Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
  1. #1
    Nyt on vaikea valinta edessä. Tulevan pyörän merkki on Honda, mutta malli on vielä avoin. Pitäisi löytää sellainen prätkä, että sillä voisi ajella kaikenlaista (sekalaista) ajoa. Ajelen osin työmatkaa, osin taajama/kaupunkiajoa. Olisiko VFR sellainen pyörä jolla pärjäisi vähän joka paikassa? Hiekkatie ajoa ei tule. Vai onko muita hyviä ehdokkaita?
  2. #2
    Honda VTR ois mun mielestä hyvä vaihtoehto myös
  3. #3
    cbf1000s. Ite hommasin tänä keväänä. Väännökäs yleispyörä. Käy myös kohtalaisesti matkalle. Ite hommasin heti kolmen laukun original satsin. Keskiseisontatuki kannattaa ottaa myös jos ei ole vakiona, kuten esim. abs mallissa.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  4. #4
    Lainaa (Qases @ Huhti. 03 2008,19:04) kirjoitti
    Olisiko VFR sellainen pyörä jolla pärjäisi vähän joka paikassa?
    On. Ja muutenkin varma peli ilman heikkoja puolia.

    Lue tämä!!



  5. #5
    Yksi lisäpiste VFR:lle. Sopii myös matkantekoon vaikka kaksi päällä + laukut vallan mainiosti.

    Kertakaikkisen hyvä vaihtoehto, suosittelen
  6. #6
    Mä annan ääneni (puolueellisesti ja tottakai!) Blackbirdille. Itselläni juuri threadin aloittajan kaltaisessa .

    strider
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  7. #7
    Itselläni XX, jos ajat taajama-ajoa paljon, hanki notkeampi peli eli VFR tai CBF 6 satku tai CBF 1000...kaikilla noilla sekalainen ajo kyllä sujuu mukavasti, xx on raskain citykäytössä.
  8. #8
    Veturimiehet heiluttaa!!!

    Eli VTR! Kevyt, vääntävä, suorituskykyinen, mutta helppo ajaa.
  9. #9
    Lainaa (santeriv @ Huhti. 04 2008,10:16) kirjoitti
    Veturimiehet heiluttaa!!!

    Eli VTR! Kevyt, vääntävä, suorituskykyinen, mutta helppo ajaa.
    +1 *

    [Edit: ja kuulostaa vähemmän singeriltä kuin muut Hondat]



    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  10. #10
    Nurkka-ajoon Hornet. Mutta jos tulee tuota maantie ajoakin niin silloin tuo VFR on varmasti paikallaan.
  11. #11
    Ehdottomasti kannattaa käydä koeajamassa VTR Firestorm!

    Kaikissa pyörissä varmasti omat puolensa, niin hyvät kuin huonotkin ja valinta ei tietenkään ole helppo, jos ei tiettyä mallia kiikarissa. VTR F:n saat kuitenkin kohtuu hinnalla ja varmasti kaikinpuolin hyväkin pitäsi löytyä suht.helposti.

    Onko vaatimuksia pyörältä? Ikä, hinta, tehot, vakuutukset, koko ym.ym...?
    Viisas pääsee vähemmällä!
  12. #12
  13. #13
    VFR on tosi kestävä ja hyvä yleispyörä, mut VTR on kyllä melko paljon hauskempi, tunnokkaampi ja ketterämpi ajaa... suosittelen koeajoa. Itselläni tallissa sekä VTR että VFR, mutta ellen ole lähdössä eurooppaan 2 päällä + laukut niin alleni lähtee 100% varmasti VTR.
    Veturissa on vain 2 huonoa puolta VFR:ään verrattuna: pienempi toimintasäde sekä nokkien voimansiirto perinteisesti ketjulla eikä rattailla kuten ennen vuotta 1997 valmistetuissa VFR:issä.
    Molemmat kyllä kelpo vehkeitä muihin japseihin verrattuna *



    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  14. #14
    Lainaa (Spede1 @ Huhti. 04 2008,10:51) kirjoitti
    CB1000R
    Eikös tuo ilmesty vasta heinäkuussa?

    Vtr, vfr, cbf1000 Kaikki hyviä pyöriä varmasti.
    Noista pystyin lienee cbf ja kyykyin vfr.
    Helpoin joka paikan pyörä cbf, mutta munakkain vtr.
    Koko kate taas tekee vfr:stä mukavan matkapyörän ja siihen saa yleensä laukkusatsinkin mukaan.
    vfr:llä on hintaa entiten ja vtr:iä on joka lähtöön.
    Mielestäni aika oma mieltymys ulkonäköön jne jne ekassa pyörässä.
    Käy kokeilee kaikkia niin asiat selkiytyy parhaiten. Nythän on jo ajokelitkin
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  15. #15
    Lainaa (rammus @ Huhti. 04 2008,11:00) kirjoitti
    Eikös tuo ilmesty vasta heinäkuussa?
    Taitaa ilmestyä. Sen takia ostinkin FZ1-N:n ;)
  16. #16
    Lainaa (Compañero @ Huhti. 04 2008,10:43) kirjoitti
    Onko vaatimuksia pyörältä? Ikä, hinta, tehot, vakuutukset, koko ym.ym...?
    2000-luvulla tehty peli pitää saada ja rahaa käytetään n 7000€. Tehojen puolesta ei ole hirvittäviä vaatimuksia, kaikilla varmaan ennättää sen verran mitä tarvitsee. Kaksi päällä olisi joskus tarvetta ajella. Vakuutuksia maksetaan jo nytkin niin paljon, että sen parempi mitä halvempi vakuuttaa.



