockup mechanism for an infinitely variable hydraulic mechanical transmission. When cruising, this lockup mechanism works to minimize transmission efficiency losses, contributing to improved fuel economy"
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Ei ole vielä tullut yhtään noita vastaan. Myynti alkanut ilmeisesti hieman nihkeästi?(HiTec @ Marras. 29 2007,16:02) kirjoitti
MIT
Katotaan uskaltaako joku julkisesti myöntää ostaneensa tollasen !(suzufani @ Joulu. 11 2007,12:20) kirjoitti
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Kuulemani mukaan ensimmäiset DN-01:set rantautuvat Suomeen vasta kesän kynnyksellä, ei Brandt ole vielä edes hinnoitellut mallia.
Moto Guzzi Breva V850
Vespa GTS 250ie
Aloitusviestihän on melkein vuoden vanha.(Sami@Vespa @ Huhti. 07 2008,23:47) kirjoitti
Tuohan mielestäni julkaistiin Eurooppaan koko härveli vasta kuukausi tms...sitten. Aasiasta en tiedä, mutta ei sielläkään ilmeisesti kauaa ole ollut markkinoilla.
Saksassa näyttää maksavan 11000 ja rapiat. Hieno on ulkonäöltään, toivottavasti vielä hyväkin.
MIT
Njaa...onhan tuo kilpiteline suhteellisen siro(Gileros @ Huhti. 07 2008,23:52) kirjoitti
![]()
![]()
Kawasaki Er-6f
Tuo taitaa olla niitä häristimiä joka jakaa mielipiteet.(M-ksa @ Huhti. 08 2008,00:08) kirjoitti
Joko tykkää tai ei, mutta neutraaliksi ei jätä oikeen ketään
Tuo moottorin koon tai tehon parjaaminen ihmetyttää, ei kai pyöräilyssä pelkästään siitä ole kyse. Ja tuo on ilmeisesti kiihdyttäessä kuitenkin tehoihin nähden melko nopea.
MIT
Hauskaa että tulee uudenlaisia mopoja, tuo näyttää ihan perus mopolle (ajoasentonsa puolesta ) kuin vanhat 750 cc K hondat.. siihen on vain laitettu "hieman" suureellinen kate..
Kyl tuo varmaan livenä on ihan hieno.
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Ööh... ruma?(intikka @ Joulu. 10 2007,04:19) kirjoitti
Ei, kyllä se customi on, siinähän on astinlaudat.
CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
Tosiaankin laudat - polkimiahan niissä kun ei ole vaan vehjestä ajellaan kuin skootteria konsanaan(Urkki @ Huhti. 08 2008,08:10) kirjoitti
Henk.koht. pelkään että tuo hintalappu tulee olemaan aika kova ja kun siihen vielä lisätään varsin erikoinen, uusi tekniikka... No tiedä millaiset myyntitavoitteet maahantuoja tuolle on kaavaillut tai yleensäkään montako kpl niitä edes tänne pohjolaan saadaan kaupan hyllylle myyntiinMutta suuntaus rupeaa olemaan jo aika selvä. Iäkkäälle, rahakkaalle porukalle halutaan tuoda lisää vaihtoehtoja. Tähän asti jos olet halunnut lupsakan cruiserin, on joku custom-tyyppinen fillari ollut se ainoa vaihtoehto vaihteineen ja kytkimineen. Joillekin nuo vaihteet meinaan voi oikeastikin olla se kynnys olla astumatta moottoripyörien maailmaan. Nyt heille tarjotaan ainakin yksi potentiaalinen vaihtoehto jonka ohjastaminen on tosiaan yhtä "vaikeaa" kuin skootterilla cruisailu, silti edes jonkinlaisen moottoripyörä-lookin säilyttäen. Sillä tunnetustihan "moottoripyörä on moottoripyörä ja skootteri..."
![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Yäk![]()
ACE ACE baby
Kyllähän tuossa yksi poljin on. (jalkajarru)(HiTec @ Huhti. 08 2008,09:47) kirjoitti
Enkä ole vielä nähnyt yhtään skootteria "tiptronic"/kardaani/17" renkaat yhdistelmällä ;)
Täytyy varmaan tilata yksi tuollainen.
Veikkaan että suomihinta on 13-14000 paikkeilla. Yleensä mopot on Suomessa ja Hollannissa aika samoissa hinnoissa, ja Hollannin hinta 13500.
