Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Autocom Pro LT:hen asentaneet, saisko neuvoja.

Asensin Autocom:n palikan takakaiuttimiin ja mielestäni värit meni oikein, 6 kpl juotoksia.
    Käsittäkseni pyörän soittimeen ei tarvitse vetää mitään kaapelia itse Autocom laitteesta?

Vipukytkin sulkee takakaiuttimet, puhe kuuluu kypärään mutta musiikki ei, missä meni väärin?
    Lainaa (AriH @ Huhti. 03 2008,20:46) kirjoitti

Asensin Autocom:n palikan takakaiuttimiin ja mielestäni värit meni oikein, 6 kpl juotoksia.
    Käsittäkseni pyörän soittimeen ei tarvitse vetää mitään kaapelia itse Autocom laitteesta?

Vipukytkin sulkee takakaiuttimet, puhe kuuluu kypärään mutta musiikki ei, missä meni väärin?
    No nyt on kovin vaikea sanoa kun et kerro värejä. Kehoittaisin irrottamaan takalaukun kaiuttimet (ruuvit takalaukun selkänojan läpi) niin näet / voit tarkistaa kaiuttimille tulevien johtojen värit.

Kerro jos ei selviä. Lunttaan omasta fillarista johtojen värit.
    <p>2002-2014</p>
    Itse tsekkasin varmuuden vuoksi kaiuttumsita värit vuoden 2006 LT:ssä, oli ohjeen mukaiset ja hyvin lähti pelittämään.

Ylläoleva vinkki tuli samasta lähteestä kuin yllä.

Varmuuden vuoksi tinasin kaikki liitokset enkä katkonut johtoja, ei tule myöskään sitä kautta liitoksiin ongelmia jatkossa... toivottavasti...
    https://www.juvander.me/ilpo

AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
    Autocom:n ohjeen värit ei aivan taida vastata todellisuutta tai sitten mulla lievää värisokeutta noissa kaksivärisissä johdoissa.
    Täytyy tarkistaa kaiuttimista, palaan asiaan huomenna, kiitos *
    Tuo vissiin liittyy myös pyörän vuosimalliin, mulla tuli ainakin sen palikan mukana värillinen ohjelappu jonka mukaan nuo tsekkasin tuohon 2006 malliseen ja se ainakin piti paikkansa. Ei ne värit nyt ihan kuvan mukaiset olleet, mutta tekstiä hyödyntäen homma eteni kivasti.

Mulla on tuo ohje pdf:näkin, jos tarvitset.
    https://www.juvander.me/ilpo

AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
    Itsellä kävi aikoinaan Autocomin asennuksen kanssa silviisiin köpelösti, että käsitin sen asennuskuvan väärin päin. Niinpä sinne Autocomin 1200 LT SML-S-CRA-pulikalle menevät mustat ja punaiset johdot (siis oikea ja vasen kanava) menivät väärin päin suhteessa niihin katkaistaviin LT:n kaiutinjohtoihin.
    Uskon, että ne LT:n johtojen värikoodit ovat kyllä oikein, mutta tuo musta-punaisen Autocomin johdon liittäminen LT:n sini-harmaaseen ja kelta-siniseen voi olla sulla väärin päin. Kokeilehan vaihtaa ne...

Tämä kaikki sillä varauksella, että ylläkuvattu kokemukseni on vuodelta 2004 ja silloisen Autocomn ajoilta. Mallit ovat tietysti muuttuneet ja ehkä ohjeetkin.

t. pozo

-04 K 1200 LT

Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
    Lainaa (C-A-D @ Huhti. 03 2008,21:06) kirjoitti
    Lainaa (AriH @ Huhti. 03 2008,20:46) kirjoitti

No nyt on kovin vaikea sanoa kun et kerro värejä. Kehoittaisin irrottamaan takalaukun kaiuttimet (ruuvit takalaukun selkänojan läpi) niin näet / voit tarkistaa kaiuttimille tulevien johtojen värit.

Kerro jos ei selviä. Lunttaan omasta fillarista johtojen värit.
    Tällaiset värit löyty kaiuttimista:
    antennin puoleinen kaiutin (vasen):
    keltainen (pyörä) - valkoinen (Autocom)
    Keltainen / sininen katkaistu (pyörä) - punainen ja toinen musta (liittimen puolelle)

oikea puoli:
    sininen / mauve (pyörä) - valkoinen
    sininen / harmaa katkaistu (pyörä) - punainen ja toinen musta (liittimen puolelle)

