Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 89:sta
  1. #31
    Lainaa (BlackCat @ Joulu. 04 2007,13:39) kirjoitti
    Onkohan tuosta missään selvempää kaaviota/kuvaa toiminnasta.
    Chekkaa tuo ed. kuvan alla oleva linkki
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  2. #32
    Lainaa (BlackCat @ Joulu. 04 2007,13:39) kirjoitti
    Lainaa (HiTec @ Marras. 30 2007,09:36) kirjoitti
    Sorry, mutta kyseessä on oikeasti portaaton vaihteisto, johon on vain keinotekoisesti rakennettu 6 "vaihdetta". Tällöin myös vaihteiden vaihdot ovat oikeasti pehmeitä, portaattomia liukuja, vedon katkeamatta välissä lainkaan.
    Onkohan tuosta missään selvempää kaaviota/kuvaa toiminnasta. Eli miten välityssuhteen vaihto käytännössä tapahtuu.
    Mutta mielenkiintoinen vaihteisto jos toimii ja kestää.
    Toimii samalla tavalla kuin variaattori, mutta noiden ohjelmoitujen "pykälien" kohdalla lautaspyörien asema lukitaan. Periaatteessa tuohon voi ohjelmoida rajattoman määrän "vaihteita" pienimmän ja isoimman välityksen välillä.

    Olen niin perverssi, että tykkään tuosta uutukaisesta. ja juuri tuolla koneella varmaan aika osuva paketti. Isommalla pannulla saataisiin todennäköisesti ongelmia vedon kanssa ja vain suurempi kulutus. Tuommoinen minulle koeajoon, kiitos.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  3. #33
    Lainaa (TunturiTT @ Joulu. 04 2007,15:05) kirjoitti
    Isommalla pannulla saataisiin todennäköisesti ongelmia vedon kanssa ja vain suurempi kulutus
    Kestävyyden kanssa varmaankin saataisiin se ongelma aikaiseksi jos tuohon laitettaisiin isompi ja vääntävämpi mylly.

    Varsinainen "power cruiser"
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  4. #34
    Ennusta että tolle käy kuten surullisenkuuluisalle Fordin Edselille, väärä pyörä väärään aikaan...Mutta sinänsä ihan mielenkiintonen peli ja edistyksellistä tekniikaa, tosin ruma ku rullatuoli
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
  5. #35
    Tuo pyörä tulee kyseeseen vasta kun halvaannutan jalkani tai menetän ajotaitoni.
    Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
  6. #36
    Järkyttävän muumioituneita asenteita uutuutta kohtaan. Nooh, toinen tykkää äidistä jne.

    Mun silmä alkaa pikkuhiljaa tottumaan tuohon ulkonäköön. Miten niin muka ruma? Erilaisen ja sulavalinjaisen näköinen mopottihan tuo on eikä ruma. Ehdottomasti koeajon arvoinen ja toivon mukaan poweria lisätään seuraaviin malleihin
  7. #37
    tiiä siitä muumio-hommasta, voi olla tottakin -mun kohdallani- mut järkyttävän näköinen tuo kapine kyllä on.

    ajan mielummin omalla vanhalla pyörälläni vielä ainakin kymmenen vuotta.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  8. #38
    Lainaa (MagnaMan @ Joulu. 04 2007,16:42) kirjoitti
    Järkyttävän muumioituneita asenteita uutuutta kohtaan. Nooh, toinen tykkää äidistä jne.

    Mun silmä alkaa pikkuhiljaa tottumaan tuohon ulkonäköön. Miten niin muka ruma? Erilaisen ja sulavalinjaisen näköinen mopottihan tuo on eikä ruma. Ehdottomasti koeajon arvoinen ja toivon mukaan poweria lisätään seuraaviin malleihin
    Tässä ketjussa eräs muumio tuo mielipiteensä julki eräästä toisesta härpäkkeestä
    Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
  9. #39
    Lainaa (Miqa @ Joulu. 04 2007,17:00) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Joulu. 04 2007,16:42) kirjoitti
    Järkyttävän muumioituneita asenteita uutuutta kohtaan. Nooh, toinen tykkää äidistä jne.

