Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 118:sta
  1. #61
    Lainaa (killa @ Syys. 18 2009,00:04) kirjoitti
    Lainaa (jr66 @ Elo. 26 2009,11:45) kirjoitti
    Savenmaalta tilasin eilen tämän: http://kauppa.savenmaa.fi/Publish....90-copy 64 € kuluineen.
    Savenmaan emäputkesta nostava tellinki tuli itsekin shoppailtua. Sopii SP-Veturiin, jonka yläkatteen/loksun muotoilu on tiettävästi sellainen, että aivan kaikki pukit eivät sovi. Itse keulapukki on selkeästi jämäkämmän oloinen kuin Motonetin peräpään pukki, jossa on vieläpä bonuksena aivan avuttomat renkaat. Joka tapauksessa Savenmaan virityksen hinta-laatusuhde on mielestäni hyvinkin kohdallaan.
    Tyytyväinen olen tuohon Savenmaan pukkiin, ei kaipaa niitä puuttuvia säätöjä ainakaan cbr 600 -99.



  2. #62
    Itsekkin ton savenmaan pukin hommasin,z kawaa varten piti emäputkeen tulevaa tapin kulmaa muuttaa,ja sorvata sopiva(28mm)tappi,mutta muuten on loistohankinta 49e hintaan,tukeva myös takapäähän.
  3. #63
    Millaisella vempeleellä nostelette keulaa, jos alakolmiossa ei ole reikää ? Ducatin xx9 sarjasta puuttuu reikä.
    Renkaanvaihtoon yms. löytyy vehkeet, pumppujen alapäästä ja reiällisestä kolmoista nostavat. Tallissa katto korkealla, hivenen vaikea ripustaa roikkumaan.
    Nyt pitäisi ottaa keulaputket irti ja viedä huoltoon.

    edit. vastaan itselleni.

    ainakin toimii.



    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  4. #64
    Ricambi Weiss

    Kannattaa katsella tuoltakin myy myös eBay.de ja kohtuu toimituskuluilla.

    Milleen on takapään, etupään puhjasta nostava ja samaan settiin alakolmiosta nostavat mallit. Toimii...
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  5. #65
    Kysytääs täälläkin, kun on aktiivisempaa keskustelua. Oma kysymys on kyllä liittyen takapään nostopukkiin.

    Motonetin pukin ostin, mutta aika heikosti sopii kyllä oikealta puolen pyörään (Aprilia RSV R vm.08). Nopeusmittarin anturin takia. Ei oikein osaa sanoa pysyykö pukilla vai ei. kun on nuo L palat vain osittain svingin alla.

    Eli täytynee teettää ne lankarulliin sopivat koukut. Lankarullat on pyörässä valmiina, V-tuista vielä on kysyttävää.

    Tämäntyyliset siis:
    http://www.eurobiker.fi/tuotteet?group=81&product=827

    Olisi tarkoitus teettää Köpön pajalla. Eikös (anteeksi tyhmä kysymys) noi tuet ole kiinteät, toisin kuin nuo L tallat jotka pyörii ympyrää? Tuosta kuvasta (ja parista muusta) arvioin, että tuo pidempi osa olisi noin 7 - 7,5cm ja lyhempi jotakuinkin 2-2,5cm. Mielipiteitä? Entäs miten tarkkaan täytyy tietää lankarullan koko? Lankarullassa on teksti 10.9 ja yritin sen paksuutta keskeltä mitata ja sain tulokseksi juurikin noin 11mm. Olisiko siis sopiva V väli jotain 1,5cm? Vai pitääkö sen olla ehdottomasti pienempi kuin lankarullan paksun osan halkaisija, joka on siis tuo 1,5cm itse asiassa.

    Neuvot ovat kaikki tervetulleita.

    Edit: Ja tietty jos jollain on aikaa mitata noita V tukiaan, niin aina parempi.



