Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 88:een 88:sta
  1. #61
    Lainaa (AlluR @ Huhti. 12 2008,18:37) kirjoitti
    Jep, eksyneet lampaat löysivät letkan ilmeisesti sattuman kaupalla.. *
    Eli tämänkin ajokerran jälkeen voidaan periaatteessa sanoa että on tällä kaudella pysyny letka 100% katkeamattomana!?



    - naiset pitävät meistä motoristeista koska meillä vehkeet seisoo koko talven..
    - en mä mistään mitään tiedä, kunhan sanoin vaan..

    GSX-600F -98=> VFR 750 -96=> CBR 900 fireblade -99 => 3 vuoden tauko => SV1000S -05
  2. #62
    Juu kivaa oli ja kiitos taas kerran Mikolle vetomiehen hommista. 370 kilsaa tuli mittariin eli nyt on eka tonni mopon mittarissa. Muutama sekoilu siellä tuli, mutta jos aina menisi ihan suunnitelmien mukaan, niin tylsää olisi! Mulla saattaa tulla pikkasen taukoa kimppa-ajoihin, kun maastohommat kutsuu.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  3. #63
    Lainaa (AlluR @ Huhti. 12 2008,18:37) kirjoitti
    Lainaa (tkNails @ Huhti. 12 2008,18:25) kirjoitti
    Saitteko letkan takasin kasaan ku meinas tulla vissiin hiukan näkemyseroja suunnan suhteen
    Jep, eksyneet lampaat löysivät letkan ilmeisesti sattuman kaupalla.. *
    Sattumaa. pyh!
    Koko ajan tiedettiin missä karkurit (mahdollisesti) ovat.

    Tuulta kyllä lopussa piisasi. Sai oikein kunnolla painautua...
    hmm?... painautua, kun ei tossa mitään katteita minkä taakse piiloutua.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  4. #64
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 12 2008,18:37) kirjoitti
    Ainakin korvatulpat oon teille velkaa.
    Mitä? Sori en kuullu ku meni kuulo yhellä eekoolla

    Ei vainen. Kivahan se oli talven karstat poltella pois rööreistä.

    Suuren suuri kiitos taas svahnm:lle mukavista reiteistä

    Ja koko muulle revohkalle myös

    ps. Mites tähän pystys liittämään jonnii valokuvatuksen retkestä ku mulla semmosia onpi
  5. #65
    Lainaa (KapteeniValpas @ Huhti. 12 2008,19:01) kirjoitti
    ps. Mites tähän pystys liittämään jonnii valokuvatuksen retkestä ku mulla semmosia onpi *
    Upit ne ensin vaikkapa xs.to ja pistät linkit näkyville.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  6. #66
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 12 2008,18:37) kirjoitti
    Joo, Pusulan kohdilla tais vähän reitit peräpäässä hajaantua, mutta hyvin löysitte Saukkolaan.
    Joo, jäin sen stoppimerkkiristeyksen jälkeen vilkuileen peileistä (sen mitä niistä nyt näkeekään) kuinka loppuporukka pääsee risteyksetä kun olivat jonkun kotilon takana. Edellämenevät katos sitten mun tuurilla saman tien, enkä huomannut kun käännyitte... Onneks huomattiin teidät sitten Saukkolassa.

    Mukava oli mutkateitä ajella, kiitoksia vetomiehelle! Itse lähdin myös Lohjalta kotiinpäin, kilsoja mulle kertyi 270km.

    Häätyypä lähtee joskus toistekin mukaan...
    ex mopot --> Honda CBR 1000F -92, Suzuki GSX1300R Turbo -03, Suzuki GSX1300R -06, Suzuki GSX600R -06, KTM Super Duke -07, Kawasaki Z750 -07, Ducati 1098 -08.
    Nyt alla KTM Super Duke
  7. #67
    Noniin, mukavat ajelut teillä ollut. Mikäs näin mukavana lauantaina onkin ajella.

