Ostin Biltemasta nahkakyllästeen (tuotenumero 364525), jolla ajattelin kyllästää nahkakaisen ajoasuni.
Rupesin miettimään, että mahtaako se kuitenkaan soveltua sille. Aine vaikuttaa vaseliinin kaltaiselta rasvalta.
Onko kellään kokemusta tuotteesta?
Biilteeman kamasta oo kokemusta mut sellasta vaseliinin näköstä kittiä se yleensä on kyl![]()
Yammutar
Kyllä voit käyttää hyvin bilteman nahkakyllästettä ajoasuihisi.
Mulla on kokemusta bilteman nahkakyllästeestä ja olen pääasiassa käyttänyt sitä nahkakenkien hoitamiseen. Voin suositella sitä koska kun kerran sitä laitat takkiisi tai ajokenkiisi, ei tarvitse levittää uudestaan useampaan viikkoon tai jopa kokonaiseen kuukauteen. Riippuu hyvin pitkälti siitä
paljonko laitat ja minkälaisissa olosuhteissa yleensä ajat.
Mulla on pysynyt nahkakylläste ajosaappaissa useamman viikonkin vaikka on tullut ajettua usein märissä olosuhteissakin.
Kävisköhän tuo liukkaan nahkasatulan kitkan lisäämiseen?
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Mikäli jussi kysymyksesi on myös minulle tarkoitettu.
Tuosta en osaa sanoa, koska olen käyttänyt nahkakyllästettä vain entiseen ajotakkiin(nahka) ja nykyisiin että entisiin ajosaappaisiin.
Nykyiseen ajotakkiin en käytä koska nykyinen ajotakkini on materiaaliltaan kangasta. Vain ajosaappaani ovat nahkaa(ei kuitenkaan kokonaan).