Olen villoittamassa pönttöä ja en tiedä millainen rakenne sisällä kuuluu olla ja kuinka sen saisi oikein kasaan.
Eli avasin päätykappaleet irti vaipasta ja sen sisällä oli reikähuilu joka on jollain noin 2,5cm leveällä holkilla toisesta päästä kuristettu suipommaksi ja huilu on kmuutenkin vain 80% sen vaipan pituudesta. Kuulostaako että tämä on täysin tehtaan jäljiltä?? kuinka se tulisi kasata että se on oikein tehty?
Ja tää on niitä 90 luvun änkkäreitä siis pyöreämallinen.
kuvaa laittasin jos hifipuhelin ei temppuilis...
*Kuvanlisäys*
Hiukan viittaisi, että on Zyclone muutettu suoralle huilulle. Noita tein pari aikoinaan vähän samalla tyylillä.
BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Kaasu virtaa suoraan ulos, mutta ääni on aaltoliikettä, jotenkin tulis mieleen että jos huilu on kapeampi loppupäästään on se laitettu väärin päin.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Noup, ainakin Akrapovicissa huilu ohenee ulostuloa kohti.(poku @ Huhti. 11 2008,23:18) kirjoitti
(edit) tuossa kuvakin:
Eli kun virtaus kiihtyy niin äänenkin taajuus muuttuu, vai?
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Luulisin että huilun supistumisella loppua kohti on haettu enemmänkin tehoa kuin muutosta ääniin.(poku @ Huhti. 12 2008,00:28) kirjoitti
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
näyttäis siltä että rööristä on otettu kammiovaimennus alusta pois... unohdettu vaan lisätä lisää reikäputkea.(B12 @ Huhti. 11 2008,22:12) kirjoitti
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!