    Me (mä ja jens) ei keritty vielä tällä kertaa mukaan, käytiin hakemassa yamaha kaupasta ja renkaanvaihtopuuhilla aloitettiin kausi. Kävin ottamassa pikatyypit jumpan jälkeen ja voi perkule kuinka mukavalta peliltä se tuntuukaan...

    Seuraavalla kerralla tuon sen sitten näytille
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  8. #68
    jepaa.. Mulle kerty noin 400km, joista 200 letkan mukana.. kiitokset vetäjälle.. Nyt vähä palautusjuomaa nestetasapainon palauttamiseks ja leffaa...
    Ikinä en oo juonu liikaa, enkä liian vähän..
    Ihmisenä hieno, mutta miehenä ruma...
  9. #69
    Joo kiitoksia vetäjälle ja peränpitäjälle.. .
    Mä lähdin puujahkeen kanssa samaan aikaan samaan suuntaan, oikaisin vaan sitten Selkin kohdalta mutkatietä Jäkeen (kävin siinä välissä yhdellä kaverilla).
    Lopussa tota tuulta tosiaan oli ihan kiitettävästi et tälläiselle vähemmän ajaneelle tuli mutkistakin mutkaisempia kun ei ennakot olleet kohillaan .
    Taidanpa ensi kerralla jäädä suosiolla hiukan taaemmaksi kun tuo alkupään vauhti oli sen verran kovaa ettei perässä pysynyt .
    Aamukahvia juodessa pohdin että tarttee varmaan ne korvatulpat mutta kun olin päässyt Jäkestä Tuusulaan johtavalle tielle huomasin että eihän ne mukaan tulleetkaan. No kuulipahan paremmin luonnon ääniä
    -
  10. #70
    Lainaa (Akiva @ Huhti. 12 2008,19:05) kirjoitti
    Lainaa (KapteeniValpas @ Huhti. 12 2008,19:01) kirjoitti
    ps. Mites tähän pystys liittämään jonnii valokuvatuksen retkestä ku mulla semmosia onpi
    Upit ne ensin vaikkapa xs.to ja pistät linkit näkyville.
    Kiitos neuvosta

    ABC-Hyvinge
    2. kuva
    kolkku



    Seetana ku oppis vielä murjomaan pienemmiks nua kuvatukset ku lataus kestää... ja kestää... ja kestää... Mut kyä ne siittä sit aikanaan aukeileepi.



  11. #71
    Se muuten täytyy sanoa, että ttuttulla on kyllä nopeus lisääntynyt viime vuodesta. Onkohan bemussa tarkempi mittari, vai mistä lie johtuu.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  12. #72
    Kattelin kartasta et mistä suunnilleen mentiin..Lepsämä-Perttula-Klaukkala kulmat tuttuja ku oon syntyisin sieltä *mutta aika paljon mutkatietä suunnassa jonne lähettiin siitä Hyvinkaan kupeesta Vanhamyllyn kohdalta... sinnehän voisi vaikka eksyä. No onneksi ei ryhmäajossa tartte välttämättä tietää missä päin sitä ollaan
    -
  13. #73
    tosi hyvä reissu! lohjalta pääsin vielä Virkkala-Siuntio-Lapinkylä mutkatietä kaahailemaan. Mahdanko olla ainoa Suomessa joka herättää pahennusta fluoresenttineonkeltaisissa varoitusväreissä kun putki huutaa ja rotsi hohtaa niin on se kumma jos ei tule huomatuksi
    Senior Highway Bomber

    Ride Loud - Ride Proud

    Kawasaki z750s -05
  14. #74
    Aikas hyviä linssiludeja oltiin muijan kans ku joka kuvaan päästiin..
    - naiset pitävät meistä motoristeista koska meillä vehkeet seisoo koko talven..
    - en mä mistään mitään tiedä, kunhan sanoin vaan..