    Retired
  6. #66
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 23 2009,00:19) kirjoitti
    Neuvot ovat kaikki tervetulleita.
    no tuota.. mulla otti bilteman pukilla L palan pystyseinä kiinni pyörän akselin mutteriin. ei saanu kunnolla swingin alle. sahasin L palan pystyseinään kolon ja nyt sopii
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
  7. #67
    Mites, onkos Motukkanetin pukin malli muuttunut, kun itse ainakin sain takapään nostopukin pakkauksessa sekä ne L-palat (en ole edes kokeillut) sekä lankarulliin tarkoitetut "koukut" (jotka ovat ns. kiinteät)?
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  8. #68
    Itsellä on etuputkien alapäästä/jarrusatuloista nostava malli. Hieman pitää aina pyörää sovitella siihen, ettei pääse lipsahtamaan kun tankoa kääntää.
    Onneksi luuserit ovat jo luovuttaneet.
  9. #69
    Lainaa (killa @ Syys. 23 2009,08:23) kirjoitti
    Mites, onkos Motukkanetin pukin malli muuttunut, kun itse ainakin sain takapään nostopukin pakkauksessa sekä ne L-palat (en ole edes kokeillut) sekä lankarulliin tarkoitetut "koukut" (jotka ovat ns. kiinteät)?
    Ilmeisesti, kun myyvät ainakin Porissa noita sellaisesta laarista ja paikoillaan on L tuet, eli eivät ole paketissa mitenkään. Vois tietty käydä kysymässä että pitäisikö siinä tulla ne toisetkin mukana. Peijooni.

    Tuollainen: http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=80-7516



    Retired
  10. #70
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 23 2009,21:28) kirjoitti
    Lainaa (killa @ Syys. 23 2009,08:23) kirjoitti
    Mites, onkos Motukkanetin pukin malli muuttunut, kun itse ainakin sain takapään nostopukin pakkauksessa sekä ne L-palat (en ole edes kokeillut) sekä lankarulliin tarkoitetut "koukut" (jotka ovat ns. kiinteät)?
    Ilmeisesti, kun myyvät ainakin Porissa noita sellaisesta laarista ja paikoillaan on L tuet, eli eivät ole paketissa mitenkään. Vois tietty käydä kysymässä että pitäisikö siinä tulla ne toisetkin mukana. Peijooni.

    Tuollainen: http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=80-7516
    Kappas, tuopa ei olekaan samanlainen kuin minulla. Ostin omani keväällä ja tuli tosiaan pahvilootassa. Eroja tuohon on jonkin verran, omassani heikoimpia lenkkejä on etenkin melko avuton rengastus.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  11. #71
    Uhraan ne L tukien neliöpalkit V tukien tekemiseen. Tai siis päämekaanikko tekee, kunhan saan pyörän vielä pajalle näytille lankarullineen.
    Retired
  12. #72
    Tuli tässä keskustelua luettua ja omistan tuon powerplustoolin etu/taka pukin. Maksoi pari vuotta sitten 49€, sitten hinta nousi. Hyvin on pelittänyt, keulaa en ole koittanut vielä nostaa, ainoastaan käyttänyt takaosan nostoon.

    Tuli vaan sellainen mieleen, että kannattaisi varmaankin kysellä vanhoja jalkakyykkytelineitä ja siihen väliin painonnostotanko. Kun nostaisi aivan yläasentoon, niin liinoilla saisi keulan roikkumaan aika kivasti. Ei tarvitsisi mistään kattoparrujen kautta hissata.
    ?
  13. #73
    Tuli haettua Biltemasta alakolmiosta nostava etupukki, toimii hyvin R1:ssä hinta oli 49 € joten ei paha.
  14. #74
    Lainaa (olli99 @ Marras. 19 2008,22:10) kirjoitti
    Voin suositella, on *säädettävä ja kunnon renkailla.

    http://nettikauppa.mphotelli.com/epages....6
    Käykö tuo K8 Gixxeriinkin? Tartteisin hyvän pukin...
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  15. #75
    Saatana ois pitäny lukea tämä ennenkun menin ostamaan hyvää ja halpaa, ei se Motonetin pukki sovikkaan sellaisenaan S-Dukeen, liian isot tapit ja liian syvälle menee. Meinas kirosana päästä kun eilenillalla ajattelin "vetästä ylös". Pittää varmaan samalla vaivalla hakea Biltemasta semmonen ohjauspäästä nostava, jos se nyt passais sitten tohon.