  17. #17
    Lainaa (presto358 @ Huhti. 03 2008,19:11) kirjoitti
    cbf1000s. *Ite hommasin tänä keväänä. Väännökäs yleispyörä. Käy myös kohtalaisesti matkalle. Ite hommasin heti kolmen laukun original satsin. Keskiseisontatuki kannattaa ottaa myös jos ei ole vakiona, kuten esim. abs mallissa.
    Hyvä valinta yleispyöräksi varmaakin cbf 1000s,tai sitten cb 1300SA...mukava/helppo pyörä ajaa,ei mikään teho peli mutta vääntöä löytyy ihan mukavasti moottorista...kolmas kausi CB 1300:lla alkanut juuri
    <br />
  18. #18
    vfr on noista selkeästi kallein. Tuohon 7-8 donaan saa vtr:iä alle 20 donaa ajettuja ja reippaasti 2000 luvulta. vtr on myös helppo myydä eteenpäin. vfr:t on mielestäni kohtalaisesti ylihinnoiteltu. Tosin saahan niistä myös sitten myydessä enemmän (jos saa).

    Vakuutuksissa painaa aika paljon teho paino suhde. Asuin paikka ja ikä myös. Lähtö 25 bonarii liikenteeseen ja jos kaskoa meinaat niin riivaa täydet 70% heti lähtöön.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  19. #19
    VFR on niin hyvä, että viat ovat vain luuloissasi! Ehdottomasti!!
    KTM SMT 990 LE 2010
  20. #20
    Mä ottaisin ehdottomasti VTR:n. Se eroaa tietysti luontensa vuoksi noista muista sillä, että se on aika paljon ketterämpi ja kevyempi käsitellä kuin esim. VFR ja XX. Moottorin luonne on mahtava ja tollaisen kun ostaa slipareilla varustettuna, niin muuta ääntä ei halua enää koskaan kuullakkaan itsellä ainakin on vähän ikävä.

    Veturit on luotettavia värkkejä ja niillä pystyy ajamaan niin rataa, kaupunkikruisailua, kun pitempiäkin reissuja. Parhaimmillaan tuo on tietysti mutkapätkillä, mutta kyllä sillä radallakin pärjää "parempien" pyörienkin joukossa. Suosittelen (kahden Veturikauden kokemuksella) tosissan kokeilemaan!!!

    Tuota jälleenmyynnin helppoutta en itse ainakaan allekirjoita. Omaa sain myydä aika kauan, vaikka hinta oli selvästi muita alhaisempi ja varusteita oli vaikka muille jakaa...jostain syystä se ei ole se halutuin malli nykyään. Liekö syynä vanhahtava tekniikka kaasareineen....?
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  21. #21
    Lainaa (hannu p @ Huhti. 04 2008,08:37) kirjoitti
    Yksi lisäpiste VFR:lle. Sopii myös matkantekoon vaikka kaksi päällä + laukut vallan mainiosti.

    Kertakaikkisen hyvä vaihtoehto, suosittelen
    +1 hiukan puoluelisesti.. miksei vtr:kin..
    - naiset pitävät meistä motoristeista koska meillä vehkeet seisoo koko talven..
    - en mä mistään mitään tiedä, kunhan sanoin vaan..

    GSX-600F -98=> VFR 750 -96=> CBR 900 fireblade -99 => 3 vuoden tauko => SV1000S -05
  22. #22
    Ja kukaan ei ole viellä ehdottanut 600f cbr.ää Oma ääneni sille.
  23. #23
    Lainaa (Spede1 @ Huhti. 04 2008,10:51) kirjoitti
    CB1000R
    Mikähän helvetti siinä muuten on, että vieläkään ei ole tehoja ilmoitettu? Luulevatkohan hyötyvänsä jotenkin tehotietojen pimittämisestä?

    Ihme touhua, sanon minä!

    Edit: Myöskään painoa ei ole ilmoitettu.



    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  24. #24
    Lainaa (rammus @ Huhti. 04 2008,11:21) kirjoitti
    vfr on noista selkeästi kallein. Tuohon 7-8 donaan saa vtr:iä alle 20 donaa ajettuja ja reippaasti 2000 luvulta. vtr on myös helppo myydä eteenpäin. vfr:t on mielestäni kohtalaisesti ylihinnoiteltu. Tosin saahan niistä myös sitten myydessä enemmän (jos saa).