    GSX-600F -98=> VFR 750 -96=> CBR 900 fireblade -99 => 3 vuoden tauko => SV1000S -05
  15. #75
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Jees, suurkiitokset Mikolle vetelyistä Vauhtiakin oli just sopivasti teiden kunto huomioiden. Kotimatkalla onnistuin löytämään vielä "hiekkateitä". Niemenkyläntiellä ja Yöviläntiellä on aika paljon vielä hiekkakasoja ja pari ikävää kraateria, joten niille pätkille ei kannata vielä isommalla porukalla eksyä.

    Nyt on äijä sulateltu ja mopo puunattu ja peitelty odottamaan räntäsadetta

    Nuo letkathan pysyy jatkossakin kasassa, kun jokainen muistaa, ettei aja risteyksestä eteenpäin ennen kuin takana tuleva on perässä kiinni. Tänään oli katkeaminen aika lähellä mut hyvinhän siitä selvittiin
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  16. #76
    Lainaa (tkNails @ Huhti. 12 2008,18:40) kirjoitti
    Lainaa (Linkki @ Huhti. 12 2008,18:29) kirjoitti
    Lähettiimpäs sitten väärän porukan mukaan siinä aamulla. Mutta eipä haittaa hauska päivä oli ajella. Ensikerralla sitten yritän löytää oikean porukan
    Vedittekö supisuomalaiset "minähän en kysy" lähdöt..
    Taisitte lähtee jo meitä ennen ku oli munki ensikertalaisena vaikee tota letkaa missata sillon ku oltiin lähös.. Sääli ettet mukaan päässy. mulla oli ainaki kivaa.. Nähdään ens kerralla!
    Todellakin juuri näin. En kysy enkä puhu No seurattiin sitä toista porukkaa ja päädyttiin kaikkien ihme mutkapätkien kautta Kotkaan. Letka taisi lähteä juuri 5 minuuttia ennen teijän letkaa. Tulipas taas tutustuttua uusiin ihmisiin ja hauskaa oli.

    Oli tosiaan muutama pyörä siellä Allrighitin pihassa.

    Ensi kerralla sitten teitin mukaan.
    Hieman taukoa
  17. #77
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Iku @ Huhti. 12 2008,19:45) kirjoitti
    Taidanpa ensi kerralla jäädä suosiolla hiukan taaemmaksi kun tuo alkupään vauhti oli sen verran kovaa ettei perässä pysynyt
    Tosiaan jos tällainen tilanne tulee, niin kyllä siinä letkassa voi ja kannattaa siirtyä taaemmas kesken ajonkin. Eli jos näyttää että oma välimatka edellä ajavaan tuppaa venymään itselleen sopivalla nopeudella ajaessa, niin ei muuta kuin kädellä merkkiä takanatuleville että eikun ohi vaan jos on menohaluja.

    Vaikka kyse ei todellakaan ole mistään kilpailusta, niin jono pysyy parhaiten kasassa jos porukka on suunnilleen "nopeusjärjestyksessä". Silloin ei synny turhan pitkiä välejä, joihin kotilot tuppaa helposti jäämään.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  18. #78
    Lainaa (Iku @ Huhti. 12 2008,20:44) kirjoitti
    Kattelin kartasta et mistä suunnilleen mentiin..Lepsämä-Perttula-Klaukkala kulmat tuttuja ku oon syntyisin sieltä *mutta aika paljon mutkatietä suunnassa jonne lähettiin siitä Hyvinkaan kupeesta Vanhamyllyn kohdalta... sinnehän voisi vaikka eksyä. No onneksi ei ryhmäajossa tartte välttämättä tietää missä päin sitä ollaan
    Loppureitti meni jotenkin seuraavasti: Hyvinkäältä Kytäjä-Läyliäinen-Karkkila-Marttila-Pusula-Saukkola-Lohja-Sammatti-Karjalohja-Pohja(Fiskars)-Karjaa-Vir
    kkala-Siuntio-Evitskog (tosin ite kurvattiin himaan Siuntion kohdalta)

    Vauhdit oli tosiaan melko leppoisia, kun ei ole tämän vuoden routakuoppien sijainnit vielä tiedossa niin ei viitti urheilla. Lisäksi vetäjänä kokee, että on jonkinlainen vastuu, ettei ajata porukkaa pihalle jossain hiekkamutkassa limiiteillä.
    Toivottavasti en ollut jarruna kuitenkaan..
    *
    Fiskars näytti kyllä nukkuvan vielä talviunta kun ei ollut kuin paikallisia kaljan haussa Siwasta..



