1. omistan myös auton
2. vain ja ainoastaan mopo
3. hmm... wannabe... vain auton
Jos kysymystä / vastausvaihtoehtoja lukis kuin piru raamattua niin ois pitänyt vastata toisin...
Molemmat löytyy pihasta. Mopon omistan ja myös auto löytyy pihasta. Auto on työsuhde-etuna eli ei oma.
Ja omalla rahalla ostettuna merkki oiskin toinen enkä nauttisi citikan kyydistä ja säännöllisesti Vehon huoltopalveluista *![]()
XX -06 (2012 - 2014)
Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
GSX-R 1000 k8 (2010)
XX -08 (2008-2010)
XX -05 (2005-2008)
CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
4 vuotta sitten jätin auton pois.
Mittariin kun oli tullut 5 vuodessa vaan 20 000 km.
Taksi halvempi ja mukavampi mulle talvisin![]()
- Kulkija -
70 luvulla Yamaha 125 RD, nyt GL 1800
Molemmat löytyy.
Kesät talvet autolla ja kesät myös mopolla.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Molemmat menopelit löytyy.
Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
pari autoo joutuu pitää oman sekä emännän työn takia.. ja mulla tietty mopo.
zx-12´06
Mp:llä on paha viedä mukeloita ja telkkaria maalle tai tuoda puukuormaa sieltä...joten suhde on toistaiseksi 3-2 autojen hyväksi. Peräkärtsi kiinnittyy helpommin autoon kuin myös vesivehkeitten traileritMutta, pyörälle on varattu über tärkeä tehtävä: omaaaikaajostaeiluovuta.
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Perheelliselle tuo auto on aika välttämätön. Omia ajoja varten mulla on prätkä ja tyttärellä mopo. Mies liikkuu omalla ajallaan mieluiten vesillä - ettei vaan johtuisi siitä että talossa äänivalta menee naisille 3-1![]()
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-72 850 nakkipannu fiiu löytyy tosin ei kilvissä ajokuntoinen museointia vailla aprilian ohella
V60
Mopo on ja Ford, muttei yhtään autoa ;)
honda(civic) susnuki gixxeri molemmat uusia
ihanan kallista.
Hidas ja vanha.
Pelkkä pyörä, muuta ei sitten tarvitakaan.![]()
636 -> 998
3 autoa, 2 mopoa on nyt, kun sain tänään mun uuden aivan sairaan makeen avo-Bmw:n.
Taloudessa tällä hetkellä 2 autoa 1 mopo
Tasan 10 rengasta
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Mulla mopo ja auto! muijalle varmaan kanssa kohta mopo!
autolla menee sateet ja talvet ja mopolla rahat!!![]()
GSXR-1000 Limited
Pelkkä mopo!
Auto & mopo situation vaatisi kompromisseja mopon suhteen, joihin en suostu.
RS125>GPZ500S>ZX-6R 636a>ZX-6R 636c>RSV1000R>ZX10R>950SM>ZX10R,9"extended>SV1000S >XR650R>ZX-6R 636a>KTM350FR>CBR1000RR(SC57)+KLX450R->VF750C(RC43)>RC390>HM796>Multistrada1000DS>VMX120 0>XT660X>FSZ1000S>R1>CBR954
Auto pitää olla työajojen takia ja mopo mielenterveyden säilyttämiseksi...
BMW R nineT
Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos
AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
Joskus tuli tehtyä se päätös, että talvet voi lykkiä vaikka potkukelkalla, kunhan kesän saa ajaa prätkällä!![]()
Mc Kulkumulkut
Vastasin,että molemmat löytyy.Auto on tosin vaimon nimissä.![]()
Nyt on alla taas Ducati.
Onhan se autokin nyt oltava, alle vuoden ikäisen perheenlisäyksen kuljetukseen se cebari tuskin on paras mahdollinen..
Kaksi pyörää, yksi oma auto ja sitten on myös 1 työsuhdeauto.![]()
Harrastus on väärä jos jää rahaa vaatteisiin ja ruokaan.
Tasapeli, kaks mopoa ja sama määrä kotiloja (+ kuljetuskalusto, joka ei ole oma).
ZX-10R + ZX-6RR
Auto,kaksi mooppedia ja emännällä moposkootteri![]()
V-Strom 1000
Perheestä löytyy pari molempia, joten olkaahan varovaisia.. =)
*edit*
Ja tohonkin sain typon
Kaikkia on useampia. Ja tyon puolesta tankki kumipyorainen.
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Eipä ole ollut tarvetta autolle, emännällä kun sellainen kuitenkin on.
Ehkä joku pv tarvetta autollekin on, sitten tarvitsee katosa tilanne uudestaan. Nyt pääsee talvella hienosti julkisilla.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Pakko olla myös auto varsinkin talvella. En jaksais millään polkupyöräillä loskassa tai sateessa![]()
buell xb12s -> ktm superduke
2 pyörää, 1 moposkuutteri, auto tai oikeammin nissani ja vene. Oman osani yritän hoitaa pallon lämmittämiseksi.
Molemmat löytyy ja voihan auton aina pistää seisontaan kun dieselverokin katkeaa seisonnan ajaksi vaikkei se enää suuri ole pakettiautoksi rekisteröitynä![]()
Nykyään: Rakenneltu GPZ/Zx 750
Ennen: Honda NSR, Kawasaki KX