Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Hieman rallattelee nokkaketju. Liekö kuoleentunut aikojen saatossa..

Josko se automaattikiristäjän vaihdolla hiljenisi.
    Part No. 12830-19F11.
    Mistähän noita saisi härmästä edullisesti. Ronayerssillä näytti olevan 40USD.

Härmässä varmaan alkaa hinta 5sella...

En ajatellut kuitenkaan manuaalista laittaa.. Vaihtoi sinänsä ei iso operaatio ole, mutta V-twinin muoto tekee hommasta vähän haastavamman.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Itse pistin tilaukseen uudemman mallin kiristäjän, kun se on kuulemma jotenkin paranneltu versio. 12830-17G00

Tilasin osat tuolta: http://www.onlyfast.fi/DowebEasyCMS/?Page=MyyntimpOsat
    Hinta oli mielestäni kohtuullinen, alkoi kyllä kutosella. Tuohon jenkkihintaan verrattuna pitäisin kotimaan hintaa kohtuullisena, jos se ei ala ykkösellä...
    Arttu
    Ayerssin nettisivujen mukaan toi 19F11 on uudempi. Vanha oli joku 10-loppunen nummero.
    Kiitos vinkistä pitää kysellä tuolta ja Heinolta, Tuusmotorista vertailuhinnat.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Perehtykää siihen vanhaan kiristäjään!

Mä olen kolmesta pyörästä tiukannu hiukan sitä kiristäjän jousta ja sillä on saanu paremman lopputuloksen kun vaihella noita uusiin ilman mitään hyötyä. ( Elikkä jouseen lisää pänninkiä,ketju siellä venyy ei se kiristäjä miksikään muutu! )
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.

Busa L1
    Bk K-9
    http://www.cmsnl.com/searchparts_oth...019F11&make=SU

tuolla olisi 59.5 plus VAT (19%) plus toimituskulut

Itse tilasin tuolta vasta kawasakiini uuden kiristimen ku rallattaa. Näyttääkin jo niin kuluneelta, liekö orkkis. Kyllähän tuosta pelkällä jousen vaihdollakin voisi selvitä, mutta omassa oli se pienempi jousi joka hoitaa ettei kiristin liiku väärään suuntaan vino ja epäilyttävän näköinen sun muita kulumisen jälkiä.

pystyyköhän noita jousia tilaamaan jostain? (halvempi). Oma varmasti melko kuolettunut jo

Vielä ei ole tullut, mutta näytti etenevän ku seurannasta katsoin. Reilusti säästin ainakin Suomen hintoihin verrattuna!

Saako muka Suomesta alle satasen noita kiristimiä? Itse ku paristakin liikkeestä kysyin niin hinta oli reilusti yli satasen. Ehkä väärät liikkeet

6.  
    Lainaa (Jussi M @ Huhti. 05 2008,22:29) kirjoitti
    Ayerssin nettisivujen mukaan toi 19F11 on uudempi. Vanha oli joku 10-loppunen nummero.
    Kiitos vinkistä pitää kysellä tuolta ja Heinolta, Tuusmotorista vertailuhinnat.
    No, tuo 12830-17G00 pitäisi olla -03 ja uudemmista löytyvä kiristäjä, jonka kuulemma pitäisi käydä myös vanhempaan koneeseen. Toivon mukaan käy, kohta nähdään.

Tuolla Onlyfastilla kiristimen hinta oli tosiaan noin 65€ ja muidenkin tarvitsemieni osien hinta oli kilpailukykyinen CMS:n hintoihin verrattuna.
    Arttu