Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Tässä meikäläisen mustarastas....



    Edellinen omistaja tuonut Saksasta, vaihdettu VFR:n cliparit, Puigin tuplakupla, Saiton kahvanlämppärit, Givin Keyless sivulaukut ja Wolfracingin ovaalit stainless steel kanisterit.
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  2. #2
    hienolta näyttää pistätkö kuvaa noista VFR:n clipareista vähä eri kulmasta
  3. #3
    Terve,

    tuossa ainoa kuva jossa näkyvät edes vähän. Kunhan sateet loppuu niin käyn ottamassa uusia kuvia.



    Edit: Pahoittelen kuvan laatua. Uudella yrityksellä sateen jälkeen yritetään saada enemmän laatua. Nyt on ihan suoraan *



    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  4. #4
    Onnea hienosta pyörästä! Itellä samanlainen, vakiopöntöt tosin ja ilman tuplakuplaa..mut nyt ajokausi korkattu ja onhan taas mukava päristellä kunnon vehkeellä!
  5. #5
    [quote=strider,Huhti. 07 2008,07:27]Terve,

    tuossa ainoa kuva jossa näkyvät edes vähän. Kunhan sateet loppuu niin käyn ottamassa uusia kuvia.


    ok pistä vaan lisää kuvia
  6. #6
    Lisää kuvia clipareista
    - tässä
    - tässä
    - ja tässä

    Olkaatten hyvä!
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  7. #7
    Eikös sliparit oo nuo mistä tulee savua ulos?
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  8. #8
    Lainaa (Webbis @ Huhti. 10 2008,21:31) kirjoitti
    Eikös sliparit oo nuo mistä tulee savua ulos?
    Jah. Ihan oikein meni

    sliparit = Slip-On (äänenvaimentimet)
    cliparit = Clip-On (ohjaustangon pultattavat kahvat tai mikä se oikea termi sitten onkaan)
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  9. #9
    aaahaaa..tämä uutta tietoa minulle ! Kiitos selvennyksestä
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  10. #10
    Ei sulla strider olis vielä tallella noita XX:n alkuperäisiä clip-oneja? Mua huvittais kokeilla ajotuntumaa urheilullisempaan suuntaan vaihtaen, eli omaan Vfr:ääni XX:n cliparit...
    Honda Vfr Vtec '04
  11. #11
    Sorry, ostin pyörän VFR:n clipareilla varustettuna ilman orkkiksia.
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  12. #12
    Lainaa kirjoitti
    Ei sulla strider olis vielä tallella noita XX:n alkuperäisiä clip-oneja? Mua huvittais kokeilla ajotuntumaa urheilullisempaan suuntaan vaihtaen, eli omaan Vfr:ääni XX:n cliparit...
    vaihdetaan. saat multa vtr -03 alkup. cliparit ja mä saan vfr:n vastaavat.
    ei oikein lihanleikkaajan ranteet tykkää ajoasennosta nykyisellään
    VeTuRi,Bussi
  13. #13
    Pidetään mielessä. Mun pitää ekaks yrittää ottaa selvää, ettei noi VTR:n cliparit vaan kolahda kiinni VFR:n tankkiin...
    Honda Vfr Vtec '04
  14. #14
    Eipä tuo cliparien vaihto veturin ja vifferin välillä näemmä ihan heittämällä onnistu...

    Sun -03 veturisi lienee 1000F-mallia, jonka iskariputket on ymmärtääkseni 41 milliset, eikös? Vfr Vtecissä, eli alkaen 2002 ne on 43 milliset.

    Ilmeisesti vanhemmissa viffereissä, tai ainakin 98-01, ne ovat samaa 41 millin kokoa kuin vetureissakin?
    Honda Vfr Vtec '04
  15. #15
    joo näyttäisi olevan 41mm.
    itse olen ollut kuvitelmissa että honda kuin honda niin käy, mutta ilm. ei.
    itsellä on juurikin haussa vfr cliparit, joten hyvä tietää että 2002 eteenpäin ei sovi.
    oliko se nyt niin että 98-01 on tuo sama 41mm?
    VeTuRi,Bussi
  16. #16
    Joo, ainakin 98-01 ja sikäli kuin olen oikein ymmärtänyt, niin myös sitä vanhemmissakin viffereissä on 41 mm putket. 2002 ja sitä uudemmissa 43mm.

    Mä en kyllä yhtään tiedä, mitä kaikkea muuta pitää ottaa huomioon kuin toi iskariputkien koko. Mieleen tulee esim. kädensijan kallistuskulma alaspäin kiinnityskohtaan nähden, jottei cliparin pää osu joko tankkiin tai katteisiin jne.

    Jostain vifferisivustolta luin, että XX:n ja Vfr:n cliparit voi keskenään vaihtaa, mutta muista ei ole vielä mitään hajua...



    Honda Vfr Vtec '04
  17.  
  18. #17
    pitänee itse tehdä pioneerityötä kunhan vain ensin löytäisi materiaalia mitä työstää
    VeTuRi,Bussi