    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  19. #79
    kuulostaa jälleen "normi" meiningiltä, sääli että oli velvollisuuksia. ois kiva ollu .
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  20. #80
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 12 2008,19:58) kirjoitti
    Se muuten täytyy sanoa, että ttuttulla on kyllä nopeus lisääntynyt viime vuodesta. Onkohan bemussa tarkempi mittari, vai mistä lie johtuu.
    Elä sie ruppee vetomies minnuu kehumaa. Siehä luulet et mie valla yllytyshullu olen....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  21. #81
    Lainaa (riisor @ Huhti. 12 2008,21:31) kirjoitti
    Lainaa (Iku @ Huhti. 12 2008,19:45) kirjoitti
    Taidanpa ensi kerralla jäädä suosiolla hiukan taaemmaksi kun tuo alkupään vauhti oli sen verran kovaa ettei perässä pysynyt
    Tosiaan jos tällainen tilanne tulee, niin kyllä siinä letkassa voi ja kannattaa siirtyä taaemmas kesken ajonkin. Eli jos näyttää että oma välimatka edellä ajavaan tuppaa venymään itselleen sopivalla nopeudella ajaessa, niin ei muuta kuin kädellä merkkiä takanatuleville että eikun ohi vaan jos on menohaluja.

    Vaikka kyse ei todellakaan ole mistään kilpailusta, niin jono pysyy parhaiten kasassa jos porukka on suunnilleen "nopeusjärjestyksessä". Silloin ei synny turhan pitkiä välejä, joihin kotilot tuppaa helposti jäämään.
    Peräsmieheen asti voi jonossa tulla taaksepäin, muttei sen pidemmälle. Ainahan voi jäädä porukasta pois, mutta sehän ei ole Kimppa-ajojen tarkoitus. Peräsmies/-nainen huolehtii siitä, ettei kukaan ryydy tienvarteen. Syitä voi olla monia. Mopo hajoaa, kärpänen lentää silmään, nahkapöxyt hiertävät kipeästi esinahkaa yms. Peräsmies pysähtyy, jos joku pysähtyy ja kysyy mahdollisen ongelman syytä. Peräsmies on siis turvallisuushenkilö.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  22. #82
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 12 2008,22:17) kirjoitti
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 12 2008,19:58) kirjoitti
    Se muuten täytyy sanoa, että ttuttulla on kyllä nopeus lisääntynyt viime vuodesta. Onkohan bemussa tarkempi mittari, vai mistä lie johtuu.
    Elä sie ruppee vetomies minnuu kehumaa. Siehä luulet et mie valla yllytyshullu olen.... * *
    Enhän minä, sähän ilmoittauduit jo ratapäivillekin..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  23. #83
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 12 2008,22:25) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 12 2008,22:17) kirjoitti
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 12 2008,19:58) kirjoitti
    Se muuten täytyy sanoa, että ttuttulla on kyllä nopeus lisääntynyt viime vuodesta. Onkohan bemussa tarkempi mittari, vai mistä lie johtuu.
    Elä sie ruppee vetomies minnuu kehumaa. Siehä luulet et mie valla yllytyshullu olen....
    Enhän minä, sähän ilmoittauduit jo ratapäivillekin..
    Ihan vaan koulutettavaksi. Kurvit ovat mun heikko kohta. En uskalla kantata tarpeeksi.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  24. #84
    On muuten vähän hankala tilanne mutka-ajon kannalta tuo, että myös autot saa ajaa samoja teitä kuin me.

