No niin.. Nyt on mopo kotona ja jokunen sata kilometriä jo takana. Eipä osaa tähän hätään todeta kuin sen, että onpahan mieleinen ajokki ja tuntuisi olevan oikea valinta. Aiempaan K 12 RS:ään tätä tietysti tulee verrattua ja onhan tuo toista. Taitaa olla nelisenkymmentä kiloa kevyempi ja sen tuntee, tehotkin alkaa olla oikeassa suhteessa kuutioihin
Pikkusen nuo vaihteiden kolahdukset ottaa korvaan, mutta kuulunevat asiaan - muuten vaihteisto toimii kyllä mainiosti.
Siitä tulikin mieleen, olisko öljyillä jotain vaikutusta asiaan ja jos, niin suosituksia vastaanotetaan mieluusti.
Mutta tosiaan tuo varsinainen asia. Saako sieltä virtapistokkeen takaa napattua Autocomille sähköt? Siitähän taitaa katketa sähköt jonkin ajan kuluttua sammuttamisesta. Ja onko se viraton pikku pistoke akun etupuolella joku navigaattorin virtaliitin, josta katkeaa myös sähköt kun moottorin sammuttaa.
Ennen kuin tuota pikku pistoketta huomasinkaan, niin otin Zümolle virran suoraan akulta. Vaan eipä tuo haittaa, ei navigaattorin tarvitse sammuakaan vaikka virta katkaistaan avaimesta.
Mutta Autocomeja en kyllä viitsi jättää virtaa hukkaamaan. Releviritystä ajattelin, mutta aivan yhtä hankala (tai helppo) homma sekin on, sillä mistä sille releellekään saisi herätevirtaa näissä väylävehkeissä..?
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Herätevirran saat vaikka takavalosta TAI siitä lisävaruste-virtatöpselistä.
<p>2002-2014</p>