Onkohan sillä merkitystä kummalle puolelle moninapaliitintä liitokset tehdään, tein liitokset keulasta tulevan kaapelin puolelle, meneeköhän värit suoraan läpi liitimestä
    Viisas possu tekee liitokset pyörän puolelle. Näin takalaukun irroituskin on helppoa.
    <p>2002-2014</p>
    Minä jouduin 2001:een LT:hen arpomaan kolmeen kertaan *oikeat värit. Ne on jotenkin peilikuvana niissä kytkentä kuvissa ja niistä saa käsityksen, että kytkentä tulisi takakaiuttimien moninapaliittimen radion puolelle vaikka se kaiketikin kuvaakin että liitäntä tehtäisiin liittimen kaiuttimien puolelle. Samoin minulla oli lisäksi väärän väriset raidat joko kuvassa tai pyörässä ja lisäksi kolme erilaista kuvaa. Muistaakseni kytketäohjeen mukaan johdot täytyykin katkaista, ja tietenkin katkaisin johdot. Ja kolmannen katkaisun jälkeen jouduin jo laittamaan pätkät uutta johtoa väliin, että sain päät yltämään yhteen. Mutta kyllä se vain alkoi pelittämään, vaikka usko meinasi jo välillä loppua. Minun hieman hankala antaa värejä, kun peitin kötöstykset huolellisesti kutistesukan sisään, enkä tullut kuvaan merkinneeksi lopulta toimivaa kytkentää
    Lainaa (jowin @ Huhti. 04 2008,21:14) kirjoitti
    Minä jouduin 2001:een LT:hen arpomaan kolmeen kertaan *oikeat värit. Ne on jotenkin peilikuvana niissä kytkentä kuvissa ja niistä saa käsityksen, että kytkentä tulisi takakaiuttimien moninapaliittimen radion puolelle vaikka se kaiketikin kuvaakin että liitäntä tehtäisiin liittimen kaiuttimien puolelle. Samoin minulla oli lisäksi väärän väriset raidat joko kuvassa tai pyörässä ja lisäksi kolme erilaista kuvaa. Muistaakseni kytketäohjeen mukaan johdot täytyykin katkaista, ja tietenkin katkaisin johdot. Ja kolmannen katkaisun jälkeen jouduin jo laittamaan pätkät uutta johtoa väliin, että sain päät yltämään yhteen. Mutta kyllä se vain alkoi pelittämään, vaikka usko meinasi jo välillä loppua. Minun hieman hankala antaa värejä, kun peitin kötöstykset huolellisesti kutistesukan sisään, enkä tullut kuvaan merkinneeksi lopulta toimivaa kytkentää
    Pyörä on vanhus vuodelta - 99
    Täytynee katsoa kaiuttimista tulevat johdot mitä väriä ne vastaa liittimen toiselta puolelta, nopeasti katsottuna ei mene samasta kohdasta samalla värillä läpi tai sitten alkaa olla promilleja liikaa tähän aikaan illasta Palaan asiaan taas huomenna. Kiitos!
    Lainaa (AriH @ Huhti. 04 2008,21:37) kirjoitti
    Lainaa (jowin @ Huhti. 04 2008,21:14) kirjoitti
    Pyörä on vanhus vuodelta - 99
    Täytynee katsoa kaiuttimista tulevat johdot mitä väriä ne vastaa liittimen toiselta puolelta, nopeasti katsottuna ei mene samasta kohdasta samalla värillä läpi tai sitten alkaa olla promilleja liikaa tähän aikaan illasta Palaan asiaan taas huomenna. Kiitos!
    Vai -99 vanhus

Tsekkaa ne johdot kaiuttimista. Sen jälkeen tiedät mitä katkoa.
    <p>2002-2014</p>
  12.  
    Lainaa (pozo izquierdo @ Huhti. 04 2008,19:49) kirjoitti
    Itsellä kävi aikoinaan Autocomin asennuksen kanssa silviisiin köpelösti, että käsitin sen asennuskuvan väärin päin. Niinpä sinne Autocomin 1200 LT SML-S-CRA-pulikalle menevät mustat ja punaiset johdot (siis oikea ja vasen kanava) menivät väärin päin suhteessa niihin katkaistaviin LT:n kaiutinjohtoihin.
    Uskon, että ne LT:n johtojen värikoodit ovat kyllä oikein, mutta tuo musta-punaisen Autocomin johdon liittäminen LT:n sini-harmaaseen ja kelta-siniseen voi olla sulla väärin päin. Kokeilehan vaihtaa ne...

Tämä kaikki sillä varauksella, että ylläkuvattu kokemukseni on vuodelta 2004 ja silloisen Autocomn ajoilta. Mallit ovat tietysti muuttuneet ja ehkä ohjeetkin.

t. pozo

Pozo olit oikeassa
    Asennusohje on moninapaliittimeen laukunpuolelle asennettaessa, tietenkin lähdin sitä keulan puoleiseen päähän asentamaan kuten C-A-D siitä possujutussa vinkkasi, takalaukun irrotus on "hieman" helpompi kun ei tarvitse liitoksia purkaa
    Punainen ja musta vaan vaihtoi paikkaa molemmissa linjoissa niin johan alkoi humppa soida ja jalka vipattaa ja vaimon on hyvä ajaa takapenkin sohvalta käskyttäen

Tämä foorumi on hyvä sanon minä, KIITOS!