    Nimittäin juuri kun kärki on päässyt niistä huojuvista Microista ohi ettei kaikki kurvit mee hukkaan, niiin sitten tuleekin risteys, jossa olis hyvä taas kerätä porukkaa kasaan.
    Peräpää ei ole ehtinyt ohittaa sitä Micraa ja on siksi jäänyt jälkeen kärjestä.
    No, eikös silloin se mummo tule sieltä ja ohita taas koko letkan.. Sama ruljanssi alkaa alusta taas. *
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  25. #85
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 12 2008,22:30) kirjoitti
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 12 2008,22:25) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 12 2008,22:17) kirjoitti
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 12 2008,19:58) kirjoitti
    Se muuten täytyy sanoa, että ttuttulla on kyllä nopeus lisääntynyt viime vuodesta. Onkohan bemussa tarkempi mittari, vai mistä lie johtuu.
    Elä sie ruppee vetomies minnuu kehumaa. Siehä luulet et mie valla yllytyshullu olen.... * *
    Enhän minä, sähän ilmoittauduit jo ratapäivillekin.. *
    Ihan vaan koulutettavaksi. * Kurvit ovat mun heikko kohta. En uskalla kantata tarpeeksi. *
    Niin mullakin, mä oon ihan heikkona nimenomaan kurveihin. (vaikka ajatinkin teitä tänään moottoritiellä..)

    Mutta vakavasti, radalla nimenomaan oppii sitä kanttaamista ja huomaa, ettei kadulla olla edes lähellä pidon rajaa puhtaalla pinnalla. Hitaassa ryhmässä muutenkin fiilis on vähän niin kuin noissa kimppa-ajoissa eikä jossain kilparadalla.

    Ainut haittapuoli tuossa on, että sen jälkeen katujen mutkat ei tunnu enää miltään ellei vedä linnareissu-nopeuksilla.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  26. #86
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 12 2008,22:36) kirjoitti
    No, eikös silloin se mummo tule sieltä ja ohita taas koko letkan.. Sama ruljanssi alkaa alusta taas. *
    Nimenomaan, ja voi vaan kuvitella miten se mummo noituu siellä Micrassaan kun samat mopot ohittelee sitä n+1 kertaa
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  27. #87
    Se yks matkailuvaunu antoi siinä risteyksessä nätisti tietä ku ilmeisesti huomas et on vähän niiku tien tukkeena...sille . Mut kyllä tossa helposti jää jälkeen ku sattuu kotilo eteen..ei kuitenkaan viitti naula päässä ohittaa kurvasella tiellä ja ku edellä menijöillä ei hidastetta ole niin tulee aika paljon cappiä väliin. No onneksi nää saa aina risteyksessä tiivistettyä . Pahin oli omalla kohtaa ku en nähny takana tulevia enkä edessä meniviä ja mun edessä ollu kotilo näytti yhdessä välissä vilkkua..arvatkaa vaan et aloin pohtii et näyttikö se kotilo kuski et muut ovat kääntyneet tässä kohdin...no onneksi sitkeenä sissinä jatkoin vaan matkaa eteenpäin ja johan sieltä löyty tutut mopot..
    -
  28.  
  29. #88
    Slickwille:n avatar
    Liittyi Sep 2006
    Jossakin tuolla Helsingin ulkopuolella
    kyllähä se oma piikki ottaa mittarii 170-180 (ei oo näitä nykypiikejä meinaan ) mut toiminta säde ku o siin just 100 km hujakoil ja se ainainen 2 tahtisen varmuus (muutaman kerran soitettu kyytii himaan jostai hevon kuusesta) ool raitis oli paljo kyl väkee, siel pistäydyin mut aamuväsyn kourissa sitte vaa kattelin hienoja pyöriä.. hyvä reissu vaikuttaa olleen
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123