Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Tulipas tuolta ebaysta ostettua halvan dollarin slipari Vifferiin. Elikkäs tommosen G.P.R. racing sliparin sieltä haalin ku piti ääniä saada hurjemmiks.. No hurjemmikshan ne tuli aikas hyvin! Nyt on mökää aikas jees mutta nyt on pikku ongelma mikä ois ehkä voinu tulla mieleen ostaessa.. Eli kyseisessä putkessa ei ole orkkiksena mitään db-killeriä eikä siis paikkaakaan sille. Sinänsä tuo ei haittaa ellei naapuri rupea kiukuttelemaan mutta tuli vaan mieleen että kuis on radalle menon kans ku saattaapi nyt tuo db-raja ylittyä!? Onkos kukaan viritellyt itse jotain killereitä ja osais ohjeistaa meikäläistä? Hakua koetin käyttää mutta ei tärpänny.
    Ja onkos muuten muilla viffereiden omistajilla mimmosia rata-ajokokemuksia? Ittellä siis tuo -96 malli. Tuo kun ei välttämättä ihan paras peli radalle ole mutta kiva ois silti käydä vähän koettamassa tällä kaudella!
    - naiset pitävät meistä motoristeista koska meillä vehkeet seisoo koko talven..
    - en mä mistään mitään tiedä, kunhan sanoin vaan..

GSX-600F -98=> VFR 750 -96=> CBR 900 fireblade -99 => 3 vuoden tauko => SV1000S -05
    Kyllä sillä omaksi iloksi radalla kurvailee!!
    Ei tosin taida olla nopein, mutta ehtii! Itse tulee jonkin verran käytyä kurvailemassa, pysyy sitten hieman paremmin pyörä hanskassa tielläkin.
    Kyllä tämä todellakin on parasta mitä housut jalassa voi tehda!

Honda vfr vtec
    mitäs kustansi putki?Mulla on saman vuotinen vifferi itellä,ja olen kans miettiny tota mökäputken hankkimista
    VFR750F
    CBR1000RR
    Lainaa (tkNails @ Huhti. 04 2008,17:57) kirjoitti
    Eli kyseisessä putkessa ei ole orkkiksena mitään db-killeriä eikä siis paikkaakaan sille. Sinänsä tuo ei haittaa ellei naapuri rupea kiukuttelemaan mutta tuli vaan mieleen että kuis on radalle menon kans ku saattaapi nyt tuo db-raja ylittyä!? Onkos kukaan viritellyt itse jotain killereitä ja osais ohjeistaa meikäläistä?
    Ei ole itse tehty, mutta kuvan perusteella varmaan jotain keksii jo paskarrella. Ilman dB-killeriä oleva malli eroaa tuosta kuvan rööristä vain ruuvin reijän verran.
    Lähes kolmesataa makso kotiovelle tuotuna.. * voin laittaa linkin ainaki tolle mistä ite ostin mut se on sit tosiaan semmonen mis EI tota db-killeriä ole saatavana.. oli tosi nopee toimitus(pe maksu ja ke perillä!) ja muutenki tosi asiallinen ja istu niinku luvattu. mut eiköhän ton db-killerin kyhääminen onnistu jos ei itte ni jollain halvalla metallipajalla..

Kauheen vähältä tuntuu tossa mallikuvassa toi reikien määrä.. vai valehteleeko kuva tai oma käsitys.. Ettei menis ylikuristamisen puolelle.. tulee vaan mielee noi kirjottelut noista leovinssin ihmeprikoista..

Niin ja hauskaa oli kun ebaysta noita putkia kattelin ni jenkkilöistä d&d putkea yhestä firmasta kyselin ku ilmossa mainittiin pyörän malli ja vuosmallitki osu kohilleen ja sit ku mailailin et käyhän tää mulle ihan varmasti ni vastattiin et ei käy ja et niillä ei mun pyörään putkea löydy??

- naiset pitävät meistä motoristeista koska meillä vehkeet seisoo koko talven..
    - en mä mistään mitään tiedä, kunhan sanoin vaan..

GSX-600F -98=> VFR 750 -96=> CBR 900 fireblade -99 => 3 vuoden tauko => SV1000S -05
  6.  
    Laitappa www osoitetta mistä löisit mökäpöntön VFR:ään. Myös kuva omasta pyörästäsi missä pönttöon kiinni ois kova sana.

Passasko kaikki kiinnitykset suoraan eli kiinnitys originaali putkeen ja pyörän runkoon?