Sivu: 18 / 136:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 816171819202868118 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 4064:sta
  1. #511
    Tämän aiheen tiimoilta osui silmiin hyviä uutisia: Vaasan hallinto-oikeus on kumonnut Kymi Ringistä tehdyt meluvalitukset.

    http://www.hs.fi/urheilu/art-2000005251121.html
    Yamaha FZ6-S '07 --> Yamaha R6R '07 --> Triumph Street Triple R '11
  2. #512
    Jumalauta tässä maassa osataan kyllä valittaa.... mun oma suosikki oli se yks eläkeläisämmä joka muuttaa lentoaseman laskukiitoreitin alle (ja tiesi sen varsin hyvin että siinä on lentoasema).... viikkoa muuton jälkeen tekee valituksen että laskukiitoreittiä pitää siirtää ku hän ei pysty nukkumaan päivällä.......

    Onneksi oikeudessa oli järkeä päässä tuomareilla tällä kertaa. Valittajat ostakoot korvatulpat perkele.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  3. #513
    Käväisin viikonloppuna Sulkavalla ja luin paikallislehteä. Siinä oli pitkä ja sydäntäraastava kirjoitus uudehkon motocross radan aiheuttamista ongelmista asukkaille. Kuulema 80- vuotias äiti oli kuolla stressiin kun ei voinut levätä mökillä ulkona vaan piti oleilla sisällä melun takia. Ja ihan pk- seudulta lähdetty rauhoittumaan maalle. Kunnan elinkeinoelämä on vaarassa menettää satoja tuhansia euroja jos mökkiläiset suuttuu. Uskoisin, että kirjoittaja oli sama pölvästi joka viime vuonna nosti asian jompaankumpaan iltapuluun.

    Tuttavat asuu radan melualueella, mutta itse en päässyt kärsimään melusta kun se peittyi läheisen pellon traktorien ääniin. Ja joutseniakin oli järvellä meluamassa ihan riittävä määrä.
  4. #514
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  5. #515
    En kyllä malta odottaa! Onko muuten kellään tietoa millon Alastaron laajennuksen on tarkoitus olla valmis? En löytänyt uutisartikkelista tätä tietoa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  6. #516
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    En kyllä malta odottaa! Onko muuten kellään tietoa millon Alastaron laajennuksen on tarkoitus olla valmis? En löytänyt uutisartikkelista tätä tietoa.
    2013, joten tässä odotellessa ei varmaan kannata pidättää hengitystä.
    Superbike #7
  7. #517
    Alastaro: uusimman tiedon mukaan syksyllä tulis vanhalle osalle uus pinta ja uus osa tulis ens vuonna. En ota vastuuta tästä.
    ex R6R -12
    ex XSR900 -16
  8. #518
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Fredde_V kirjoitti Katso viesti
    Alastaro: uusimman tiedon mukaan syksyllä tulis vanhalle osalle uus pinta ja uus osa tulis ens vuonna. En ota vastuuta tästä.
    Tää varmasti pitää paikkaansa, kun ei ole mainittu, että minkä vuoden syksyllä.
    Superbike #7
  9. #519
    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    Vai että sepelin päälle rakentamassa...
    ...
  10. #520
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    2013, joten tässä odotellessa ei varmaan kannata pidättää hengitystä.
    Valitusrumba loppui vasta syksyllä 2014, joten sitä ennen ei ole ollut edes mahdollisuutta. Mutta hiljaista on tosiaan ollut sen jälkeenkin.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  11. #521
    Olihan tuosta artikkeli 2016 kesäkuussa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  12. #522
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Vai että sepelin päälle rakentamassa...
    Voitko tarkentaa mikä sinua tässä epäilyttää/ihmetyttää?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  13. #523
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Voitko tarkentaa mikä sinua tässä epäilyttää/ihmetyttää?
    Yleensä asfaltti laitetaan murskeen päälle. Sepeli kantaa hieman heikosti.
    Viimeksi muokannut: -JuhaK-; 19.07.2017 klo 07:24.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  14. #524
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ok voisko olla että ei mitoiteta ihan rekka-yms-painavaa kalustoa varten, kai se on vähän sepelin koosta kiinni, vai arkoittikohan sepeli just jotain tiettyä kivikokoa mutta kuulemma on radan pohjalla paksuutta, estämässä routimista...
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  15. #525
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Yleensä asvaltti laitetaan murskeen päälle. Sepeli kantaa hieman heikosti.
    Murske tulee pohjalle sitten sepeli ja sitten asfaltti. Ja olinko ymmärtänyt oikein että tuo on moreenipohjainen paikka eli aikapienillä pohjan vahvistuksilla selvitään.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  16. #526
    Pääurakoitsijanahan Kymiringissä on Destia. Ne ei varmaan oo koskaan yhtään tietä tehny, kannattais tulla foorumilta kyseleen että millasta soraa pitää laittaa alle.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
  17. #527
    Lainaa Ville S. kirjoitti Katso viesti
    Pääurakoitsijanahan Kymiringissä on Destia. Ne ei varmaan oo koskaan yhtään tietä tehny, kannattais tulla foorumilta kyseleen että millasta soraa pitää laittaa alle.
    Paljon tulee Destian teillä ajettua. En kehuisi, VStromi pelaa Destian teillä paremmin kuin R1.
  18. #528
    Lainaa pienisopoapina kirjoitti Katso viesti
    Paljon tulee Destian teillä ajettua. En kehuisi, VStromi pelaa Destian teillä paremmin kuin R1.
    Six days Kymiring, uusi endurokilpailu.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
  19. #529
    Lainaa pienisopoapina kirjoitti Katso viesti
    Paljon tulee Destian teillä ajettua. En kehuisi, VStromi pelaa Destian teillä paremmin kuin R1.
    Ei ole Destian pohjissa sanomista, mutta menkääs jonnekin Puolaan koittamaan. Ei asfaltti kulu, vaan PAINUU urille. Se se vasta onkin jotain.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  20. #530
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Vai että sepelin päälle rakentamassa...
    Ymmärrätkö lukemaasi? Siinä otsikossa jo sanotaan, että se sepeli on kiilattu paikoilleen. Millä se on kiilattu? Murskeella. Ja kesäaikainen satunnainen ykköstonnin painoisten autojen aiheuttama rasitus tiepohjalle on vähän eri luokkaa kuin maantien 50 000 yliajokertaa vuorokaudessa 1-60 tonnin painoisella kalustolla.
    Aprilia Tuono V4R aprc, ex. FZ2-N, FZ1-N
  21. #531
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Murske tulee pohjalle sitten sepeli ja sitten asfaltti. Ja olinko ymmärtänyt oikein että tuo on moreenipohjainen paikka eli aikapienillä pohjan vahvistuksilla selvitään.
    Pohjat tuolla tehdään kauttaaltaan kuuteen metriin. "Valmiiden" pohjien kanssa yksi talvi välissä, tasataan painumat ja pinta päälle.
    En usko tuolla ihan kauheasti routapatteja olevan. Destia tekee vissiin just sellaista tietä kuin niiltä tilataan ja tarjouspyynnössä on pyydetty
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  22. #532
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ok voisko olla että ei mitoiteta ihan rekka-yms-painavaa kalustoa varten, .
    Toisaalta jos ne miettii F1-autojen tuolla ajavan niin nekin aiheuttaa jonkun verran rasitusta rataan. MotoGP-kuskit aina kommentoi miten on F1-radoilla varsinkin jarrupaikat menneet pomppuiseksi formuloiden takia.
  23. #533
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Pohjat tuolla tehdään kauttaaltaan kuuteen metriin. "Valmiiden" pohjien kanssa yksi talvi välissä, tasataan painumat ja pinta päälle.
    En usko tuolla ihan kauheasti routapatteja olevan. Destia tekee vissiin just sellaista tietä kuin niiltä tilataan ja tarjouspyynnössä on pyydetty
    Joo routimista vissiin ei tarvii pelätä ja saattaa se jonkun rekankin kestää
    Elämä on onneksi mutkikasta
  24. #534
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Joo routimista vissiin ei tarvii pelätä ja saattaa se jonkun rekankin kestää
    Toivottavasti eivät kuitenkaan kilparekkoja ekana päästä sinne. Ne tuppaa vetää sen asvaltin rullalle jarrupaikoista. Varmaan vähän samaan tapaan kuin F1-autot. Fykkösten ajamista tuolla ei varmasti ihan hetkeen tartte pelätä.
    Superbike #7
  25. #535
    Täällä ollaan taas oleellisen äärellä😂
    Suzuki V-Strom 800DE -24
    Exät:Yamaha Tracer 900 -18, Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  26. #536
    Lainaa Miikaael kirjoitti Katso viesti
    Täällä ollaan taas oleellisen äärellä
    +1

    Popparit oottaa jo valmiina mikron vieressä hetkeä kun paikalliset rataketut alkaa antaa Mgp-kuskeille alustan säätövinkkejä
  27. #537
    Onko kukaan käyny juurikin tarkastelemassa edistymistä, nimimerkillä viimeksi nähny sen dronevideon jossa blendattu mallinnettuun rataan?

    Uus rata! Uus rata!

    Testi
  28. #538
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti
    Uus rata! Uus rata!

    Innokkaimmille voi myydä lippuja katselemaan asfalttikoneiden kiertämistä radalla.

    Vaan on se hieno juttu, että tulee kunnon rata lähinurkille.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  29. #539
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tää varmasti pitää paikkaansa, kun ei ole mainittu, että minkä vuoden syksyllä.


    Juuh 2013.. '' kato ny ku puutki kaadettu jo''

    Uuteen pintaan tuli rahat valtiolta.. Se toteutunee seuraavan 2vuoden aikana.. Pitkälenkki.. Nooh en pidättäis tässäkäön hengitystäni.. Veikkaan että iitissä ajetaan ennen kuin alatatolla pitkää..

    Toki tosta iitistäkin puuttuu vielä muutama milli rahhoo..

    Ei oo helppoa olla ratayrittäjä suomessa.. Kesö ja sesonki on lyhyt.. Jos 100 päivää saa myytyä vaikka 4000e päivä.. Niin liikevaihto on 400 kiloa.. Siitä palkat ja kulut nii ei kuuhun mennä..
    Menossa mukana
    www.konetalovainikka.fi
    www.eläinlääkäripalvelu.fi
    www.pjp-motorsport.com
    www.mp-tuki.com
  30.  
  31. #540
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Raskaanliikenteen harjoitteluradasta ja mitä muita siellä oli tulee myös tuottoa. Oli kai siellä muitakin ratoja.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Sivu: 18 / 136:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 816171819202868118 ... ViimeinenViimeinen