    Mun silmä alkaa pikkuhiljaa tottumaan tuohon ulkonäköön. Miten niin muka ruma? Erilaisen ja sulavalinjaisen näköinen mopottihan tuo on eikä ruma. Ehdottomasti koeajon arvoinen ja toivon mukaan poweria lisätään seuraaviin malleihin
    Tässä ketjussa eräs muumio tuo mielipiteensä julki eräästä toisesta härpäkkeestä *
    Jos/kun minua tuolla tarkoitit niin minähän vain kysyin mitä hienoa ko. härpäkkeessä on. Siis ihmettelin, en mollannut...
    Ja jos taaloja olis joutilaan niin ko. tyyppisen mopottimen hankkisin kolmanneksi
  10. #40
    Tunnustan, tää Honda olis mielenkiintoisempi kuin se Kotarin "pystypersus-kyykky".
  11. #41
    Toivottavasti tulee Bomber lehteen kun Artsi keulii tuolla takavalon paskaksi
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  12. #42
    Lainaa (ysi-ärrä @ Joulu. 04 2007,18:26) kirjoitti
    Toivottavasti tulee Bomber lehteen kun Artsi keulii tuolla takavalon paskaksi
    Onko tää Artsi jollainen vakiokämmäri vai kuuluuko asiaan nimenomaan osata särkeä mopotti?

    Mutta varmasti joku osaa keulia tuollakin mopottimella, taitavimmat jopa särkemättä sitä
  13. #43
    Lainaa (MagnaMan @ Joulu. 04 2007,22:10) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Joulu. 04 2007,18:26) kirjoitti
    Toivottavasti tulee Bomber lehteen kun Artsi keulii tuolla takavalon paskaksi
    Onko tää Artsi jollainen vakiokämmäri vai kuuluuko asiaan nimenomaan osata särkeä mopotti?

    Mutta varmasti joku osaa keulia tuollakin mopottimella, taitavimmat jopa särkemättä sitä
    tämä artsi on nimeltään ARTO NYQVIST, kaheli vuosien takaa jonka bravuuri oli keulimalla särkeä möhkökawan takavalo.

    http://www.youtube.com/watch?v=GMmPsfkuc0U

    siinä vielä ruottissa -92 filmattu pätkä jossa artsi leikkii möhköllä puukengät jalassa.



    Tyyli ennen tarkoitusta.
  14. #44
    Lainaa (JaZZo @ Joulu. 04 2007,22:11) kirjoitti
    tämä artsi on nimeltään ARTO NYQVIST, kaheli vuosien takaa jonka bravuuri oli keulimalla särkeä möhkökawan takavalo.

    http://www.youtube.com/watch?v=GMmPsfkuc0U

    siinä vielä ruottissa -92 filmattu pätkä jossa artsi leikkii möhköllä puukengät jalassa.
    Ai tää Nyqvist on yhä hengissä... Möhkökikkailut on toki tuttuja.
  15. #45
    Lainaa (MagnaMan @ Joulu. 04 2007,22:19) kirjoitti
    Lainaa (JaZZo @ Joulu. 04 2007,22:11) kirjoitti
    tämä artsi on nimeltään ARTO NYQVIST, kaheli vuosien takaa jonka bravuuri oli keulimalla särkeä möhkökawan takavalo.

    http://www.youtube.com/watch?v=GMmPsfkuc0U

    siinä vielä ruottissa -92 filmattu pätkä jossa artsi leikkii möhköllä puukengät jalassa.
    Ai tää Nyqvist on yhä hengissä... Möhkökikkailut on toki tuttuja.
    hengissä juu. pyörittää MP-firmaa hesassa nykyään.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  16. #46
    Näille Katuhaukoille ja F -sarjan Bemareille voisi perustaa tänne oman saitin. Vähän niinku Buell ja HD tai muut skootterit, joilla on jo.
  17. #47
    kai tuosta tulee kohta isompi versio vtx1800 koneella. siinä vois olla jotain visiota.

    JT
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  18. #48
    Lainaa (hra1150 @ Joulu. 04 2007,22:27) kirjoitti
    Näille Katuhaukoille ja F -sarjan Bemareille voisi perustaa tänne oman saitin. Vähän niinku Buell ja HD tai muut skootterit, joilla on jo.
    Tuolla logiikalla kaikki R1150 keskustelutkin menee "Veteraanipyörä"-osioon
  19. #49
    Lainaa (TunturiTT @ Joulu. 04 2007,15:05) kirjoitti
    Toimii samalla tavalla kuin variaattori, mutta noiden ohjelmoitujen "pykälien" kohdalla lautaspyörien asema lukitaan. Periaatteessa tuohon voi ohjelmoida rajattoman määrän "vaihteita" pienimmän ja isoimman välityksen välillä.
    No ei kuule sinne päinkään! Tuolla HFT:llä ei ole ei sitten niin pienentäkään tekemistä variaattorin sukkanauhojen kanssa

