Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Suutinsarjoista löytyy kyllä topicceja mutta kysynpä silti:

Omassa mopossa on kaksi kaasutinta. Höpinäpöntöt on hiukan avarammat elikkäs säätö ei haittaisi yhtään.
    Factory-suutinarjan saisi 140 eurolla, Dynojetiltä vastaavan 98 eurolla, mutta irtohilut saisi alle 40 eurolla. Ja tietty ulkomailta nuo kaikki saisi vieläkin halvemmalla...

Mikä noissa DJ tai Factory on niin paljon parempaa että jompaan kumpaan kannattaisi investoida ?
    The Real Thing ?
    Dynojetin hiluihin sisältyi uudet neulat, joiden eteen väittivät tekevänsä yleensä sen 'suurimman työn'. Eli suuttimia saa numerokoolla, mutta niitä neuloja ei.

Omassa tapauksessa DJ:n suutinsatsi oli ehdottomasti kannattava hankinta. Tein könttäkaupan asennuksesta ja hiluista kun ei kiinnostanut sössiä itse. Hinta tais olla 240€. Katsoivat lopputuleman vielä penkissä seosten osalta. Pyörä oli FZS1000 -04, jossa Laserin slipari.
    mistä saat noi suutinsarjat tohon hintaan?
    Lainaa (HalfP @ Huhti. 14 2008,14:16) kirjoitti
    mistä saat noi suutinsarjat tohon hintaan?
    Jos meinaat tota meikäläisen suutinsatsia, niin myyjiä on monia. Itse hankin Huolto-Kaksikolta Jämsästä. Hinnathan pelkällä satsilla on tuohon FZS1000:een kahta puolen 120€, ovh. Siihen vähän toista sataa töistä, ei paha. Neljä kaasutinta.
    Ite kattelin näitten isoimpien puljujen luetteloista merkki-/ mallikohtaiset sarjat. Eli hinnat varmaan tippuu kun jaksaa syventyä etsimään myös pienemmistä liikkeistä ja varsinkin ulkomailta... Taitaa tuo Factoryn hinta ollakin 125 eurova kun tarkemmin kattoo. Ja nuo irtohiluthan ei tosiaan käsitä neuloja...
    The Real Thing ?
    Hei, tässä topicissa voikin heittää ilmoille mua askarruttaneen kysymyksen. DynoJetin mainoskuvissa näkyy paketissa olevan kortti, jossa lukee "Free Dyno Run". Tarkoittaako se oikeasti, että sitä korttia vastaan saa DynoJetin jälleenmyyjällä (tai missä tahansa) teettää ilmaisen tehomittauksen heidän piikkiinsä? Olettaen tietysti, että jälleenmyyjällä on testipenkki.
    Life is not a spectator sport!
    Lainaa (Scop @ Huhti. 19 2008,22:40) kirjoitti
    Hei, tässä topicissa voikin heittää ilmoille mua askarruttaneen kysymyksen. DynoJetin mainoskuvissa näkyy paketissa olevan kortti, jossa lukee "Free Dyno Run". Tarkoittaako se oikeasti, että sitä korttia vastaan saa DynoJetin jälleenmyyjällä (tai missä tahansa) teettää ilmaisen tehomittauksen heidän piikkiinsä? Olettaen tietysti, että jälleenmyyjällä on testipenkki.
    Kortissa ikävä kyllä lukee myös "only in USA" eli eipä onnistu suomessa.. tiedä sitten onko Suomen myymälöillä eri kortteja (epäilen että sama teksti), koska itse tilasin suoraan Jenkkilästä Dynon suutinsatsin ja kortissa tuo teksti.

- P
  8.  
    Silloin vois jotenkin ymmärtää tuon 120eur hinnanki suutinsarjasta jos siihen kuuluisi penkitys. Mutta kun ei kuulu täällä, tai en ainakaan tiedä että joku olisi saanut penkityksen samaan hintaan.