terve! Tietämättömänä kysyn.
Onko kenelläkään kokemusta Louisin myymistä öljynlämpötila mittareista? ( moto detail)
http://www.louis.de/_10edfc....0034300
Juuri noista korkin tilalle ruuvattavista. Itsellä -04 Speedmaster ja tuon taulukon mukaan sopii vain -05 ja eteenpäin eli isompaan koneeseen?
Kuitenkin samaan aikaan myydään Newspeedmasterin sivuilla samantyyppistä joka menee joka mottiin
http://www.newspeedmaster.com/html/oil_temp_gauge.html
Ei muuten mutta ei olisi Louisin malli hinnalla pilattu....ja juu ei sillä mitään tee.
-Kiitos asiallisista vastauksista
Moi
Minullakin on SM 2004 johon tilasin tuon ko. mittarin.
Louis mittari no. 10 034329 sopii ainakin paikoilleen.
Varsinaisia käyttökokemuksia ei vielä ole, toivottavasti ensiviikolla jo olisi !?!?.
Tuohan kaiketi mittaa lohkon -, eikä öljyn lämpötilaa, mutta mitä väliä sillä on, mittarithan on kivoja ?.
Eiköhän siihen tappiin joku roiskekkin ylety ?(misterBee @ Maalis. 29 2008,15:05) kirjoitti
Minulla näyttää ajossa 70-75 ja helteillä vähän yli 80
Just "nyt" ei bikeä...
Vessassa mulla tollanen on ja samat lämmöt suunnilleen kun edellisessä viestissä.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Liika tieto luo yleensä tuskaa. Miksi öljyn lämpötila pitäis tietää kun pysähtyy parkkiin? Ajossahan tuota ei oikein voi kytätä.
Mittarit on kyllä muuten kivoja, mutta tarvitaanko niitä?![]()
Sunt pueri pueri, pueri puerilia tractant.
Olishan se mielenkiintoista ainakin kerran katsoa miten hitaasti se öljyn lämpötila nousee suhteessa jäähyveteen. Pyörien omat lämpömittarit kai suurimmassa osassa ottavat lukemat tuolta jäähynesteen puolelta?(puimurikuski @ Maalis. 29 2008,18:45) kirjoitti
Kiitoksia vastauksista.
Ja rivien välistä jopa kykeni joten kuten tulkitsemaan että turvallisin mielin uskaltaa kyseisen mittarin omaan 790cc SM:iin asentaa...lähinnä kun tuo anturin pituus askarruttaa ja se että mahtuuko olemaan siellä... ettei tule omatoimisesti myöhästettyä ajokauden alkua.
Niin miksi mittareita?
No koska ne ovat niin saakelin kivoja.
ps laitas misterBee infoa kun olet kokeillut.
-KIITOS
Mulla on omassa tuollainen E-Bay:stä ostettuna.Syy koska olen ikuinen pikkupoika,mulla oli jo nopeus ja matkamittari fillarissa v. -64![]()
Toutes sort affaires
Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
Noniin, pakkohan sitä oli käydä lisäämässä renkaisiin ajopaineet ja tankkaamassa tankki täyteen ja muutenkin heittämässä pikkulenkki.
Liittyen tuohon ko. lämpömittariin.
Louis:n katalookin mukaan joidenkin pyörämallien mittareiden "anturitappi" muistuttaa öljytikkua.
Tällöin uskoisin sen mittaavan paremmin öljyn lämpötilaa.
Ko. Triumph:n mallissa tuo tappi ei ole jenkaosaa pidempi, siksi mietin sen mittaavan ennemminkin johtumalla lohkon lämpötilaa.
Mittarin lukeminen ajossakin onnistuu, tosin täytyyhän siihen tarkoituksella katsoa. Tuntui pysyvän 72 asteen paikkeilla.
Itse mittari osa kiertyy optimaaliseen asentoon tuohon runko-osaansa nähden. Vaati hieman rohkeutta sitä pyörittää.
Sanoisin tuon kyllä olevan ihan hintansa väärti ?
Mulla on Afrikkalaisessa tuommoinen ja kyllä se öljyyn asti ylettyy, eli mittaa öljyn lämpötilaa.
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."