Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Mikä nahkatakki sopii pitkälle ja hoikalle kuskille.. ku ei tunnu mikään olevan sopiva, aina jää hihat ja selkä lyhyeks tai sit pitäis kasvattaa kauhee kaljamaha..
    Gestapon virkatakki,ei perse palellu
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    Lainaa (Rajiz @ Maalis. 31 2008,22:15) kirjoitti
    ... tai sit pitäis kasvattaa kauhee kaljamaha..
    Niinkö? Alkaa kuulostaan siltä, että mä löydän vielä jostain itelleni nahkareleet
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Mulla sama tauti.
    Halvarssonsin mallistosta löytyi mulle sopiva takki.

Sweep, lyhyt.
    Richa, lyhyt.
    Dainese, lyhyt.

Näitä sovittelin.
    Tokihan niistä vissiin ainakin Dainesen saisi pidenetyillä hihoilla pienellä lisähinnalla.

edit: pakko lisätä, että viime talvi tosin muutti kummasti mittasuhteita. Yhtä-äkkiä tänä keväänä onkin mahan kohdalta ahtaampi...

BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
    Itselläni oli sama ongelma. Alpinestarsin GP Plus tuli itse hankittua pitkän etsinnän jälkeen.
    Kannattaa käydä sovittamassa Scottin takkeja. Nahkatakkimalleja ei tosin ole kuin kahdesta valita, mutta jos ulkonäkö mielyttää niin hihat varmaan riittävät eikä selkäkään heti paljastu. Niin ja eivät ole vatsakkaan motoristin malleja. Bike Worldista ja Stormilta pitäisi löytyä.

Miinuksena hinta - muistaakseni 399€ ei siis älyttömän kallis, mutta tuohon hintaan saa jo Dainesea, joka pesee kyllä laadullisesti nuo Scottin takit.
    Otappa Eurobikeriin yhteyttä ja ota mittatilaustakki... Muistaakseni maksaa 20-30 % enemmän kuin suoraan henkarista... Ja tulee varmasti sopiva...Ja aina kannattaa vielä tingata hinnasta... Ei hihoista...

Itselläni Sweep Track II mittatilauksena toisena takkina... Enkä päivääkään katunut...
    Wallu
  8.  
    Tänään kävin stormilla kokeilemassa tota scotin takkia ja oli kyllä ensimmäinen mikä istus hyvin.. täytyy kyl harkita tota mittatilaustakkia, sweep force vois sellanen..