    Motonetin takapään pukissa on muuten asialliset ne L-tuet, niissä on pehmyt kumi päällä joten eivät takuulla naarmi mitään. Mulla on takapukki hommattuna jostain Oulun Kärkkäiseltä muistaakseni ja siinä on ne oikeastaan "U-tuet" jotain kovamuovia, vähän aina hirvittää lähteekö pinnoitteet haarukasta.
  16. #76
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 23 2009,22:28) kirjoitti
    Uhraan ne L tukien neliöpalkit V tukien tekemiseen. Tai siis päämekaanikko tekee, kunhan saan pyörän vielä pajalle näytille lankarullineen.
    Noniin! Eilen kävin 1. versiota pyörään testaamassa ja sehän oli melkein kerralla täydellinen. Eli V tuet on tehty ja ne on sen verta jämptiksi muotoillut, että veikkaisin tuota pystyvän käyttämään aika hyvin yksinkin, kunhan laittaa pyörän seisontatuen alle sen verran tavaraa, että pyörä on vain vähän kallellaan lähtötilanteessa. Onko muuten tuo etujarrun painaminen ehdottoman tärkeää nostettaessa?

    2. versio olikin sitten se finaaliversio. Pientä hitsisauman hiomista, että menee kunnolla juuri lankarullien kavennukseen ja palat metallia pois akselin ja akselinmutterin edestä, jotta saa tarvittaessa renkaankin pois itse. Köpö oli maalannutkin tuet vielä kaupan päälle. * Päivällä pääsee testaamaan valmista tuotetta.

    Ottanen pari kuvaa tuista päivällä.



    Retired
  17. #77
    Lainaa (zeromark @ Elo. 18 2009,15:36) kirjoitti
    Toi Savenmaan vehjes näyttää jo olevan hintalaatusuhteeltaan kohtuullisesti hinnoiteltu.

    Saksan PowerPlusTools muuten vastas, että ottakaa yhteyttä suomen edustajaamme, kun kyselin mitä noi maksaa GLS:llä toimitettuna suomeen ja paljonko ne painaa.

    Sen verran rassaa tollanen että kysyin vielä kieltätyykö ne myymästä suoraan, katsotaapa mitä ne sanoo.
    Mikäs se olikaan se kuluttajaviraston kilpailuviranomaisen osoite? Sen verran kusipäisyys iski että tekis mieli tarkistaa onko EU alueella kaikille myytävä ilmoitettuun hintaa todellisilla kuljetuskustannuksilla eikä kilpailua saa tai voi rajoittaa keinotekoisesti asettamalla esim. yksinmyyntirajoituksia. Suomessahan laki kai sanoo että asiakkaalle on myytävä ilmoitetulla hinnalla vaikka asiakas ei loppupeleissä niin miellyttäskään?

    Voihan se olla että no maksais saman tilaspa ne suomesta tai saksasta mutta periaatteessa asiakkaalla on oikeus valita mistä ne halua tilata! Toimittakoon sitten vaikka suomesta, saksan hinnalla se ei mua kiinnosta mutta hintadifferointi ja markkina-aluesyrjintä kiinnostaa.

    Löytysköhän tällänenkin jostain halvemmalla?
    Motskarin parkkiteline (lähinnä mukavuustuote jota ilmankin pärjää mainiosti)

    /z

    Edit1: VoimaTyökalujen saksan pään vastaus on, että valitettavasti yrityksemme myy suomeen vain edustajansa kautta. Saapa nähdä mitä vastaavat kun lupasin kertoa yrityksen kannan kilpailuviranomaisille.

    Edit2: kertovat sopimusehtojen kieltävän suomeen myymisen tuotteen toisen edustajan toimialueelle. Haiskahtas vähän vertikaaliselle kilpailunrajoittamiselle: "Kiellettyä on lähtökohtaisesti myös markkinoiden jakaminen alueittain tai asiakkaittain", mutta mistä näistä tietää asiakkaansa kun kuuluu voivan valita vaikka pärstäkertoimella.
    Oli vuosi sitten yhteydessä ko. firmaan saksaa. Tarvetta oli parkkitelineelle. Saman vastauksen sain, suomen liike hoitaa myynnin suomessa. Oli yhteydessä suomen liikkeeseen ja tilasin sen kautta parkkitelineen. Tuotetta ei ollut varastossa ja lupasivat toimittaa myöhemmin. Ei ole vielä tullut.

    Viime viikolla kävin Bremenissä ko. firmassa. Tavaraa oli hyvin esillä. Ostaminen ei ollut mikään ongelma vaikka kerroin olevani suomesta. Lupasivat myydä mm. moottoripyörän nostopöytiä.

    Jos jollakin on tarvetta niin parkkitelineitä ja etu/takapukki yhdistelmää on nyt muutama ylimääräinen myytäväksi.

    Huomioiden rahtikustannukset, tavara on painavaa ja laatikot isoja, ei saa saksasta halvemmalla kuin suomesta.

