Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Vaihdoin talviseisokin jälkeen vm.98 Bläkkäriin tulpat ja ilmanputsarin(orginal). Operaation jälkeen tyhjäkäyntikierrokset nousi ensin 2000rmp, minkä jälkeen kierrokset tasaantui 1500rmp. Yritin säätää kierrokset kohdilleen säätönupista huonolla menestyksellä, joten mitä unohtui.....?

    Pyörä on seissyt tallissa talven stabilaattoriaine tankissa ja bensat kaasareissa. Koeajo jäi tekemättä takatalven yllätettyä...kle.

    Enemmän intoa, kuin taitoa.....taas
  2. #2
    Ettei vaan olisi kaasuvaijeri jäänyt mutkalle/puristuksiin/hypännyt pois paikaltaan kaasarin päässä.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  3. #3
    Jos et mihinkään hantaakiin koskenut(tyyliin;mikähän tuokin on) ja muistit kaikki liittimet ja letkut laittaa niille kuuluviin paikkoihin takaisin, niin luulempa että kiekat palautuu entiselleen kunhan käyt pikku lenkin ajamassa.
    Jaa olihan ryyppy varmasti offilla ja toimiihan se moitteitta?
    Jaaa ottaahan monkey kunnolla kierroksia?reagoi kaasuun niinq ennen remonttia?
    Ollos huoleti, ei se pyörä itekseen hajoa, ei edes Puolangalla..
    Hölömö mutta Innokas
  4. #4
    Veikkaisin myös vaijerin olemista kahnauksissa jossain välissä...kannattaa hoitaa se kuntoon ennen ajoja, ettei tule yllätyksiä tien päällä.
    Kaasun pitäis siis palautua moitteettomasti takaisin, kun kahvasta päästää irti. Vaikuttaako se tahmealta? Jos näin on niin käytä tankkia hieman irti ja kokeile onko apua. Sillä kyllä selviää onko vaijeri jossain välissä.
    -Ei kysyvä tieltä eksy...Paitsi täällä!-

    http://janipatronen.blogspot.com/
  5.  
  6. #5
    Enemmistö voitti, vaijerit hieman kahnauksissa. Nyt käy ja kukkuu. Luulin jo, että onnistuin vääntämään kaikki päin kuuluisaa persettä. Kiitoksia asiantuntevista kommenteista.

    ps. ei se itsestään hajoo, vaikka ois säilytyksessä Iissä....