Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
    Mulla on tällä hetkellä Diablot, takanen on aika slíksi ja ajattelin hommata uuden samalaisen. Tuli kuitenkin mieleen Biken testiä lukiessa, että onko kellään kokemuksia testissä hyvin menestynestä Pilot Road 2 tuplaäksässä tai muuten eli kannattaako merkin vaihto? Pilotissa näyttäisi olevan pitoa ja kulutuskestävyyttäkin varsin mallikkaasti, harmi vaan että Diablo ei ollut vertailtavana samaisessa testissä. Pitoa olen hakemassa, mutta paremmasta kulutuskestävyydestäkään ei tietty olisi haittaa...
    Joku Svenssoni puhuu Facebookin XX groupissa seuraavaa:

"I recommend raising the rear end by 6 to 8mm, as this will make the bike more nimble and manouverable, especially at lower speeds.

Micheling Pilot Power (front) and Pilot Road (rear) is a truelly GREAT combination. Plenty of grip (no problem scraping the hero blobs through sweepers) and pretty durable as well.

Stiffer front springs and rear shock is highly recommended if you like flipping the bike through high speed chicanes. It also gives a better "feel" when braking down, especially when you realize that you've entered a sweeper a bit too hot, and need to brake through the corner..!

As far as bling bling goes, the "Jaws motorcycle" is the perfect place to start. It's a Blackbird dedicated webshop with everything from light bulbs to wavy brake discs and carbon fiber huggers..

http://www.jaws-motorcycles.co.uk/bird.htm"
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 150.
    Lainaa kirjoitti
    Mulla on tällä hetkellä Diablot, takanen on aika slíksi ja ajattelin hommata uuden samalaisen. Tuli kuitenkin mieleen Biken testiä lukiessa, että onko kellään kokemuksia testissä hyvin menestynestä Pilot Road 2 tuplaäksässä tai muuten eli kannattaako merkin vaihto? Pilotissa näyttäisi olevan pitoa ja kulutuskestävyyttäkin varsin mallikkaasti, harmi vaan että Diablo ei ollut vertailtavana samaisessa testissä. Pitoa olen hakemassa, mutta paremmasta kulutuskestävyydestäkään ei tietty olisi haittaa...
    Mielenkiinnosta: minkä verran Diablon takanen kesti kilsoja? Mulla takanen (Diablo) meni vaihtoon n. 6500 km kohdalla. Ajo pääosin matka-ajoa kaks päällä.

Uusi alla oleva rengastus on Diablo Strada. Itse en omissa ajoissa ole huomannut eroa pidossa (molemmissa siis hyvä). Toivottavasti kulutuskestävyys on jonkun verran parempi.

Verrattuna ensiasennuksena olleisiin renkaisiin BT-57, joissa pito oli kehnohko, eroa on kuin yöllä ja päivällä.
    XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
    Meinasin omaani laittaa Pilotroad2 sitten kun se aika tulee.
    VFR:ssä ne kesti minulla 13tkm takana ja etusella olisi vielä ajanut muutaman tonnin.

Eli jos pitoa haet niin osta joku joka sulaa alle muutamassa tonnissa.
    Diablolla on ajettu noin 9tkm ja siis vaihtokunnossa ~2mm pintaa. Ajo on ollut suurimmalta osin yksin päällä. Täytyy vilkaista tuota Stradaa vielä - kiitos vinkistä.
    Bläkkäristä paha sanoa, mutta painoltaan vastaavassa 1200 Banditissa Power 2 CT:t toimivat kuin unelma. Joka pinnalla, joka kelissä.

Tosin takanen kesti vain noin 5000 km. Mitä taas lompakko ei kestä.

Ajattelin ensin ratkaista probleemin kompromissilla Power eteen, Road taakse, mutta sattuneesta syytä seuraavaksi tulee kombinaatio Pilot Power eteen ja Z6 taakse.

