Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Onkohan kenelläkään vinkkiä, minne voisi vanteet viedä (mielellään Turun seudulla), jos haluaisi että alkuperäisen takavanteen kardaaninapa siirrettäisiin 17" vanteeseen (vai onko se toisinpäin) ja samalla uutta vannetta levitettäisiin 6":aan?

Vähän tähän tapaan:

Kosman

Tuo olisi hinnaltaan loistava vaihtoehto, mutta postituskulut jenkkeihin ja takaisin tulee turhan kalliiksi, mutta löytyykö Suomesta/Turusta jokin taho, joka tekisi saman homman?
    Suzuki GSF 1250S -08 (Bandit)
    Yamaha VMX 1200 -96
    Kysyppäs Symotic Oy:ltä, jotain vannetöitä ainakin tekevät ja olis ainakin oikealla suunnalla.
    -nomen est omen-
    Kiitos tästä vinkistä. Soittelin sinne, mutta tekevät ainoastaan pinnatöitä, eivät tämäntyyppisiä muutoksia. Vihjasivat kuitenkin järvenpääläisestä TMI Veikko Laaksosta, jossa ollut samantyyppinen projekti jollain. Soitin myös sinne, mutta kyseessä oli hieman erilainen projekti, jota he eivät sitten edes tehneet. Siellä asiakas oli sitten kuulemma itse löytänyt Lappeenrannasta jonkin metallifirman, joka oli suostunut leikkaamaan irti vanhan navan ja hitsaamaan sen sitten vastaavasti uuteen vanteeseen.

Eli ilmeisesti pitäisi löytyä jonkin vastaava firma Turun seudulta, joka suostuisi tekemään saman. Olen soitellut jo esim. Kauniston koneistamoon ja TUMO:on, mutta eivät tälläisiä kuulemma tee.

Jotta ei tarvitsisi soittaa kaikkia koneistamoja läpi, niin kaivataan lisää vinkkejä sopivista paikoista.

Suzuki GSF 1250S -08 (Bandit)
    Yamaha VMX 1200 -96
  4.  
    Raahelaiset motoristit tekivät sivuvaunuvehkeisiinsä kaikenlaisia vanteita, joten sieltä suunnalta voisi saada apuja. Itse en tunne ketään siltä suunnalta. Velipoika teetti aikanaan siellä suunnalla 15-tuumaisen takavanteen sivariinsa.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45