Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    onko otsikon puljusta kenelläkään kokemusta?

http://www.accessoripista.com
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    jaahas, ei suostu kurja myymään Suomeen marchesineja.. ihme touhua, ei raha kelpaa.

no, se siitä sitten.
    Olisiko kenelläkään edelleenkään tuosta putiikista kokemuksia?

En tiedä mikseivät nuo tuolloin "vtwinin" asiaa kyseltyä ole halunneet vanteita Suomeen toimittaa, mutta nyt reilua vuotta myöhemmin etusivulla ainakin toitotetaan, että "EU-toimitukset 15 egeä!", joten luulisi toimituksen nykyään Suomeenkin onnistuvan...

Itse en ole ostamassa vanteita, vaan ihan muuta ja hinnat tuntuvat melkoisen kilpailukykyisiltä, mutta mitenhän mahtaa olla myyjän luotettavuuden kanssa?
    Honda Vfr Vtec '04
    Itselläni onnistui tuolta tilaus ihan ongelmitta. Leo Vincen pöntöt tilasin ja seuraavalla viikolla oli TNT:n kuski paketin kanssa oven takana.
    Sama täällä, tilasin LeoVincen sliparit varreen tuolta,
    tulivat TNT:llä kauniisti perille ja olivat mitä pitikin.

Hintaa 120e vähemmän kuin Stormilla samasta kamasta,
    ja rahtikulut olivat huimat 15e.

Storm

-- sjm
    Kai ne silloin aiemminkin olisi suomeen myynyt, mutta jostain syystä juuri vanteita ei suostunut myymään/lähettämään. Täytyy vaikka joskus kokeilla uudestaan, suoraan web-kaupasta kysymättä mitään..
    Näyttäisi olevan LeoVincen pöntöt edulliset Adventureen tuolta accessoripistasta 344,40+25 euroa postikuluja.
    Uskaltaako tuolta tilata?
    Big Katoom
    Lainaa jipsu69 kirjoitti Katso viesti
    Näyttäisi olevan LeoVincen pöntöt edulliset Adventureen tuolta accessoripistasta 344,40+25 euroa postikuluja.
    Uskaltaako tuolta tilata?
    Itse tilasin tuolta super dukeen pöntöt. Viime pe tuli viesti että on lähtenyt tulemaan. Voin kertoa miten kävi jos/kun kotiin saapuvat.
    Leovincen sliparin tilasin tuolta viime vuonna edulliseen hintaan ja n.2vko kesti toimitus.
    Honda CBR650R 2022
    BMW F800R 2011
    Yammaha FZS1000 2004
    Honda CB600F 2004
    Honda CBR600F 2006
    Jep. Tänään saapui ja tavara on sitä mitä pitääkin.. suosittelen lämpimästi.
    Voin suositella! Leo vincet tuli rykköseen 8 päivässä!
    Kawasaki Z750 -06 > Suzuki SV 1000S -06 > Yamaha R1 -08 > Suzuki GSX1300R -08 > Ducati Hypermotard 1100 -09 > Canyon Grand Canyon AL SLX 29" -14

TDWTF 2013
  12.  
    18.4. tilaus sisään
    2.5. paketti postista

Kuka ei ole vielä keksinyt, niin tämä kauppahan esittää hinnat Tax Free sivuillaa. Ts. lopulliseen hintaan löydään vielä reilu 20% lisää + postikulut. Hinnat silti edulliset verrattuna moneen muuhun paikkaan.
    Kawasaki Z1000 -08