-hh-
    XX:ssä aika lyömätön yhdistelmä:

Diablo edessä ja Diablo Strada takana.. ..pitoa ja kestävyyttä riittävästi ja kestää kallistaa sinne missä alkaa rojut ottaa maihin...

Pitänee koittaa alkaneena kautena myös uutta Diablo ROSSOa..
    mulla itsellä jo toinen kierros metzeler z6 edessä kestänyt jo 15tkm ja takanen meni 13 tonnia xx alla
    Lainaa (kosken rengas @ Huhti. 11 2008,12:36) kirjoitti
    mulla itsellä jo toinen kierros metzeler z6 edessä kestänyt jo 15tkm ja takanen meni 13 tonnia xx alla
    Huimia lukemia! Minulla kestää noin puolet tuosta..
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Mulla Z6 takana ja Z4 ollut edessä. Etunen pitää uusia mutta takana olevalla kumilla on ajettu nyt 8000 ja ei pienintäkään tarvetta vaihtaa vielä uutta. Kulunut tasaisesti ja pyöreästi. Eteen pistän varmaan Z6:n myöskin.

Ajossa normaalia työmatkailua ja matka-ajoa. Paineista pidän hyvää huolta

Jos mulla menisi koko kerrasto uusiksi niin kokeilisin varmaan Continentalin Road Attackeja. Niitä näyttää saavan edukkaasti ja kehuvat netissä niitä XX:n renkaiksi.
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
    Viime kesän ajelin Z6:lla. Ihan hyvä gummi.Toisella takasella pääsi melkein 8tkm, etunen kesti 15tkm+
    Nyt laitatin alle Dunlopin Roadsmartit ja hyvin toimi ainakin tänään suht kolealla säälläkin, 165 kilsaa melkein yhtä kyytiä tuli testiä. Ja on myös hinta/laatu kohillaan ko renkaalla. Saa nähä miten kestää, odotuksia on testien perusteella...

http://www.brightcove.tv/title.j....1881422

07 ZZR 1400
    laita vahvistetut z6 et tule katumaan,itsellä toinen menossa eka kesti 14 tonnia ja kaks reikää

ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Itsellä on ollut Pilot Powerit edessä ja takana. En kyllä ole yhtään katunut valintaa..
    Alla punainen -04 tupla-X
    Z6
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.

Busa L1
    Bk K-9
    Lainaa (Gari @ Huhti. 11 2008,12:24) kirjoitti
    XX:ssä aika lyömätön yhdistelmä:

Diablo edessä ja Diablo Strada takana.. ..pitoa ja kestävyyttä riittävästi ja kestää kallistaa sinne missä alkaa rojut ottaa maihin...
    Tuo oli aikoinaan minunkin XX:ssä. Loistava yhdistelmä.

Tapeilta paitsi kaffe paussit.
    Minulla on kestänyt Z6 edessä ~22tkm ja pintaa on vielä 3,5mm. Takana Bridgestone BT 020 jolla ajettu 12tkm ja pintaa on vielä 3,5mm.
    Ja tähän on mainittava että on saanut happea pyörä myös välillä. Tuo on minun mielestä kestävin yhdistelmä kys.pyörässä.
    T7 2022
  18.  
    Tuli ajettua XX:llä pari satsia MEZ4:ia toimii hyvin Bläkkärissä, mutta kuluu nopeasti kantikkaaksi. Etunakki oli vielä B malli, etupainoisille pyörille.

Michelinin Pilot Road 2 näyttää kestävän XX:ssä aika hyvin, kaveri ajoi viime vuonna 9500 tkm, ja pintaa on vielä ainakin neljään tonniin.

Jaa-a... orkkis eturenkaalla (Bridgestone BT57) pääsi 22 tkm. Jos kestävää takanakkia hakee, Pilot Road 2 näyttää kestävän, testaan sen CB1300:ssa seuraavaksi, nyt alla MEZ6.