Ajelin ensi tyyppejä"uudella" pyörälläni ja nopeusmittari kyllä toimii, mutta kilsat ei vaihdu. Purkasin ja yks muoviratas sileänä. Eihän tää oo mikään osto ja myynti palsta mutta Olisko kellään myydä nopeusmittaria tai osia muuten rikkoutuneesta mittarista. Myös keskiseisontatuki kiinnostaa.
Pyörä siis mallia-91 sc24 ei dual.
Saksaa en juurikaan ymmärrä mutta olisiko <a href="http://cgi.ebay.de/Tacho-Drehzahlmesser-CBR1000F-Honda-SC24-CBR-1000-F_W0QQitemZ230219295434QQihZ013QQcategor
yZ49827QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQ_trksidZp1638.m118 .l1247QQcmdZViewItem" target="_blank">tuossa</a> sellainen?
En myöskään juuri ymmärrä kieltä. Löytyiskö kotimaista vaihtoehtoa. Kiitos kuitenkin vaivannäöstä.
nettivaraosassa oli kaupan.. katso sieltä hakusanalla cbr ja 80€ tais maksaa..
Kysyin mittaria ja on uudenpaan dual malliin, eli ei käy mulle. Kiitos kuitenkin!
mitenkäs ne eroaa toisistaan? päällepäin näytti ihan samalle? onko liitin sitten muuttunut? en kyl itse usko.. sama kone 87-00 ilmanputsareita myöden. mikä malli sulla sitten on? se dual tarkoittaa niitä jarruja, käsittääkseni... runkokin on sama,vain muovit ovat ajan saatossa vaihtuneet.(juanko @ Huhti. 10 2008,11:31) kirjoitti
Voit olla oikessa, mutta purkaamossa jossa mittari on niin sieltä sanottiin ettei käy. Jos oot sata varma, niin täytyy tilata.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin...;f=107;t=82369
siinä toinen vaihtoehto. 95% varma olen siitä dualin mittarista. mutta käräjille en menejos joku haluaa kommentoida niin sivistän itseäni tälläkin tiedolla.
Juuh täällä olisi -87mallissa ollut mittari=45e Laitahan omasta kuva johonkin niin katsotaan onko samanlaiset mutta pahoin pelkään että dual sopisi paremmin...(juanko @ Huhti. 07 2008,16:43) kirjoitti
![]()
Näytti siinä dualin mittarissa olevan varoitusvalot samassa paketissa kun taas omassani(1000f sc24 vm.91) Ne on erikseen mittariston yläpuolella. Laitoin kyselyt tosta toisesta vaihtoehdosta. Löytyykö sulta tallista samanmoinen menopeli?
-87 mittari käy ja käy se dualkin.. sama hässäkkä.