Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Tuli sorruttua ostamaan 600 Thundercat ensi pyöräksi ja nyt kun oston jälkeen on vettä tullut taivaalta niin olen selannu näitä palstoja.Pari varmaan itsestään selvää kysymystä teille.
    Takarengas pitäis vaihtaa/vaihdattaa,Porista pitäis liike löytyä mutta mikä ja missä hinnoissa pitäis liikkua eli rengas ja vaihto tai molemmat yhdessä.
    Toinen asia pyörässä on huoltokirja missä on kilometrit ja liikkeen leimat tasasin väliajoin,pyörällä ajettu n.30000. En tiedä vaan mitä siihen on huolloissa tehty ja mitä ei. Millainen huolto mun siihen kannattais teetättää ja missä liikkeessä. Eli Porissa siis.
    Ihan hyvän pyörän ostit.Meilläkin niitä on ollut kaksi,toinen poistui kolarin jälkeen AVK:lle mutta toinen on vielä tallissa.Yleensä ovat takuu varmoja ja hyvin pieni kulutuksisia.
    Huolloista ei ole virallista tietoa,teen itse öljyn vaihdot ja muut tarkastukset,myös renkaat väännetään kotona.
    Ei muuta kuin mukavia hetkiä pyöräsi kanssa reissatessasi.

<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
    Lainaa (minävain @ Huhti. 09 2008,22:17) kirjoitti
    Tuli sorruttua ostamaan 600 Thundercat ensi pyöräksi ja nyt kun oston jälkeen on vettä tullut taivaalta niin olen selannu näitä palstoja.Pari varmaan itsestään selvää kysymystä teille.
    Takarengas pitäis vaihtaa/vaihdattaa,Porista pitäis liike löytyä mutta mikä ja missä hinnoissa pitäis liikkua eli rengas ja vaihto tai molemmat yhdessä.
    Toinen asia pyörässä on huoltokirja missä on kilometrit ja liikkeen leimat tasasin väliajoin,pyörällä ajettu n.30000. En tiedä vaan mitä siihen on huolloissa tehty ja mitä ei. Millainen huolto mun siihen kannattais teetättää ja missä liikkeessä. Eli Porissa siis.
    Jepulis hyvä pärrä on, mulla kestänyt jo 70 000 km ilman mitään isompia murheita.Jos siinä on mukana kaikki liput ja laput, pitäisi määräaikais huoltojen olla eritelty siinä huoltokirjassa. Ihan sen itse tietty päättää mitä huollattaa, ehkä se kaasuttimien synkronisointi ei ole tarpeellinen joka huollon yhteydessä, vaikka se huolto-ohjelmassa mainitaankiin. Eikä myöskään takajousituksen linkun rasvaus kuulema ole välttämätön, jos ei pidä ääntä.

Et sellaista hyviä
    Se liikkuu sittenkin!
    Hyvä pyörä, minullakin on semmonen ollut. Minkävuotinen? Muistaakseni -00 *tehtaalta löysensivät huoltovälin 10tkm, joten tee vaan ihan sen huolto-ohjelman mukaiset huollot, ei mitään ylimääräistä tarvii. Vajaa 50tkm oli mittarissa, kun silloin vaihdoin pois, eikä mitään ongelmia ollut.

Mulla on vielä jossain nurkassa sen alkuperäinen slipari ja roiskeläppä, saat ostaa ne, jos haluat! *
    Oma ´Cattini viettää tänä vuonna "10-vuotistaiteilijajuhlaansa". Mittariinkin jo kertynyt lähes 72 tkm.

Ainoat asiat joiden kanssa on ollut jonkinasteisia murheita on jousitus: molempien päiden iskunvaimentimet on jouduttu aukomaan useampaan kertaan.

Jonkin verran huoltojen kanssa kyseisen laitteen kohdalla aiheuttaa sekaannusta venttiilien tarkastus/säätö. Eri tietolähteistä ja vuosimalleista riippuen on huoltotaulukoissa kummitellut ainakin lukemat 24 tkm ja oman pyöräni manuaalissa seisova 48 tkm. Vaikka oman pyöräni venttiilikoppa on avattu jo kahdesti, niin säädölle ei silti ole ollut tarvetta. Joten eipä syytä huoleen senkään asian vuoksi.

Edellinen pyöräni Kawasaki GPZ600R oli "nuorempana" samoilla kilometreillä jo aika "kypsä" ja kolho peli, mutta Thundercat on yhä nautinto ajaa. Ilmeisesti tekniikka on kehittynyt tai sitten Kawasaki on...

mulla vm 00.ohje antaa venttilien säädön 42 tuhannessa. tarkastettiin viikolla huollossa, kilometrejä oli tullu 40 t. Kaik oli ok..sytytys oli pielessä, liekö koskaan aiemmin säädetty, mutta nyt kehrää kuin kiss...unelma
    Öljyn vaihtoa suositellaan ohjeissa 6tonnin välein, seur. vuosimallissa kuulemma 10t..kehottivat liikkeessä pitämään sen 6tonnin..on kuitenkin halpaa hoitoa verrattuna remppoihin..mukavia ja turvallisia ajokilometrejä
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    miten sytytyksen pielessä oleminen "ilmeni" ?
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
    No ei se ilmenny mitenkään..siis ei sitä huomannu..muuta kuin nyt on toisenlaiset, murisevammat äänet ja vie vähemmän polttoainetta...vaikuttaako se sytytykseen ..
    3,7 l/100 km kulutus nyt..
    Mulla jo neljättä kesää ja olen päästellyt itse 31 tkm. Pyörässä 55000 km. hyvin on toiminut ja vähäruokanen, 4-4,5 l/100 km vaikka on tehoputki ja dynojet suuttimet. Voimaa on ihan riittävästi Suomen nopeuksille. Hyviä ja turvallisia kilometreja.
    Bmw R1250RS Triple Black 2023
    Laita polo siihen vielä vapaavirtaus suodatin niin paranee entisestään...
  12.  
    Lainaa (rilepi @ Touko. 03 2008,21:23) kirjoitti
    No ei se ilmenny mitenkään..siis ei sitä huomannu..muuta kuin nyt on toisenlaiset, murisevammat äänet ja vie vähemmän polttoainetta...vaikuttaako se sytytykseen ..
    3,7 l/100 km kulutus nyt..
    Siis venttiilien säädön/tarkistuksen yhteydessä huomattiin sytytyksen olevan pielessä, niinkö? Joku voisi valaista tällaista osaamatonta, että säädetäänkö tuollainen sytytys venttiilien säädön yhteydessä automaattisesti? Miten voi viedä muuten noin vähän polttoainetta? Mulla mittarikilometrien mukainen kulutus vaihtelee 4,5-5,5 välillä riippuen ajosta. Jos alle neljän meinaa päästä, niin sitten pitää varmaankin ajaa koko ajan alle 5000 kierroksen ja ultrakevyellä kaaukädellä...
    Honda Monkey Z 50 J -94, Yamaha TZR 125 ypvs -91, Yamaha RD 350 LC ypvs -87, Honda CBR 600 f -91, Yamaha YZF 600 R -98. Yamaha YZF 600 R -03