Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Tänään saapu postitse Monsteriin takapenkinsuojus. Onko käsitystä miten se kiinnitetään? oletin, että siihen kuuluis kiinnikkeet ym. asennukseen tarvittavat osat. Olin väärässä.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Tilasit ilmeisesti mc-lifestylestä kuten minäkin..noh osa on vielä postissa ja menee maalarille viikonlopuksi, mutta kerro toki ideat sitten tänne kiinnityksestä. Kaippa sen voi ihan ruuvata sinne penkin alle muoviin?

edit: katselin tuossa huoltomanuaalia ja siinä kiinnitys on alkuperäisesti hoidettu parilla metallilätkällä
    Taittelee vain tuollaiset, ruuvaa kiinni ja sillä siisti

Katos katos, miksei kukaan ole aikaisemmin asiasta maininnut... Tilaan noita kiinnikkeitä ja laitetaan ne teille jälkitoimituksessa, kaupan päälle. Tosin voi mennä viikko pari ennen kuin saan ne tehtaalta.
    Lainaa (compact_d @ Huhti. 10 2008,22:10) kirjoitti
    Katos katos, miksei kukaan ole aikaisemmin asiasta maininnut... Tilaan noita kiinnikkeitä ja laitetaan ne teille jälkitoimituksessa, kaupan päälle. Tosin voi mennä viikko pari ennen kuin saan ne tehtaalta.
    Hyvä homma, kyselinkin jo samaa hommaa teidän palauteboxin kautta. Jään siis odottelemaan kiinnikkeitä.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Erittäin mallikasta toimintaa! Tyyppasin osaa penkin päälle ja kyllä se aika tukevat kiinnikkeet vaatii tosiaan, en taida alkaa purkkavirityksia tekemään. Laitahan compact_d osat sitten myös tänne Jyväskylän suuntaan.
    Tilattu tusinan verran, eli kaikille jotka ovat viimeaikoina tilanneet Seat Cowl:n saavat jälkitoimituksena kiinnikkeet.
    Lainaa (compact_d @ Huhti. 11 2008,22:33) kirjoitti
    Tilattu tusinan verran, eli kaikille jotka ovat viimeaikoina tilanneet Seat Cowl:n saavat jälkitoimituksena kiinnikkeet.
    Mikä on kiinnikkeiden tilanne? Ei ole vielä ainakaan saapunut tänne suunnalle...
    Lainaa (stigu @ Touko. 12 2008,21:13) kirjoitti
    Lainaa (compact_d @ Huhti. 11 2008,22:33) kirjoitti
    Mikä on kiinnikkeiden tilanne? Ei ole vielä ainakaan saapunut tänne suunnalle...
    Täälläkin odotellaan kiinnikkeitä??
    Pari viikkoa sitten tuli jo vasemman puolen kiinnikkeitä ja tänään tuli viisi oikean puoleista ja laitoin ne tilausjärjestyksessä postiin. Vähän hitaastihan niitä tulee, mutta kuitenkin...
  10.  
    Kiinnikkeet saapuivat. Kiitos