    Saattaa olla että ko. liike on ns. tukkuri jonka ei tarvitse myydä yksityishenkilölle. Jos sinulla on LY-tunnus niin ehkä sitten?
  18. #78
    Lainaa (TwinTenox @ Loka. 08 2009,01:46) kirjoitti
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 23 2009,22:28) kirjoitti
    Uhraan ne L tukien neliöpalkit V tukien tekemiseen. Tai siis päämekaanikko tekee, kunhan saan pyörän vielä pajalle näytille lankarullineen.
    Noniin! Eilen kävin 1. versiota pyörään testaamassa ja sehän oli melkein kerralla täydellinen. Eli V tuet on tehty ja ne on sen verta jämptiksi muotoillut, että veikkaisin tuota pystyvän käyttämään aika hyvin yksinkin, kunhan laittaa pyörän seisontatuen alle sen verran tavaraa, että pyörä on vain vähän kallellaan lähtötilanteessa. Onko muuten tuo etujarrun painaminen ehdottoman tärkeää nostettaessa?
    Pistät mopon sivuseisontatuen varaan, sovittelet pukin kohdilleen, pidät vasurilla kiinni vastapuolelta, työnnät kropalla mopon pystyyn, ja oikealla kädellä painat pukin alas.
    Jos ei mee kädellä painamalla, niin kun mopo on pystyssä, ja kädellä olet painanut pukin puoliväliin alas, niin oikealla jalalla painat pukin alas ja käsillä pidät mopon perästä kiinni.
    Mopo saa liikkua ihan vapaasti eteen-taakse suunnassa.

    Jos alusta on tasanen, niin mopo pysyy pukin varassa sivusuunnassa pystyssä jo siinä vaiheessa kun pukki on puoliksi alaspainettuna.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #79
    Scuuballe kiitokset ohjeista.

    Harjoittelin tuota hommaa tänään tuollla tallissa muutamaankin kertaan ja vaikka useimmille homma on niin yksinkertainen, että nämä ohjeet saattavat naurattaa, niin ajattelin josko joku toinen kaltaiseni teknisesti täysin lahjaton voisi näistä hyötyä. Joten siis tein jollain tapaa kuvitetun ohjeen takapään pukille nostosta. Tuo nyt on RSV R:n nostoon, mutta soveltaen käynee mihin vain lankarullista nostettavaan.

    Yllättävän helppoa oli v-tukien kanssa. Ohjeet (ja kuvia modatusta Motonetpukista) löytyy nyt siis täältä:

    http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/pukki.html



    Retired
  20. #80
    Superbikestand

    Onko kellään kokemuksia tuosta Ruotsalaisen discomusiikin innoittamasta nostimesta. Kätevä vekotin sinänsä kun nostokohta sallii peräpäässä enemmän työskentelytilaa ja lisävarusteen avulla saa takahaarukanki irti.

    Ei tosin varmasti sovi joka pyörään.

    Niin ja eipä taida vielä Suomesta löytyä diileriä joka tuota myis. Vai löytyykö...
  21. #81
    Lainaa (sillyflier @ Huhti. 07 2008,19:06) kirjoitti
    Pitäisi saada vaihteeksi etupyörä ilmaan ja irti. Noitahan on etupään varikkopukkeja paria tyyppiä, sellainen joka nostaa etupumppujen alapäästä ja sellainen joka nostaa ohjainlaakerin reiästä mahdollistaen myös etupumppujen irroittamisen.

    En ole nähnyt livenä toiminnassa tuota ohjainlaakerista nostavaa mallia ja pelkästään kuvista katsottuna se näyttää aikas vispilältä.

    Kertokaas kokemuksia millainen tuo on käytännössä ja tekeekö sillä mitään. Miten onnistuu erilaisten katettujen pyörien nostaminen kun *ohjainkolmion laakerin reikä on useasti varsin syvällä katteiden sisällä?
    Ostin biltemasta itse molemmat pukit eteen ja taakse, toimii kun ihmisen mieli ja rahaa meni molempiin pukkeihin 89€ yhteensä!! Etupään pukkiin tuli pari adapteria mukaan, mä en tosin löytäny sopivaa kokoa mutta sellainen löytyi helposti räikän hylsystä

    Etupään pukki on kolmiosta nostavaa mallia ja tosi tukeva...pyörä tälläkin hetkellä ilmassa ja etupää purettuna odottaa uusia stefoja.
    Suosittelen noita bilteman pukkeja kyllä kaikille! Niin ja mun pyörä on siis Honda Vtr F eli tuohon käy ainakin kyseiset pukit hyvin!!
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  22. #82
    Hoplaa, Itse ostin pakettina pukit internettiwebin syövereistä ja perään tuo standi toimiikin helkatin hyvin (bobbins koukut), mutta keulaa en vain uskalla nostaa, kun en osaa tuota ilmeisesti oikein laittaa tai sitten se ei vain millään sovellu K2 Giksun keulalle.

