No perke.. sitten on jollain osalla paljon pituutta liikaa, näkyykö männistä valmistenumeroa jostain.
Kaksi vaihtoehtoa, alat miettimään mitä osia paat hakuun tai järkkäät sylinteriryhmän alapäähän paksumman tiivisteen ja ajelet sillä, tuleeko koko 2 mm yli pinnan tason ja olikos alatiiviste jo paikoillaan kun mittasit ja mittasitko ilman kansipahvia vai et, pahvikaan ei ole ihan ohummasta päästä vakiona.
siihen saa sitten tollasia välilevyjä ,eri paksuisia...
http://www.orientexpress.com/p-3846-...er-spacer.aspx
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
tosta kun selaat kuviani kun mulla kone aikoinaan auki,näät kuinka ylös männät tulee ja vakio männän miltä se näyttää https://onedrive.live.com/?cid=27CB2...AEDCEB38%21192
Kawasaki H1 500 1972
Suzuki EF 750 1985
Kawasaki ZZR1100 1991
kawasaki ZX12R 2002
hayabusa 2008
Honda Blackbird 2002
-Jossain on tosiaan pituutta liikaa.
-Ilman pahvia se 2mm. Kun kansi paikollaan pahvin kans niin n. sentti ennen yläkuolokohdan merkkiä ottaa kanteen. Alatiiviste on paikallaan.
-Mäntä näyttää samanlaiselta ART merkillä varustetulta ku zzr1100kawa:n kuvissa.
ZZR 1100 -91
Vesileikkurillahan se onnistus. Mutta 2½-3 milliä voi olla jo liikaa tai ainaski rajoilla. Saahan sen testattua ku sopivaa palikkaa vaan väliin survoo.
Pari kuvaa männistä.
https://lh4.googleusercontent.com/-s...63-no/Kawa+-+1
https://lh3.googleusercontent.com/-S...63-no/Kawa+-+2
Viimeksi muokannut: Karikko; 09.05.2014 klo 14:17.
ZZR 1100 -91
jakoketjussa 2 mm muutos ei haittaa yhtään mitään, toiseksi, paja kun paja tekee semmosen korotuspalan sinne kun vaan viet vanhan malliks, toiset on laittanu alas useamman vaki tiivisteen, sen kun ei tartte pitää öljyroiskeet moottorin sisäpuolella.
jyrsimellä vääntää hetkessä tommosen kuparilevystä, tai sit rupeet funtsaan että mikä on väärän kokonen ja paat vaihtaen
Sylinteriryhmän alle ei ollu pantu mitään tiivistettä. Sen ku laittaa niin 0,35mm lähtis pois. Jäis 1,65mm. Kuinkahan paljon mäntä pitäs jäädä lohkon ylätasosta jotta ois hyvä?
Mäntä ois ainu mikä vois olla väärä mutta ku... Maanantaina saan kyllä mittoja mäntä vaihtoehdoista mitä ois saatavilla.
Tuolla http://www.jetmasters.fi/fi/etusivu pitänee maanantaina käydä jos muita vaihtoehtoja ei löydy
ku sattuu paikkakunnalla olemaan.
ZZR 1100 -91
mittaas se sylinteriputken pituus tai lohkon paksuus
ketjun kanssa ei tule mitään ongelmaa varsinkaan jos ketju ja ohjaimet ei ole ihan uusia
lohkon paksuus noi 77.8 zzr 1100 veikkaan et sulla 1000 cc kone
Lohkossa merkintä 1,052 l.
Koko homman juju tais selvitä silleen jotta syl.ryhmän pinnasta on hierastu pois ainaski tuo 77,8 ja 76,6mm:n erotus.
Tuossa kuva lohkon pinnasta joka näyttäs olevan jälkeen päin hiottu.
Lohkon taso
Hiottu varmaanki sen vuoksi jotta saa jonkillaiset puristussuhteet tonnisen lyhyempi iskuselle kampiakselille
Ajoitusmerkitkin nokka-akselilla ovat tarkemmin kohallaan ku 2mm korotin ryhmää.
Viimeksi muokannut: Karikko; 12.05.2014 klo 15:45.
ZZR 1100 -91
No niin jep ja juu, saattaa olla juurikin näin kun on rakenneltu vähän kaikista, no lohkoja on saatavilla vaikka millä mitalla jos et muuta konstia halua koittaa
Noissa mitoissa ei sit haittaa mitään.
Jos ei ole kauhia kiire niin vaihda lohko, tosin en ny tiedä mitä korotuspalan teko siellä maksaa
http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ZZR-...item4aba765dd1
http://www.ebay.co.uk/itm/1995-KAWAS...item3f2e8f68ea
http://www.bike-teile.de/index.php?s...teilid=1098702
Tästä heti ja äkkiä http://mppalvelu.fi/Kawasaki-ZZR-1100-D-1993-.php
Tänne tuli lokakuussa yks http://www.motomaster.fi/
Viimeksi muokannut: jurvelo; 10.05.2014 klo 20:49.
Näkys löytyvän. Motomasterin kans yhteyksissä oltiinki ja siellä olevassa lohkossa yhessä pytyssä naarmuja jotka kuulemma kevyellä hoonauksella häipys. Hinta 100€. Sanoi koneen pyörineen ilman savutuksia.
Käyn kuitenki kuulostelemassa välilevyn kustannuksia jos siihen pitää päätyä.
ZZR 1100 -91
todennäköisesti ne naarmut ovat vielä siellä sylinterin alapäässä, näistä kun tuppaa noi männän alaosat leikkaamaan pikkasen joskus kiinni = ei välttämättä puristusrenkaiden alueella eli ei merkitystä puristuksiin vaikka
ei hoonaamalla lähtiskään, teet sit ite kevyen kenttähoonauksen ja pytyt on sit ok, mikäli toi korotuspala ny maksaa sielläpäin jotain hunajaa. Onnea matkaan.
toi tulee upsilla kotiin parissa päivässä, eikä oo kallis eikä jää tulliin...
http://www.orientexpress.com/p-3847-...er-spacer.aspx
löytyy mm. 1,5mm 2,00mm ja 2,5mm paksuina...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
No tossa kohtaa on ihan sama montako vuotopintaa on eihän siellä ole paineen painetta, roiskeöljyä vaan, ei mitään merkitystä.
Korotuspala jenkeistä about 65 egee kuluineen ja VOI SIT jäädä kyllä tulliin, unohda tämä vaihtoehto, kysy paikkakunnalta mite tekeminen maksaa.
Onkos c-mallin zetorissa semmoset tulpanjohdot(ts. kiinnitykset) että voi tehdä metritavarasta uudet piuhat. Säästää purkamisen vaivan jos saa tälläistä infoa.
-vk-
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
kyllä ne sieltä irti lähtee, saattaa tuntua van hieman kankeelta, ite olen tehnyt juuri noin kun suunnittelit..
Nyt vähän eteni se välilevyn teko. Paikallinen Jetmasterssi arveli että on yhtä halpa tehdä niitä välilevyjä vaikka 100 kpl. ku yksi. Joten se homma kaatu siihen.
Täällä on kuitenki semmonen firma ku Ykkösmetalli jossa mestari ymmärsi harrastusta sen verran että otti homman tehtäväksi. Torstaina ois välilevy valmis ja sitten pääsee jatkamaan.
ZZR 1100 -91
No hyvä juttu, totesinkin aiemmin että kyllä sen pystyy lähes joka paja tekemään nykyään