148€ HD-centterissä, toukokuun alussa.(juuso_91 @ Kesä. 02 2009,01:31) kirjoitti
Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
Eilen aloin tarkistamaan öljyn määrää ja ei tosiaan öljyä kovin paljoa ollut kun tikku juuri ja juuri kastui.. Tänään kävin sitten liikkeessä kyselemässä ja öljyt katottiin ja sitä tosiaan oli liian vähän, kuitenkin kuulemma oli ohjeen verran juuri laitettu, mutta lisätä sitä piti kuitenkin melko reilusti, eli kannattais muittenkin varmaan tarkistaa omat öljymäärät..
Pakko sanoo et trumppa on kyl vitun ässä radalla. Moottori ja kaartumiskyky on jotai huimaa... ainaki ittelleEi yhtää isompaa pyörää tee mieli
![]()
Ei näemmä saa pilattua kakspäällä ajelemallakaan.
Laitoin säädöt ohjekirjan mukaan 2 päällä/kova, joka toimi mielestäni hyvin(yht. paino 130-140 kg.).
200 km kahvi-/testilenkki vedetty, vois lähtee pidemmällekkin, ei nyt ehkä eurooppaa ympäri kuitenkaan.
Istuin korkeus ja polvikulma on myös osoittautunut hyväksi, ei ole jalat puutunut ollenkaan, kuskin pituus 184 cm.
Jahas elikkä vähä reilu 2000km ajettu ja nyt sitten palaa tuo moottorinohjausjärjestelmän merkkivalo koko ajan, täytyneepä viedä huoltoon![]()
Itellä jarrut täristää vielläki jos hitaasti ajaessa jarruttaa sillee hitaasti. Myös vaihteisto välil vähä tökkii vapaalle yrittäessä mut eipä muuta![]()
Jos tarkoitat sellaista pientä tärinän/"surinan" sekoitusta, niin mullakin tekee pikkunopeuksissa hassusti tuollaista, vähän kuin absit rupeis katkomaan(Aavikko @ Kesä. 14 2009,22:52) kirjoitti
Taitaapi vaan olla ominaisuus.
juu. ärsyttävä ominaisuus ku viel vinkuuki *tosin mult puuttuu toisenpuolen katteet melkee kokonaa ni ehkä toi on pienin mun murheista
katteita, vilkkuja, valoja ym löytyy mun tallista. p.0405963944, Turku(Aavikko @ Heinä. 10 2009,16:10) kirjoitti
Elikkäs mulle kävi niin että pyörä kaatui kylelleen pihalla, nostin pystyyn jonka jälkeen lähdin ajamaan, kerkesin yhden mutkan kääntyä ku pyörä itsestään päätti lähteä täysiä eteenpäin, kaasua ei itse siis tarvinut vääntää, ja pusikkoon mentiin jotain suunnilleen vähä yli 100, varvas murtu, ei käyny sen pahemmin onneksi. Pyörä meni ihan lunastuskuntoon, korjausarvio oli 12 000e, nyt on jo uus samanlainen alla kuitenkinIhmettelen vaan että mitähän siinä on tapahtunut kun itsestää pyörä lähti kiihtymään, kaasuvaijerin tarkistivat motormanilla, mutta siitä ei mitään löytynyt.
Jos se kaatu kaasukahvan puolelle??? niin aivan hyvin on voinut tangonpääpaino ruveta ahistamaan kaasukahvaa...(juuso_91 @ Elo. 13 2009,23:47) kirjoitti
ei kaatunu kaasukahvan puolelle ku vasemmalle kyljelle.. Pyörässä palo aikasemmin moottorinohjausyksikön vikavalo, joka sitten kuitenkin sammui itsestään, ehkäpä sitä ois pitäny sillon käyttää huollossa, en tiiä mutta kuitenkin sen jälkeen kun se kaatu vasemmalle kylelle ja lähin ajaa nii ite ei tarvinu kaasua vääntää ja pyörä kiihty täyttä vauhtia.(juaalton @ Elo. 14 2009,11:34) kirjoitti
Kaverilla Aprilian RSV1000R pyörässä jäi kaasuläppä jumiin läppärungossa, kun oli löystynyt ja o-rengas välistä jumitti sen auki. Meinas ajaa kaverinsa hanuriin ja seuraavasta mutkasta oli kuulemma hyvin hyökännyt. Onneks sai *vauhdin tapettua ilman vahinkoa.
Triumph Speed Triple 1050, 2008
Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
vaarallisia juttuja joita ei kuuluis tapahtua. Ite panikoin niin pahasti että en tajunnu painaa hätäkatkasinta tai kytkintä pohjaan, ja 90 asteen mutka tuli ihan hetkessä ja vauhdilla pusikkoon, hyvä tuuri kävi ku selvisin nii vähällä(Juppepuputti @ Elo. 14 2009,16:08) kirjoitti
![]()
Onko tää sun?(juuso_91 @ Elo. 11 2009,00:03) kirjoitti
http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=126794&lang=fi
Honda cbr600rr
Tänään ensihuollettu 2010 mallin daytona, hintaa kertyi Kotkan Motoboxissa 135 €. Myyjä varotteli, että öljyä saattaa kulua jopa 2dl/tonnilla, joten tarkkailu on tärkeää, uusiin malleihin kuulemma tulossa lyhyemmät öljytikut...
Ketjut oli ekalla huoltovälillä (1200 km) venähtäneet/löystyneet aika reilusti. Muuten oli peli ihan kunnossa. Hyvää palvelua sain.
Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
Lainaan pikkasen tätä topikkia.... eli mistä löytyisi huoltomanuaali ko. pyörälle? Owners manualin löysin jo. Etuputkien öljymääräkin on hakusessa, vajaa neljä desiä tuli ulos, vaan tarkka lukema ois kiva.
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81
Pikaisen googlettelun perusteella täällä . En kyllä tarkastunut, mitä se pdf piti sisällään, kun ei ole mopo-daytonaa(K100 @ Marras. 02 2009,13:51) kirjoitti
![]()
Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
Hei!
Te joilla on kokemuksia uudemmasta ja vanhemmasta 675:sta, niin kirjoitelkaa talven ratoksi miten pyörät eroaa toisistaan. Kuinka selvästi tehdyt parannukset tuntuvat?
Tuo on ihan oikea manuaali ja googlella löytyy monesta paikasta.
Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
SE katteet( valk. erikoisväri) ja muu racingissa tarpeeton tekniikka tarjolla riihikoskella.
Zupe 0400 743567
tänää tuli ajettua vuoden ekat ajot taas triumphilla ja se oli mahtavaa. En oo eläessäni ollu näi tyytyväine varmaa mihikää ostokseeni![]()
Ai, mikäs vika Vantaan BikeTeamissa on? HD-center joo aika piohjanoteeraus(Aavikko @ Huhti. 13 2011,19:54) kirjoitti