    Kysessä on siis tämänlaiset "pitimet" (ei juuri tuo malli, mutta samantyyppinen)



    Valaiskaa, oi viisaat ihmiset.



    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
  23. #83
    Lainaa (Teuvo @ Maalis. 21 2010,16:57) kirjoitti
    Superbikestand

    Onko kellään kokemuksia tuosta Ruotsalaisen discomusiikin innoittamasta nostimesta. Kätevä vekotin sinänsä kun nostokohta sallii peräpäässä enemmän työskentelytilaa ja lisävarusteen avulla saa takahaarukanki irti.

    Ei tosin varmasti sovi joka pyörään.

    Niin ja eipä taida vielä Suomesta löytyä diileriä joka tuota myis. Vai löytyykö...
    Ostin tuollaisen täältä. Alkuihmettelyn ja muutaman postinvaihdon jälkeen tajusin miten tuo toimii, kun sain eripuoliset holkit. Vitejon esimerkissä on samanlaiset holkit, mutta itse en saanut samanlaisia holkkeja. Tämä hiukan hämäsi, mutta kun ymmärsin toimintaperiaatteen, laite on juurikin yhtä pätevä, kuin mitä vitejossa annetaan ymmärtää. Suosittelen. Koko takajousi on ylhäällä ja kestää mopon plus kuskin painon. Mun tapauksessa yli 0,3t

    Suomesta tuota ei saa, melkein väittäisin. Tanskassa taisi olla joku myyjä, mutta hinnaksi muodostui kohtuullisen paljon. Tuohon saa kyllä holkkeja jos jonkinlaisia, joten en usko sen tuottatuottava mitään ongelmia. Suosittelen tilaamaan suoraan briteistä. Ainakin tuo mandp toimi ihan hyvin, ei mitään ongelmia. Pyydä kavereita mukaan vaikka rengastilaukseen ja osta muuta rompetta samalla. Ei 1000€ loppulaskussa enää tunnu pahalta maksaa 22,5£ postimaksuja. Postimaksu pysyy samana, vaikka kiloja olisikin aika paljon.
  24. #84
    Lainaa (uiop @ Huhti. 06 2010,22:44) kirjoitti
    Valaiskaa, oi viisaat ihmiset.
    Ite olen vastaavanlaisella nostanut oman SV1000:n monia kertoja onnistuneesti. Eli ensin nostat perän ylös ja sitten kärräät keulapukin etupumppujen alle ja nostat.

    Tuo toinen "haka" jää etupumpun alle ja toinen menee nätisti pumpun taakse. En tiedä onko pyörä tuolleensa oikeen, mutta hyvin onnistui eturenkaan vaihto.



    Kuva toivottavasti selkeyttää....
  25. #85
    Kiitos Veksi. Jotenkin noin sen ajattelinkin, mutta tuntuu vain jotenki epävarmalta. Olen saanut auton tippumaan hallitunkilta kerran, kun nosto oli vähän "äkäsesti tuosta vaan käytän ylhäällä". Se säikäytti niin paljon, että haluaa olla aika varma noiden nostojen kans nykyään.
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
  26. #86
    Lainaa (scuuba @ Elo. 26 2009,11:04) kirjoitti
    Biltsukin näköjään tarjoo:
    Seisontatuki eteen, haarukkakruunu. Säädettävä korkeus. Haarukkakruunun alaosaa voidaan korottaa. Sopii useimpiin moottoripyöriin, sillä mukana on 5 sovitinta (13, 15, 16,5, 17 ja 18 mm). Vakaa rakenne. Nostokapasiteetti: 190 kg.
    82-545
    49,-
    http://www.biltema.fi/osteri....yhmaid=
    Tuli tuo hankittua, nostot meinas jäädä sikseen, tuo 18mm oli juuri sopiva suitzan putkessa olevan kumipuslan kanssa.