    HFT perustuu Italialaisen Badalinin 50-luvun HMT-patenttiin, jota Honda on jatkojalostanut. Perusperiaate kuitenkin on sama: koneen vääntö muutetaan ensin hydrauliseksi, joka muutetaan edelleen takaisin mekaaniseksi halutulla suhteella ja tästä suhteen säädöstä tulee juuri tuo vaihteisto-ominaisuus. Se mitä DN-01;een on lisätty, on lukitus. Ei, ei vaihteiden lukitus, vaan aivan kuin nykyisissä autojenkin automaattilaatikoissa, läpilytkennän lukitus jolla pienennetään laatikon häviöitä matka-ajossa, suurimmalla vaihteella

    Lisää aiheesta http://world.honda.com/motorcycle-te...amatic/p3.html ja löytyypä tuosta pari esittelypätkääkin http://www.youtube.com/watch?v=HLXs2...eature=related ja http://video.aol.com/video-d....5921106



    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  20. #50
    Kyllä on niin kamalan näkönen laite, etten kovin äkkiä moista huolis..
  21. #51
    Kiitos Honda...
    Wallu
  22. #52
    Lainaa (HiTec @ Joulu. 05 2007,10:16) kirjoitti
    Lainaa (TunturiTT @ Joulu. 04 2007,15:05) kirjoitti
    Toimii samalla tavalla kuin variaattori, mutta noiden ohjelmoitujen "pykälien" kohdalla lautaspyörien asema lukitaan. Periaatteessa tuohon voi ohjelmoida rajattoman määrän "vaihteita" pienimmän ja isoimman välityksen välillä.
    No ei kuule sinne päinkään! Tuolla HFT:llä ei ole ei sitten niin pienentäkään tekemistä variaattorin sukkanauhojen kanssa

    HFT perustuu Italialaisen Badalinin 50-luvun HMT-patenttiin, jota Honda on jatkojalostanut. Perusperiaate kuitenkin on sama: koneen vääntö muutetaan ensin hydrauliseksi, joka muutetaan edelleen takaisin mekaaniseksi halutulla suhteella ja tästä suhteen säädöstä tulee juuri tuo vaihteisto-ominaisuus. Se mitä DN-01;een on lisätty, on lukitus. Ei, ei vaihteiden lukitus, vaan aivan kuin nykyisissä autojenkin automaattilaatikoissa, läpilytkennän lukitus jolla pienennetään laatikon häviöitä matka-ajossa, suurimmalla vaihteella

    Lisää aiheesta http://world.honda.com/motorcycle-te...amatic/p3.html ja löytyypä tuosta pari esittelypätkääkin http://www.youtube.com/watch?v=HLXs2...eature=related *ja http://video.aol.com/video-d....5921106
    Joo, niinpä onkin. Meni itsellä sekaisin CVT:n kanssa. Samapa tuo, käytön kannalta lopputulos sama. Paha kyllä, myös tehohäviöiden kannalta







    CVT ei ole kuminauhavariaattori, siinä on teräslamelleista koostuva hihna..
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  23. #53
    Lainaa (TunturiTT @ Joulu. 05 2007,10:43) kirjoitti
    CVT ei ole kuminauhavariaattori, siinä on teräslamelleista koostuva hihna..
    No eipä tuokaan pidä paikkaansa, sillä CVT on vain yleisnimitys kaikille portaattomille, muuttuvavälityksisille vaihteistoille - Continuous Variable Transmission - ottamatta siis lainkaan kantaa itse toteutustapaan
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  24. #54
    V..un ruma se on silti, eipä meille kyllä mitään muutakaan japsia tule, ei edes japsiautoa
  25. #55
    ilman tota lukitusta voisi olla järkevämpi laittaa moottoriin se pumppu ja takanapaan se moottori, säästäis ketjut/kardaanin samalla.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  26. #56
    Huomasin tuolla aloitusviestissä maininnan välineestä nimeltä Honda Silver Wing 600. Kokemusta löytyy vehkeestä: 600cc skode jolla ajoin vuodesta 2001 tän vuoden syksyyn yhteensä 81000 km. 2008 peli on muuten identtinen verrattuna 2001 versioon, mutta siinä on uutta ABS jarrut, keski-seisontatuen parempi kiinnitys, öljypumpun pitävämpi tiiviste ja keulahaarukkaan jokin vahvike. Vaihdoin Hondan vt 750 customiin tuon rohjakkeen viime syksynä.

