Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Mistä mahtaisin löytää nokialaiseen pienellä pistokkeella varustetun autolaturin. Kun tuossa LT:ssä on kaksi pientä pistoketta.
    Ja nyt tarkoitan nimenomaan sitä mopon virtapään liitintä sillä pienellä, en siis puhelimen päätä
    JOVVAIN....

.................Naaaaaa, entäs varsinainen ADAPTERI ? Se kun tahtoo olla nii et ku sie hommailet sen seuraavan mallin nokian nii eihä se sama laturi enää siihen käy....

....näil latureil sie saat samal KAIKKI vermeet mitä nyt 12V sähköhommilla löytyy vörkkimään, jatkossakin :

-vedenkeittimet (kts. pozo:n vakiovarustelista, toisaalla....)
    -pölynimaisijat (vaimo ku haluaa siistin teltan )
    -kompurat renkhaijjentäyttöö (makhuualuset jne
    -otsavalot, hakuvalot jne. (syksyl kato ku telttapaikkaa ehtii..)
    -tv:t ja viteot (jos on pitkä suora kuten Pulkkilas ...)
    -thuliliivi tiätysti
    -jne. mitä ny kelläki LT:n mukana yleensä raahautuu ja peräkonttii vaan sopii

Minä hain adapterin Motonetistä.
    Mutta se maksoi useamman euron, olisiko ollut melkein kaksi? *

Minä asensin veneisiiin tarkoitetun isomman roiskevesitiiviinrasian (nk normaalin).
    Ei tarvitse ihmetellä mistä saisi sähköpihalle eikä etsiä adapteria.
    Lainaa (simeoni @ Huhti. 09 2008,08:27) kirjoitti
    Minä asensin veneisiiin tarkoitetun isomman roiskevesitiiviinrasian (nk normaalin).
    Ei tarvitse ihmetellä mistä saisi sähköpihalle *eikä etsiä *adapteria.
    Juuri noin eli minä myös asensin pari "perinteistä" tupakansytytinliitintä. Taka- ja sivubokseihin. No joo - meni yksi kiellon päälle vielä siihen takalaukkun etureunaan sen "pienen" rinnalle. Sen rinnalle/sähköihinhän se oli helppo kytkeä. Noihan maksaa varmaan huimat pari €uroa kappale.
    <p>2002-2014</p>
    Kyllä niitä suoraan sopivia uros ja naaraskappaleita myydään jossakin auto/sähkötarvikeliikkeissä, meillä on niitä töissä nimittäin hyllytavarana vaan en tiedä mistä ne tulee. Näyttäs olevan vieläpä made in germany, tein niistä meinaan itelleni zumoon virtapistokkeen on muuten naaraskappale kumitiivisteellä ja jousella joten ainaski roiskevesitiivis

Muijaani voit arvostella, pyörääni et
  7.  
    Adapterilla mennään täälläkin. Ostin osat Motonetistä, maksoi kans melkein kaks ja puol euroo. 12mm pistoke GS:n penkin alla olevaan virran ulosottoon ja laittamani välijohto riittää just tankkilaukkuun, jossa toisessa päässä iso perinteisen tupsytin naaras. Tällöin saa koko nokianlaturin sinne tankkilaukun sisään puhelimineen eli sadesuojan alle. GPS:n virrat samasta paikasta kun sekin on tankkilaukussa.

Halpaa kuin saippua. Jollain ostetuilla valmiilla osilla (tai alkuperäisillä) olis tullut maksamaan varmaan 50-kertaisesti.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."