Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 45:sta
    tällanen väsättiin veljen kanssa..
    slipari
    oli se alkuperäinen sen verran komia klixx,et oli pakko laittaa vaihtoon * *lopputulos on just mieleiseni,isot kiitokset veljelle toteutuksesta..
    -ulkokuori 1mm rosteria
    -"korkki" koneistettu alumiinista
    -reikäputken halkaisija 50mm
    lisää kuvia sliparista

Näppärän näköinen, mutta mielestäni toi sopis paremmin mustana, koska tossa pyörässä ei jalkatappien lisäks oo hirveesti kirkasta osaa kiinni...
    K7 750 kisseri
    Hyvän näköinen. Kuinkas kauhiat mekkalat nyt irtoaa?
    Jälleen suzukisti
    aika asiallinen...mustana parempi ;)
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

www.menokoneracing.fi
    Todella hyvin sopii gixeriin! Ei muuta ku sarjatuotantoon...
    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -
    Lainaa (Sassu @ Helmi. 17 2007,11:49) kirjoitti
    Näppärän näköinen, mutta mielestäni toi sopis paremmin mustana, koska tossa pyörässä ei jalkatappien lisäks oo hirveesti kirkasta osaa kiinni...
    .. vielä.. * kattoo nyt mitä lopputalvi tuo tullessaan. on tosa nurkassa oottamassa toinen katesatsikin, jos ehtis käydä maalauttamassa..
    Lainaa (Diipadaapa @ Helmi. 17 2007,11:50) kirjoitti
    Hyvän näköinen. Kuinkas kauhiat mekkalat nyt irtoaa?
    nopeasti kokeiltuna aika ok soundit.. on se kuitenkin (jopa)330 mm pitkä * *veljen -05 r1:ssä on yoshin trs sliparit,ne pitää ääntä! no täytyy kattoa kuinka paljon naapurosto häiriintyy, ehkä sit db-killeriä..?
    No ei ainakaa tuu toista samanlaista vastaan!!!
    Komeet on laitteet!!
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
    Nätin röörin teitte
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Jees, ihan onnistunut sanoisin muotoilun osalta ainakin tuosta kuvakulmasta.

.
    Komia on
    Koskaan en ...vannomati paras
    Sehän on kuin kaupasta ostettu vielä kun dynotatte pyörän vakiovaimentimella ja tuolla, jos viritys on niin onnistunut että tehot kasvoivat niin ei muuta kuin alat myymään vaimentimia 500e kpl ;) Tietysti joku katu-uskottava merkkitarra on liimattava vielä kylkeen.
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    On se komee!
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

*Suzuki GSX-R 750 K1
    pakko sanoo että hienoa työtä tossa ollaan tehty
    ERRARE HUMANUM EST
    Hienon näköistä työnjälkeä... Ilman muuta omaa yritystä pystyyn ....
    erittäin näyttävän näköinen
    GSX-R750 K7
    Lainaa (jyk4 @ Helmi. 18 2007,02:12) kirjoitti
    Sehän on kuin kaupasta ostettu vielä kun dynotatte pyörän vakiovaimentimella ja tuolla, jos viritys on niin onnistunut että tehot kasvoivat niin ei muuta kuin alat myymään vaimentimia 500e kpl ;) Tietysti joku katu-uskottava merkkitarra on liimattava vielä kylkeen.
    juu täytyy tosa keväällä käydä penkissä sen kanssa.. mut eiks se oo onnistunu viritys jollei tehot tipu yli 20% ? itse asiassa tohon on tulossa joku koristelaatta vielä..
    hyvin on pojjaat väsänny iha himokkaan nätti
    600rr
    Ei ois onnistunu meikäläiseltä. Hieno on.
    Päivät lyhenee ja kuolema lähenee.
    Lyhyet putket on kyllä asiallisen näköiset... Ja mielestäni sopii "kirkkaanakin" hyvin pärrääsi.
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
    on kyllä hieno, ite pidän noista lyhyistä
    sopii oikein hyvin ja kiiltääkin hienosti
    Kyl komeeta jälkee on saatu aikasex..Harvalta pajaltu tuollasia.Eipähän ainakaan joka mutkassa kurvaa samanlaista vastaan..
    BMW S1000rr 2010
    Ihailtavaa työnjälkeä ! Malliltaan sopii gixuun todella hienosti ja ainakaan mun silmää ei kirkkaus häiritse. Voihan sitä vaikka aikansa kuluksi "kirkastaa" pyörästä muutakin osaa kaveriksi, kuten vanteenreunat tms.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Lainaa (Athene @ Helmi. 23 2007,22:54) kirjoitti
    Ihailtavaa työnjälkeä ! Malliltaan sopii gixuun todella hienosti ja ainakaan mun silmää ei kirkkaus häiritse. Voihan sitä vaikka aikansa kuluksi "kirkastaa" pyörästä muutakin osaa kaveriksi, kuten vanteenreunat tms.
    -isoa kiitosta- just noi vanteet onkin aika "synkän" näköiset tos mun pyöräs.. suunnitelmissa oiskin vanteiden reunojen kiilloitus,tai (jos laiskuus iskee ni) sit jotkut teipit vaan reunoille *

Lainaa (juhisr1 @ Helmi. 26 2007,12:26) kirjoitti
    -isoa kiitosta- * *just noi vanteet onkin aika "synkän" näköiset tos mun pyöräs.. suunnitelmissa oiskin vanteiden reunojen kiilloitus,tai (jos laiskuus iskee ni) sit jotkut teipit vaan reunoille *
    Hieno on pönttö! Hommaa vaan sitä kirkasta vanneteippiä niin se on siinä!
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (juhisr1 @ Helmi. 17 2007,11:25) kirjoitti
    oli se alkuperäinen sen verran komia klixx
    Mikä tuo on? Sarvikuono?? *
    Hienohan tuo slipari kieltämättä on ja eipä ole samanlainen kun kaikissa muissa giksereissä...

Lainaa (Nomad @ Helmi. 26 2007,13:01) kirjoitti
    Lainaa (juhisr1 @ Helmi. 17 2007,11:25) kirjoitti
    oli se alkuperäinen sen verran komia klixx
    Mikä tuo on? Sarvikuono?? *
    Mulla ois yks tollanen ylimääräisenä jos kiinnostaa.. *
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Lainaa (TPM @ Helmi. 26 2007,12:52) kirjoitti
    Lainaa (juhisr1 @ Helmi. 26 2007,12:26) kirjoitti
    -isoa kiitosta- * *just noi vanteet onkin aika "synkän" näköiset tos mun pyöräs.. suunnitelmissa oiskin vanteiden reunojen kiilloitus,tai (jos laiskuus iskee ni) sit jotkut teipit vaan reunoille *
    Hieno on pönttö! * Hommaa vaan sitä kirkasta vanneteippiä niin se on siinä! *
    löytyykö niit vanneteippejä kiiltävänäkin? en oo nähny ku värillisiä.. ettei vaan laiskuus iskisi..
  30.  
    Vihvih!

Multa löytyis Yamaha R6 2005 orkkis pönttö jos joku haluaa tuunailla ;)

Ajettu sillä on 7500km ja hintaa pidän 60e!
    Before Yamaha R6, Now Husse TE 450cc
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen