Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Halloota halloo! Saisko kommenttia aiheesta minkälaisia putkia porukat on vaihtanu tonniseen SV:hen. Ja onko vaan jytinät parantunu vai onko tullu oikeesti potkua lisää? T:JTK
    Terve

Itse vaihdoin Yoshimuran TRS putkiin jotka ostin jenkeistä JC-motorsista. Höpisevät kivasti ja jos kiinnostaa niin itselläni on pienehkö video omassa albumissani josta voit kuulla suht huonolla äänenlaadulla jotain suuntaa antavaa mökää Maukan albumi

Ai niin unohdin tuosta tehon lisäyksestä sano mitään. Itse olen menossa pr-powercontrollille kuun lopussa jolloin voin jakaa omakohtaista kokemusta. Mitä tuolta SV-Portal olen lukenut dynokäyriä niin kyllä putki kuin putki on selvästi tuonut keskirekisteriin enemmen tehoa (jota kuitenkin eniten käytät ellet sitten vedä valoista valoihin lutku pohjas koko ajan ) ja maksimi tehon lisäys on muutamissa hepoissa. Eipä tuolla pelkällä putken vaihdolla ny kuuhun mennä mutta mökä tuo jo ainaki 20 heppaa lisää ihan fiiliksenä

Hyvän värinen pyörä sulla maukka
    Mulla on tossa pyörässä kiinni devilin magnumin putket ja kyllähän tuon kuulee kun käynnissä pyörä on
    Pitäis säädättää tuota viellä lisää, sitä mieltä olen että tuolla suzukin omalla boxilla tuo ei ihan säädöissä ole, pitää vaan löytää joku hyvä paikka missä säädöt tehdä - ja etsiä mistä saa tilattua halvimmalla pc:n...
    *

Kuva ei ole ihan tuorein mahdollinen.... talven pölyt päällä ja hieman on ulkonäköönkin tullut muutosta
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
    Mulla Barracudan hiilarivaimentimet juuri vaihdettu ja kyllä parani ääne huomattavasti. Lähiaikoina menee säädettäväksi. Moottorijarrussa paukkuu jonkun verran
    Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
    Mulla G.P.R Hi-pipet

Vakio tehoista en tiedä mut tommoset tuli:
    Kertokaa mistä ootte ostanu noita sirompia kilpitelineitä? Pitäis itellä vakio purkaa huis fhittuun mut en oo löytäny mitää siistiä tilalle..
    Lainaa (HeGeone @ Kesä. 02 2008,19:48) kirjoitti
    Kertokaa mistä ootte ostanu noita sirompia kilpitelineitä? Pitäis itellä vakio purkaa huis fhittuun mut en oo löytäny mitää siistiä tilalle..
    vaikkapa tuolta hamicad on oikeen siistin näkönen, takavalot tosin kuraantuu mut ketäs se haittaa
    Tietoa sellaisista kilpitelineistä joissa taustalevy peittäis suurimman osan kilvestä? Juuri tuollaisia tosi pieniä kilpitelineitä käyttämällä saa vaan kilven poikki, näin myös kaverini vastaavassa sv:ssä. Laittoivat ee speedillä uutena, yhdessä kesässä kilpi poikki kun ei tue melkein ollenkaan, mukulakivet jne tekee tääl Helsingissä tehtävänsä nopeasti....
    Suzuki SV650S -06 -> Suzuki Gsx-R 600 k6 -> Husqvarna SM 610 ie -> Dinli 460 "supermoto" -> Bobber -> Kawa ZX-6R ff-stunt
    on toi hamicadin teline mun pyörässä ollu about 20t km eli useamman kesän ja ei oo kyllä kilpi menny mikskään ja voihan siihen laittaa vaikka sellasen koko kilven kokosen peltilevyn kilven ja telineen väliin ja ruuvata siihen joka kulmasta kiinni tukemaan sitä kilpeä.

Itselläni on tuossa Evotechissä 0.8mm rosterista tehty tausta jottei kilpi rasitu. Maksoi hurjat 3.50e ku kävin protoshopis itse tekemäs

Mitä eroa on vuosimalleissa 2004 ja 2005 ?

Tuol myydään tota 2003-2004 ja sit 2005- ja eteenpäin

Eikös uudempi malli tullut jo 2004? Mulla siis uudemman mallin SV.
    Suzuki SV650S -06 -> Suzuki Gsx-R 600 k6 -> Husqvarna SM 610 ie -> Dinli 460 "supermoto" -> Bobber -> Kawa ZX-6R ff-stunt
    Lainaa (HeGeone @ Kesä. 02 2008,20:47) kirjoitti
    Tietoa sellaisista kilpitelineistä joissa taustalevy peittäis suurimman osan kilvestä? Juuri tuollaisia tosi pieniä kilpitelineitä käyttämällä saa vaan kilven poikki, näin myös kaverini vastaavassa sv:ssä. Laittoivat ee speedillä uutena, yhdessä kesässä kilpi poikki kun ei tue melkein ollenkaan, mukulakivet jne tekee tääl Helsingissä tehtävänsä nopeasti....
    Kävin hakemassa siihen taustalle taustalevyn prätkäliikkeestä - tosin prätkäliikkeen "mainoksen" sahasin veke (ylimääräisen osan), makso 3e
    Ei pääse tärisemään kilpi enään...
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
  14.  
    Lainaa (HeGeone @ Kesä. 02 2008,21:24) kirjoitti
    Mitä eroa on vuosimalleissa 2004 ja 2005 ?

Tuol myydään tota 2003-2004 ja sit 2005- ja eteenpäin

Eikös uudempi malli tullut jo 2004? Mulla siis uudemman mallin SV.
    K4:ssa on ulkoisia muutoksia ja K5 eteen päin on moottorin sisäisiä muutoksia (puristussuhde nousi).