    Vakuutuksissa painaa aika paljon teho paino suhde. Asuin paikka ja ikä myös. Lähtö 25 bonarii liikenteeseen ja jos kaskoa meinaat niin riivaa täydet 70% heti lähtöön.
    Meinasin myös heittää kommentin vfr:n ylihintaisuudesta, mutta ehdit ensin!
    Eli aika käsittämättömissä hinnoissa on.

    Tuo cbf1000s olisi varmaankin aika hyvä valinta yleispyöräksi, vaikkakin on aikas möhkö. Mutta jos rata-ajo ei ole ensimmäisenä mielessä, niin varmasti kelpo pyörä.
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  25. #25
    Jos hintaluokka on tosiaan 7 - 8 t, niin 2006 cbf1000 malleja pitäisi olla tarjolla. Ja vakuutus on halvimmasta päästä. Itellä täyskaskolla alle 700,- bonukset 70 / 25, ikääkin tosin jo kohtalaisesti.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  26. #26
    Lainaa (Qases @ Huhti. 04 2008,11:14) kirjoitti
    Lainaa (Compañero @ Huhti. 04 2008,10:43) kirjoitti
    Onko vaatimuksia pyörältä? Ikä, hinta, tehot, vakuutukset, koko ym.ym...?
    2000-luvulla tehty peli pitää saada ja rahaa käytetään n 7000€. Tehojen puolesta ei ole hirvittäviä vaatimuksia, kaikilla varmaan ennättää sen verran mitä tarvitsee. Kaksi päällä olisi joskus tarvetta ajella. Vakuutuksia maksetaan jo nytkin niin paljon, että sen parempi mitä halvempi vakuuttaa.
    Jos 600:nen CBR F/RR tuntuu pieneltä, niin suosittelen VTR:ää. Tuolla hintaluokalla molempia saa ihan hyvin. Niin, no miksei myös tuo CBF1000.



    Viisas pääsee vähemmällä!
  27. #27
    Vfr Cbr Vtr löytyyhän noita käy kokeileen kaikkee niin löydät omasi !



    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  28. #28
    Annettu speksi on varsin väljä, esim. moottorin koon ja hintahaarukan suhteen.
    Useimpien mielestä juuri se itselle mieleinen pyörätyyppi on aina
    Tosi Hyvä yleispyörä, oli se sitten customi tai kyykky. :-)

    Sanoisin, että hirveän kaukana ei olla metsässä, jos pyörä on

    1) jotain suurista japanialaisista merkeistä. tai miksei BMW
    2) katettu, eikä ehkä kyykyistä kyykyin.

    Tuohon speksiin osuu ihan hirveän erilaisia mopoja, se on syytä tiedostaa.

    Itse suosin enempi matkaenduro-tyyppisiä, ja Varadero on ollut
    Juuri Minulle aivan loistava pyörä kaikenlaiseen ajoon kaikenlaisilla
    teillä. Metsäautoteiltä motarille, missään ei vituta ainakaan pyörän
    ominaisuudet tai puutteet. Löytyy suojaavat katteet, pitkääkin välitystä,
    reiluhkosti joustovaraa, a-ok yleisrenkaat, joilla pärjää sorallakin,
    ja mukavasti ja letkeästi vääntävä moottori.

    Jos merkki on Honda, jokin näistä luulisi osuvan kotipesään:

    - Varadero
    - Transalp
    - Africa Twin
    - Veturi
    - CBF 1000
    - VFR
    - XX



    -- sjm
  29. #29
    En vieläkään ymmärrä miksi joku sanoo XX.n olevan kankea taajama tai kaupunkiajoon? Siis jos vielä helpompaa kaupunkiajoon haluaa niin vaihtoehto on Monkey.

    Kyllä XX taittuu mutkiin ja risteyksiin siinä kuin mikä tahansa mopo,kuskista se on kiinni. Vaan jos haluaa mopolla ajella metsässä niin siihen tuo nyt ei käy,mutta eipähän lopu ajamisen ilo minkäänlaisella asvaltilla
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  30.  
  31. #30
    Lainaa (adrenaliini @ Huhti. 05 2008,15:03) kirjoitti
    En vieläkään ymmärrä miksi joku sanoo XX.n olevan kankea taajama tai kaupunkiajoon? Siis jos vielä helpompaa kaupunkiajoon haluaa niin vaihtoehto on Monkey.

    Kyllä XX taittuu mutkiin ja risteyksiin siinä kuin mikä tahansa mopo,kuskista se on kiinni. Vaan jos haluaa mopolla ajella metsässä niin siihen tuo nyt ei käy,mutta eipähän lopu ajamisen ilo minkäänlaisella asvaltilla
    Taittuu toki ja on helevetin hieno pyörä. On mulla sellainenkin ollu. Voin kyllä lämpöisesti suositella sitäkin. Mutta jos esim ensimmäistä pyörä on hankkimassa, niin ehkä Veturi olis siihen tarkoitukseen keveytensä puolesta parempi.....?

    No muutenkin molemmat omistaneena voin niitä verrata ja nostaisin kyllä Veturin paremmaksi yleisvärkiksi.Sillä voi ajaa mukavasti myös radalla. Kyllä äksäksäkin sillä taipuu, mutta ei niin ketterästi
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen