Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Eli,pari päivää sitten sain pyörän,ja vasta muutama sata km takana,joten paljoakaan kokemusta ei ole tästä vielä ole,kuten ei muutenkaan isoista pyöristä.

    Tuossa hetki sitten kun käännyin motarille ja kiihdyttelin hieman rivakammin n.130km/h,alkoi kuulua erittäin pahalta kuulostava "räminä",joka KUULOSTI rautaiselta.

    Tosin,tuulikin humisi niin etten varmaksi voi sanoa.

    Mutta,kun hieman himmasi,niin poistui,ja jos hiemankin lisäsi kaasua,niin alkoi uudelleen,mutta kevyempänä.

    Tiputin sitten nopeutta ja ajoin loppu muutaman km motaria tasakaasua n.120km/h,eikä mitään ylimääräisiä enään kuulunut.

    Loppu viitisen kilometriä menikin epätasaista "taajama-ajoa" ajellessa,jolloinka ei mitään ongelmia.

    Kone käy ja kukkuu OK,ja jopa yllättävän hyvä tyhjäkäynti (ajettu 46tkm).

    Pyörän pitäisi olla kaikin puolin vakio,ja vieläpä rajoitettu 63kW.Konetta ei ole aukaistu.
    98 käytän bensana,mutta ei tuo mielestäni nakulta kuulostanut,enemmänkin laakerilta (ehkä,en tosiaankaan pysty varmaksi sanomaan,siksi kyselen).

    Katteista kyllä puuttuu muutamat ruuvit,VOISIKO tuollainen kuulua kuitenkin niistä (mitä toivon,koska ei samantien kiinnostaisi alkaa konetta aukomaan..),tai jostain muualta?

    Kiitoksia vastauksista ja jopa arvauksista!
    -92 GSX-R 750W
  2. #2
    ittellä oli aikanaan tonnisatasessa i/ö-ärrässä pakoputken laippa löysällä, rämisi vitusti tietyllä kierrosalueella...
  3. #3
    kannattaa käydä läpi kaikki katteiden ruuvit ja muut näkyvillä olevat, jos siellä olis vaikka joku löystynyt



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  4. #4
    Muutaman pultin+ruuvin jo katteisiin lisäilinkin,mutta kelien puolesta en ole "kovia" nopeuksia ajanut joten enpä tiedä jatkuuko enään.

    P.putki on kokonaisuudessaan kireällä,kävin pultit läpi sattuneista syistä..
    -92 GSX-R 750W
  5. #5
    Itellä kävi vähän samalla lailla sillonku ostin ton oman -93sen kiksun pari kesää sitten. Motarilla ku ajeli niin tietyillä kierroksilla (nopeudella) kuulu sellane älytön rohina / räpätys. Ja eihän siinä ajoviiman metelissä sitä pysty paikantaa. Vedin sitten parkkiin ja rupesin pähkäilee nii selvis että oli sellasen nippusiteen "häntä" millä ne oli etu pumppuihin niputellu niitä vaijereita. Se sit ku sai sopivan viiman siihen ni se räpätti siellä niitä muita palikoita vasten.

    Ni en sit tiiä mut kuulosti vaan tutulta toi että just tietyssä nopeudessa ääni lähtee... kannattaa ehkä ihmetellä että mikä siellä vois viiman mukana kolista johonki.
    =)
  6. #6
    Mulla oli kans tollanen -92 GSX-R 750 ja kuulu samanlainen "räminä". Sitä ei tosin kestänyt kuin 10 sekuntia ja sitten tuli kiertokanki lohkosta läpi. Eikä matkaa kotia ollu ku vaivaset 900 km... En tiä sitte....
  7. #7
    Lainaa (IsoVaalee @ Huhti. 10 2008,23:50) kirjoitti
    Mulla oli kans tollanen -92 GSX-R 750 ja kuulu samanlainen "räminä". Sitä ei tosin kestänyt kuin 10 sekuntia ja sitten tuli kiertokanki lohkosta läpi. Eikä matkaa kotia ollu ku vaivaset 900 km... En tiä sitte....
    Huhhuh,kuulostaapa pelottavalta..

    Eiköhän tässä tapauksessa se johtunut kuitenkin noista katteista,nyt tullut parisataa jo ajettua kyseisen tapahtuman jälkeen,eikä koneessa moittimista.
    -92 GSX-R 750W
  8. #8
    kyllä se sitte räjähtää jos räjähtää. mut ei hätää, sitten moottori pitää purkaa ja korjata. itte just palastelin oman turbokoneeni, ei ollu kova homma
  9. #9
    Räminää ja pärinää pitää olla, se on sitä motorismia
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
  10. #10
    Noniin,räminä tosiaan poistui katteiden kiristyksellä,mutta nyt on tullut jotain muuta..

    Eli,terävästä töyssystä yms kun ajaa,niin etupää "kitisee",kuulostaa tämäkin metalliselta.
    ~100km/h asti kuuluu,sen jälkeen tuuli voittaa kitinän.

    Eilen kun ajelin pätkän hiekkatietä,joka oli nimismiehenkiharalla,niin kitinä oli jatkuvaa,ja todella ärsyttävää.

    Mistähän voisi tulla,itse en edes osaa arvaillakkaan.?
    -92 GSX-R 750W
  11. #11
    etulokari tai liian kireelle vedetyt etukatteet
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  12.  
  13. #12
    Lainaa (Salmon @ Huhti. 22 2008,20:32) kirjoitti
    etulokari tai liian kireelle vedetyt etukatteet
    Lokariin en ole koskenut,mutta katteita olen jumpannut,mutta en niitä kovinkaan kireälle laittanut,mutta pitääpä tarkastaa.

    On vain niin metallisen kuuloinen,ja kuuluu hyvin pienessäkin vauhdissa,että ihmettelen vain..
    -92 GSX-R 750W