    Silver Wing: että muistelen ilolla eron päivää jolloin sinut pyöräliikkeeseen hylkäsin. En uskonut ikinä sinusta pääseväni eroon, mutta toisin kävi.

    Rakas Silver Wing:
    - (korjaus) pyörän akkulaturi sanoi kerran pox ja veit minut melkein vararikkoon.
    - akkusi yhden kerran tyhjentyi kun tavaratilan lamppu halusi pysyä koko ajan päällä. heitin lampun helvettiin ja roikin tavaroitani pimeässä.
    - toisen tavaratilaluukkusi mikrokytkin hajosi jo ensimmäisenä vuonna.
    - bensaa et halunnut niellä vaan sitä piti tankin kaulan suunnitteluvirheen takia liruttaa tankkiin.
    - venttiilien säätöön sinut piti melkein purkaa osiin.
    - pieniä sähkövikoja sinussa oli ja hyydyit eräänä kesänä aivan yllättäen, monta kertaa.
    - cvt hihnasi maksoi aina maltaita ja työ melkoinen
    - söit takarengasta ihan simona, mikä sinua vaivasi.
    - 13" takarenkaasi pomppi kuin aropupu oli vauhti mikä hyvänsä
    - yli 100km/h nopeuksissa huojuit kokoajan ja isommilla teillä kaistalla seilaamisesi välillä pelotti. tilannetta helpotti kuvitellessani ohjaavani purjevenettä
    - suorilla sinua joutui kokoajan ohjaamaan ja lopulta kirosin melkein aina joko tiestön pomppuisan kunnon tai sinut.
    - päätit pari vuotta sitten aloittaa huudattamaan voimansiirtoa. ääntelysi oli kaameaa kuultavaa. voimansiirtosi avattiin muutamaan otteeseen ja tutkittiin, mitään ei löydetty.
    - jostain syystä vanhemmiten keularakenteesi varsinkin vesisateella kitisi ja rämisi ikävästi.
    - kiihdyttää ei sinulla kunnolla kannattanut sillä hihnasi silloin luisti.
    - muutaman pitemmän reissun aikana roiskit peräöljyjäsi pihalle, se oli kaameata katsottavaa.
    - vaikka sinuun vaihdettiin öljyt useammin kuin suositus oli ja sinua hoidettiin rakkaudella, viimeisinä hetkinä purit koneen alta moottoriöljyä pihalle.
    - oireesi oli sellaiset, että seuraavaksi sinulla on edessäsi kytkinremontti. onneksi minä en enää sinua omista.


    Olin onnellisin mies kun sinusta erosin, Honda fjs600 Silwer Wing, ja jos minua tulet vielä tapaamaan otan mukaani lekan ja puhalluslampun.

    Waikka se Silver Wing voi tuntua eksoottiselta kun skodessa on viiskytä hepoa ja kokoa kuin lehmän selässä niin pysykää nyt herranjumala siitä kaukana. Sehän leviää ajan kuluessa oikeasti käsiin. Tana...



  27. #57
    Aika kova suoritus kärsiä 81 000 km ajopelillä,josta ei hyvää sanottavaa löydä.
  28. #58
    Liikaa muovia customiksi ja liian pieni kone ns. powercruiseriksi... Mikä lie???
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  29. #59
    muotoilu ja tekniset innovaatiot plussaa varauksin, että kestääkö se ja toimiiko se ja muotoilu on pitkälti makuasia, mutta hyvä kun joku iso valmistaja uskaltaa kokeilla jotain uutta ja omaa katuhaukkaa. nuo kojun kokemukset silver wingistä olivat hauskaa luettavaa sikäli, että oli kivasti kirjoitettu ja ettei ole koskaan omalle kohdalle sattunut vastaavaa ongelmapesää prätkissä, vaikka kawoilla pöriöinkin, hehiö.

    erikoinen vehe, tuskin hevillä itelle laittaisin kuitenkaan, enkä rokkenrollilla.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  30.  
  31. #60
    Juma kun on hieno peli, kyllä mulle kelpais
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen