Moi,
Pyörää hankkimassa ja olin jo tuohon Banditiin kallistumassa, kun törmäsin testisivustoilla näihin SV (650/1000) -malleihin. Mutta onko tilanne niin, ettei tätä mallia tuoda ollenkaan Suomeen vai onko joku onnistunut SV:tä Suomesta hankkimaan?
Uutena itseäni kiinnostaisi ostaa, mut virallisilta maahantuojan sivuilta ei ainakaan pyörää löydy. Mutta ne sivut nyt muutenkin vaikuttavat aika surkeilta...
Jos omistajia löytyy, niin millaiset on kokemukset? Voiko suositella pitkälle kuskille (190cm)?
Kiitos vastauksista!
Aika hyvin täällä on SV juttua jo ollutkin, mutta ei lisä haittaa..
Mulla on vanhempi SV ja kyllä siihen sopii 187 pitkä kuski ainakin. Lisätila ei haittaisi, mutta ei ole välttämätöntä. Tankillisen ajaa yhdeltä istumalta..
Juu virallinen maahantuoja ei enään tänävuonna tuo 1000 maahan!
03-07 malleja toi.
1000cc pyörän valmistus on lopetettu ja ilmeisesti viime vuoden mallit on myös aika lailla myyty. Eli uutta ei enää todennäköisesti löydy mistään. Ainakin Ee-speedistä nuo on kaikki mennyt, satuin olemaan paikalla liikkeessä kun viimeisestä heillä olevasta pyörästä kävivät prätkämessujen aikaan kauppaa.(YRT @ Huhti. 04 2008,23:42) kirjoitti
Valmistus lopetettu, kun kestä liikaa. Älä osta. Mulla oli 2 vuotta, kiva pyörä. Mukavat muistot, en halua, että joku kokee saman.
No osta....aja 50.000 ja olet edelleen hymyssä suin.
Et tu, Brute
- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
Itsellä -99 sv650N, pituutta löytyy 194cm ja hurjalla n. 500 kilometrin kokemuksella voin sanoa, että ei ole liian pieni missään suhteessa.
Toiseen polveen ajoasento ottaa aika pahasti, mutta se on täysin eri tarina se.
Itse tykkään erittäin paljon, lähtee kun pitääkin, kuljettaa tällaista +100 kiloista ruhoa komeasti, ei mitään ongelmia. Kaupunkiajelut menee näppärästi ja mutkapätkillä homma vaan paranee.Vielä kun saan jonkinlaisen pienen etupleksin, niin matka-ajokin alkaa menemään hieman kevyemmin.
Suosittelen lämpimästi.
Kolmas kesä alkaa SV:llä. Yksi kesä(16000km) meni 650:lla ja nyt alkaa toinen ajokausi 1000:lla. Eli tykkään valtavasti!!![]()
Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
Hieno peli, itselläni on ollut molemmat kateversiot eli 2002 ja 2003. Tosi mahtava pyörä, jonka jälkeen ei enää rivikoneisiin ole paluuta.
V2-koneissa on tunnelmaa !
Piaggio Vespa LX125 -05
Suzuki SV650S -03
Suzuki SV650S -02
Yamaha XJ600 Diversion -94
Mimotolla oli tullu uusi sv 1000 n myyntiin (ylivuotinen siis..)
Osta pois kuleksimasta.![]()
Itse olin myös Banditia pari vuotta sitten ostamassa eka pyöräksi mutta sitten törmäsin SV:hen. Kaksi kesää ja 20tkm ajelleena voin suositella lämpimästi. Tuohon pyörään ei kyllästy koskaan! Oma pyöräni on -04 650 S ja kuski 185 cm pitkä.
You're a driver, not a passenger in life.
SV oli pyörä jossa oli ajamisen riemua kokorahalla, väännökäs ja luonteikas kone. Tehoja kaipasin lisää mutta tässä pyörässä ei tehot olekaan se pääasia. Hyvä ajettavuus joskin lievästi löysä keula, ei kuitenkaan häirinnyt normikäytössä. Lisäksi erittäin munakkaat äänet virihormilla...
