Sivu: 23 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223
Tulokset 661:stä 673:een 673:sta
  1. #661
    Lainaa RzR kirjoitti Katso viesti
    Speedweek oli juuri laittanut uuden uutisen Kymistä, eikä kauhean valoisalta näytä.
    http://www.speedweek.com/motogp/news...ifenblase.html
    Ei kai tuossa nyt ollut mitään ihmeempää, wihuri vinkuu ja "reportterit" ja "insiderit" puhelee niinku tähänki asti.
    Ducati HM1100s + GsxR1000 k7
    http://www.youtube.com/user/weeboom1
  2. #662
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    Välillä uutisointia vähän positiivisemmalla sävyllä

    https://yle.fi/urheilu/3-9914611
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  3. #663
    ^

    Ajokoulutusasiat/niille rakennettavat fasiliteetit on jääneet myös vähälle huomiolle, niistähän tulee kassavirtaa vuoden ympäri.
    Pohjolan esityksessä syyskokouksessa ne oli hyvin esillä mutta media ei ole tarttunut.
    <p>ZX-10R 2016</p>
  4. #664
    Hallinto-oikeus on kumonnut Kouvolan kaupungin päätöksen kahden miljoonan euron pääomalainasta. https://kouvolansanomat.fi/uutiset/l...5-b5bef10ff675. Päätöksestä voi valittaa KHO:on mutta kumoutuuko alemman oikeusasteen päätös, on aika epätodennäköistä että niin kävisi.

    Yksityisiä sijoittajia tarvitaan lisää tai sitten kuntien mahdollisille lainoille vakuuksia... Vaikuttaa vain siltä ettei kumpiakaan tunnu olevan tarjolla. Pohjolan halu olla kommentoimatta viittaa vahvasti tähän. https://kouvolansanomat.fi/uutiset/l...9-8b58b2b0162d

    Ja sitten vielä tämä, mikään laki tai direktiivi ei vaadi kuljettajakoulutuksen järjestämistä radalla. https://kouvolansanomat.fi/uutiset/l...a-3af490ef40c2
    Viimeksi muokannut: Patukka; 09.11.2017 klo 15:32.
  5. #665
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Välillä uutisointia vähän positiivisemmalla sävyllä

    https://yle.fi/urheilu/3-9914611
    Rivien välistä kun lukee, niin ei tuo kovin positiiviselta kuulosta. Kesällä jos tosiaan laitettu stoppi rakennustyömaalle. Louhinnoista mainitaan ison herran suun kautta, että ovat keskeytetty ja päivittäinen työ on rahan hankkimista. Lisäkustannuksia tulee tällätavoin rakentamalla.
  6. #666
    Päivitystä tilanteeseen, työt ovat tällä hetkellä seis, ei kovin hyvältä näytä. https://kouvolansanomat.fi/uutiset/l...7-cd9ac67cfada
  7. #667
    Alkaa haista siltä, että vedetään homma tarkoituksella nurin ja sitten ostetaan projekti vähän edullisempaan hintaan voudilta. Käytetään ns kaivoskauppa-menetelmää.
    Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä motoristeista.
  8. #668
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Alkaa haista siltä, että vedetään homma tarkoituksella nurin ja sitten ostetaan projekti vähän edullisempaan hintaan voudilta. Käytetään ns kaivoskauppa-menetelmää.
    + =

    Yllättävän hapokas yhtälö monelle .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  9. #669
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    + =

    Yllättävän hapokas yhtälö monelle .
    toi on se sama liiketoimintasuunnitelma millä toimii pikkukylien jäähallit........
  10. #670
    Lainaa A59 kirjoitti Katso viesti
    toi on se sama liiketoimintasuunnitelma millä toimii pikkukylien jäähallit........
    Kylpylän voi myös perustaa noin. Antaa jonkun toisen tehdä työt ja mahdolliset virheet ja sitten kun on valmista, astuu pöytään. Yleensä rahoituslaitokset ovat mukana melkein menestyvän yrityksen alasajobusineksessa ja joskus myös kunnanisät. En tietenkään väitä, että tuollaista olisi ikinä tapahtunut, mutta ajatusleikkinä tavattoman kiintoisa.
    Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä motoristeista.
  11. #671
    Ja sitten ei oo taas mitään ongelmaa, korkeintaan pieniä haasteita

    https://yle.fi/uutiset/3-9925310
    RC8 mökkiajeluihin
    K7 gixxeri radalle, FXST kainaloiden tuuletukseen, Kymco Agility 50 ajokiellon varalle
    Don't call me stupid, I'm insane!
  12. #672
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Alkaa haista siltä, että vedetään homma tarkoituksella nurin ja sitten ostetaan projekti vähän edullisempaan hintaan voudilta. Käytetään ns kaivoskauppa-menetelmää.
    Ihan vakiokäytäntö. On tuota tehty jo niin pitkälle, että se se näytä parin vuoden päästä Keimolalta vaan Aragonilta.
    Jos mietit, mikä pyörä pitäisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minäkin tekisin.
  13.  
  14. #673
    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    Ja sitten ei oo taas mitään ongelmaa, korkeintaan pieniä haasteita

    https://yle.fi/uutiset/3-9925310
    Ei taida ihan stemmata nuo Ylen jutun rahanlähteet yksityisen ja julkisen välillä. Sivusta katsoen on näyttänyt vähän sellaiselta 'keisarin uudet vaatteet' -tyyppiseltä tarulta, jossa yksityisen rahan saamisen vaikeutta ei ole missään vaiheessa myönnetty, vaikka sen on nähnyt sokea Reettakin. Monttu on kaivettu julkisella rahalla ja luotetaan, että yhteiskunta sen jotenkin pelastaa. Moottori-lehden 9/2017 numerossa Timo Pohjola vakuutti, että "Rahaa on tällä hetkellä saatavilla vaikka kuinka paljon" ja että rata ei rahoituksen puutteen vuoksi jää rakentumatta tai rakennustyöt sen vuoksi myöhästy.

    Moottorirata Suomessa ei valitettavasti ole sellainen bisnes, että sieltä miljoonat saisi takaisin. Paremmillakin paikoilla radoista on otettu takkiin, Nürburgringillä veronmaksajien tappiot olivat satoja miljoonia euroja.
Sivu: 23 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223