Suosituksia, mistä saisi moisen ihmeen, eli simppelin rek. kilven telineen jotta voisi heivata tuon ei-niin-kauniin vakio lokarin pois K7 gixxeristä?
Suomessa, myykö mikään firma näitä ja missä hinnoin, kun ei google oikein löydä millään, ja en aloittelevana motoristina tiedä millä nimellä hakea nettikaupoistakaan?
Jenkeistä ei uskalla tilata koska, niillä ilmeisesti eri kokoiset kilvet joten teline ei välttämättä tuo mitään apuja.
Kiitos jo etukäteen vinkeistä!
Konalas Nakkilan pyörä ja mopo myi ainakin viime vuonna jotain metallisia kilpitelineit gixuun oisko ollu 50e. Itse ostin speedist omani nimeä en muista, mutta senki modasin itse hitsaamal kilven kiinnitys raudan tukipalaan.
http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C0...33900-full.jpg
GSX-R750 K7
Eikös suzukin sivuilta saa ihan valmista palikkaa?
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Meneekö edes tuota vitosta? Ei ainakaan itsellä, kaksi lattaa joissa molemmissa neljä reikää...(RR80 @ Huhti. 08 2008,10:55) kirjoitti
Oma kilpitelineeni
-07 Z1000
-07 Gsx-R 1000 Myyty
-06 R1 vaihdettu
-05 R1 lunastettu
-00 R1 myyty
Tossa on vanha juttu:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....ne+gsxr
Jos haluat kiiltävää rosteria ja "tehdastekoisen" (=kalliin) niin vilkaisepas http://www.motoplastic.com (Puig-merkkistä sälää). Jälleenmyyjiä löytynee etelästäkin... Kustantaa n. 70e ja joutuu vähän modaamaan siistimmäksi jos haluaa. Alempi härpäke rälläkällä pois ja kanttaus ja reiät. Sitten täytyy asentaa myös kilven aluslevy jos et tahdo että kilpi on kohta poikki... Näitä myy joka pärräliike joko omalla mainoksella tai ilman, sen voi leikata pois. Katsastuskonttorilta oikeat kiinnityspultit ja mutterit 4kpl valkoisine hattuineen nii johan on siisti!
Lain mukaan tossa tarvitsisi myös heijastimen ja rekisterikilven valon. Laittaa ken tahtoo. Pimeällä tuo heijastin onkin ihan tarpeellinen jos ei itse pööpöile mopon päällä vaatteet heijastellen. Rekkarikilven valoksi saat esim. ne led-pulttimalliset jotka ei tosin taida olla hyväksyttyjä(?)
Mutta harkitse vielä itsetekoista, sen voi tehdä myös siististi jos vähänkin osaa ja on käytössä kunnon materiaalia. Tosin rosterin työstäminen ei ole ihan joka pojan peltisaksihommaa![]()
Jonkinmoisen rosterisen härpäkkeen sain ihan Suzuki liikkeestä kaupan päälle.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Omaan K3 kiloseen tein piirrustukset ja vein paikkakunnan ammattiopiston metallipuolelle, kustannus 5€. Jokseenkin outoa, että jotkut maksaa 50€-150€ tuollaisesta. Vähän näkee itse vaivaa niin pääsee huomattavasti halvemmalla..jäipähän muutama kymppi vakuutuksia varten *
edit: ei ole kylläkään noissa kuvissa vielä kiinni..
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
Ja yleensä itse saa tehtyä vähän vaivaa näkemällä huomattavasti paremman näköisen kuin kaupasta saatavat härpäkkeet, joissa on yleensä kiinnityskohdat kaikenmaailman (turhille)rekisterivaloille. Takavalo itsessään valaisee kilven ihan riittävästi kun teline sijoitetaan oikein.