Voi vaihtaa isommalle ilman kytkintä kaasu pohjassa. Kiihdytyksessä pidät vaan kaasun pohjassa, kun alkaa olemaan kiekat tapissa niin täräytät vaan isompaa sisään. Kaasu edelleen auki ja kytkinkahvaan ei kosketa. Shifteri katkaisee kipinän hetkeksi ja vaihto tapahtuu nopeasti.(Aavikko @ Maalis. 04 2009,13:03) kirjoitti
Hei btw. Nyt tuli vast mielee et ku ton arrowin sliparin ostin ni kai toi menee radallaki äänirajojen sisäpuolelle vai tarviiko jotkut killerit?
(nyt, kun asiasta selvää otin ni saa db killerit)
Ja niin vaan kävi, jotta punainen kaunotar tuli tilattua.(Köli @ Helmi. 25 2009,15:19) kirjoitti
![]()
Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
Ei mikään itsestään selvyys killereiden kanssakaan, mutta Ahvenisto nyt on paska paikka muutenkin, Motoparkissa mittaillaan kanssa ja muualla taitaa päästä ajeleen putkella kun putkella. On niitä vakio pyöriäkin mitkä ei o päässy radalle äänien takia.(Aavikko @ Maalis. 04 2009,13:46) kirjoitti
. Naurettavaa pelleilyä.
kuulemma aika laaja tuo kääntymis alue tuolla pyörällä....
This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KTM SM 690 2007
Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
X: Suzuki Hayabusa 2003
X: Kawasaki Z750 2007
onhan sillä, viime kesänäkin kävin kääntymässä pohjanmaalla ja toisella reissulla savossa![]()
-nomen est omen-
Joo, mulla on tullut tavaksi pakittaa viimeiset 500 metriä kotiin mennessä ni pääsee sitten etuperin lähtemään seuraavalla kerralla.(moukku @ Maalis. 19 2009,19:33) kirjoitti
Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)
- Turvaton karkulainen -
Jaah. Toiset lehdet kehuu triumphia maasta taivaasee toiset taas sanoo et ei oo nii hyvä... ja asetuksetki oli vituillaan perkl
Shootout
Hauskasti hondan cbr ja r6 mitkä ei oo muuttunu vähää aikaa pesee uuden triumphin vaik viimevuosina ollu ainaki joissai testeissä paljo huonompia *![]()
No emt. Kyl jenkeissä porschen carrera s hävii kuulema m3 mikä ei oo mahollista *
Liittyisiköhän vahvasti tähän:(Aavikko @ Maalis. 25 2009,15:13) kirjoitti
"...It really is a shame a lack of trackside support held the 675 from performing at its full potential at the racetrack. Triumph was unable to send a technician to turn wrenches for us and unfortunately the mechanic we hired to fill the void backed out the day before the test. That left the MotoUSA crew responsible for tending to the Trumpet the best we could between the madness of conducting an event of this magnitude..."
Muilla merkeillä on ollut tehtaan mekaanikot testissä ruuvaamassa pyöriä ja Trumpettia on ruuvanneet testikuskit itse jos ovat ehtineet.
Hiukka outoa kyllä kun kuskit valittavat jousituksen säädöistä jne. Eikös niiden säätöjen tarkoitus ole että niitä käytetään?
![]()
Just luin äskö samaa...
Samapa tuo. Ku näin noi videot tosta mustasta triumphista testissä ni oli nii kaunis etten ees huomannu kuunnella arvosteluit![]()
Uusimmassa Fast Bikes lehdessä (May 2009) on kusiaistesti johon osallistuivat Honda, Kawa, Yammu, Suzuki ja Trumppa.
Testimaan perusteellakin voi arvata voittajan: Daytona 675!!
Ainoa joka hiukan laittoi kampoihin oli Kawa. Testimaasta riippumatta kuitenkin dyno on melko armoton. Sen perusteella Kawa ja trumppa olisivat tehokkaimmat (111 ja 110 hp). Vastaavasti Jammu 107, suitsa&honda 104.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Toiseksi uusimmassa Britti-Bikessä järjestys oli kotimaasta huolimatta vähän eri. Dynomittauksetkin olivat vähän erisuuntaiset. Tässä arvostelijoiden laittamassa järjestyksessä, mitatut tehot suluissa:
1. Honda (106hp)
2. Kawasaki (112hp)
3. Triumph (112hp)
4. Suzuki (110hp)
5. Yamaha (114hp)
Trumppaa sitten kehuttiinkin luonteesta ja huippuvääntökin oli suurin.
Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
Triumph Street Triple 2009-2012
Kawasaki Estrella 2004-2008
Olis kiva nähdä miltä pyörä nyt kuulostaa (ja näyttää). Jos pystyt, niin laita ääninäytettä kehiin! Tuntuis 120 hv renkaalta aika paljolta. Multa kun mitattiin TORrilla muistaakseni 109,8 hv.(rodney @ Helmi. 07 2009,15:07) kirjoitti
Juu kyllähän se aika kovalta kuulostaa ,mutta tuleehan siihen aika paljon muutoksiakin ja täysin uusi räätälöity tuneboy säätö ja käytönnössä täysin ahdistamaton putkisto alusta lopuun..no saas nähä miten käy.Kasaus on vielä kesken ja voipi olla ,että putki muuttuu vielä lowboy malliksikin.Tässä olisi linkki yhteen penkitys tulokseen joissa samat muutokset no ei ihan 120hv ,mutta 118 kuitenkin.(DeReK675 @ Maalis. 30 2009,20:49) kirjoitti
675 dynochart
ja kuva lowboy putkistosta:
Lowboy
Toi lowboy on niin tyylikkään näköinen.
Tässä olisi vielä videopätkä jardinen kokoputkistosta mistä saa vähän esimakua äänistä/ulkonäöstä:Jardine full system
Triumph Daytona 675 SE-08
Jonkun verran agressiivisemmat kuin esim.Torrissa...(Aavikko @ Maalis. 31 2009,13:46) kirjoitti
![]()
Triumph Daytona 675 SE-08
Onko nuo ainoat muutokset, siis putki, kartta ja putsari? Jos noilla pääsee lähelle 120 hp takarengastehoa, alkaa pienet ja niin säälittävät kusiaisetkin taas kiinnostaa..(rodney @ Maalis. 31 2009,12:37) kirjoitti
![]()
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Jep jep kyllä nuo tehot on otettu tällaisella kokoonpanolla:kustomoitu kokoputkisto(alkukäyrien jälkeen poistettu katti ja exup valve tilalla suoraa putkea),bmc race filter ja dynossa räätälöity tuneboy säätö jolla on myös saatu poistettua n.6000rmp-n.7500rmp kierroksien väliltä vakiona ollut ikävä teho/vääntö kuoppa.Ja ihan tavallista huoltoasema bensaakin käytetty ,eikä mitään kisa mehuja.Mitä olen tuolla netissä ulkomaan daytona tuunajien kanssa keskustellut niin kyllä kaikki kehuvat tuota tuneboyta ja sillä saatvaa muutosta tuohon 675:sen teho/vääntö käyriin.Ja mikä parasta tuo boksihan ei briteistä tilattuna maksa kuin reilut n.250€.Ei ole kallis täysin säädettävästä yksiköstä.(vetomies @ Maalis. 31 2009,15:57) kirjoitti
![]()
Triumph Daytona 675 SE-08
Sen lisäksi, että tuossa linkitetyssä dynokäyrässä on vaikuttava teho, niin ei voi taas muuta kun ihailla tuota tehon tuottoa. On kuin viivottimella piirretty.
Nyt on trumppa kotona ja 400km mittarissa *pyörä on ku unelma. Moottori vääntää mielestäni jopa paremmi ku z750 -08. Iha unelma. Mut ihmettelen onko vaa alkukankeutta mut pyörän jarrut täristää ku jarruttaa vähä kovemmi. Onko vaa alkukankeutta?
Joka penni arvone
Ei pitäisi olla mitään alkukankeutta. Myöhemmin kyllä huomaa, että jarruteho paranee kun palat ja levyt hioutuvat toisiinsa. Mulla kyllä meni toinen levy kieroksi noin 4 tkm jälkeen. Jos on tuota tärinää heti luovutuksen jälkeen, niin neuvoisin käymään liikkeessä. Ei ole vika uusinut ja jarrut ovat loistavat.
P.S. Olisi mukava päästä kokeilemaan miten hyvät ne tämän vuotiset jarrut ovat.
Ei taida viel pystyy kokeilla jarrutehoo näil keleil. Loppuu renkaasta pito enneku jarruista kylmässä maassa![]()
Tota kaua näitte pitää hioutua(DeReK675 @ Huhti. 13 2009,18:53) kirjoitti
eile kävin tekee tonni huollo ja kysyin et voiko ne käydä koeajaa jarruja samalla ja kattoo et ne on kunnossa. No ne kävi ja sano et tollane pieni tärinä jarrutuksen lopussa ja vinkuna on iha normaalia...
![]()
On muute saatanan hieno pyörä radalle kaverillekki, joka ajaa tokaa kertaa radalla. Pito ja kallistusvara on jotai uskomatonta ja moottori vääntää nii mukavasti. Ei voi ees kuvailla sitä hauskuuskerrointa mikä mulla oli![]()