Kyllä ne omat voimavaransa pitää jo huomioida sitä pyörää ostaessa.
Ihan peruslähtökohtaisesti siellä mopokaupoilla, jos ei nouse suosiolla keskijallle, niin tuskinpa silloin sitä ko. mopoa ei voi turvallisesti hallita omilla voimavarannoillaan enää muutenkan. Parkkipaikat ym.
Murjaanien kuningas!
Häh? Milläs luulet et ducatit nostetaan ilmaan? Jeesusteipillä?(C-A-D @ Touko. 01 2010,23:14) kirjoitti
Kyllä single side swingi pukkeja on olemassa, sovitintappi pitää vaan olla akselireijälle sopiva, ja reikähän tossa munkin Gessun perässä on. ;)
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
Joo. Olet toki oikeasssa. Pukkejahan löytyy joka reiälle.(sakuc @ Touko. 02 2010,23:28) kirjoitti
Keskiseisontatuki ja pukki toki ajavat samaa asiaa kotitallissa, mutta eivät reissun päällä.
<p>2002-2014</p>
Tässä tekniikasta hyvä ja selkeä video.
Wassoguu, näin ne nousee isommakki pyörät.![]()
Yamaha FZS 1000cc
Ex: Kawasaki er-5
Just eilen kamppailin Fjr.n kanssa. Tankki täynnä en saanut mopoa keskituelle. *
Otti sen verran miehisyyden päälle, että
on pakko treenata tuo homma. * * * * * * *
![]()
Kylläpäs meni videon Bemari kevyen näköisesti jalalle.
Eipä nouse fjr ihan yhtä kevyesti. *![]()
Mää vaan
Yamaha FJR -09
Honda CB 750 Four -72
Honda Monkey Z50 -76
Menee 1200Gs melkein vielä helpomman näköisesti kuin tuo 650... se on oikeesti helppo nostaa keskiseisontatuelle.(Diapason @ Touko. 03 2010,09:29) kirjoitti
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
Kylläpä kannatti tämäkin threadi lukasta, nyt nousee fillari ajatuksen voimalla![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Näyttää se FJR:kin nousevan suht ketterästi *(Diapason @ Touko. 03 2010,09:29) kirjoitti
Harjotusta vaan.![]()
Yamaha FZS 1000cc
Ex: Kawasaki er-5
Itse yleensä laitan vaihteen päälle ennen pyörän pudotusta keskituelta. Pysähtyy tällöin automaattisesti takapyörän osuessa tonttiin eikä lähde ryntäilemään.(*cebarimimmi* @ Maalis. 24 2010,19:00) kirjoitti
Hyvä pointti!(mustax8 @ Touko. 03 2010,19:13) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Nakussa keskiseisonta tuki on lisä varuste, S-mallissa vakio. näin ainakin vuonna -07, kun itse ostin omaani.(kosander @ Maalis. 31 2008,23:50) kirjoitti
Sekä FZ6 ja Iso-Rosvo nousee helposti tuelle, eikä tartte paljoa voimaa. Tekniikka harjoitteluksi meni aluksi itsellänikin.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Omistanu yhen missä oli(polip @ Touko. 03 2010,20:24) kirjoitti
.... silloin aikoinaan........
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Pani nousee varsin kevyesti keskituelle, ilmeisesti tuen paikka on oivallisesti valittu. Tuo bemarin nostovideo oli hyvä, siinä kannattaa huomata yksi seikka. Kroppa on koko ajan pyörän "ulkopuolella", eli sitä ylävartaloa ei viedä repiessä pyörän päälle. Se johtaa helposti kaatoon.
Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010
Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul
NO JUU !!! *(JeTi @ Touko. 03 2010,17:29) kirjoitti
Yritin kiskoa kahvoista samalla kun polkasin alaspäin tukea!
No, saahan sen silläkin systeemillä, mutta vaatii melkosen tempasun.
Pienen miettimisen jälkeen (ennen tuota filmiä) tajusin, että pyöräähän pitää nostaa samalla ylös kun painaa keskijalkaa alas.
Elikkäs oikea käsi "kyljestä" kines, niin nousi fjr.kin helposti jalalle.
Tuolla tekniikalla pyörä saa olla vaihka puolta painavampi.
Mää vaan
Yamaha FJR -09
Honda CB 750 Four -72
Honda Monkey Z50 -76
Ohje numero yksi.Olipa mikä hyvänsä merkki,niin ensiksi keskijalan
kumpikin haara yhtä aikaa maahan.Pysäytä tässä vaiheessa vaikka
tunniksi (oikeesti pariksi sekunniksi)Pyörä on nyt varmasti tasapainossa.
Nyt vain rauhallisesti jalalla painaen (kättä ei tarvitse kuin tasapainon
pitämiseen)Kädellä voi toki hieman keventää nostamalla ylöspäin.
Pahin virhe on rytkäyttää vauhdilla heti alussa.
En mää mistään ohjeista mitään ymmärrä, eikä mulla voimaakaan ole...
Mää vaan painan nappia ja hyvin nousee keskijalalle, vaikka painoa on 385kg ajokunnossa.![]()
Aikansa kutakin...
Pakko käyttää voimaa ja vauhtia kun ei keskijalassa ole minkäänlaista polkusinta...(polip @ Touko. 08 2010,19:44) kirjoitti
Ja varsinkin matkatavaroiden kanssa tuollaista pitkäjoustoista pyörää saa nostaa jonkin verrankin ylöspäin.