    Mutta oli niin lyhyt, että pääsi vääntyy liikaa kumipuslan kanssa ja nostamisesta ei tullut mitään. Noh, aikani tallin hyllyjä penkoessa käteen jäi jonkun pullotunkin varsi, siitä 3-4 sentin pätkä ja se meni vasaralla iskemällä tuon suurimman "soviteosan" päälle, ja toimii nyt.
    Suitzan emäputken halkaisija on ilman kumipuslaa n. 22mm siksi tuo 18mm ei riitä ilman virittelyä.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  27. #87
    Lainaa (kane80 @ Kesä. 14 2010,11:50) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Elo. 26 2009,11:04) kirjoitti
    Biltsukin näköjään tarjoo:
    Seisontatuki eteen, haarukkakruunu. Säädettävä korkeus. Haarukkakruunun alaosaa voidaan korottaa. Sopii useimpiin moottoripyöriin, sillä mukana on 5 sovitinta (13, 15, 16,5, 17 ja 18 mm). Vakaa rakenne. Nostokapasiteetti: 190 kg.
    82-545
    49,-
    http://www.biltema.fi/osteri....yhmaid=
    Tuli tuo hankittua, nostot meinas jäädä sikseen, tuo 18mm oli juuri sopiva suitzan putkessa olevan kumipuslan kanssa.

    Mutta oli niin lyhyt, että pääsi vääntyy liikaa kumipuslan kanssa ja nostamisesta ei tullut mitään. Noh, aikani tallin hyllyjä penkoessa käteen jäi jonkun pullotunkin varsi, siitä 3-4 sentin pätkä ja se meni vasaralla iskemällä tuon suurimman "soviteosan" päälle, ja toimii nyt.
    Suitzan emäputken halkaisija on ilman kumipuslaa n. 22mm siksi tuo 18mm ei riitä ilman virittelyä.
    Juuri tätä piti kysyä, huomasin saman ongelman.
    Täytyy sorvata uusi sovitin tai laittaa tollainen putkiholkki.
    Miksi tuo kumipuzla on putken alapäässä?
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
  28. #88
    Nostaako tuommonen keulasta vai perästä?
    http://kauppa.savenmaa.fi/Publish....=puk290

    Tartteis huoltoa ja talvisäilytystä varten pukit niin tuon aattelin keula pukiksi http://kauppa.savenmaa.fi/Publish....90-copy

    Taakse tarttis sitten tuommosen ensiksi mainitun tyylisen varmaan?

    Kärkkäisellä muistaakseni nähny jopa 20 eurolla noita ensiksimainitun kaltaisia pukkeja, mutta onko nuo halvat tarpeeksi tukevia vai rysähtääkö pyörä talven aikana alas? Kellään kokemuksia, että passaako Hornettiin nuo kiinan pukit, eikö ne kaikki samanlaisia melkeen oo? Väri vaan vaihtuu.



    Honda VFR800 -03
  29. #89
    Useinhan se on niin, ettei halvalla hyvää saa...
    Itse hankin keväällä suoraan valmistajalta Busaan tuon Abban nostimen "Superbike Stand" ja samalla etupään nostimen "Front Lift" .
    Abba nostin
    Pyörä kun taas kerran vaihtui niin tilasin pelkät uudet sovitinpalat em. paikasta.
    PS. Älyttömän helppoa on nostaa tuolla Abballa yksin mopo ilmaan ja on myös tukeva, sekä "uskaltanee" jättää talveksikin ko. pukille



    *******************
    zx10r
    *******************
  30.  
  31. #90
    Tuo Abban laite näyttää kyllä pätevältä. Etupään pukki vain hieman arveluttaa. Tuntus, että voi lipsahtaa helposti alas siitä,onkohan oikeen hyvä pitempään säilytykseen. Ainki varmaan saa varoa, ettei kävele siihen, kun tulee aika paljon sivulle? Tuolla ahtaassa varastossa hieman huono jos joku siinä joutuu liikkumaan, epähuomiossa kävelee siihen.

    Pitäs kai sitä koittaa jostain nyhtää hieman ylimääräistä rahaa vähän parempiin ja köyhällähän ei tunnetusti ole vara ostaa halpaa.

    e: Tommosen abba Superbike Stand tyylisen tekis oikeastaa tukevan itse parilla kympillä. Pitäs vaan koittaa löytää piirustukset tommoselle niin tai sais osviittaa mitoista niin tarttis arpoa. Tartteeko talvisäilytykseen välttämättä etupukkia? Eikö jotku säilytä keskituellaki?



    Honda VFR800 -03
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen