TL1000S 1999 Kadulle
GSXR600 -08 Radalle
GSX1300R -02 Tourinkiin
Suzuki DR650 -99 EX
RSV1000R -04 EX
Olis siinä ollut naurussa pitelimistä, jos tuon olis tuosta heittäny vahingossa yli.![]()
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
Eikös tuo ole hyvinkin oikeaoppinen tapa raskaamman pyörän pystyyn nostamiseen jos on päässyt kumoon menemään?
Tuossa nimittäin ei kolhi omaa selkäänsäkään ja nousee tuolla tyylillä kohtuullisen vaivattomastikin vielä.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Juu, tuota on tullut harjoitelluksi pari kertaa, jolloin on jopa toiminut.
Sitten on niitäkin kertoja, jolloin on takaboksi täynnä, alapuolella oleva sivulaukku täynnä, alustana esim Tallinan lautan teräksinen ajoramppi -> jalat luistaa ja mopo luistaa edellä *(onneksi ei sentään mereen asti ). Pari riuskaa Eestinpoikaa jeesaamaan ja taas on mopo pystyssä.
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
Wanha konsti, jota on tullut itsekin aikoinaan harrastettua. Samalla tyylillä nostetaan raskaan kaluston painavat pyörät paikoilleen.(sarkka @ Huhti. 07 2008,21:35) kirjoitti
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.