MIT
No kahvoja kyllä on kaksin kappalein, mutta ei kytkintä lainkaan. Mihinkähän sitten sitä toista kahvaa käytetään? Eikä tuosta etukuvasta astinlautojen kohdalla juuri mikään jalalla poljettava ulos törrötä(Gileros @ Huhti. 08 2008,12:09) kirjoitti
Ja mitä tulee tuohon "yhtään skootteria", niin Gilera GP800 pääsee kyllä lähelle - 850cc V2, ketjuveto ja etukiekko 16", takana vain (?) 15"
Ja tämä pelihän on jo suomessa myynnissä 13.450e hintalapulla varustettuna![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Brandtin sivuilla olevia kuvia kun katsoo, niin kyllä siinä jalkajarru näyttäisi olevan. Tuon toisen kahvan funktiosta ei sitten ole mitään ideaa.(HiTec @ Huhti. 08 2008,13:33) kirjoitti
Ja hemmetin ruma se on edelleenkin.
CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
Ruma se tosiaan on. Kaverikin totesi, et siinä on pistetty yhteen skootteri, GoldWing, customi ja vesiskootteri.![]()
- Moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä -
Honda on käyttänyt kyseistä vaihteistoa jo pitkään Honda rubicon 500 työmönkijässään, tässä pärrässä se on vaan jatkojalostettu vielä hienommaksi. Itsellä on kokemusta rubiconin vaihteistosta ja on lupa odottaa villin tuntuista mopetia, nostan hattua hondalle, ei ole helpoin/halvin mahdollinen vaihteistototeutus, uutta ja erillaista.
Ihan mielenkiintoisen oloinen laite. Tosin ulkonäkö on kuin kyykkypyörän ja kustomin äpärälapsi.
Taivas saa odottaa
Katsonko muuten ihan kieroon, vai onko tuossa peilien sijoittelu aika... edistyksellinen? Näyttää lähinnä siltä, että niistä voisi ihastella säädöstä riippuen joko kyynärpäitään tai persettään eri kuvakulmista.
CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
"No kahvoja kyllä on kaksin kappalein, mutta ei kytkintä lainkaan. Mihinkähän sitten sitä toista kahvaa käytetään? Eikä tuosta etukuvasta astinlautojen kohdalla juuri mikään jalalla poljettava ulos törrötä"
Tuo kuva taitaa olla jotain markkinointi/consepti kuvia. Niissä on näkynyt paljon muutakin, joka ei ole oikein lopullisessa versiossa.
"Ja mitä tulee tuohon "yhtään skootteria", niin Gilera GP800 pääsee kyllä lähelle - 850cc V2, ketjuveto ja etukiekko 16", takana vain (?) 15""
Ei taida olla manuaalivaihtamista tuossa? 16" ja 15" vastaan 17" on yllättävän suuri ero.
Tuo Gilera on Skootteri muuten, mutta tehojen puolesta moto. Ihan hirvittää kun ajattelee, että joku kokematon hyppää tuon selkään ja alkaa luukuttamaan.
Hondan varustelu on aivan eri luokkaa myös kuin Gileralla. Kyllä minusta Hondassa saa enemmän vastinetta rahoilleen.
Parempaa Gilerassa on mielestäni ainoastaan tuo skootterin matkatavaratila.
MIT
Nuo kyynärpäät vielä ymmärrän, mutta miten tuossa pitää istua että persauksensa näkee ;) ?(Urkki @ Huhti. 08 2008,17:40) kirjoitti
MIT
Ei onneksi tarvitse "arvailla" asioita pitkään. Näyttää olevan kyseinen härveli seuraavassa Bike lehdessä koeajossa.
MIT
Susiruma
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Mulla tulee greyhound mieleen vaikka se ei yhtään muistuta sitä...Enpä ala tuomitsemaan rumaksi ennenkuin sen näkee livenä. Tuo saattaisi olla veikeän näköinen jos olisi kyykkypyörä.
Milloinhan noita DeeäNniä ihan oikeasti alkaa saamaan?
Mitenkäs Hondan uutuuksien aikataulut yleensä pitää? Honda mielessäin, mutta en vielä yhtään omistanut.
MIT
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, multa ei sanaa puolesta eikä vastaan tuollainen pitää nähdä ja koe ajaa, ennekuin voi sanoa onko laitteesta mihinkään.
Hinta ois kiva saada tietoon? Onko jollain esittely päivää tiedossa. (jos oli aikaisemmin ketjussa, meni multa ohi)
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08