"Never play cowboy in a room full of Indians."
Suosittelen, itselläni oli 650cc, vm 2003. Vaihdoin sen siskoon, eli V-Stromiin. Käsiin jäi originaali takalokasuoja, jos joku tarvitsee...![]()
Life is too short to leave behind.
Kawasaki 300J 2014 - lällis
Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
Voin suositella SV:tä lämpimästi. V2 moottori vaatii pienen totuttelun jotta saa pelin kulkemaan "pehmeästi". Aluksi tuntui tuo moottorijarru aiheuttavan jonkin asteista "loikkimista" mutta kun pyörään tottuu niin on kyllä todella mukava pyörä. *Eikä se totuttelu niin hirveästi aikaa ota, että siitä vaan SV:n puikkoihin. 03-07 malli on todella hyvän näköinen peli, vanhakin ihan ok. Toiset tykkää äidistä ja toiset naapurin vaimosta, vai miten se oli...
Moottoripyöräily on parasta...(mitä voi tehdä housut jalassa!).
Hieno peli. Itse omistan mustan 1000 k5 jonka olen nyt modaillut mieleisekseni. Ohessa kuvia erinnäisistä säädöistä SV1000S.
Tuosta pituudesta olen jäävi sanomaan mitään kun olen alle 180 senttinen mutta sen verran voin mainita että orggis cliparit o kyl helvetin alhaalla ja itselleni aiheutti kipeää selkää pidemmillä vedoilla. Vaihdoin esti helibarit mutta sekään auttanut tarpeeksi joten lopuksi heitin LSL superbike kitin eli tollanen nakun tyylinen normi stonga ja nyt menee pitkätki reissut ilman ongelmia.
Kuva-albumistani löydät kuvia jahka ihmettelet miltä moisilla muutoksilla näyttää.
Niin ja putket kannattaa vaihtaa heti alkuunsa on meinaan pikkasen enemmän luonnetta kun pääsee V2:n murinat oikeuksiinsa![]()
Tuolla stongalla ilmeisesti saa vähän pystymmän ajoasennon? Onkos hyvät kokemukset siitä?(maukka77 @ Huhti. 22 2008,15:28) kirjoitti
Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
Käytännös on SV1000N version asento eli aika pystys on. Päälle 120 nopeuksis pitää jo laittaa päällä vähäsen vastaan kun meinaan tuo pleksi enään suojaa niin kuin ennenEhkä jollain tuplakupulla vois vähän parantua mutta ei se minua haittaa kun olen aiemmin ajellu nakulla niin ei tää ole mitään siihen verrattuna
Suosittelen kyllä lämpimästi jos tuntuu että S:n asento laittaa omilla (kuskin) fyysisillä mitoilla turhan makaavaan asentoon. Väitän kyllä että laittoivat tehtaalta kyllä "matkasportiksi" turhan makaavan asennon
Edit: Unohtui yksi aika merkittävä seikka mainita. Eli koska tuo stonga laittaa kätöset leveämmälle niin peileistä joista ei orggiksillakaan meinannut nähdä oikeen kunnolla niin ei oikeen näe mitn ellei joko nosta kyynerpäätä (eli mulkaisee kainalon alitse) tai vie kyynärvartta sisälle päin
Joo, .fi -sivut on ala-arvoisessa kunnossa, jos haluaa nähdä miltä eri värit näyttää pyörässä jne kannattaa katsoa saksan sivuilta; Saksan sivut (www.motorrad.suzuki.de)(norsu @ Huhti. 03 2008,21:53) kirjoitti
Suomen sivuilla esim Busan teho ja vääntö on vielä avoin... ei paljon päivitykset iske näköjään...
Anyway, SV 1000 on poistunut näköjään Saksan valikoimastakin...
Hups keikkaa en huomannut vastata tähän(Sume @ Huhti. 23 2008,08:33) kirjoitti
Ostin nuo Bi-Xenonit (6000k) täältä Xenonvalosarjat.com.