Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
    Juu noi kaksi tuli silloisen virallisen maahantuojan, BC companyn kautta. (Eikä itsenäisessä Suomessa vuonna 1991 kukaan vielä oikein osannut harmaa/rinnakkaistuonnista edes haaveilla, puhumattakaan käytetyn moottoripyörän maahantuonnista)
    Mielenkiintoista, mielenkiintoista... Ei kellään olisi jäänyt 80-luvun lopun lehtiä joissa olisi juttua Saturnosta? Tekikö Bike silloin katalogia?

Minkälaisena laitteena Saturno nähtiin aikalaistensa seurassa? Ilmeisesti jollain lailla radalle sopivana kuitenkin?
    Tulipa mieleen...kaverilla tuossa naapurissa on myynnissä Saturno. Vuosmalli tais olla -89 ja Suomen kilvissä. Hyvässä alkuperäiskunnossa. Nettimotossa tai olla ilmo, jos ei löydy ja kiinnostaa niin allekirjoittaneelta saapi yhteystiedot. Pyörä Vantaalla.

Jori
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Hieno peli! Aikoinaan Saturno oli jopa toivelistalla uusista pyöristä kun Biken katalookeja selailin, mutta silloin vielä isot hevosvoima- ja kuutioluvut ajoivat ohi...

Juhannuspäivän kunniaksi pitäisi lähteä talliin pulttaamaan omaa viissatkuitaloprojektia: Guzzin '82 V50 Monza (löytyneekö Guzzitietäjiltä arviota paljonko näitä löytyy Suomesta, Guzzikerhon jäsenten pyöräluettelosta kaksi).
    ...
    toi moottori on varmaan pohjimmiltaan sama kuin gilera RC600 endurossa?

JT
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Kyllä se on sama.. mulla on korjaamokässärit noihin sekä omaan 350:n Dakotaan..RC 600 on kahdella Teikein kaasarilla ja Saturnossa taitaa olla yksi 40 Dellorto.Tehoissakin on tehtaan mukaan vähän eroa; RC 48 ja Saturno 44.
    Jos Jyri tarviit noita kirjoja niin vois löytyä apuja...
    Lainaa (rellonen @ Heinä. 03 2008,23:18) kirjoitti
    Kyllä se on sama.. mulla on korjaamokässärit noihin sekä omaan 350:n Dakotaan..RC 600 on kahdella Teikein kaasarilla ja Saturnossa taitaa olla yksi 40 Dellorto.Tehoissakin on tehtaan mukaan vähän eroa; RC 48 ja Saturno 44.
    *Jos Jyri tarviit noita kirjoja niin vois löytyä apuja...
    Kiitoksia, voisi todella tulla tarpeeseen. Minulla on kyllä yleinen Gileran huoltomanuska, mutta siitä puuttuu jostain syystä Saturno-osio.

Projekti on jatkunut pikkuhiljaa. Ajelin kesän aikana kertaalleen Alastaron moottoriradalla ja se oli kyllä todella hauskaa. Lisäksi ajelin pari maantielenkkiä ja täytyy kyllä sanoa, on se hieno ja hauska laite. Epämukava, mutta ihanan raaka ja kevyt.
  10.  
    Joku näytti olevan Saturnolla Motoparkissa viimeisen Classic-kisan aikaan.

Samassa porukassa näytti olevan yksi Laverdan rgs:kin.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12